Iseky všeobecně
Moderátor: DYK
Re: Iseky všeobecně
Pánové, sedačka vyřešena, o víkendu nafotím a popíšu. Ještě budu měnit volant...
ISEKI TU 205 F WX
Pokud nemá cenu něco udělat pořádně, nemá cenu to dělat vůbec.
Pokud nemá cenu něco udělat pořádně, nemá cenu to dělat vůbec.
- Nestor.Kea
- Příspěvky: 242
- Registrován: ned kvě 22, 2011 11:49 am
- Bydliště: Čadca
Re: Iseky všeobecně
chlapi nedalo by sa tie fotky nahrat na nejaku normálnu stránku kde sa to da aj pozriet...?? Tiež potrebujem riešit novu sedačku a fotky by mi dost pomohli ale nijako sa k tomu neviem dopracovat... chyba je v stranke POSTIMG ta je nefunkčna treba to nahrat niekde inde
Iseki TU 180f
Re: Iseky všeobecně
PostImg skončil z doménou postimg.cc. Když klikneš na ten odkaz a fotka se Ti nezobrazí, tak změň postimg.cc na postimg.cc a bude Ti to fungovat. Aby se to tady zpětně opravilo, tak by musel administrátor změnit všechny odkazy v databázi, pokud má ovšem na to práva, aby se dostal do tabulek databáze.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
- Danismckost
- Příspěvky: 85
- Registrován: pát lis 23, 2012 3:58 pm
- Bydliště: Olomouc
Re: Iseky všeobecně
Můžu vyměnit zadní pneu 9,5-24 za 11,2-24 nebo 12,4-24 aby se mi to nehádalo s předkem? Iseki ta235
Iseki TA235
Re: Iseky všeobecně
Průměr pro 9,5-24=1066mm
Průměr pro 11,2-24=1105mm
Zadní kola by Ti tlačila přední. Jedině zvětšit i přední kola.
Průměr pro 11,2-24=1105mm
Zadní kola by Ti tlačila přední. Jedině zvětšit i přední kola.
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
- Danismckost
- Příspěvky: 85
- Registrován: pát lis 23, 2012 3:58 pm
- Bydliště: Olomouc
Re: Iseky všeobecně
no...pak musíš sehnat 20" ráfek........
BKT TR135 má pneu 12,4-20, která je široká 325mm při průměru 1075mm, což by asi šlo.
Samozřejmě jsou i další výrobci pneu daného rozměru, bohužel u nich se nedá spolehnout na katalogové rozměry pneumatik a liší se od reality po nasazení na ráfek...
Bridgstone a BKT sedí......
BKT TR135 má pneu 12,4-20, která je široká 325mm při průměru 1075mm, což by asi šlo.
Samozřejmě jsou i další výrobci pneu daného rozměru, bohužel u nich se nedá spolehnout na katalogové rozměry pneumatik a liší se od reality po nasazení na ráfek...
Bridgstone a BKT sedí......
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Iseky všeobecně
Pratele nevite kolika amperovou baterku do ISEKI TU165F ? Mel by mit kolem 20koniku na motoru.
original ma rozmery: Vyska 200, Delka 235, Hloubka 125mm. Dalsi parametry nevim origo potisk je zedreny.
original ma rozmery: Vyska 200, Delka 235, Hloubka 125mm. Dalsi parametry nevim origo potisk je zedreny.
Re: Iseky všeobecně
Ahoj Davide,
Dej tam co největší, co se Ti tam bez problému vleze.
Rozměry baterek jsou většinou v každém internetovém obchodě. https://www.alza.cz/hobby/autobaterie/18860269.htm
Tvé udané velikosti odpovídá baterkám 60 - 70 Ah
Dej tam co největší, co se Ti tam bez problému vleze.
Rozměry baterek jsou většinou v každém internetovém obchodě. https://www.alza.cz/hobby/autobaterie/18860269.htm
Tvé udané velikosti odpovídá baterkám 60 - 70 Ah
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Iseky všeobecně
Iseki Tu165 je origo predpísaná 12V45ah
Iseki TU185 - 205 je origo predpísaná 12V75 až 90ah
Iseki TU185 - 205 je origo predpísaná 12V75 až 90ah
Re: Iseky všeobecně
to rokur
diky za link.
volal jsem do servisu rwr opava, maji v nabidce toto:
http://eshop.rvr-agro.cz/Baterie-12V-45Ah-d61.htm
rozmery se nejvice blizi tomu co tam je ted.
rikali ze tech 45ah 370a start proud je idealni, ze pokud bude mit vetsi kapacitu, tak se nebude stacit dobijet, tak nevim co je nato pravdy, muze to nekdo potvrdit?
diky za link.
volal jsem do servisu rwr opava, maji v nabidce toto:
http://eshop.rvr-agro.cz/Baterie-12V-45Ah-d61.htm
rozmery se nejvice blizi tomu co tam je ted.
rikali ze tech 45ah 370a start proud je idealni, ze pokud bude mit vetsi kapacitu, tak se nebude stacit dobijet, tak nevim co je nato pravdy, muze to nekdo potvrdit?
