palivovy filter:
Filtermann H724/2. Nech ta to nespletie, tento papierovy filter je urceny na hydraulicky olej povodne, preto to oznacenie H. Ale je jemny a nafta ide cista za nim, je to uz odskusane.
Jedine musis odvrtat opatrne hore dieru d=10 mm. Plech je hlinikovy, velmi tenky, tak by bolo mozno lepsie pouzit vrtak na plech a nie klasicky vrtak, lebo diera je potom taka okusana. Druhy filter som si uz dal bacha, ale nemam fotku.
Zatka na podlahe je liatinova a ma tvar 6 hranu s prirubou:
Olej na hlave je ok. Pozri ci si nemal vo veku trochu bielej slahacky = voda v priestore oleja.
Urcite by som vypustil motorovy olej, je mozne, ze zo zaciatku pojde cista voda, nezlakni sa. Stava sa to, ked traktor stoji vonku na dazdi, tak voda natecie cez cerpadlo do kartra.
A vycistil by som olejove filtre, to su tie dve nadoby na pravej strane motora dole. Asi budes mat sitka v obidvoch, spravne by mal byt v zadnej sitko a vredu plsteny. Plsteny sa ale uz nevyraba, tak sa tam dava papierovy, alebo su obe sitka. Sitka treba rozobrat a vycistit v benzine.
Takto vyzera poskladany sitkovy filter:
Sitka:
Medzi sitkami by si mal mat take vymedzovacie tvarovane kruzky, ktore zabezpecuju, aby tlak oleja nestlacil sitka k sebe:
Vanu pod motorom daj dole (8 skrutiek M10) a vycisti tu vanu poriadne a tak isto daj dole bocne veko s nalievacim hrdlom na olej a vycisti motorovy priestor od usadenin.
Ja som tam mal taky glej a vodu.
Ked som nalial novy olej, tak som tocil motorom startovacou pakou, kym z drziaka filtrov nevytekal cisty olej. Potom som nasadil sitka a nadobku a tocil dalej, az kym nezacal vytekat cisty olej aj z miest pre druhy filter a nasadil som potom druhy filter. Ten som dal papierovy. Perfektne pasuje Filtron PM815/4. Das ho namiesto tych sitiek na trubku, ktora ide stredom sitiek.
https://www.mazeto.sk/product/sk/palivo ... on-pm815-4