Obecna diskuse
Re: Obecna diskuse
Cúva sa horšie o tom potom...
Ale aj tak na cúvačku vysoko nevyjdeš.. to skôr idem predkom do kopca.
Mám závažie všade ako píšeš. Aj v kolesách aj pod nápravou aj pred hákom.. No keď mám špalíkovač tak je to ako tak, horšie bolo ešte aj v špalíkovači vlečku.
Ale aj tak na cúvačku vysoko nevyjdeš.. to skôr idem predkom do kopca.
Mám závažie všade ako píšeš. Aj v kolesách aj pod nápravou aj pred hákom.. No keď mám špalíkovač tak je to ako tak, horšie bolo ešte aj v špalíkovači vlečku.
Mihi
Re: Obecna diskuse
zdravim
nedavno sa tu kratko diskutovalo o sposobe mazania piestneho capu a steny valcov.
dnes som sa lepsie pozrel na nejaké staré, ale aj nové sady piestov co doma mam a narazil som na taku jednu zaujimovost, teda aspon pre mna. mam doma dva piesty, ktore boli na Z25 a mierne sa odlisuju od tych ostatnych a dokonca som ani na fotkach na nete nenasiel podobne. pod vrchnym stieracim kruzkom maju taku malu kuzelovu plochu a o jeden rad dierok navyse. stretol sa uz niekto s niecim takym? mozu to byt este original povodne?
a este jedna otazka. kazdy piest ma na spodu na jednej strane taky vystupok. to by malo niečo značit o jeho orientacii v motore?
nedavno sa tu kratko diskutovalo o sposobe mazania piestneho capu a steny valcov.
dnes som sa lepsie pozrel na nejaké staré, ale aj nové sady piestov co doma mam a narazil som na taku jednu zaujimovost, teda aspon pre mna. mam doma dva piesty, ktore boli na Z25 a mierne sa odlisuju od tych ostatnych a dokonca som ani na fotkach na nete nenasiel podobne. pod vrchnym stieracim kruzkom maju taku malu kuzelovu plochu a o jeden rad dierok navyse. stretol sa uz niekto s niecim takym? mozu to byt este original povodne?
a este jedna otazka. kazdy piest ma na spodu na jednej strane taky vystupok. to by malo niečo značit o jeho orientacii v motore?
Re: Obecna diskuse
Z25 presiel pocas vyroby slusnou davkou inovacii, zmien a vylepseni. Je to uplne normalny proces. Len goliere(limce) vloziek sa v dokumentacii spominaju 3 druhy.
Takze aj piestov mohlo byt viacero druhov. Tie kanaly do,stredu piestu mohli mat za ucel lepsie chladenie piestu ale aj mazanie horneho ojnicneho loziska. Ktohovie.
Budme radi ze este ako tak sa daju zohnat aj nove diely. Ini veteranisti uz musia iba prisposobovat z inych strojov alebo rozne druhy nakladnych renovacii absolvovat.
Ale sem tam sa objavia kuriozity. Naposledy tu niekto daval fotky, ako bol vzduchovy kompresor napojeny vzadu na vyvodovom hriadeli. Az potom sa prestahoval na motor pohanany rozvodovym kolesom.
Takze aj piestov mohlo byt viacero druhov. Tie kanaly do,stredu piestu mohli mat za ucel lepsie chladenie piestu ale aj mazanie horneho ojnicneho loziska. Ktohovie.
Budme radi ze este ako tak sa daju zohnat aj nove diely. Ini veteranisti uz musia iba prisposobovat z inych strojov alebo rozne druhy nakladnych renovacii absolvovat.
Ale sem tam sa objavia kuriozity. Naposledy tu niekto daval fotky, ako bol vzduchovy kompresor napojeny vzadu na vyvodovom hriadeli. Az potom sa prestahoval na motor pohanany rozvodovym kolesom.
Re: Obecna diskuse
Áno, podľa mňa je to tiež len zmena počas výroby, modernizácia.... Nám sa trebárs stávalo, že keď sme v práci menili piestnu sadu na dákom majori, staré stieracie krúžky mali v sebe pružinu a v novej sade boli už stieracie krúžky bez tej struny.
Ten náliatok piestu na druhom obrázku nebude nič dôležité..... zvykli sme to dávať jedným smerom u všetkých piestoch
Ten náliatok piestu na druhom obrázku nebude nič dôležité..... zvykli sme to dávať jedným smerom u všetkých piestoch
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)
Re: Obecna diskuse
Tomáš B.- Když to roztočí,tak jde z toho úplně strach.Má to slušný zdvih.
Zetor 6718 s motorem 7001
Zetor 25 A
Zetor 25 A
Re: Obecna diskuse
Hej Rosch
Ty prý prodáváš vstrik. Elementy 6,5mm? Co jsou zač?
Budu dělat čerpadlo, tak bych měl zájem pokud ještě jsou. Kde jsou fyzicky k mání?
Díky
Ty prý prodáváš vstrik. Elementy 6,5mm? Co jsou zač?
Budu dělat čerpadlo, tak bych měl zájem pokud ještě jsou. Kde jsou fyzicky k mání?
Díky
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
Zetor 4011
Re: Obecna diskuse
Spíš někdo od kolotočářů...
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Obecna diskuse
Ten kompresor se tu už řešil, s tím, že to tak bylo oroginál na začítku výroby, kompreosr na motoru nebyl.
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
Re: Obecna diskuse
tie vykresy upravy traktora na vzduchove brzdy, tak na nich je presne kompresor vzadu na vyvode. Takze naozaj to bolo takto, zrejme prechodnu dobu, kym neprerobili blok motora. Takze je to vcelku rarita.
-
- Příspěvky: 170
- Registrován: stř led 16, 2008 6:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Obecna diskuse
mne sa zda ze to je peter768..
Re: Obecna diskuse
Hupsssatony1 píše:mne sa zda ze to je peter768..
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA