https://youtu.be/ugIeWTwXMMU
https://youtu.be/TQlOUNImwTI
Skúška V3S po roku a pol prace
Moderátor: rezis
Skúška V3S po roku a pol prace
Zaujímam sa o všetko som automechanik elektrotechnik so strojarcinou, zvaram všetkými dostupnými TECH. Metódami
Mma mig mag tig používam sustruh sn40 1500 mm plazma do 22mm čistý 16mm
Mma mig mag tig používam sustruh sn40 1500 mm plazma do 22mm čistý 16mm
Re: Skúška V3S po roku a pol prace
Pre info riadenie hydrostaticke, turbo liaz,intercooler , olejový chladič , pneu Agro IFa elektropneumaticka uzávierka
Zaujímam sa o všetko som automechanik elektrotechnik so strojarcinou, zvaram všetkými dostupnými TECH. Metódami
Mma mig mag tig používam sustruh sn40 1500 mm plazma do 22mm čistý 16mm
Mma mig mag tig používam sustruh sn40 1500 mm plazma do 22mm čistý 16mm
Re: Skúška V3S po roku a pol prace
Jen ty přední listová pera ve videu nejsou fakt v poho, jsou snad již v rovině, možná i hůř. Nějak dolaďte.
Re: Skúška V3S po roku a pol prace
V druhém videu 2:02 je vidět.
Re: Skúška V3S po roku a pol prace
Oprava 1:43
Re: Skúška V3S po roku a pol prace
Daj si prosím tá do YouTube Praha V3S video vojensky His.ustav pozri si pár fungl V3S a posud nie je to tak zle,už som nad tým rozmýšľal a predpnutie ešte stále majú
Zaujímam sa o všetko som automechanik elektrotechnik so strojarcinou, zvaram všetkými dostupnými TECH. Metódami
Mma mig mag tig používam sustruh sn40 1500 mm plazma do 22mm čistý 16mm
Mma mig mag tig používam sustruh sn40 1500 mm plazma do 22mm čistý 16mm
Re: Skúška V3S po roku a pol prace
No, nevím, učil jsem se a pracoval jsem v VOP Přelouč, kde se dělala GO vojenských a civil V3S a rovná pera jsem tam u odcházejících aut neviděl. Možná snad u přicházejících Praga V3S PLDVK - Ještěrka před GO, která má na sobě totál těžkou nástavbu z pancéře. A na nich jsem taky dělal, ale teď si nepamatuji, když je sundával na kola, že by byla přední pera v rovině. Nemá logiku i ve vztahu k přednímu zavěšení listového pera, kde je kolébka.