Novy motor VARI 200XP-zabeh
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 237
- Registrován: pát dub 08, 2016 7:42 am
- Bydliště: Vrchlabí
Re: Novy motor VARI 200XP-zabeh
Každej není tribotechnik. Z toho důvodu bych se držel doporučení výměny po 5 hodinách s originálním olejem od Vari. Pokud toho člověk ročně nenalítá moc, pak bych měnil olej jednou za sezonu vždy zjara.
Re: Novy motor VARI 200XP-zabeh
Tak se mrkni https://www.vari.cz/index.php?cmd=download&fId=14595 stranu 7 tam máš API
-
- Příspěvky: 237
- Registrován: pát dub 08, 2016 7:42 am
- Bydliště: Vrchlabí
Re: Novy motor VARI 200XP-zabeh
Mají v tom určitý rozpor. V manuálu je uvedený minerál, ale na štítku i manuálu na XP-200 je uveden polosynťák 10W-30. No a teď, babo raď :-) Proto říkám, že na všechny rady se vyprdnout a brát do toho origoš olej pro XP nebo Hondu. Dřív se jezdilo na kolomaz a třída API se neřešila.
- Atlan
- Příspěvky: 9580
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novy motor VARI 200XP-zabeh
Minimalne od 60 rokov sa riesi api trieda oleja tak nekecak.
Nalej tam nieco rovne alebo lepsie ako API SG.
Tak som nebol daleko od pravdy.
Pokial mienis v lete sekat luku pod 40 by som nesiel s teolotnym rozsahom.
Nalej tam nieco rovne alebo lepsie ako API SG.
Tak som nebol daleko od pravdy.
Pokial mienis v lete sekat luku pod 40 by som nesiel s teolotnym rozsahom.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Novy motor VARI 200XP-zabeh
Víš SAE 10W30 vůbec neurčuje jestli je polosyntiteticky nebo mineralní.
Určuje provozní teplotní rozsah okolního prostředí motoru: 10W30 -25°C -> 35°C
15w40 -20°C -> 45°C
API: zajištuje ochranu před nadměrném opotřebení dílů motoru. Kód určuje vlastnosti ochrany.
Určuje provozní teplotní rozsah okolního prostředí motoru: 10W30 -25°C -> 35°C
15w40 -20°C -> 45°C
API: zajištuje ochranu před nadměrném opotřebení dílů motoru. Kód určuje vlastnosti ochrany.
Re: Novy motor VARI 200XP-zabeh
info
Motor Vari XP200 je čínskou kopii z 90% motoru Honda GXV160
Motor Vari XP200 je čínskou kopii z 90% motoru Honda GXV160
Re: Novy motor VARI 200XP-zabeh
Kde přesně?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
-
- Příspěvky: 237
- Registrován: pát dub 08, 2016 7:42 am
- Bydliště: Vrchlabí
Re: Novy motor VARI 200XP-zabeh
Kde jsi přišel k takovýmu nesmyslu? Dávno se ví, že ten motor kopií není (nemá záměnné díly ani shodnou vnitřní geometrii) a v mnoha ohledech Hondy převyšuje. Řada XP 140/160/175/200 je vlastní vývoj Zongshenu.thovt píše:info
Motor Vari XP200 je čínskou kopii z 90% motoru Honda GXV160
Re: Novy motor VARI 200XP-zabeh
Na čínském shopu píšou ,že díly jsou zaměnitelné.Hlava je stejná
Udělat jiný obsah to není problém pro fabriku , jiný píst a ojnice
Vše ostaní může zůstat.
Přece to nemůžou okopírovat do detailu.
Tak mrkej a div se
https://www.aliexpress.com/item/Gasolin ... 19111.html
Udělat jiný obsah to není problém pro fabriku , jiný píst a ojnice
Vše ostaní může zůstat.
Přece to nemůžou okopírovat do detailu.
Tak mrkej a div se
https://www.aliexpress.com/item/Gasolin ... 19111.html
Re: Novy motor VARI 200XP-zabeh
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod