Traktory ZTS
Moderátor: Lukashil
Re: Traktory ZTS
Zo 1614 ti bude pasovať, zo 1634 neviem.
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát úno 17, 2017 2:35 pm
- Bydliště: Levice
Re: Traktory ZTS
jeden zts super 16245 z Holandska ,na širokych pneumatikach
https://www.youtube.com/watch?v=OTUea-XfJ-M&t=7s
https://www.youtube.com/watch?v=OTUea-XfJ-M&t=7s
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát úno 17, 2017 2:35 pm
- Bydliště: Levice
Re: Traktory ZTS
Mohu mít dotaz na Poláčka, potažmo na někoho fundovaného? Chtěl bych si do lisu přidat trochu koníků, tak jsem přemýšlel, jestli by se dal na motor 8602 přidělat intercooler z motoru 8604. Neměl by někdo chuť mi ten mezichladič oměřit? Já si myslím, že by tam vešel, ale je jasný, že by se muselo přidat na čerpadle nafty, ale jinak si myslím, že by ten motor mohl tak 125-130kW udělat.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Traktory ZTS
AHOJ kluci z DS martin mi říkali, že na brzdě ten intercoler uděla max 5 kw. No nevim jestli to za to stoji pač pak je ke všemu hruza přístup já už ho chtěl sundat pač mi praskl ten vyměník, ale nakonec jsme ho tam nechlal pač motory M2 uř IV jsou náchylný na zadíraní pístu a kamoš mě presvědšil, že ten intercoler to přeci jen chladí takže tam jekoprkam píše:Mohu mít dotaz na Poláčka, potažmo na někoho fundovaného? Chtěl bych si do lisu přidat trochu koníků, tak jsem přemýšlel, jestli by se dal na motor 8602 přidělat intercooler z motoru 8604. Neměl by někdo chuť mi ten mezichladič oměřit? Já si myslím, že by tam vešel, ale je jasný, že by se muselo přidat na čerpadle nafty, ale jinak si myslím, že by ten motor mohl tak 125-130kW udělat.
Re: Traktory ZTS
Díky moc, uvažujeme, že by jsme prodali Liazku a koupili 18345. Nebyl by jsi ochotnej mi oměřit, jak vysoko je u 18345 závěs, jako klasickej horní závěs, jde mi o to, jestli bych za něj zapříhl tandem. Vono i 5kW by bylo poznat, pokud by jsi přidal na čerpadle, tak by ten motor mohl celkem slušně tahat.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
-
- Příspěvky: 150
- Registrován: úte pro 02, 2014 9:31 pm
- Bydliště: Jihlava
Re: Traktory ZTS
těch 130kW by to asi udělalo ale musel by jsi udělat celý motor tzn.,... 183 písty (mají jinou hlavu pístu) mezichladič adekvátní objemu motoru a nejlépe originální turbo na 18345 protože mám takové tušení že tady tlačí víc než klasické na 16145. tady jsou tabulky k motoru UR IV navíc motory UR IV o 8mm větší zdvih .koprkam píše:Mohu mít dotaz na Poláčka, potažmo na někoho fundovaného? Chtěl bych si do lisu přidat trochu koníků, tak jsem přemýšlel, jestli by se dal na motor 8602 přidělat intercooler z motoru 8604. Neměl by někdo chuť mi ten mezichladič oměřit? Já si myslím, že by tam vešel, ale je jasný, že by se muselo přidat na čerpadle nafty, ale jinak si myslím, že by ten motor mohl tak 125-130kW udělat.
http://www.zemedelskefoto.net/historie/ ... ist007.htm .
přestavěl jsem motor 8004.018 na motor 8004.04x ale stejně se na takový výkon nemám šanci dostat. (myslím si ještě mi to nejede čekám na plecařinu a novou elektroinstalaci ) Byly na něm jiná čerpadla vstřikovače a vačky ale stejně si myslím že by to nějaký ten koník mohlo navíc hodit...
