MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Moderátor: Lukashil
- Lukas7745_SK
- Příspěvky: 229
- Registrován: stř zář 01, 2010 9:56 pm
- Bydliště: Považská Bystrica
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Ahojte chlapi, chcem sa opýtať, či neviete koľko majú byť zapustené ventily v hlave Z7745. Nemôžem to nikde nájsť. Ide mi o to, či je ešte prípustné frézovanie. Nameral som na všetkých štyroch podobné hodnoty: sacie sú utopené cca 1,6mm a výfukové cca 2,4 mm.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
To si už dávno za, sací 0,32 až 1,01 mm, výfukový 0,62 až 1,22 mm.
- Lukas7745_SK
- Příspěvky: 229
- Registrován: stř zář 01, 2010 9:56 pm
- Bydliště: Považská Bystrica
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Tak málo? Som čakal viacej . . . kde si našiel tieto hodnoty? Tie hlavy sú v dobrom stave, ani náznak, že by boli vypadané, vyhrdzavené alebo tak. Je mi ľúto ich len tak vyhodiť Otázka je, čo teraz? Nové hlavy budú dosť drahé.
- Lukas7745_SK
- Příspěvky: 229
- Registrován: stř zář 01, 2010 9:56 pm
- Bydliště: Považská Bystrica
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Máte niekto skúsenosť s novými sedlami do hláv URI. Keďže nemajú výmenné sedlá, rozmýšľam dať odfrézovať výfukové sedlá a nalisovať nové. Ale neviem, aké by tam pasovali Kompletná česká hlava by ma stála 90€, čo je dosť veľa pre môj rozpočet.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Zdravim chlapi chcem Vas opytat ktori sa dobre vyznate v zetorackych motoroch.V motore 5201 maju byť 3kružkove piesty.Prave rozoberam jeden taky motor a su v nom 4kruzkove piesty a chcel by som sa Vas opytat s ktorymi mate lepsie skusenosti a či maju rovnaku vyrovu komôrku.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Chlapi, chci dát na 77čku prsa s vývodem na hydraulické čerpadlo, nikde je nemůžu sehnat, poraďte?
Díky P.
Díky P.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Do SZ ti pošlem číslo na chlapíka, ktorý má aj nové aj používané komplet sady na prestavbu, prípadne ti vie nakombinovať niečo nové a niečo staré.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Pánové, mám dotaz. Mám UNC s motorem 5201, ale mám s ním dva problémy.:
1) Chtěl bych přestavět termostat do podoby, jako je na 7211, prostě termostat v tom hliníkovým obalu, ne jako je tomu u 6901, jestli mi rozumíte, co myslím. Nemáte někdo v hlavě katalogový čísla?
2) Dalším problémem je zvýšení dávky paliva pro start. V 52 vstřikovacím čerpadle mi to nějak nefunguje, proto bych chtěl čerpadlo vyměnit za starší typ ze 4901, je to možné?
1) Chtěl bych přestavět termostat do podoby, jako je na 7211, prostě termostat v tom hliníkovým obalu, ne jako je tomu u 6901, jestli mi rozumíte, co myslím. Nemáte někdo v hlavě katalogový čísla?
2) Dalším problémem je zvýšení dávky paliva pro start. V 52 vstřikovacím čerpadle mi to nějak nefunguje, proto bych chtěl čerpadlo vyměnit za starší typ ze 4901, je to možné?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Tady , stačí jen vkládat do košíku : https://www.zetor-shop.cz/nahradni-dily ... /#products
Jinak je tam taky odkaz na katalog ND a tam to najdeš přesně
https://www.zetor-shop.cz/nahradni-dily ... 745-major/
Čerpadlo nevím.
Jinak je tam taky odkaz na katalog ND a tam to najdeš přesně
https://www.zetor-shop.cz/nahradni-dily ... 745-major/
Čerpadlo nevím.
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
52 by už měla mít termostat s obtokem, takže to bude nějaký bastl. Katalogový čísla netřeba, potřebudeš čerpadlo, skříň termostatu, zátku nebo starý čidlo teploty vody (pochybuju, že bys dnes sehnal skříň bez díry pro čidlo) koleno mezi termostat a sběrný potrubí ke 40. Z toho sběrnýho potrubí upal tu bakuli termostatu tak abys mohl nasadit to koleno.
Vstřik. čerpadlo tam dostaneš ale proč tam cpát čerpadlo s čudlem? Jsou tam drobný změny jiná rozteč elementů, pokud máš ještě k sobě stažený trubky, musíš ty sponky vyházet. Upravit přepad nafty, ta malá přípojka na čerpadle nebude kam připojit. Víc mě z hlavy nenapadá. Je to krok z5, nech opravit to původní.
Vstřik. čerpadlo tam dostaneš ale proč tam cpát čerpadlo s čudlem? Jsou tam drobný změny jiná rozteč elementů, pokud máš ještě k sobě stažený trubky, musíš ty sponky vyházet. Upravit přepad nafty, ta malá přípojka na čerpadle nebude kam připojit. Víc mě z hlavy nenapadá. Je to krok z5, nech opravit to původní.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
V starom UNC 060 sme mali motor origo nikdy nemeneny a termostat bol ako u 69XX a mali sme ho od nova. Ziadna skladacka.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Však jo, ale byla tam 49. Vždyť je v Krupině začali plácat někdy kolem 80/81 roku.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Presny typ motora si uz nepamätam. Prislo to ku nam cca v 1984 roku. Motor 3valec, termostat bol este starsi ako napr. 6901. Blok uz mal dieru pre ohrev vody a cerpadlo uz s centralnym mazanim bez cudla.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
To se divím, už v průběhu výroby 70 se vrátili zpátky k obtoku. Že by potíže s výrobou a mimo zetor používali starý termostat.