Pojízdná dílna Renault Kangoo
Pojízdná dílna Renault Kangoo
Brzy nám snad přibude do vozového parku nový pracant Kangoo, ročník 2003, 5 míst, pravé boční dveře, vzadu dvoukřídlé. Plánujeme si z něj udělat s tátou něco jako montážní automobil, nebo pojízdnou dílnu. Není to pro živnost, ale pro melouchy a různé práce, táta dělá s motorovkou a různé dřevařské a stavební práce, já jsem na elektriku.
Hledám inspiraci na vestavbu do Kanga, abychom tam mohli mít trvale vercajk a zároveň nezabili prostor v autě, tj. aby zůstalo 5 míst a možnost vozit dlouhé věci. Přivítám postřehy a obrázky, pokud něco takového máte.
Předpokládaný trvalý vercajk:
- elektrická sada - prodlužka 25m + rozbočení (asi hotový buben)
- kladivo tesařské a zednické, majzlík, pajcr
- sada nářadí - gola
- sada nářadí - bity a šroubováky
- úhelnice, vodováha, hliníková lať, dvě truhlářské svěrky
- vrtačka Narex
- pilníky a vercajk k motorové pile a křoviňáku
- popruhy s ráčnou, gumicuky
- základní sada materiálu (hřebíky, vruty)
- skládací pracovní stolek
Je toho dost, zatím to máme jako myšlenku, vyvíjí se to. Vercak bude vyhrazený pro auto, tj. nebude se vynášet do dílny atd. - no snad. Samozřejmě, všechno další na práci se naloží extra. Napadá mě ještě malý svěrák, ale to už lezou kila nahoru.
Díky za všechny postřehy.
PS: Tovární výrobky, Sortimo atd. mám nakoukané, ale regál by převýšil pořizovací cenu auta.
Hledám inspiraci na vestavbu do Kanga, abychom tam mohli mít trvale vercajk a zároveň nezabili prostor v autě, tj. aby zůstalo 5 míst a možnost vozit dlouhé věci. Přivítám postřehy a obrázky, pokud něco takového máte.
Předpokládaný trvalý vercajk:
- elektrická sada - prodlužka 25m + rozbočení (asi hotový buben)
- kladivo tesařské a zednické, majzlík, pajcr
- sada nářadí - gola
- sada nářadí - bity a šroubováky
- úhelnice, vodováha, hliníková lať, dvě truhlářské svěrky
- vrtačka Narex
- pilníky a vercajk k motorové pile a křoviňáku
- popruhy s ráčnou, gumicuky
- základní sada materiálu (hřebíky, vruty)
- skládací pracovní stolek
Je toho dost, zatím to máme jako myšlenku, vyvíjí se to. Vercak bude vyhrazený pro auto, tj. nebude se vynášet do dílny atd. - no snad. Samozřejmě, všechno další na práci se naloží extra. Napadá mě ještě malý svěrák, ale to už lezou kila nahoru.
Díky za všechny postřehy.
PS: Tovární výrobky, Sortimo atd. mám nakoukané, ale regál by převýšil pořizovací cenu auta.
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Já bych po bokoch udělal regálky.Nic jiného nevymyslíš.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- elbarto
- Příspěvky: 1937
- Registrován: ned dub 21, 2013 12:25 pm
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Auta teto velikosti jsou na dilnu mala. Tomu bych spis rikal "par kousku naradi v kufrech". Pro dilnu je uplny zaklad alespon maly ponk se sverackem, vyjizdeci po kolejnickach ven. Ten potrebujes prakticky stale. Mam toto provedeni v Partneru co mela KLM na servis. Potom uz tam moc mista nezustalo o prevozu matrose bych nemluvil vubec. Mali byt v aute skutecna dilna mnluvil bych o velikosti vysokeho Transita a vetsich. Podobne provedeni ma kamarad ve Iveco Wurth stroji. Vpredu ponk vysuvny ven bocnima dverma, po obou stranach regaly, uprostred se obcas jeste neco da prevest. Regalove ci suplikove systemy z montaznich aut obcas nekdo na Bazaci prodava, ale cen jsou bohuzel v desitkach tisic.
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
No, já si taky nepředstavuju že udělám z Kanga PATku. Pracovat se bude venku, auto bude jen transportní.
Ideu mám takovou, že po jedné straně udělám regál s kapsami a možná zkusím i šuplíky. Jinak jsem koukal po regálech Sortimo i na bazoši a ceny jsou pěkné, ale všechno je vhodné spíš pro celo-dodávkovou verzi.
