Škodozetor
Myslim, ze se u skodovky vratkosti bat nemusis. A jinak si do predu muzes zkusit hodit nejake zavazi, ale myslim, ze to nebude potreba.bertik píše:Propojení motoru a pøevodovky jsem koupil už s traktorem,zbytek jsem musel dodìlat.Chtìl jem pùvodnì Z25,ale nelituju.Pøevodovka je možná robustìjší a motor fajn chytá.Je to na mùj vkus dost rychlé,ale jinak dobré.Zatím jsem to nezkoušel v lese snad se to nebude stavìt a nebude to vratké.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Na tuhle praci je opravdu to predni napravy skoda. ALespon nejaka Majoracka, nebo si neco vyrobit doma.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
- bertik
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát črc 13, 2007 10:12 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Èerpadlo je zubové U20 a celý zadek je vpodstatì svaøenec.Ty závìsy jsou asi z majorka,našel jsem je i s domeèky na šrotišti.Nejvìtší pakárna bylo vymyslet jak pøi chodu motoru bez spojky øadit hydr.èerpadlo,aby nemusel neustále cyrkulovat olej.
Z toho traktoru na ND chladiè už nemám netekl,ale to byl asi zázrak, protože byl celý dokøivený.Startér tam je,ale navím v jakém je stavu.
Z toho traktoru na ND chladiè už nemám netekl,ale to byl asi zázrak, protože byl celý dokøivený.Startér tam je,ale navím v jakém je stavu.
Mìl bych zájem o ten starter.Nechám si ho tøeba opravit.Já tam nemìl žádný ten pùvodní majitel to startoval elektromotorem.Tak jsem upravil startér z nìèeho jiného,ale jak se pøevaøoval tak tam nesedí pøesnì a není to ono.To samé je s chladièem dal tam chladiè z osobáku.Tak scháním originál.Jestli by jsi tam mìl nìco k startování na benzín tak bych mìl také zájem.
[quote="bertik"]Èerpadlo je zubové U20 a celý zadek je vpodstatì svaøenec.Ty závìsy jsou asi z majorka,našel jsem je i s domeèky na šrotišti.Nejvìtší pakárna bylo vymyslet jak pøi chodu motoru bez spojky øadit hydr.èerpadlo,aby nemusel neustále cyrkulovat olej.
A jak jsi to nakonec vyøešil? Nìjaká elmag. spojka? Nebo co to máš mezi øemenicí a èerpadlem?Mám podobný problém, chtìl bych dodìlat hydrauliku na Z 15.
A jak jsi to nakonec vyøešil? Nìjaká elmag. spojka? Nebo co to máš mezi øemenicí a èerpadlem?Mám podobný problém, chtìl bych dodìlat hydrauliku na Z 15.
- Tata
- Příspěvky: 2946
- Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Ostrava Nová Bělá
- Kontaktovat uživatele:
Mohl by jsi napst jaké hadice máš použíté u toho èerpadla jaký maji vnitøní prùøez a kolik výkonu to bere z motoru?Zetor 15 píše:bertik píše:Èerpadlo je zubové U20 a celý zadek je vpodstatì svaøenec.Ty závìsy jsou asi z majorka,našel jsem je i s domeèky na šrotišti.Nejvìtší pakárna bylo vymyslet jak pøi chodu motoru bez spojky øadit hydr.èerpadlo,aby nemusel neustále cyrkulovat olej.
A jak jsi to nakonec vyøešil? Nìjaká elmag. spojka? Nebo co to máš mezi øemenicí a èerpadlem?Mám podobný problém, chtìl bych dodìlat hydrauliku na Z 15.
- bertik
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát črc 13, 2007 10:12 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Co budeš chtít s toho motoru na ND si mùžeš vzít za šrotovou cenu napiš mi email, já ti pošlu kontakt na mì.
- To spojení mezi èerpadlem a náhonem od motoru jsem udìlal z rychloupínací hlavièky na vrtání tøeba na radiálce.Pracuje to na principu,že se pøesouvá taková pøevleèná objímka pøes v dùlcích osazených kulièkách.Hlavièky se vyrábìjí v rùzných velikostech.Funguje to,ale èlovìk musí mít trochu cit a snížit otáèky a lup ho.Motor by ani o tom nevìdìl,ale já tu hydrauliku tlakuju kvuli navijáku na 18Mpa a když ten tlak dávám i do pístnic tak to pøi nižších otáèkách je poznat.Musím nìjak levnì vymyslet dva okruhy rùzných tlakù.
- Hadice mám na výtlaku pr.otvoru 10mm a na sání pr.14mm.
- To spojení mezi èerpadlem a náhonem od motoru jsem udìlal z rychloupínací hlavièky na vrtání tøeba na radiálce.Pracuje to na principu,že se pøesouvá taková pøevleèná objímka pøes v dùlcích osazených kulièkách.Hlavièky se vyrábìjí v rùzných velikostech.Funguje to,ale èlovìk musí mít trochu cit a snížit otáèky a lup ho.Motor by ani o tom nevìdìl,ale já tu hydrauliku tlakuju kvuli navijáku na 18Mpa a když ten tlak dávám i do pístnic tak to pøi nižších otáèkách je poznat.Musím nìjak levnì vymyslet dva okruhy rùzných tlakù.
- Hadice mám na výtlaku pr.otvoru 10mm a na sání pr.14mm.
Nevím tvùj email mùj je pupi.k@seznam.cz.Pošli kontak ,abychom se mohli domluvit ma tìch ND.