Zetor 25 K Rad 5
Re: Zetor 25 K Rad 5
..taky se dívám, že tam je trochu víc místa než mám v garáži já :-)
Re: Zetor 25 K Rad 5
Dík za komplimenty. Prostor dílny ještě není zastavěný a zabordelovaný. Vzhledem k tomu, že se tam zabydluju, tak je to zatím velké a komfortní.
Jinak sucho a teplo je na práci skutečně luxus. Odmalička jsem o takové dílně snil a teď jsem si to splnil. Jen ta moja mi vyhrožuje, že pokud se tam budu zavírat často, namísto abych trávil čas s rodinou, že mi tam nechá vystěhovat postel a zavře mě tam.... Já nevím, že ty ženský by chtěli, aby se jim chlap věnoval...
Jinak sucho a teplo je na práci skutečně luxus. Odmalička jsem o takové dílně snil a teď jsem si to splnil. Jen ta moja mi vyhrožuje, že pokud se tam budu zavírat často, namísto abych trávil čas s rodinou, že mi tam nechá vystěhovat postel a zavře mě tam.... Já nevím, že ty ženský by chtěli, aby se jim chlap věnoval...
Re: Zetor 25 K Rad 5
Taky řešení:-) Aspon nebudeš muset do dílny přebíhat :-)
Jak máš velkou dílnu? Chci taky něco takového postavit.
Jak máš velkou dílnu? Chci taky něco takového postavit.
Re: Zetor 25 K Rad 5
To je jednoduché, nech ti tam prenesie posteľ a potom prenes aj ty jej. A potom môžete sa vzájomne venovať v trojke.
Re: Zetor 25 K Rad 5
Zdar chalani…
Tak jsem trochu pomakal na zetorku.
* Provedl jsem utěsnění tyče dekomresní páky - (musela kvůli tomu dolů nádrž, neboť jsem nemohl vydloubat zapečený o kroužek)
* Zdeníkovi vděčím za správné nastavení předvstřiku a kontroly tlaku na čerpadle. (Předtím byl 28°před horní úvratí, změnili jsme na 30°)
* dal jsem nové těsnění mezi vstřikovací čerpadlo a regulátor
* Zkontroloval jsem dávku čerpadla zda dává 7,4 ml na 100 otáček čerpadla, 200 otáček klikou. Tady jsem zjistil, že to není 7,4 ml od čerpadla, ale pouze od jednoho elementu. Takže jsem měřil 14,8. Zjistil jsem, že tam mám nepatrně více. Ve skleničce z palivového čističe to bylo cca 0,5 mm nad požadovanou dávkou.
* očistil jsem hydrauliku a pořídil gufero 35-56-12 do skříně převodovky na náhonovou tyč, a 35 - 62 -12 do skříně převodovky(krytu ložiska). Původně jsem tyto simeringy nikde nemohl zde na fóru najít. (To mě připomnělo, že by semi celkem líbilo, kdyby někdo dokázal dát do kupy na traktoru veškeré rozměry O koružků a gufer)
*Začal jsem tahat ven původní staré žhaviče, neboť mám hotové vložky na žhaviče typu avia.
Ovšem dočetl jsem se nkde zde na fóru, že žhaviče na proximu jsou delší než avia a není nutné dělat ty prodlužovací matice. Jedná se o typ svíček ISKRA AET 11721687A-11V. Tyto svíčky jsou stejně dlouhé jako svíčky typu AVIA s prodlužovací maticí. Doporučil bych přidat do sekce kde co sehnat na traktory nebo pracovní postupy.
Nyní otvory musím očisitit od karbonu aby to tam pěkně sedlo. Dle nápadu od Rosch8 to jsem vyndal i vstřiky a v místě vstřiku vložím hadici se vzduchem aby vše uvolněné létalo ven.
* Z Polska jsem mi dorazili termostaty MERA, tak konečně snad bude systém chlazení funkční jak má. Minimální množství objednání bylo 5 kusů, tak v případě zájmu mohu nějaký někomu přenechat.
* Nyní jsem začal přetěsňovat palivový systém, neboť to bylo celé oblemcaný od nafty,
Nejvíce se musím vypořádat s utěsněním víčka palivového filtru okolo matice. Tento typ měl nahoře jakýsi odvzdušňovací ventilek. Ten nepotřebuju, ale potřebuju to nějak natvrdo dotáhnout a upravit.
V tuto chvíli ještě řeším, jak vklíním kontrolku žhavení na místo původního hlídače žhavení po vyhození spirály, tak aby byl zachován na přístrojovce původní vzhled. Má někdo nějakou inspiraci, kdo už má žhaviče AVIA?
Díky.
R.
Tak jsem trochu pomakal na zetorku.
* Provedl jsem utěsnění tyče dekomresní páky - (musela kvůli tomu dolů nádrž, neboť jsem nemohl vydloubat zapečený o kroužek)
* Zdeníkovi vděčím za správné nastavení předvstřiku a kontroly tlaku na čerpadle. (Předtím byl 28°před horní úvratí, změnili jsme na 30°)
* dal jsem nové těsnění mezi vstřikovací čerpadlo a regulátor
* Zkontroloval jsem dávku čerpadla zda dává 7,4 ml na 100 otáček čerpadla, 200 otáček klikou. Tady jsem zjistil, že to není 7,4 ml od čerpadla, ale pouze od jednoho elementu. Takže jsem měřil 14,8. Zjistil jsem, že tam mám nepatrně více. Ve skleničce z palivového čističe to bylo cca 0,5 mm nad požadovanou dávkou.
* očistil jsem hydrauliku a pořídil gufero 35-56-12 do skříně převodovky na náhonovou tyč, a 35 - 62 -12 do skříně převodovky(krytu ložiska). Původně jsem tyto simeringy nikde nemohl zde na fóru najít. (To mě připomnělo, že by semi celkem líbilo, kdyby někdo dokázal dát do kupy na traktoru veškeré rozměry O koružků a gufer)
*Začal jsem tahat ven původní staré žhaviče, neboť mám hotové vložky na žhaviče typu avia.
Ovšem dočetl jsem se nkde zde na fóru, že žhaviče na proximu jsou delší než avia a není nutné dělat ty prodlužovací matice. Jedná se o typ svíček ISKRA AET 11721687A-11V. Tyto svíčky jsou stejně dlouhé jako svíčky typu AVIA s prodlužovací maticí. Doporučil bych přidat do sekce kde co sehnat na traktory nebo pracovní postupy.
Nyní otvory musím očisitit od karbonu aby to tam pěkně sedlo. Dle nápadu od Rosch8 to jsem vyndal i vstřiky a v místě vstřiku vložím hadici se vzduchem aby vše uvolněné létalo ven.
* Z Polska jsem mi dorazili termostaty MERA, tak konečně snad bude systém chlazení funkční jak má. Minimální množství objednání bylo 5 kusů, tak v případě zájmu mohu nějaký někomu přenechat.
* Nyní jsem začal přetěsňovat palivový systém, neboť to bylo celé oblemcaný od nafty,
Nejvíce se musím vypořádat s utěsněním víčka palivového filtru okolo matice. Tento typ měl nahoře jakýsi odvzdušňovací ventilek. Ten nepotřebuju, ale potřebuju to nějak natvrdo dotáhnout a upravit.
V tuto chvíli ještě řeším, jak vklíním kontrolku žhavení na místo původního hlídače žhavení po vyhození spirály, tak aby byl zachován na přístrojovce původní vzhled. Má někdo nějakou inspiraci, kdo už má žhaviče AVIA?
Díky.
R.
Re: Zetor 25 K Rad 5
Ahoj.
Parada, ze niekto potvrdil tie dlhsie zhavice. To je dobra sprava.
Termostaty su super, funguju vyborne.
Ten palivovy filter som poutesnoval so silonovymi podlozkami. Aj pod velku maticu a viecko aj pod tu odvzdusnovaciu. Drzi to dobre, silon je makky, tak to tesni. Ja som mal viecko pokrivene, tak som nechal dosadaciu plochu v strede zarovnat na sustruhu. Potom uz tesnila parfektne.
Vsade som pouzival tieto podlozkys gumenym britom vo vnutri, netreba potom tak dotahovat spoje, tesni to idealne:
https://media.wuerth.com/stmedia/wuerth ... /81152.jpg
Co sa tyka kontrolky, ja som pouzil obycajnu ziarkovku 4W, taku istu, ktora ide do osvetlenia pristrojov aj s paticou a cele som to zamontoval do toho dierovaneho telesa kontrolky zhavenia.
teraz mi svieti ziarovka, ked zhavim. Je to sice iba kontrola pritomnosti napatia na zhavicoch, ale ciastocna kontrola odberu prudu je zabezpecena miernym pohasnutim kontrolky dobijania, ked sa zapne zhavenie, tak trochu poklesne naptie baterie od zataze a vidno to na zmene svitu kontrolky dobijania. Nie je to idealne, ale funguje to.
nemam to zvnutra detailnejsie pofotene, ale vsetko som vyhadzal von: spiralu aj tie keramicke izolatory a ostal iba obal kontrolky zhavenia. Do neho som potom zamontoval tu malu ziarovku a pripojil na ten isty kontakt, ktory ide k zhavicom.
Samozrejme spirala v sani sa uz nezapaja. Aj tak by zhorela pod plnym napatim.
Parada, ze niekto potvrdil tie dlhsie zhavice. To je dobra sprava.
Termostaty su super, funguju vyborne.
Ten palivovy filter som poutesnoval so silonovymi podlozkami. Aj pod velku maticu a viecko aj pod tu odvzdusnovaciu. Drzi to dobre, silon je makky, tak to tesni. Ja som mal viecko pokrivene, tak som nechal dosadaciu plochu v strede zarovnat na sustruhu. Potom uz tesnila parfektne.
Vsade som pouzival tieto podlozkys gumenym britom vo vnutri, netreba potom tak dotahovat spoje, tesni to idealne:
https://media.wuerth.com/stmedia/wuerth ... /81152.jpg
Co sa tyka kontrolky, ja som pouzil obycajnu ziarkovku 4W, taku istu, ktora ide do osvetlenia pristrojov aj s paticou a cele som to zamontoval do toho dierovaneho telesa kontrolky zhavenia.
teraz mi svieti ziarovka, ked zhavim. Je to sice iba kontrola pritomnosti napatia na zhavicoch, ale ciastocna kontrola odberu prudu je zabezpecena miernym pohasnutim kontrolky dobijania, ked sa zapne zhavenie, tak trochu poklesne naptie baterie od zataze a vidno to na zmene svitu kontrolky dobijania. Nie je to idealne, ale funguje to.
nemam to zvnutra detailnejsie pofotene, ale vsetko som vyhadzal von: spiralu aj tie keramicke izolatory a ostal iba obal kontrolky zhavenia. Do neho som potom zamontoval tu malu ziarovku a pripojil na ten isty kontakt, ktory ide k zhavicom.
Samozrejme spirala v sani sa uz nezapaja. Aj tak by zhorela pod plnym napatim.
- jimmy 4011
- Příspěvky: 3382
- Registrován: úte říj 21, 2008 6:35 pm
- Bydliště: čr
Re: Zetor 25 K Rad 5
Ahoj.Za info o žhavičkách jsem i já rád,taky mě čekají.
Jednoho termostatu bych se rád ujal,jestli teda nejsem pomalej.
Jednoho termostatu bych se rád ujal,jestli teda nejsem pomalej.
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich
Werich
Re: Zetor 25 K Rad 5
Pokud se mohu přidat, tak bych vzal také jeden ten termostat abych měl do zásoby... Píšu SZ.
Jinak pěkná práce, ať se daří.
Jinak pěkná práce, ať se daří.
Re: Zetor 25 K Rad 5
Info o žhavičoch skopirujem a vložím do tech. Informácie aby to bolo na jednom mieste. Koľko bola prosím Ťa cena za jeden žhaviče na Proximu??
Ďakujem za info,za všetkých.
Ahojte
Ďakujem za info,za všetkých.
Ahojte
Mihi
Re: Zetor 25 K Rad 5
Posílám cenu 141 CZK/ kusmihi píše:Info o žhavičoch skopirujem a vložím do tech. Informácie aby to bolo na jednom mieste. Koľko bola prosím Ťa cena za jeden žhaviče na Proximu??
Ďakujem za info,za všetkých.
Ahojte
https://491299820.eshop-rychle.cz/ceske ... etor-URIII
Sice jsem je měl z kamenné prodejny, ale cena byla stejná.
Re: Zetor 25 K Rad 5
Termostaty vyprodány (zarezervovány), jeden si nechám do rezervy.
Tady přislíben pro Míra Z 25 a jimmy 4011.
Následně se v SZ domluvíme na předání/zaslání.
Sere mě, že v e - shopech všichni nabízejí čínské nefunkční šmejdy, ale po čem by byla poptávka tak nenabídnou. (např. MERA termostaty, teploměry které svou velikostí odpovídají k zabudování do přístrojové desky, a tak bych mohl do nekonečna pokračovat....
R.
Tady přislíben pro Míra Z 25 a jimmy 4011.
Následně se v SZ domluvíme na předání/zaslání.
Sere mě, že v e - shopech všichni nabízejí čínské nefunkční šmejdy, ale po čem by byla poptávka tak nenabídnou. (např. MERA termostaty, teploměry které svou velikostí odpovídají k zabudování do přístrojové desky, a tak bych mohl do nekonečna pokračovat....
R.
