Ahoj, mám Krpan 4SI a ta tvoje přestavba je profesionální
Neprodáváš montážní sadu?
Jinak koukám že písty které používáš jsou obráceně co brzdové válce tj. fungují na druhou stranu. Kolik +- stojí?
A nějaký vývoj v dálkovém ovládání- ovladači?
A dál se chci zeptat na odfuky jaké používáš?
Ahoj, díky. Používám tyto průmyslové válce protože v lese jsou špatné podmínky, v zimě mráz, otřesy a td. ale na druhou stranu se musíš spolehnout na ovládání navijáku že bezpečně vypne. I když válce tahají (netlačí) mají dostatečnou sílu a tlak vzduchu je třeba redukovat. Ty válce něco stojí oproti brzdoým.
Hnedka po těch třech 5Si budu dělat dva 4Si tak bychom se mohli domluvit. Dálkové používám pořád od Flajzara, je spolehlivé. Na vypnuti navíjení používám rychloodvětrávák.
Zetor Major 80 + TUR5, BSS P73S, dvoukolák, Krpan 5t, štípačka, natáčecí radlice na sníh, nesená klec na dřevo
U té hydrauliky s lankama by mě zajímalo co je uvnitř a jak to funguje i když nejsem zastánce hydrauliky.
Teď jsem dokončil úpravu 4Si na vzduch a udělal jsem video
Dobrý den Jirko,
mám doma rovněž naviják Krpan 5Si, vaše přestavba na vzduch je pěkná. O takové možnosti přestavby na vzduch rovněž uvažuji, tak bych se Vás chtěl zeptat, kolik počítáte tokovou to přestavbu. Děkuji za odpověď.
Na vstupu navijáku nedávám nic ale doporučuji tam dát nějaký obyčejný filtr. Maznice tam být nemusí - pneuválce jsou namazány na celou životnost (uvádí výrobce) a když se začnou mazat tak už se nesmí s mazáním přestat.
Zetor Major 80 + TUR5, BSS P73S, dvoukolák, Krpan 5t, štípačka, natáčecí radlice na sníh, nesená klec na dřevo