Pan Mitsubishi MT205

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Šéďa
Příspěvky: 2712
Registrován: ned lis 27, 2011 4:31 pm
Bydliště: Nejdek u K. Varů

Re: Pan Mitsubishi MT205

#61 Nový příspěvek od Šéďa »

Konečně jsem se dokopal udělat štelovací táhlo na rameno. Mám tam ovládané hydraulicky, co se používá na rotavátor, ale chyba je v tom, že to nejde nastavit jednou pro vždy, musí se to po každém zvednutí ramen zase naštelovat. V zimě u radlice se to ukázalo, jako značně nepraktické.
Obrázek Obrázek Obrázek


Nyní dotaz. Myslíte, že půjde místo hydraulického štelování ramene použít pístnici třeba na ovládaný třetí bod nebo na sklápění vlečky? Myšleno tak, že vyhodím pístnici co tam byla na to rameno, ta má krátky krok asi 10cm a dám tam normální pístnici na sklápění vlečky? Ovládání tý hydrauliky je elektrické nepodělá se něco?

Davecz-fm
Příspěvky: 220
Registrován: pon led 05, 2015 12:04 am
Bydliště: Moravskoslezko

Re: Pan Mitsubishi MT205

#62 Nový příspěvek od Davecz-fm »

ano pujde to udelat, taky se nato chystam,dopredu na ovladani radlice. Tady je video typka z vychodu co to tak ma napojene:

https://www.youtube.com/watch?v=e7MxKVdombk
https://www.youtube.com/watch?v=Pf9zumM8PRc

ma tam tech videi vice jak stim randi a ovladato pres ty puvodni capliky na ovladani, musis jenom zjistit jakyma caplikama se to ovlada.
akorat tam asi nebude moznost plovouci polohy.

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3692
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Pan Mitsubishi MT205

#63 Nový příspěvek od ladiki »

Šéďo: jak s tím budeš točit, když to máš napevno :typek: Vývody co byly na hydrauliku ramene, použít jdou. Jen si musíš najít manuální režim na monroematicu nebo jak tomu Mitsu říká. To, že se Ti to vždy pohlo při zvednutí ramen není manuální režim :nos: Jinak je to normální elektrohydraulika. Blbý je, že to není po ruce a není to tak citlivý jako páka.

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1953
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: Pan Mitsubishi MT205

#64 Nový příspěvek od RoKur »

Ahoj Šeďo,
v loni na podzim jsem sundal pístnici pro štelování výšky ramene a nahradil ji upravenou tyčkou třetího bodu.
Nevýhoda ale je, že musím mít více našponované ramena, aby se mi moc nehýbaly do boku, protože ten třetí bod nemá takový výkyv do strany, jako měla ta pístnice.
Původní pístnici jsem měl zapojenou přes rychlospojky, tak jsem do nich připojil svoji bednu Deleks, která má hydraulickou pístnici na sklápění.
Donutil jsi mě po půl roce dát dohromady video, kde to jde dobře vidět. https://youtu.be/2omfXOOgGFI

Mám zrušenou automatiku. Ventily ovládám tlačítky ručně.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)

Uživatelský avatar
Šéďa
Příspěvky: 2712
Registrován: ned lis 27, 2011 4:31 pm
Bydliště: Nejdek u K. Varů

Re: Pan Mitsubishi MT205

#65 Nový příspěvek od Šéďa »

Děkuji pánové za rady, že to půjde, začnu tedy řešit rychlospojky na tyhle hadice.
ladiki - je to štelovací, na první foto je vidět M20 závitová tyč, která je vevařená do horního oka (oko je origo zetor a je do něj udělaná vložka na 19-ku čep, co má mišák v rameni), ve spodní trubce je vevařené M20 závitové pouzdro, do kterého se zašroubovává závitová tyč a tím se mění délka celého táhla. Tu závitou tyč překrývá zelený plech, který jsem stočil do trubičky a udělal jen kryt, aby se závit neobouchával nebo moc nešpinil prachem. Při štelování je potřeba nahoře vyvlíknout oko táhla z čepe ramene, nastavit si délku a opět nasadit na čep v rameni. Není to takový luxus, jako když točíš kličkou na klasickém štelováku u zetoru, ale je to blbuvzdorný a samo se to neroztočí. Navíc nepředpokládám, že to budu nějak často používat, na léto budou ramena v rovině kvůli závaží, mulčovači, rotavátoru, naklonit je potřebuju jen v zimě na radlici.
RoKur - díky za video

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3692
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Pan Mitsubishi MT205

#66 Nový příspěvek od ladiki »

šéďo: myslel jsem právě to, že to musíš vždy rozpojit. Já mám vše ve svahu, tak s tím ramenem hýbu furt :)

andre.marek
Příspěvky: 700
Registrován: stř črc 05, 2017 8:24 am
Bydliště: Nový Jičín

Re: Pan Mitsubishi MT205

#67 Nový příspěvek od andre.marek »

Uvažuji nad něčím podobným, ale s tím, že bych tam tu pístnici nechal a napojil na rychlospojky. Bude to fungovat? Myšleno, když ji odpojím, bude držet v nastavené poloze, nebo musím dát ještě nějaký ventil? Zámek?

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1953
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: Pan Mitsubishi MT205

#68 Nový příspěvek od RoKur »

Na té origo pístnici zámek je. Alespoň já ho tam mám. Pokud odpojiš hadice, tak Ti to ten zámek udrží a rameno by se ti nemělo hnout.
Navíc ti to nepustí ta rozpojená rychlospojka.

Na mé Micině ty rychlospojky už byly. Bohužel japonci mají nějaký divný rozměr, tak do nich z našich rychlospojek nepasovalo vůbec nic.
Musel jsem ty protikusy rychlospojek sundat z té původní pístnice, ale měly jiné stoupání závitů, tak jsem je nemohl našroubovat na hadice na bedně. Musel jsem proto nechat šroubení vyrobit. Ale ušetřil jsem tím montáž a zapojení nového rozvaděče.
Napřed jsem měl obavu, že ta pístnice na bedně bude pomalá, ale potom mě to příjemně překvapilo.
U toho mechanického rozvaděče můžeš průtok a tím rychlost pístnice regulovat jednoduše posunem páčky. Ten elektro ventil je buď naplno otevřený, nebo zavřený.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)

Uživatelský avatar
Šéďa
Příspěvky: 2712
Registrován: ned lis 27, 2011 4:31 pm
Bydliště: Nejdek u K. Varů

Re: Pan Mitsubishi MT205

#69 Nový příspěvek od Šéďa »

ladiki, jak jsem psal mám jen radlici na sníh, která potřebuje náklon ramen, ostatní zařízení nikoliv.

andre. nevím jaké máte zkušenosti vy, ale na zetoru mi rychlospojka pod zátěží nejde zapojit. Mám ty starý bajonetový, možná existujou jiný, kterým tlak oleje nevadí a spojit pod zátěží jdou. Ale zase aby neodkapávaly. Asi bych volil obyčejnek malej kulák s mašličkou, dělají se úplně od mini provedení, takže adekvátní k hadici, ten by to bez problémů podržel.

Ještě co se týče toho, že se mi naštelování ramene vždy rozhodí, při zvednutí obou ramen nahoru, tak jsem nenašel jinej knoflík, kterým by se to dalo nějak aretovat, ale já mám k tomu ramenu nějakou elektroniku + je elektronika na rotavátor a pochopitelně když nemám rotavátor zapojený nemá to odezvu, proto se to možná rozšteluje. Rovněž mi svítí na palubce oranžová kontrolka, že nemám zapojený rotavátor.

bbtibo
Příspěvky: 48
Registrován: ned lis 17, 2013 1:53 pm
Bydliště: SK

Re: Pan Mitsubishi MT205

#70 Nový příspěvek od bbtibo »

Pokiaľ necháš horné pravé tlačítko (potenciometer) v polohe OFF,

piestnica na ramenách zostáva stále na mieste.

http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 1&start=15

bbtibo
Příspěvky: 48
Registrován: ned lis 17, 2013 1:53 pm
Bydliště: SK

Re: Pan Mitsubishi MT205

#71 Nový příspěvek od bbtibo »

Oprava-,, Ľavé,,!