Re: Zetor 25 K Rad 5
Ja mám to viečko palivového filtra utesnené fíbrovým krúžkom, keď sú plochy rovné, tak to tesní. S tou kontrolkou žhavenie by som skúsil zapojiť ju normálne do série s Proxima (Avia) žhavičmi. Určite by žhavili trošku slabšie, ale zasa by sa im predĺžila životnosť.
Inak pekná robota.
Inak pekná robota.
Re: Zetor 25 K Rad 5
Tak jsem zase něco poudělal…
Vložil jsem nové žhaviče z Proximy. Vyndal jsem dle rady do Rosche i vystřiky a vyškrábal karbón při vyplnění vzduchem.
Přetěsnil jsem palivový systém. Tu baňku s filtrem tedy až na třetí pokus kdy to blo zcela suché a zrenovoval starou skleničku. Resp. koupil novou sklinku, těsnění a sítko. Předtím tam byla palstová vysoustružená nádobka, sítko v dezolátním stavu a těsnění kde to teklo.
Už mám pouzdra a trubku pro utěsnění hřídele pedálů a ruční brzdy. Jelikož jsem měl málo lepidla tak jsem zatím zalepil pouze hřídel ruční brzdy.
Nahazoval jsem skříň hydrauliky a když jsem dal těsnění, zjistil jsem, že nedokážu dat sejgrovku za ložisko. Tyhle neoriginální díly mě serou... (v těsnění měla být díra ne na průměr hřídele, ale ložiska, což jsem si uvědomil pozdě.)
Složil jsem hydrauliku a vložil zpětný ventil, aby nepadala hydraulika při zvedání a vypnutí spojky.
Použil jsem tento:
https://www.hydrolider.cz/cs_CZ/p/Hydra ... 5Lmin/7141
Na hřídelku ovládácí páky jsem vložil o kroužek a do ramen také. Tak jsem zvědav, jak dlouho tam ty o kroužky vydrží.
Zároveň jsem vložil novou hadici mezi trubku a vodní pumpu. Nevím na co se to prodává, ale sedlo to tam úplně přesně. Proto pro info zde dávám rozměry, neboť na hrdle vodní pumpy je průměr 35 mm, kdežto trubka má pouze 31 mm
Ještě se chci zeptat, jak se dá utěsnit ovládací páka od kompresoru? Vytéká mi tam olej, ale jelikož kompresor nepoužívám, tak abych z něj vypustil olej. Poraďte pls jak z toho ten olej případně dostat.
Dík.
R.
Vložil jsem nové žhaviče z Proximy. Vyndal jsem dle rady do Rosche i vystřiky a vyškrábal karbón při vyplnění vzduchem.
Přetěsnil jsem palivový systém. Tu baňku s filtrem tedy až na třetí pokus kdy to blo zcela suché a zrenovoval starou skleničku. Resp. koupil novou sklinku, těsnění a sítko. Předtím tam byla palstová vysoustružená nádobka, sítko v dezolátním stavu a těsnění kde to teklo.
Už mám pouzdra a trubku pro utěsnění hřídele pedálů a ruční brzdy. Jelikož jsem měl málo lepidla tak jsem zatím zalepil pouze hřídel ruční brzdy.
Nahazoval jsem skříň hydrauliky a když jsem dal těsnění, zjistil jsem, že nedokážu dat sejgrovku za ložisko. Tyhle neoriginální díly mě serou... (v těsnění měla být díra ne na průměr hřídele, ale ložiska, což jsem si uvědomil pozdě.)
Složil jsem hydrauliku a vložil zpětný ventil, aby nepadala hydraulika při zvedání a vypnutí spojky.
Použil jsem tento:
https://www.hydrolider.cz/cs_CZ/p/Hydra ... 5Lmin/7141
Na hřídelku ovládácí páky jsem vložil o kroužek a do ramen také. Tak jsem zvědav, jak dlouho tam ty o kroužky vydrží.
Zároveň jsem vložil novou hadici mezi trubku a vodní pumpu. Nevím na co se to prodává, ale sedlo to tam úplně přesně. Proto pro info zde dávám rozměry, neboť na hrdle vodní pumpy je průměr 35 mm, kdežto trubka má pouze 31 mm
Ještě se chci zeptat, jak se dá utěsnit ovládací páka od kompresoru? Vytéká mi tam olej, ale jelikož kompresor nepoužívám, tak abych z něj vypustil olej. Poraďte pls jak z toho ten olej případně dostat.
Dík.
R.
Re: Zetor 25 K Rad 5
To vypadá, že příští víkend budeš startovat .