Přestavba motoru 6701 na 6901

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9569
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba motoru 6701 na 6901

#31 Nový příspěvek od Atlan »

Nieje tych 1.2mm vela. Sa mi to nezda bezny benzinovy motor ma pri kompresii 10 smelo 16bar.
Ma to poest s vybranim. Prepocitaj kompresny pomer alebo porovnaj medzeru na tesneni s inym zetorackym motorom.

Pozrel by som sa este na ten merak ci nieje blby. Zakladom pri merani je dobra a nabita baterka a nezasraty filter vzduchu.

Ze to dymi moze byt cerpadlom a strikmi...
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

pavel sk
Příspěvky: 13088
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Přestavba motoru 6701 na 6901

#32 Nový příspěvek od pavel sk »

Tesnenia sa pre tieto motory robia 1,2mm a 1,5mm.

kors
Příspěvky: 13
Registrován: ned dub 05, 2009 2:19 pm

Re: Přestavba motoru 6701 na 6901

#33 Nový příspěvek od kors »

Z hlavami jsem nic nedělal. pouze jsem vyměnil mrazovky, umyl je a vrátil z5
ještě je zkusím sundat a kouknu na ventily a zaleji benzínem.
měřák zkusím sehnat jiný pro jistotu.
Vstřiky mají nové trysky a čerpadlo seřízeno ( obojí dělal čerpadlář Mrvík. takže to je snad jistota.)
Při měření jsem filtr připojený neměl a baterku jsem měl na nabíječce den předtím.

Felix487
Příspěvky: 58
Registrován: pon kvě 04, 2009 2:38 pm
Bydliště: Volyně

Re: Přestavba motoru 6701 na 6901

#34 Nový příspěvek od Felix487 »

Ahoj chlapi, loni před sezonou jsem do motoru 6001 dával vložky a písty 6901-sel jsem cestou prodražování bloku. Protože v ATP jsem chtěl dodat vložku která by měla vnější geometrii pro 6001 a bylo mi sdeleno, že to nedodávají a nedoporučuji s ohledem na tuhost vložky.. takže mi ve Strakonicích provedli zásah na bloku. Bylo to jediný místo předělávání. Čerpadlo jsem nechal nastavit pro 6901 a motor běží bez problémů. A i těch pár kW je v provozu znatelných. Jinak k dotazu: sedí tyčky vahadel ventilů tak jak mají? Nezůstavaji viset zdvihátka na vačce? Sedla ventilů jsou ok? Nepsal jsi co všechno jsi měl rozebrano a co jsi kontroloval..

kors
Příspěvky: 13
Registrován: ned dub 05, 2009 2:19 pm

Re: Přestavba motoru 6701 na 6901

#35 Nový příspěvek od kors »

Motor jsem měl rozebraný do šroubku. zůstal mi jen čistý blok než jsem začel skládat
tyčky sedí.
Na zdvihátka kouknu.
sedla ventilů jsem začel řešit teď. Sundal jsem jednu hlavu a nechal zabrousit sedla. Hlavu už mám doma, hned jak budu mít čas tak nasadím a zkusím změřit.
Dám pak vědět jestli se to zlepšilo.

Kde ti to ve Strakonicích dělaly ? Docela to tam znám.

Felix487
Příspěvky: 58
Registrován: pon kvě 04, 2009 2:38 pm
Bydliště: Volyně

Re: Přestavba motoru 6701 na 6901

#36 Nový příspěvek od Felix487 »

ČZ Strakonice.
Jinak u těch ventilů nepadla jedná vec. Motor jede 1342, což je asi známo. Nicméně pokud stříhá 1 seřizují 4. Stříhá 3 seřizují 2. To jen pro doplnění, protože mi hlava nebere tu elektrodu a vyndávání vstřiku..
Ještě předpokládám, že tlak měříš místo vstriku- máš čisté sedlo v hlavě?