Uživatelský avatar
Šéďa
Příspěvky: 2712
Registrován: ned lis 27, 2011 4:31 pm
Bydliště: Nejdek u K. Varů

Re: Pan Mitsubishi MT205

#72 Nový příspěvek od Šéďa »

bbtibo vyzkouším. Děkuji.

Uživatelský avatar
Šéďa
Příspěvky: 2712
Registrován: ned lis 27, 2011 4:31 pm
Bydliště: Nejdek u K. Varů

Re: Pan Mitsubishi MT205

#73 Nový příspěvek od Šéďa »

bbtibo píše:Pokiaľ necháš horné pravé tlačítko (potenciometer) v polohe OFF,

piestnica na ramenách zostáva stále na mieste.

http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 1&start=15
Tak u mne to nefunguje. Kdxz se zvednou ramena jen do pulky tak to svoji vysku drzi jak je zvednu nadoraz tak se to rozhodi. Musel bych vymyslet nejsky doraz na pace jako to maj zetory.

Uživatelský avatar
pinkygsx
Příspěvky: 4287
Registrován: čtv říj 08, 2009 7:31 am
Bydliště: kousek od Vyškova
Kontaktovat uživatele:

Re: Pan Mitsubishi MT205

#74 Nový příspěvek od pinkygsx »

Nevis kde sehant na tento stroj manual?

Ricrd
Příspěvky: 14
Registrován: čtv říj 24, 2019 2:52 pm
Bydliště: Prešov

Re: Pan Mitsubishi MT205

#75 Nový příspěvek od Ricrd »

Zdravim traktoristi, na uvod vas zdravim a pridavam sa tymto do skupiny majitelov Mitsubishi MT205. Vyberal som z viacerych modelov aj od inych vyrobcov a rozhodnutie padlo na tento traktorik.

Traktor nie je repasovany, takze pocitam s tym, ze sem tam sa nieco ukaze a treba riesit. Na motor a prevodovku dava predajca 1 rok zaruku. Inak skusenosti s opravovanim a udrzbou nemam, na aute si max. vymenim olej a filtre. Ale vsetko co budem vediet spravit sam, budem riesit s pomocou internetu a tohoto fora. Ruky aj hlavu mam zdrave a funkcne, takze verim ze zakladne veci na takomto traktore zvladnem.

No a teraz k par problemom, ktore sa ukazali pri jesennej orbe:
- unika mi palivo z jedneho z troch vyvodov palivovej pumpy. Predpokladam, ze je potrebne vymenit tesnenia. Neviem ale aky typ, resp. priemer tesneni mam kupit. Mam dokonca aj manual na moj motor K3G, ale nie su tam bohuzial uvedene rozmery pre taketo diely... (Ak by mal niekto o manual v anglictine zaujem, dajte mi vediet).
- nefunguje otackomer, nutne ho nepotrebujem, ale ak je jednoduche to vyriesit, tak to urcite chcem spravit
- obcas zhasina motor na volnobeh, aj ked je motor zahriaty. Idem menit palivovy aj vzduchovy filter, tak uvidim ci to pomoze. Raz mi motor zhasol asi z dovodu nedostatku nafty, ale po doliati toto zostalo. Tak neviem ci napr. nie je problem aj v zavzdusneni...
- este taka zaujimavost, neviem preco originany zasobnik na chladiacu kvapalinu vymenil povodny majitel za inu, ktora bola len volne polozena na bloku motora. Toto chcem tiez vymenim za originalny diel.

Este jedna otazka. Kde kupujete nahradne diely na tento traktor? Nasiel som jeden madarsky eshop kde je kopec veci, ale rad by som dal prednost niecomu domacemu v SK/CZ.

Tolo na uvod. Za akekolvek rady a a typy budem rad.
Mitsubishi MT205 + rotavator + pluh dvojradlica, vozik 1,2x1,8m, pleckovac 3-riadkovy, vybracny vyoravac zemiakov

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“