Ideu mám takovou, že po jedné straně udělám regál s kapsami a možná zkusím i šuplíky. Jinak jsem koukal po regálech Sortimo i na bazoši a ceny jsou pěkné, ale všechno je vhodné spíš pro celo-dodávkovou verzi.
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Dalsi vec je,co ti na to reknou na STK
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Ve firemním Berlingu máme dřevěný regál a 200l sud a žádný problém na technický nebyl. Jediný co vadilo tak folie na zadních dveřích. A jako bonus v techničáku zapsané ABS . Akorát do toho auta ho někdo zapoměl namontovat
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Kámoš má tuším Peugeot 806. Uvnitř vzadu je volnej plac a myslím, že ty zadní sedačky jdou lehce vyndavat. Ty má vyndaný a zezadu udělal takovej svařenej rám akorát do prostoru auta. Kolem blatníků udělal takové ližiny. Má v tom všelijaké šuplíky, poličky krabice. On je pokrývač. Tuhle má hřebíky, tam šrouby, vercajk, hmoždonky, karboka, vrtačku no mrtě věcí v těch skaldovejch prostorách. Dole tomu udělal dvě díry jak v předu tak vzadu. Když potřebuje jet s rodinou třeba na dovolenou, vezme ještěrku vidle strčí do těch děr přizvedne celej ten svařenec a vyveze ho ven z auta. Ono to cosi váží. Ručně by to asi nedal. Je tam pěkná váha věcí co vše potřebuje. Pak to strčí do dílny na zem a může s tím paleťákem manipulovat kam chce do kouta. Až se vrátí z dovoleneé vezme ještěrku naloží to zase do auta a tradá do procesu! Vše je zase v autě poruce. Tuším, že říkal že auto má nosnost 1000 kg. No a když jede na TK tak to vyndá pro jistotu a nemusí se třeba s nikým dohadovat. Myslím, že tam má i nějaké zajištění do těch upinačů v podlaze co se dávají sedačky. To kdyby náhodou, aby mu to necestovalo po autě.
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Ahoj, tajak říká elbarto, takové kango a k tom ešče aby tam zostalo pět míst k sedění je na hovno a na nic. Kurva, musíte s tatíkem trošku popřemýšľať a představiť si co a jak tam asi namrdáte alě už ten název, pojízdná dílna v kangu je dosť přitáhlá za vlasy. Včerty aj gdyby to kango, tož bych ho kůpíl enom čistě pro sebe na prácu a na nejakých pět míst bych sa z vysoka vysrál. Přesně jak říká elbarto, takový tranzit s třema místama v předku a zbytek na vercajk a matroš je na takové věci ideální. Aj gdyž to děláte enom tak po fuškách, tož na takové dvě rozdílné práce potřebujete vercajku jak namrdaného a otázka času gdy zjistíte, že je to malé, kor gdyž ho tam chcete voziť furt. A nic iného než, buďto dřevěné, nebo želězné regály s páru zajišťovacíma přihrádkama či šuplíky stéjně nevymyslíš. Alě podľa mňa sů na ten drobný vercajk a takovů prácu stéjně nájlěpší a nájpřehlědnější kufry. Maximálně si na ně uděláš najaké přepážky amezi keré to zaaretuješ by Vám to tam neľétalo jak cigán po hospodě a fertik. Syn má na stolařinu tranzita a protože tam potřeba voziť aj materiál, tož má všecek vercajk enom v kufroch. To samé sem mívál aj Já. Sice je pravda, že mimo stolařiny dělá ešče jednu prácu na kerů potřebuje ten samý vercajk jak na stolařinu alě na všecky akce sebů vozí aj takovů megapokosku na kerů má udělanů bednu na kolěčkách velikosti bezmála kuchyňského stola, kerá zabere místa jak cip. Jezdí ešče s jedným dravcem, tož s bednů vyjedů ven, dojedůsi s ňů gde potřebujů, pokosku hodíja na bednu tajak na ponk, po bokoch hoďá koze s deskama aby mohli krátiť déľky a jedů jak kuny. Třeba synovec sa živí elětrikařinů tajak Ty a ten má