Motor ISUZU - diesel

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
tesi05
Příspěvky: 11
Registrován: stř bře 28, 2018 8:40 pm
Bydliště: Morava

Motor ISUZU - diesel

#1 Nový příspěvek od tesi05 »

Ahoj,
řeším nyní problém s motorem ISUZU - 3válec, diesel, objem 1.4 litrů. Bagřík bez problému pracoval, odstavil se a když jsme ho chtěli po měsíci natočit, tak nic... Motor točí a nemá absolutně snahu chytnout, kouř z něho jde při startu jen nepatrně. Když jsme mu dávali do sání startovací sprej a dlooouho točili, motor už jakoby pomalu běžel (přirovnal bych to k běhu na jeden válec ze tři :D ), ale už to bylo takové, že člověk má s chutí vypnout startér a čekat, jestli se chytí.

Když jsem oddělat vstřikovací trubku a zachytával palivo, tak na řekněme 10 sekund točení to dá tak 20 kapek nafty... Což se mi zdá málo, prostě z té vstřikovací trubky jen pomalu kape nafta, žádné stříkání. Když jsem oddělal trubku od podávacího čerpadla - mechanické, která vede potom do palivového filtru, tak z ní jde při točení o trochu více nafty, ale žádný extrém, za 10 sekund točení možná necelou stříkačku?...

Nemám ale tušení, kolik ten motor / podávací čerpadlo má nafty dávat, aby to bylo OK.

Nemáte někdo nějakou radu, jsem z toho poměrně zoufalý :/

Díky.

Uživatelský avatar
saano
Příspěvky: 1174
Registrován: pon led 05, 2009 1:23 am
Bydliště: *

Re: Motor ISUZU - diesel

#2 Nový příspěvek od saano »

Nie som odborník ale keď ten motor bežal až do chvíle kým sa odstavil tak čerpadlo by som vylúčil. Či je dostatočná dávka nafty neviem posúdiť.

Určite by som ale zmeral tlak vo valcoch. Typujem to na zapečené krúžky na piestoch. Mal som rovnaký problém ale s iným motorom.
Domtra 4x4 ... viewtopic.php?f=13&t=6467 ...
e-mail : zlatomis@gmail.com

mufik
Příspěvky: 1586
Registrován: pát pro 04, 2009 6:19 pm
Bydliště: Vsetín

Re: Motor ISUZU - diesel

#3 Nový příspěvek od mufik »

Změřit tlaky ve válcích, pokud nebudou stejné ve všech válcích nebo budou malé při opakovaném měření vstříknout do válce trochu oleje.Pokud se tlaky zvýší jsou špatné kroužky, pokud zůstanou +- stejné jsou špatné ventily nebo třeba prasklý píst.Až potom bádat nad čerpadlem.Nejspíš ale bude ucpaný přívod nafty, nejdříve tedy vyměnit filtr, vyčistit nádrž a zkontrolovat průchodnost potrubí.Není náhodou zavzdušněné čerpadlo?
Není problém to vymyslet složitě,ale jednoduše./Kalašnikov/

Uživatelský avatar
Britt
Příspěvky: 19330
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:04 pm
Bydliště: Poděbrady

Re: Motor ISUZU - diesel

#4 Nový příspěvek od Britt »

Já bych hledal problém v palivové soustavě. Biosložka je svinstvo a měsíc klidu dokáže udělat své.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.

mufik
Příspěvky: 1586
Registrován: pát pro 04, 2009 6:19 pm
Bydliště: Vsetín

Re: Motor ISUZU - diesel

#5 Nový příspěvek od mufik »

Taky bych to tak viděl, i když mě se doposud nic takového nestalo, bagřík yanmar jsem po půl roce odstávky venku nastartoval bez problému.To samé motorovka nebo křovinořez.Nebo mohl zůstat viset ventil, to je taky dobrá past.
Není problém to vymyslet složitě,ale jednoduše./Kalašnikov/

Uživatelský avatar
DanculSK
Příspěvky: 15294
Registrován: čtv pro 29, 2011 4:10 pm
Bydliště: ješková Ves

Re: Motor ISUZU - diesel

#6 Nový příspěvek od DanculSK »

,,,, no kamarat mal ten problém zo slaviou , zalepene vstrekovacie cerpadlo
.....AJ MUŽI MAJÚ SVOJE DNI....

Kratky navod ako sem nahrať fotky
https://youtu.be/I5ymR1-wi70

Shrek
Příspěvky: 3338
Registrován: úte říj 21, 2008 8:55 pm
Bydliště: Ledeč nad Sázavou

Re: Motor ISUZU - diesel

#7 Nový příspěvek od Shrek »

Hele, mozna ti to prijde jako kravina, ale co se nahodou stalo me. Opravoval jsem cosi na bagru a mel jsem sundanou podlahu, a pri davani z5 se mi povedlo zaretovat nozni pedal co ovlada rychlospojky, takze byl pusteje tlak do rychlospojek, ale v tech nebyl zadny spotrebic. Motor se chhoval uplnepresne tak jak popisujes, skoro chytil, bezel tak jakoby na 1valec, malicko kouril, nereagoval ani na sprej... Nejdriv jsem vytriskal baterku marnejma pokusama o start, taxem to dal na zdroj a malem utavol starter...
Paxem sel na kafe a premejslel cim by to mohlo bejt, no a rekl jsem si ze to zacalo az po oprave a taxem sel udelat presne to co jsem delal, sice jsem premyslel jakou ma souvislost sundana podlaha u motoru ktery nema absolutne zadnou elektroniku, ale nedalo mi to. No a pri sundavani pedalu jem si toho vsim, stacilo odaretovat a sel na vrknut. Uz jsem byl zoufalej, odvzdusnoval, strikal spray a vse nahovno...
Zkus se podivat jestlise ti nepovedlo nahodou to same...
Jinak normalni dizl na sprej, tedy ne na startovaci, ale na cistic brzd normalne chytne, sice s detonacema jak prase ale bezi. V tomhle pripade to ani neskytlo, cerpadlo to dokazalo zadusit
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com

Odpovědět

Zpět na „Motory“