PF-62
Moderátor: DYK
Re: PF-62
Dobrý den ,děkuji za názory.Provedl jsem tlakovou zkoušku a výsledek je že gufera jsou v pořádku .Jak jsem sundal kryt tak nastavení bylo tabulkové.Sundal jsem setrvačník i celé zapalování .Raménka jsou mírně opotřebená (nemám srovnání s novými)a jistě by na jiném i motoru byla funkční.Na tyrystorovém zapalování vidím jen výhody žel nejsem zas tak zdatný aby namotával cívky .A to kupné co se dá koupit se mě zdá předražené ,nebo jen pro ten účel na co traktor používám ,nicméně mě to asi nemine .A teď mám dilema ,pokud koupím tyrystorové zapalování odstraním alejspoň některé neduhy toho to stroje ?A nebo jít do 4t ?Děkuji za odpověď .
Re: PF-62
Na namotanie cievky nemusis byt zdatny,ale trpezlivy .Netusim ake zapalko na peefku sa da kupit,my sme to vyrabali.Bolo to podobne,ako na starej babete...-kondik,tyristor dioda a zenerka na ochranu tyrystora....suciastky z par penazi.Ale myslim,ze zapalko z jednorychlostnej babety nebude kostovat viac ako 2-3 stovky,plus snimacia cievka vyrobena z dakeho relatka,indukcna tiez z babety....akurat by bolo treba navinut tu cievku,dakych 1500-1800 zavitov..Alebo potom pouzit len primarne vinutie z origo cievky( vecsinou prerazi sekundar a primarnemu nieje nic ) a napetie zvysit dakym malym trafom na aspon 200V.To by bolo hadam najmenej roboty.To by ta vsetko mohlo vyjst do dakych 500kc a to si myslim,ze je dobra cena .Vysledkom by bolo zapalko s presnym bodom zapalenia pocas celej zivotnosti.Ale ak sa ti to nechce robit,tak sa aspon snaz drzat kontakty na ramienku ciste a orovnane a dbaj nato,aby dotyk pruzinky o telo ramienka bol dobre vodivy.Aj kondik aby nebol zaoxidovany v drziaku.
Re: PF-62
Dobrý den .Zelenac děkuji za reakci ,je evidentní že si v tom hovíš .Nejsem v elektronice nebo v tomto případě tak zběhlý abych laboroval .Ano díval jsem se na netu na podobný sytém co jsi mě tu navrhl .Ano cena je velmi velmi rozumná .Žel jak píšu nejsem si jist že bych toto dotáhl do konce a s jakým výsledkem.Raménka jsem vytáhl a .... naštval se ,pohodil zapalovací desku a poslal ventilátor na ustavení Vape zapalování .Prošlo mě rukama něco málo ,motorek aut a jiných strojů .Na to jak je tento motor jednoduchý tak má takové mouchy které jsem ještě nezažil.A když tak co se vyřešili brzy ,výměnou ,indučky ,přetěsnění ,karburátoru .U toho (kompresoru ) nejde .Díky za odpověď a za názory .
Re: PF-62
Nazdar!Skoda,ze si sa do toho nepustil.Ja tiez nie som elektotechnik,len ma to bavilo na vojne,tak sme tam bastlili taketo srandicky.Toto zapalko z babety by si urcite dotiahol do konca,tam nieto co pokazit,ale ked uz davas to vape.....
Len si myslim,ze su to zbytocne vyhodene prachy ...ale su to tvoje prachy.
Praveze tento motor je tak jednoduchy,ze on nemoze neist .Len sa blbe meria za behu ramienko,cievka a kondik,kedze su pod ventilatorom.A tak sa tazko hlada chyba meranim a musi sa hladat postupnou vymenou suciastok.A dakedy nepomoze ani to....to ked sused namontoval naopak piest ...to sme nad tym stravili pol dna.
Len si myslim,ze su to zbytocne vyhodene prachy ...ale su to tvoje prachy.
Praveze tento motor je tak jednoduchy,ze on nemoze neist .Len sa blbe meria za behu ramienko,cievka a kondik,kedze su pod ventilatorom.A tak sa tazko hlada chyba meranim a musi sa hladat postupnou vymenou suciastok.A dakedy nepomoze ani to....to ked sused namontoval naopak piest ...to sme nad tym stravili pol dna.
Re: PF-62
Dobrý deň, Neviete mi niekto poradiť, mam pf62 ako nováčik. Mam tam zaradenu uzavierku. A nedá sa vyradiť. V akej polohe alebo ako sa dá vyradit ? Klepkal som jemne aj po tom tiahelku na prevodovke ale neda sa presunuť. Možno je niečo poškodené v prevodovke ? Ďakujem
Re: PF-62
tomgin: to vypadá, jako by něco bránilo posuvu té uzávěrky. Někdo to mohl natvrdo svařit, mohlo to jen přireznout (i když to se mi nezdá, že by nepomohl poklepávání). Chce to se kouknout, no. Je to primitivní mechanika.
Re: PF-62
Fachmani mám dotaz. Kolega v práci má problém se zapalováním, už si i navimul novej primár na indučku a dal k ní externí na 6V ale furt nic a teď špekuluje jestli to cely někomu dat na spraveni, nebo koupit novej motor čtyřtakt. Máte někdo typ na cenově slušnej motor a kde sehnat redukční přírubu? Tady ve vlákně jsem našel jen odkaz na jednu firmu co to dodává komplet s motorem 6,5koňa za 13tis, což je trochu dost(pro kolegu-duchodce), neznáte něco do 10ti tis.?
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: PF-62
Novy primar nemusi navijat,vzdy zhori(prebije) sekundar.Skor by som videl problem v ramienku...moze byt zoxidovany dotyk s pruzinkou,ci prerazeny kondenzator.Alebo moze byt slaby magnet.Jednoduhsie by mal,navinut cievku na 200-250V,dorobit tam impoznu cievku z dakej motorky,ci pouzit cievku zo 6V relatka a pouzit zapalovane z babety,ci spichnut si to sam.Je tam len par diod,tyristor,zenerka(ta ani nemusi byt)a kondenzator.Funguje to spolahlivo.Za 13 komplet sada na prerabku je myslim dobra cifra.Ak ma kupit motor za 10,plus vyrabat prirubu,plus dufat,ze ten motor je po ''generalke''
- Atlan
- Příspěvky: 9583
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
13ps motor, bez elektrickeh ostartera stoji 212E s dopravou
ta kze menej lebo je v akcii https://www.wiltec.de/lifan-188-petrol- ... ooled.html
tak ze len 194E
ta kze menej lebo je v akcii https://www.wiltec.de/lifan-188-petrol- ... ooled.html
tak ze len 194E
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
PF 62
Dobrý deň
Vlastním PF62 okrem iného som tento stroj kupoval najme rotavatoru/kultivatoru. Stroj som kúpil a potom zvlášť rotavator. Mám dilemu podla knižky k rotavátoru sú písané kovové kolesá 470mm
Kovové sa mi moc nepáčia na presuny po betóne. Uvažoval som nad gumovými. Hľadal som a nenašiel žiaden obrázok, video kde by boli použité takto malé kolesá. Používa niekto vôbec takto malé kolesa k rotavatoru? Prosím foto
Logické pre mňa je že čim je menšie koleso tým je na jednu otáčku menšia vzdialenosť=viac prekopaná pôda.
Priemeru 420mm sú 4x8 pneu z ms06, robi, mf70...potom som zvažoval 5x12 vari, agzat. Najviac sa mi pozdava 5x12 čo je cca550mm s použitím plechových diskov z daewo tica, fiat 850
Čo by ste mi poradili ???
Ďakujem
Vlastním PF62 okrem iného som tento stroj kupoval najme rotavatoru/kultivatoru. Stroj som kúpil a potom zvlášť rotavator. Mám dilemu podla knižky k rotavátoru sú písané kovové kolesá 470mm
Kovové sa mi moc nepáčia na presuny po betóne. Uvažoval som nad gumovými. Hľadal som a nenašiel žiaden obrázok, video kde by boli použité takto malé kolesá. Používa niekto vôbec takto malé kolesa k rotavatoru? Prosím foto
Logické pre mňa je že čim je menšie koleso tým je na jednu otáčku menšia vzdialenosť=viac prekopaná pôda.
Priemeru 420mm sú 4x8 pneu z ms06, robi, mf70...potom som zvažoval 5x12 vari, agzat. Najviac sa mi pozdava 5x12 čo je cca550mm s použitím plechových diskov z daewo tica, fiat 850
Čo by ste mi poradili ???
Ďakujem
kto nič nerobí,nič nepokazí
- Fréza PF-62
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned zář 22, 2013 7:12 pm
- Bydliště: Lanškroun
Re: PF-62
https://www.youtube.com/watch?v=2J9JfdnBZaM
Tvá úvaha je správná - k použití kol jsou dva důvody, a jeden je záměrně snížit rychlost, druhý je výškové srovnání motorobotu a rotavátoru.
I další příspěvek napovídá správně o použití 13" nebo 14" ze Škody 100-130.
Tvá úvaha je správná - k použití kol jsou dva důvody, a jeden je záměrně snížit rychlost, druhý je výškové srovnání motorobotu a rotavátoru.
I další příspěvek napovídá správně o použití 13" nebo 14" ze Škody 100-130.
PF-62, PFD-63 + PV-81, PP-23, F-651, Ž-151, VLM, PCM, KM-64, BDM-100, N-12, ZP-130, PM-200, VM, VHM-125
Zetor 25 A
Zetor 25
Škoda 30
Zetor 25 A
Zetor 25
Škoda 30