Re: Iseky všeobecně
to bbtibo
diky za info, napsal jsi, akorat jak jsem psal ja a byl jsi rychlejsi
vypada to ze v rwr meli pravdu .
diky za info, napsal jsi, akorat jak jsem psal ja a byl jsi rychlejsi
vypada to ze v rwr meli pravdu .
Re: Iseky všeobecně
Ahoj Daves, to co ti napsali z RVR je pěkna blbost, nebo spíše hloupost, že by se baterie nebyla schopna dobít. Ve svém stroji máš alternátor, který je schopen dodat docela velký proud. Typuji tak 30 - 40 ampér. Motor je diesel, tedy s minimální spotřebou elektrické. energie při provozu. Těch pár žárovek, které Ti svítí, během provozu mají minimální spotřebu, proti tomu, co ten alternátor je schopen dodat. Právě pro starty je lepší baterie s větší kapacitou, protože při startu je z baterie odebírán proud řádově stovek ampér. A to pěkně zatřepe deskami v akumulátoru. Čím větší startovací proud bude baterie schopna dodat, tím bude mít delší životnost, protože ji ty starty tolik neodrovnají. Při těch otřesech se totiž vytřepává to lisované olovo z desek a baterie začne ztrácet kapacitu. Ta destrukce desek je pak čím dál větší a rychlejší.
Ty sice tam u protinožců nemusíš řešit studené starty v zimě, tak jako to musíme řešit my tady, ale v každém případě Ti stále doporučuji větší akumulátor. A samozřejmě i všem kolegům tady na fóru.
Ty sice tam u protinožců nemusíš řešit studené starty v zimě, tak jako to musíme řešit my tady, ale v každém případě Ti stále doporučuji větší akumulátor. A samozřejmě i všem kolegům tady na fóru.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Iseky všeobecně
Cus Rokur
Ja si taky myslim ze je to nesmysl co mi rekli. Souhlasim s tebou ze vetsi je lepsi a bude mit lehci starty a dele vydrzi. Mozna se bude dele nabijet ale to jen v pripade ze by byla uplne vybita.Vypada to ze RWR opet nesklamalo a v prospech sveho zisku podava scestne informace.
Pokud se mi podari sehnat vykonejsi baterii podobnych rozmeru co jsem psal tak ji koupim.
Traktor mam v CR jsem tu ted na holiday, traktor jsem po 3 rokach pres startovaci kable startnul na 1pokus po sca 3-4sekundach! To jsem ani necekal mam znej velkou radost.
Ja si taky myslim ze je to nesmysl co mi rekli. Souhlasim s tebou ze vetsi je lepsi a bude mit lehci starty a dele vydrzi. Mozna se bude dele nabijet ale to jen v pripade ze by byla uplne vybita.Vypada to ze RWR opet nesklamalo a v prospech sveho zisku podava scestne informace.
Pokud se mi podari sehnat vykonejsi baterii podobnych rozmeru co jsem psal tak ji koupim.
Traktor mam v CR jsem tu ted na holiday, traktor jsem po 3 rokach pres startovaci kable startnul na 1pokus po sca 3-4sekundach! To jsem ani necekal mam znej velkou radost.
Re: Iseky všeobecně
Ahoj Dave, Doufám, že máš vyměněný olej v motoru. Po třech letech co ten Tvůj stroj stál, už nebude mít tu správnou viskozitu a tudíž nebude dobře mazat.
Užij si dovolenou. Pokud by sis chtěl dát výšlap na Praděd, nebo se podívat na Hartu, a objevil se tady někde v okolí, tak se s rodinou stav. Můžeme pokecat, pogrilovat...
Užij si dovolenou. Pokud by sis chtěl dát výšlap na Praděd, nebo se podívat na Hartu, a objevil se tady někde v okolí, tak se s rodinou stav. Můžeme pokecat, pogrilovat...
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)