zaséj fiata doblo. Včiľ má teho nového, kerý je podstatně věčí jak ten starý kerého měl před tým a kerý býl velikosti teho kanga a býl malý, malý a furt malý a to aj gdyž ho měl komplět celý enom na vercajk sám pro sebe. Po bokoch má také jakýsik ten regálek, páru háčků na gdecovšecko a veškerý vercajk má také v kufroch. Prostě si zebereš zrovna to co potřebuješ a děláš. Jasně, že za chvíľu tam máš stéjně natahaný všecek a kolikráť ti ešče neco chybí alě pak to zaséj pěkně pohážeš do kufrů, nahážeš do auta a mažeš dom. Nehlědě na to, že gdyž si to dycky postupně skládáš do kufrů, tož si to hneď konrtóluješ lěsti máš v každém kufře komplět všecko co tam má byť. To je také velikánská výhoda, kor gdyž tych kufrů máš nejakých osm, deset, prostě na každů mašinku a nejaké to příslušenství, aj na nejaký určitý vercajk svůj kufr. A na takové to gdeco všecko také nejaký pořádný kufr. Syn má třeba, mimo všeckých kufrů s mašinkama takový megakufr kerý sa skládá ze dvuch kufrů připlých na výšku na sobě, kurva vysoké je to snáď metr a v každém je ešče na vrchu takový ten vytahovací neco jak šuplík s přihrádkama, to je také parádní věc. Z něno vytáhneš takovů parádní růčku, má to dvě kolěčka a jedeš si jak pán. Dokonca tam má ešče jeden jednoduchý a dosť veliký kufr co sem už měl Já snáď gdysi před věc jak dvaceti roky. Kurva, tož ten by moh vykládať co se mňů všecko zažíl, dokonca sme ho vozívali sebů ešče aj gdyž sme dělávali se synem roky spolu. A místo ponka sebů vozí skládací koze a desku na ně. No, rozepsál sem sa o pičovinách, čímž sa ti omlůvám, tož nevím, či Ti to k čem bude, skrátka sem tým chťél enom řécť, že je to kango, kor se všeckýma sedáky dosť maľučké autíčko.
Čím věčí kladivo, tým věčí odborník, kurva podaj ně to pořádné kladivo!
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
No, Kangoo je zatím u pana doktora, moc nám toho zatím nenajezdilo.
Mezitím jsem provedl průzkum, co kdo kde má a zjistil jsem zajímavé věci.
- Jsou firmy, kde mají auta s regálama, policema, úchytama, háčkama, všechno má své místo. Fígl je v tom, že aut mají fůru, každé má svou funkci, materiál vozí jiné auto atd.
- Jsou řemeslníci, co provozují auto tak, že mají prostě velkou boudu, po akci tam všechno nahážou hlava nehlava a protože toho je hodně, ani to moc nelítá.
Zatím to vypadá, že půjdu cestou:
- vylepšit zavazadlový prostor a auto o pevnou podlahu
- vylepšit zavazadlový prostor o kotvící systém - nějaké profily a upevňovací ráčny/gumicuky + demontáž zbytečných plastů
- nářadí do štosovatelných kufrů
Víc se toho opravdu v tohle autě vymyslet nedá. Sedačka má sice dělené opěradlo, ale sedák je (asi) vcelku, takže variabilita nic moc.
Mezitím jsem provedl průzkum, co kdo kde má a zjistil jsem zajímavé věci.
- Jsou firmy, kde mají auta s regálama, policema, úchytama, háčkama, všechno má své místo. Fígl je v tom, že aut mají fůru, každé má svou funkci, materiál vozí jiné auto atd.
- Jsou řemeslníci, co provozují auto tak, že mají prostě velkou boudu, po akci tam všechno nahážou hlava nehlava a protože toho je hodně, ani to moc nelítá.
Zatím to vypadá, že půjdu cestou:
- vylepšit zavazadlový prostor a auto o pevnou podlahu
- vylepšit zavazadlový prostor o kotvící systém - nějaké profily a upevňovací ráčny/gumicuky + demontáž zbytečných plastů
- nářadí do štosovatelných kufrů
Víc se toho opravdu v tohle autě vymyslet nedá. Sedačka má sice dělené opěradlo, ale sedák je (asi) vcelku, takže variabilita nic moc.