- Martin90
- Příspěvky: 1616
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Traktory ZTS
Zvyšovat výkon u 160ky je pasé. Ani origo naladěný motor se v dlouhodobé plné zátěži neuchladí. Je to vyzkoušené v silážních lisech, velkých drtičích dřevní hmoty atd. . Tím chladičem stlačeného vzduchu zvýšíš účinnost spalování, takže kde šel motor na dno a začala jít nafta do výfuku, tam bude mít ještě rezervu. Ale jediná možnost je dát chladič vzduch/vzduch místo vzduchového filtru a ten dát "ven". Pak zase snížíš účinnost "vodního" chladiče a chladiče převodového oleje atd. atd.
Zetor 8245 Turbo, Zetor 12145 Turbo, ZTS 16245 Super
Re: Traktory ZTS
Zdarec,mám takový dotaz zetor 16245 je vylepšená 16145? co jsem si všiml co ted objíždím a sháním traktor tak se setkává že tahle zetor 16245 má stejnou hydrauliku jak z16145 v dalších forech jsem se dočetl že 16145 zvládá secí kombinaci 4 m pneusej + rotačky .Tak mě zajímá jestli jít do zts 16245 super nebo cca 120000 kč lacinější zetor 16245 nebo 16145 využití kypřič 2,5 metru setí s kombinací díky za odpovědi.
- Martin90
- Příspěvky: 1616
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Traktory ZTS
http://nasetraktory.eu/forum/viewtopic. ... 8&start=30
Ano, je to modernizace - liší se to hlavně kabinou a tím, co s ní souvisí. Kabina je o !hodně! lépe odhlučněná. Pokud jsou bez vůle všechny ovládací prvky a je v pořádku izolace kabiny, pak tomu těžko konkurují moderní traktory. Pedály kapalinové, více elektriky, méně místa (pouze jedna sedačka), palivoměr na obou nádržích. Originál to má synchronizovanou převodovku, která je docela náhlá právě na ty synchrony. Super má jinou přední nápravu (rozchod, hydro uzávěrka), rozvodovku (masivnější, hydro uzávěrka), koncové převody (masivnější, mokré brzdy s větším činným průměrem), pneu 14,9-28 a 20,8-38, přídavný okruh standardem, závaží v kolech 14 ks, přední kanistry jako ZTS 183 45 - je to takový přechod mezi 162 45 a 183 45. My dělali převodovku narychlo, tak jsme ji jenom předělali na bezsynchro. Ideál by byl dát zrychlený 4 kvalt ... 4m kombinaci jedině na toho Supra (závaží + vystužený zadek). 161 to dá taky, ale ty portály hrozně trpí a chodí to po zadních...
Ano, je to modernizace - liší se to hlavně kabinou a tím, co s ní souvisí. Kabina je o !hodně! lépe odhlučněná. Pokud jsou bez vůle všechny ovládací prvky a je v pořádku izolace kabiny, pak tomu těžko konkurují moderní traktory. Pedály kapalinové, více elektriky, méně místa (pouze jedna sedačka), palivoměr na obou nádržích. Originál to má synchronizovanou převodovku, která je docela náhlá právě na ty synchrony. Super má jinou přední nápravu (rozchod, hydro uzávěrka), rozvodovku (masivnější, hydro uzávěrka), koncové převody (masivnější, mokré brzdy s větším činným průměrem), pneu 14,9-28 a 20,8-38, přídavný okruh standardem, závaží v kolech 14 ks, přední kanistry jako ZTS 183 45 - je to takový přechod mezi 162 45 a 183 45. My dělali převodovku narychlo, tak jsme ji jenom předělali na bezsynchro. Ideál by byl dát zrychlený 4 kvalt ... 4m kombinaci jedině na toho Supra (závaží + vystužený zadek). 161 to dá taky, ale ty portály hrozně trpí a chodí to po zadních...
