zdeníkova 25A
Re: zdeníkova 25A
Míro, vodítka šla do hlavy bez dusiku a nahřáti hlavy. Lisoval jsem tím nejmenším heverem, co jsem doma našel, v kleci z úček, která byla původně na vedení lana navijáku, tak se nyní hodila. Mazáno konkordem.
Radku, opětovně nedržel ventil na druhém válci, tak jsem to trocha pofackoval. Vodítka byla takovou mojí nedbalostí, tedy mohla být vyměněna už dřív, ale nějak se mně do toho nechtělo, také jsem nevěděl jak na to. Nyní tam navíc budou těsnění, což by mě bez Roberta ani nenapadlo.
Sníh frézuji
Radku, opětovně nedržel ventil na druhém válci, tak jsem to trocha pofackoval. Vodítka byla takovou mojí nedbalostí, tedy mohla být vyměněna už dřív, ale nějak se mně do toho nechtělo, také jsem nevěděl jak na to. Nyní tam navíc budou těsnění, což by mě bez Roberta ani nenapadlo.
Sníh frézuji
Re: zdeníkova 25A
Těsnění dorazilo, tak nějaké pokračování.
Re: zdeníkova 25A
Pěkně pokračuješ. Ta gufera tam šla dobře nebo je potřeba si udělat ten přípravek, jak má nakreslený Robert?
Re: zdeníkova 25A
Míro, lisoval jsem tou podložkou, co je pod těmy gufery, ručně to nasadit nepůjde.
Gufera na obrázku 89005922 mají vnitřní průměr 14,5mm, proto 15mm na vodítkách vrch.
Jaká máš nachystaná vodítka?
Gufera na obrázku 89005922 mají vnitřní průměr 14,5mm, proto 15mm na vodítkách vrch.
Jaká máš nachystaná vodítka?
Re: zdeníkova 25A
Už jsem si našel doma trubku s vnitřním průměrem akorát na ta gufera, tak o pak nějak vymyslím, abych to dokázal nasadit. Jak velkou díru máš v té podložce?
Soustružník mi vodítka osadil 15,15 mm a dle Robertovy rady mi tam škrábnul, aby gufero nemohlo vyjet nahoru (na vloni opravené zřejmě špatné současné hlavě mi měnili vodítka a osadili to asi málo, protože to popojíždí nahoru - až ji pak sundám, tak to schválně přeměřím). Vodítka jsou koupená a jsou na Super 50, nikde v nabídce neměly vodítka na Z 25 a když jsem jim psal jako že na dotaz, tak že se tam dávají tato... Tak uvidíme, jak to dopadne.
Soustružník mi vodítka osadil 15,15 mm a dle Robertovy rady mi tam škrábnul, aby gufero nemohlo vyjet nahoru (na vloni opravené zřejmě špatné současné hlavě mi měnili vodítka a osadili to asi málo, protože to popojíždí nahoru - až ji pak sundám, tak to schválně přeměřím). Vodítka jsou koupená a jsou na Super 50, nikde v nabídce neměly vodítka na Z 25 a když jsem jim psal jako že na dotaz, tak že se tam dávají tato... Tak uvidíme, jak to dopadne.
Re: zdeníkova 25A
Díra v podložce 15,2mm, doma už byla.
Re: zdeníkova 25A
Jaký úhel máte na žhavičkách na spoji s hlavou? 45° to není. Naměřil jsem 32° na žhavičkách. Na nových, co vyrábí Brisk je podle obrázku snad ještě míň.
No, hodil jsem hlavu na blok a druhý válec bez komprese, až jsem zjistil, že to funí u žhavičky... nedotahoval jsem jako prase.
No, hodil jsem hlavu na blok a druhý válec bez komprese, až jsem zjistil, že to funí u žhavičky... nedotahoval jsem jako prase.
Re: zdeníkova 25A
meral som fyzicky na Avia zhavici a fakt je tam uhol okolo 32°.
V kazdom pripade by sa hrana mala opriet o vlozku a malo by to tesnit. Ja som s tym nemal problem, preto ma ani nenapadlo zistovat uhol. Ale vykres samozrejme opravim.
V kazdom pripade by sa hrana mala opriet o vlozku a malo by to tesnit. Ja som s tym nemal problem, preto ma ani nenapadlo zistovat uhol. Ale vykres samozrejme opravim.
Re: zdeníkova 25A
Takto to nechám opravit soustružníkovi.
Re: zdeníkova 25A
Trochu jsem předělal vzduch.
A lampička .
A lampička .
Re: zdeníkova 25A
Tá lampička je perfektná
Re: zdeníkova 25A
Tož pěkné moc ta lampička nemá chybu to si vymyslel? Parádní inspirace,asi Ti to někdy okopíruju.
Libor :-)
Re: zdeníkova 25A
Když jsem viděl prvně v obchodě tuto ledku, tak jsem hned věděl, kam by se hodila. Jinak snad dodělám stínítko s motivem Zetor 25.
Vložky pro žhavičky předělány na 30° a zkráceny o 2mm z obou stran. Žhavičky jsem pořídil Brisk 21R42 a docela mě dostalo, jaký to má výkon, nyní jenom jak to bude sloužit. Ale myslím, že je to takto udělané příliš složitě. Dalo by se to udělat delší společně i s horním závitem M20 a nebo rovnou celou novou vložku do hlavy, ale to má svá rizika s vytahováním zarezlého závitu.
Původně jsem tuto výměnu dělat nechtěl, ale jedna původní žhavička výrazně méně topila a také když jsem měl dole hlavu, tak jsem měl vše očištěný od karbonu, tak jsem do toho šel, ale toho lítání za soustružníkem.
Vložky pro žhavičky předělány na 30° a zkráceny o 2mm z obou stran. Žhavičky jsem pořídil Brisk 21R42 a docela mě dostalo, jaký to má výkon, nyní jenom jak to bude sloužit. Ale myslím, že je to takto udělané příliš složitě. Dalo by se to udělat delší společně i s horním závitem M20 a nebo rovnou celou novou vložku do hlavy, ale to má svá rizika s vytahováním zarezlého závitu.
Původně jsem tuto výměnu dělat nechtěl, ale jedna původní žhavička výrazně méně topila a také když jsem měl dole hlavu, tak jsem měl vše očištěný od karbonu, tak jsem do toho šel, ale toho lítání za soustružníkem.
Re: zdeníkova 25A
Súhlasím že lepšie riešenie by bolo urobiť rovno vložku do hlavy. Ale ja som mal veľký problém ich dostať z hlavy von. Musel som prívarky M20 skrutky po odvode o vložku a metrovymi trubkami nasadenými na kríž gola to išlo.
Re: zdeníkova 25A
Výměna oleje, přetěsnění vany, záměna filtrace. S novou filtrací to tlačí o 1atm víc, tak to budu muset o něco stáhnout.
Jinak jsem jel otestovat brzdy s nově nalepeným obložením (8mm) a paráda.
Jinak jsem jel otestovat brzdy s nově nalepeným obložením (8mm) a paráda.