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Abys pak prošel STK.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
když jsem měl ještě to staré hranaté scudo měl jsem tam udělanou vzadu takovou zástavbu, auto bylo osmimístné, zástavba šla taky napíchnout paleťákem a vyhodit a šla posunovat podle zadních sedadel, jestli bylo auto dvoumístné, pětimístné nebo osmimístné, kotvení jsem měl do těch kolejnic pro sedačky, na technický je to tenkrát nezajímalo, ale teď už by se to na technickou muselo vyndat, protože po mě chtěli abych měl plný počet míst a zkoušeli všude pásy
v tom novějším co mám teď už jsem to neřešil, nakoupil jsem za pár šupů pekařské přepravky a mám v nich docela systém, nářadí rozdělené tematicky a co je zrovna potřeba se naloží do auta a pak se to vyhodí do garáže, 3 přepravky vozím pořád, jinak když mám to auto jako pětimístné a nechám vzadu složenou tu třetí řadu sedaček pořád ještě na podlahu postavím 7 komínků těch přepravek
pak mám ještě do toho auta udělaný stůl, používáme to když vaříme optiku, z auta se vyhodí prostřední řada sedaček a místo ní tam dáme stůl, deska má 100x70cm, upíná se zase do kolejnic pro sedačky a je posuvný dopředu a dozadu, sedí se u něj na třetí řadě sedadel, je pod ním ještě pár šuplíků a poliček, ale do auta a z auta to dáme jen ve třech lidech, je to těžký jako kráva a taky už jsem za to dostal pokutu, namátkově mě stavěli policajti a poslali mě s tím na STK, bylo to jen kousek po městě, tam řekli že je to neschválená zástavba a dostal jsem na místě 500Kč pokuty, ale jezdím s tím dál, teda jen když je to potřeba
v tom novějším co mám teď už jsem to neřešil, nakoupil jsem za pár šupů pekařské přepravky a mám v nich docela systém, nářadí rozdělené tematicky a co je zrovna potřeba se naloží do auta a pak se to vyhodí do garáže, 3 přepravky vozím pořád, jinak když mám to auto jako pětimístné a nechám vzadu složenou tu třetí řadu sedaček pořád ještě na podlahu postavím 7 komínků těch přepravek
pak mám ještě do toho auta udělaný stůl, používáme to když vaříme optiku, z auta se vyhodí prostřední řada sedaček a místo ní tam dáme stůl, deska má 100x70cm, upíná se zase do kolejnic pro sedačky a je posuvný dopředu a dozadu, sedí se u něj na třetí řadě sedadel, je pod ním ještě pár šuplíků a poliček, ale do auta a z auta to dáme jen ve třech lidech, je to těžký jako kráva a taky už jsem za to dostal pokutu, namátkově mě stavěli policajti a poslali mě s tím na STK, bylo to jen kousek po městě, tam řekli že je to neschválená zástavba a dostal jsem na místě 500Kč pokuty, ale jezdím s tím dál, teda jen když je to potřeba
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Peyrak: Asi ti to přijedu někdy okouknout.
Jinak, Kangoo už jezdí:
Po 4 dnech stání a pořádném nabití baterie - a odtažení 15 km do servisu na laně - nastartoval na první škrtnutí. Ale v servise už zůstal a borci na něj koukli.
Odjel jsem s následující diagnozou:
- Řídící jednotka přimontovaná na hlavě motoru, přesně nad výfukem trpí horkem, byly tam povolené nějaké spoje, přepájeli jsme.
- Mezi kastli a motorem uklepaná kostra (měděnný pletenec), předěláno na festovnější řešení
Auto jede, kontrolky nesvítí, tachometr nekolísá. Uvidíme, co bude dál.
Jinak, Kangoo už jezdí:
Po 4 dnech stání a pořádném nabití baterie - a odtažení 15 km do servisu na laně - nastartoval na první škrtnutí. Ale v servise už zůstal a borci na něj koukli.
Odjel jsem s následující diagnozou:
- Řídící jednotka přimontovaná na hlavě motoru, přesně nad výfukem trpí horkem, byly tam povolené nějaké spoje, přepájeli jsme.
- Mezi kastli a motorem uklepaná kostra (měděnný pletenec), předěláno na festovnější řešení
Auto jede, kontrolky nesvítí, tachometr nekolísá. Uvidíme, co bude dál.
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Ahoj, tak jak jsi to nakonec vyřešil?
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Zatím jsem to nevyřešil nijak, protože veškerý volný čas trávím na stavbě. Sadrokartonari jsou mi kazdy den v patách a já sotva stiham tahat elektriku a vzduchotechniku. Do března to musí být hotové, tlačí na nas banka s hypotekou.