Zetor 2011, rv. 1967
Moderátor: Lukashil
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Tak to je ine.
Re: Zetor 2011, rv. 1967
žádnej filtr hydrauliky pod tou zátkou stejně není, je tam jenom velkej kulatej magnet. A původní 2011/3011/4011 (bez této regulační hydrauliky, která se u těchhle modelů dávala jen na vývoz) tam neměly vůbec nic, a přesto stále drze jezděj .
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Ten magnet s tym sitkom je vlastne ten filter. A by si sa cudoval co dokaze chytit.
- tawid
- Příspěvky: 127
- Registrován: pát úno 13, 2009 8:40 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Ahoj,
jaký materiál jsi použil na ten spodní závěs?
jaký materiál jsi použil na ten spodní závěs?
Re: Zetor 2011, rv. 1967
ahoj, bohužel materiál nevím mám kámoše, co pálí na laseru, takže tam něco popad... to víš, nemohl jsem si moc vyskakovat a poroučet ale tak zaplatil jsem si prodlouženou záruku, tak si to u něj kdyžtak vyreklamuju
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Tak po době zase přidávám nějaký dvacítkový progres
Od posledního příspěvku jsem rozebral vzduch a vše očistil. Trubka od kompresoru byla v místě příruby motoru s převodovkou úplně proklepaná, tak jsme jí plamenem svařili, druhá trubka k plniči pneu byla taky trošku, tak jsme tam jen přidali materiál a obrousil jsem jí. Po rozdělání plniče pneu jsem zjistil, že je po něm, vnitřek komplet zrezlej, prorezlá nádobka... úplně stejně na tom byl vyrovnávač tlaku, který měl ještě ke všemu prasklý hliníkový vrchní odlitek. Vyrovnávač tlaku jsem pořídil nový, jen jsem musel udělat pár úprav, aby byl co nejvíce do origa.. závity jsem provrtal a dal jsem dam šrouby s maticema na 14ku klíč, tak jak to bylo v době výroby Plnič pneu se ale tatíkovi válel doba ve skříni, takže jsem ho očistil a přivlastnil
Vše jsem namontoval, ale zkoušku provedu až vyrobím trubku od vzduchojemu k manometru.. až dváca poběží, tak musím taky zkusit, jestli nikde netečou trubky od hydrauliky k rychlospojkám, který jsme dělali nedávno.
Dále se převážně jen brousilo. Je připravenej plech mezi vrtuli a chladič, trubka k filtru, plechařina k přístrojovce a držák filtru, kterej byl trochu pokroucenej, tak se musel pokroutit zpátky. Přístrojovka je asi na 2 místech od řadicí páky prasklá, tak jí budu muset zevnitř zavařit a asi i vyztužit Nyní mám připravený horní závěs, na který musím koupit pojistku a pružinu kolíku, která na závěsu chyběla.
Toť asi zatím vše, v galerii jsou nový fotky, tak to zkoukněte
https://jendex.rajce.idnes.cz/Zetor_2011/
Od posledního příspěvku jsem rozebral vzduch a vše očistil. Trubka od kompresoru byla v místě příruby motoru s převodovkou úplně proklepaná, tak jsme jí plamenem svařili, druhá trubka k plniči pneu byla taky trošku, tak jsme tam jen přidali materiál a obrousil jsem jí. Po rozdělání plniče pneu jsem zjistil, že je po něm, vnitřek komplet zrezlej, prorezlá nádobka... úplně stejně na tom byl vyrovnávač tlaku, který měl ještě ke všemu prasklý hliníkový vrchní odlitek. Vyrovnávač tlaku jsem pořídil nový, jen jsem musel udělat pár úprav, aby byl co nejvíce do origa.. závity jsem provrtal a dal jsem dam šrouby s maticema na 14ku klíč, tak jak to bylo v době výroby Plnič pneu se ale tatíkovi válel doba ve skříni, takže jsem ho očistil a přivlastnil
Vše jsem namontoval, ale zkoušku provedu až vyrobím trubku od vzduchojemu k manometru.. až dváca poběží, tak musím taky zkusit, jestli nikde netečou trubky od hydrauliky k rychlospojkám, který jsme dělali nedávno.
Dále se převážně jen brousilo. Je připravenej plech mezi vrtuli a chladič, trubka k filtru, plechařina k přístrojovce a držák filtru, kterej byl trochu pokroucenej, tak se musel pokroutit zpátky. Přístrojovka je asi na 2 místech od řadicí páky prasklá, tak jí budu muset zevnitř zavařit a asi i vyztužit Nyní mám připravený horní závěs, na který musím koupit pojistku a pružinu kolíku, která na závěsu chyběla.
Toť asi zatím vše, v galerii jsou nový fotky, tak to zkoukněte
https://jendex.rajce.idnes.cz/Zetor_2011/
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Moc pěkná práce, radost pohledět!
- Jan Dolák
- Příspěvky: 123
- Registrován: stř led 11, 2017 3:35 pm
- Bydliště: Plzeň-Jih
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Kousek po kousíčku to začíná vypadat k světu . Ta přístrojovka vypadá ještě dobře. Teď táta vyvařoval štít ze 4011 a ten dovnitř zahnutej plech v drážce pro řadící páku už tam ani nebyl, jak to bylo vyklepané , řadící páka na 1000 hranu samozřejmě povolená...