Uživatelský avatar
pavolmakys
Příspěvky: 2389
Registrován: čtv led 01, 2009 12:56 pm
Bydliště: Žilina

Re: Přestavba motoru 6701 na 6901

#37 Nový příspěvek od pavolmakys »

Tu dymivost neriesim, to moze byt vela faktorov, a kvoli slabym tlakom by to asi aj tak islo.
1.Zarazaju ma tie tlaky, asi by som vyskusal merak na inom traktore.
Ja som iba menil kruzky, a tlaky boli hned cez 20 vsetky, myslim ze 23 bol najmenej. Tocil ti starter dobre, mohli by to urobit aj male tocky.

2.Mas dole potrubie, dymia vsetky valce ci iba niektory?

3.S tou elektrodou, pre tych co to nepochopili, sa robi preto ze si skontrolujes aj casovanie. Valce maju posunute fazy o pol otacky. Takze v poradi 1342 sa dopredne o dva valce da urcit ktory je vo faze vybuch. Ak je piest v hrnej polohe a ani pri jednej z oboch mi nestrihnu ventyli (prechadza z faze vyfuk do fazy nasavanie) tak je nieco zle s casovanim. Riesil som takto pred rokom, pretocena vacka. Ak strihnu ventyli o dva valce dalej (stale myslene v poradi 1342) nastavujem ventyly.
Myslim ze to vacsina pozna, tak len pre istotu.
Zetor 5645 (motor 69O1+tazka naprava)

pavel sk
Příspěvky: 13088
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Přestavba motoru 6701 na 6901

#38 Nový příspěvek od pavel sk »

Pavolmakys: 8) Zatial si to asi len ty jediny pochopil preco som napisal aj mozny postup s kontrolou uvrate (polohy piesta vo valci) pomocu elektrody alebo kusu drotu ked su vstreky vonku :) Ja osobne ked riesim napr. hlavy alebo tesnenia pod nimi, tak vstreky montujem na motor ako posledne po nastaveni ventilov uz len kvoli laksiemu pretacianiu motora (bez odporu).

bobes
Příspěvky: 343
Registrován: pon lis 19, 2007 1:27 pm
Bydliště: Praha

Re: Přestavba motoru 6701 na 6901

#39 Nový příspěvek od bobes »

Zkoušel si změřit např. pomocí injekční stříkačky objem komůrky ve dně původního a nového pístu?
Zetor 25K, 2023, 3011, 7245, ZŤS 8011, Fergie TEA 20, Ferguson 35, Gutbrod 1050,

kors
Příspěvky: 13
Registrován: ned dub 05, 2009 2:19 pm

Re: Přestavba motoru 6701 na 6901

#40 Nový příspěvek od kors »

komůrku jsem nezkoušel měřit.


Tak nakonec to s celým motorem dopadlo tak jak jsem nechtěl.
Vytrhl jsem ho z traktoru a odvez specialistovi.
14 dni mi to dá do kupy tak sem pak napíšu čím to bylo. (doufám)

kors
Příspěvky: 13
Registrován: ned dub 05, 2009 2:19 pm

Re: Přestavba motoru 6701 na 6901

#41 Nový příspěvek od kors »

Tak píši po dlouhé době. dříve jsem něměl čas.

Přebrousily mi hlavy a ventyli a tlaky již ok.
Hlavní problém ale nebyl v tom že by ty tlaky byli tak špatné. Mělo to fungovat i tak

Hlavní a zásadní problém byl ve špatně nastaveném čerpadlu od p. Mrvíka z Mirovic !!!!!!!!!
Takže všem dopuručuji se tomuto čerpadláři vynout.

Motor mi krásně běží. Vůbec nekouří. Na emisích motor chlapík chválil :-)
Mam zatim najeto 5 motohodin. už se těším až ho pořádně zajedu.

Ps. všem děkuji za rady co sem psali a snažili se pomoct. 8) 8) ;-) ;-)

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy Zetor“