Zetor 8245 Turbo, Zetor 12145 Turbo, ZTS 16245 Super
Re: Traktory ZTS
U nas 4 m sejacku 16145 v minulosti tahali ako nic a hydraulika s tym tiez nemala problem. Takisto aj 6m kombinator ktory bol urceny za ST 180. Vlastne tie nase 16145ky zdedili vsetko zavesne naradie ktore bolo predtym za Skodovky. Ked si spomeniem ake patálie boli u nas s ZTS 16245 Super od nova, tak racej poriadnu jednu 16145. Toho Supra si od nas nastastie odviezli Poliaci za kolečky.
Re: Traktory ZTS
Lenže sejačka a sejacia kombinácia je rozdiel.
Inak s tou spoľahlivosťou neviem, asi ste trafili zlý kus U nás na PD Crystala jednotkovej rady nenájdeš, už len zopár 162 a jednu 122. A celkovo v okolí behá najviac hlavne 102, 82, 162, keď už staršie, tak väčšinou 8011
Inak s tou spoľahlivosťou neviem, asi ste trafili zlý kus U nás na PD Crystala jednotkovej rady nenájdeš, už len zopár 162 a jednu 122. A celkovo v okolí behá najviac hlavne 102, 82, 162, keď už staršie, tak väčšinou 8011
Re: Traktory ZTS
Neviem ci sme trafili na zly kus, ale racej sa to rychlo predalo. Hned za nova ( v 2001) v tom servis prisiel menit spojku PTO, potom na tom zhoreli olejove brzdy. Traktor sa odviezol do Martina aby to tam poriesili. Cestou spät po vlastnej osi sa tie brzdy zacali znovu prehrievat. Potom sme to robili na novo na druzstve. Ked sa brzdy poriesili tak medzitym zacala blbnut v tom elekrika a zacalo vyhadzovat 4-ku (bol to 4kvalt). Ta elektroinstalacia je na tom fakt rarita. Na pamiatku mi zostala cast schemy A aby to nebolo vsetko tak s nicoho nic povolili gumycky na vlozkach. Motor som na tom poprve robil osobne. Servis sa uz ktomu ani nehlasil. So siestich valcov som len na dva musel pouzit vytahovak vloziek. Zvysne 4 mi vysli ked som vytlacak ojnicu s piestom s valca. Piesty vysli rukami aj s valcami naraz. Dovtedy som sa s takym pripadom nestretol a ani odvtedy . Motor som poskladal nanovo a este niejaku dobu jazdil a potom sa to racej predalo. Pisal sa rok 2004. Na okoli u nas uz na poliach ZTS a ani kristala nestretnes. Vsetky skoncili na severe a vyssie Jedine na nasom retro druzstve .
Re: Traktory ZTS
U nas bylo 16245 dvakrát 12245 jednou a 16245 SUPER taky jednou.
Nijak se nesrali se 16245 jezdil muj tata a tahaval s ni potinger europrofi 2 no měla toho dost v mokrem jeteli ale šla furt.
Ja sem s ni pak tahal cambridge 12m a s tima upalovala taky pěkně i v kopci 12045 je nedavala.
16145 tich bylo asi 6 a taky chodili dobře jen podle toho kdo s tim jezdil odcházeli pasi na násobič.
Nijak se nesrali se 16245 jezdil muj tata a tahaval s ni potinger europrofi 2 no měla toho dost v mokrem jeteli ale šla furt.
Ja sem s ni pak tahal cambridge 12m a s tima upalovala taky pěkně i v kopci 12045 je nedavala.
16145 tich bylo asi 6 a taky chodili dobře jen podle toho kdo s tim jezdil odcházeli pasi na násobič.
Re: Traktory ZTS
U prevedenia Kristal a od UR2 a dalej bolo treba vediet aj ten nasobic+ traktor pouzivat. Keby som u nas sadol len tak do kristala pred 22 rokmi, tak by som dostal po papuli + kopanec do riti za letu s kabiny.