Chtěl jsem se zeptat jaké bude pro traktor využití, bude jen na výstavy, nebo ještě bude plnit své poslání a občas pracovat?
Chtěl jsem se zeptat jaké bude pro traktor využití, bude jen na výstavy, nebo ještě bude plnit své poslání a občas pracovat?
Zetor 5545, MOJE RAJČE - fotografie, Vlek BSS P53s, Fortschritt K442, Obraceč TON SP4-066, Obraceč Fahr KH4, www.JanDolak.cz
Re: Zetor 2011, rv. 1967
No coment. Proste
- tawid
- Příspěvky: 127
- Registrován: pát úno 13, 2009 8:40 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Zetor 2011, rv. 1967
díky,
jinek bereš to z gruntu, super
jinek bereš to z gruntu, super
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Děkuju moc za chválu, chlapáci!
Jan Dolák: No tady je na konci u 4ky a 5ky popraskaná, vyřadili a nechali páku spadnout a narazila do plechu. Asi na 3 místech jsou tak centimetrový praskliny.
Jinak bude dváca spíš na parádu, ale třeba s dovozem štěpinek do kotelny určitě pomůže a dalším "transportem" čehokoliv. Rozhodně jí nebudu dávat do pluhu a těžších prací v bordelu, to fakt ne ono taky se třema radlicema roudničáku by si ani neusmrkla Na to máme Z5718 s motorem z 72ky
Jak už jsem psal, dváce se napracovala už dost, je čas nechat práci mladším strojům
Jan Dolák: No tady je na konci u 4ky a 5ky popraskaná, vyřadili a nechali páku spadnout a narazila do plechu. Asi na 3 místech jsou tak centimetrový praskliny.
Jinak bude dváca spíš na parádu, ale třeba s dovozem štěpinek do kotelny určitě pomůže a dalším "transportem" čehokoliv. Rozhodně jí nebudu dávat do pluhu a těžších prací v bordelu, to fakt ne ono taky se třema radlicema roudničáku by si ani neusmrkla Na to máme Z5718 s motorem z 72ky
Jak už jsem psal, dváce se napracovala už dost, je čas nechat práci mladším strojům
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Hip hip hurá! Veškeré díly pod zlatou barvu obroušeny a připraveny na budoucí nástřik! včera jsem do horního závěsu namontoval novou pojistku kolíku spolu s novou pružinou a čepem, který jsem z obou stran trochu rozbouchal, aby nevyjížděl do strany jediný, co mi ještě zbývá na spodek traktoru jsou nový čepy do ramen a trubka manometru, ale ta se bude vyrábět, až se mi dokončí oprava budíku
V dalších krocích přijde to nejhorší.. Broušení a oprava kapoty, zadních blatníků a přístrojovky
https://jendex.rajce.idnes.cz/Zetor_2011/
V dalších krocích přijde to nejhorší.. Broušení a oprava kapoty, zadních blatníků a přístrojovky
https://jendex.rajce.idnes.cz/Zetor_2011/
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Pěkně pokračuješ,at se daří.......
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Po delší odmlce Vás opět zdravím!
Od minula jsem zase kousek pokročil. Mám obroušený vzduchový filtr a skoro obroušenou kapotu. Tu jsem odstrojil a zjišťoval závady - urvanej držák kapoty k rámu, urvanej pant na horním krytu, ulomená západka horního krytu a tak dále.. Na další víkendy mám jasnej úkol.. pokusit se kapotu vyklepat a vyspravit.. uvidíme, jakej bude výsledek
A protože bylo o víkendu fakt krásně, nechal jsem dvácu na chvíli se vyvětrat udělal jsem provizorní hadičku od vzduchojemu k manometru, abych zkusil, jestli funguje jak manometr, tak celá soustava vzduchu.. a funguje! až na jednu nedotaženou matici, ale jde to Když už dváca vrčela, zkusily se vývody hydrauliky, kde jsme ohýbali a svařovali trubky k rychlospojkám... a zkouška taky na jedničku, nic neteče
Zkontrolujte galerii
https://jendex.rajce.idnes.cz/Zetor_2011/
Od minula jsem zase kousek pokročil. Mám obroušený vzduchový filtr a skoro obroušenou kapotu. Tu jsem odstrojil a zjišťoval závady - urvanej držák kapoty k rámu, urvanej pant na horním krytu, ulomená západka horního krytu a tak dále.. Na další víkendy mám jasnej úkol.. pokusit se kapotu vyklepat a vyspravit.. uvidíme, jakej bude výsledek
A protože bylo o víkendu fakt krásně, nechal jsem dvácu na chvíli se vyvětrat udělal jsem provizorní hadičku od vzduchojemu k manometru, abych zkusil, jestli funguje jak manometr, tak celá soustava vzduchu.. a funguje! až na jednu nedotaženou matici, ale jde to Když už dváca vrčela, zkusily se vývody hydrauliky, kde jsme ohýbali a svařovali trubky k rychlospojkám... a zkouška taky na jedničku, nic neteče
Zkontrolujte galerii
https://jendex.rajce.idnes.cz/Zetor_2011/
Re: Zetor 2011, rv. 1967
mooc pěkný a co teprv až to bude v laku
[*] jestli-že něco chceš, tak musíš [*]