Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
Moderátor: DYK
Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
Není tu na fóru někdo, kdo by byl majitelem Yanmara řady F180 – 220D, případně má někdo nějakou zkušenost s těmito stroji. Vypadá to na solidní traktory modernější konstrukce. Mnoho informací jsem zatím nenašel.
Yanmar F180D
Yanmar F180D
Yanmar Fv230D
Mt8-70 MINI
2xFortschritt E931.50 + jeden předělaný na 4takt, zahradní rider MTD Gartenmobil 8/760 HA
Čím jsem starší, jsou jsou moje hračky dražší.
Mt8-70 MINI
2xFortschritt E931.50 + jeden předělaný na 4takt, zahradní rider MTD Gartenmobil 8/760 HA
Čím jsem starší, jsou jsou moje hračky dražší.
Re: Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
Ty chceš Kubotku vyměnit?!
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Re: Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
Zatím nejsem rozhodnutý, zvažuji argumenty pro změnu a proti. Kubota slouží dobře, ale s jídlem roste chuť a někdy mi chybí výkon a vyšší váha stroje. Kdybych našel něco podobného, co jede rychleji než 15 km/hod, tak bych tolik neváhal.
Yanmar Fv230D
Mt8-70 MINI
2xFortschritt E931.50 + jeden předělaný na 4takt, zahradní rider MTD Gartenmobil 8/760 HA
Čím jsem starší, jsou jsou moje hračky dražší.
Mt8-70 MINI
2xFortschritt E931.50 + jeden předělaný na 4takt, zahradní rider MTD Gartenmobil 8/760 HA
Čím jsem starší, jsou jsou moje hračky dražší.
Re: Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
No, nevím, jestli dva koňové navíc budou tak znát, je-li tento výkonnější stroj zároveň těžší (pokud bychom se bavili o stoosmdesátce)... Každopádně vzhledově je to už jiný level (o ročníku nemluvě)...
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Re: Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
jestli mohu poradit, rozhodně byl raději volil skoror stejně starou řadu f nebo FX a to modely F195, F215, F235 nebo to sané akorát s powershift převodovkou označeni FX, jsou rozhodně masivnější a více vydrží. Mašiny o které jsi zde vypsal nejsou až tak novější dělali se stejné ještě s traktory co jsem vypsal já.
Re: Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
Taky chci pořídit Yanmara,rozhoduji se mezi F16 a F165.Je fakt,že ty novější stroje vypadaj dost fórově,oproti těm starším řadám.
Re: Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
kup si raději F18D
Re: Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
F18 by se mi libila,ale jsem doma docela limitován prostorem pro parkování a taky váha na přepravu už je dost velká .Tak to vypadá na tu F16 nebo F165D,ale třeba se rozhodnu úplně jinak a koupím něco většího,do jara mam čas na výběr.Snad nevadí,že píši sem,nechci zakládat nové téma.
Re: Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
Reaguji dost se zpožděním napříspěky výše. F180 jsem měl možnost vidět na živo je to o dost větší traktor než moje B7001, od vyší váhy a větších kol očekávám, že Yanmar zvládne i to, kde mojí Kubotce dochází dech (nebo bych měl spíš psát plyn ). Prostě výkon motoru není tak směrodatný, důležité je i jak je síla přenesena. F /FXková řada je určitě dobrá volba ale víc se mi líbí modernější design F 180+ kové řady. Soudím, že pokud se obě řady vyráběly v Yanmaru současně, tak by kvalita mohla být +- stejná.
To zelí: klidně sem piš o F16. Mě to vůbec nevadí.
To zelí: klidně sem piš o F16. Mě to vůbec nevadí.
Yanmar Fv230D
Mt8-70 MINI
2xFortschritt E931.50 + jeden předělaný na 4takt, zahradní rider MTD Gartenmobil 8/760 HA
Čím jsem starší, jsou jsou moje hračky dražší.
Mt8-70 MINI
2xFortschritt E931.50 + jeden předělaný na 4takt, zahradní rider MTD Gartenmobil 8/760 HA
Čím jsem starší, jsou jsou moje hračky dražší.
Re: Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
Chystám se koupit Yanmara FX17 D. Je to dobrá volba?
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: stř led 07, 2009 7:47 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
Ja jsem loni koupil F20D a jsem nadmíru spokojen,kupoval jsem traktor již delší dobu v čechach používan,byl jsem pro něho až v Karlových Varech,vaha1100kg apřevaželi jsme to za octavkou na voziku nosnost1,5 tuny,jak píšu spokojenost.
Re: Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
momentálne som v štádiu výberového konania na Yanmara, výkonovo tak 20-23koní. Nie žeby moja Kubota 7001 neposlúchala ale ako písal HONZAD problém sú malé kolesá, nízka váha a sú prípady kedy jej dochádza dych z dôvodu neprenesenia sily na podklad. Ja ju využívam 50%, orba 35%, rotavátor a 15% ostatné, na štiepkovač a mulčovač som ani nepomyslel 16 koní by bolo asi málo.
F220D je dizajnovo Topka čo je doležité je najkratšia má 244cm dlžky a 22"kolá v zadu a 14"vpredu, radiacia páka je do lavej ruky
F215 je rovnaké obdobie výroby 87-92 ako F220, dlžka je 260cm kolá ako F220 radiaca páka do pravej ruky :-)
U oboch typov sú zadné ramená z mechanickým nastavením ako aj z automatikou (elektronikou) hydrauliky, oba typy sú aj vo verziách z posilovačom riadenia ( to chcem), prevodovky sú mechanické 9+3R alebo reverzné 12+12R alebo Powerschift, váha je +- rovnaká okolo 850 kilogramov,rada F 20 alebo YM má váhu najlepšiu tam sa to pohybuje +- 1 tona ale džka už atakuje Z25, čo je už do záhrad veľa, nie som zástanca elektroniky, takže asi trojbod iba mechanický
tak a teraz kto poradí....
udaje som bral na nete u predajcov a tu:http://www.tractordata.com/farm-tractor ... ctors.html
F220D je dizajnovo Topka čo je doležité je najkratšia má 244cm dlžky a 22"kolá v zadu a 14"vpredu, radiacia páka je do lavej ruky
F215 je rovnaké obdobie výroby 87-92 ako F220, dlžka je 260cm kolá ako F220 radiaca páka do pravej ruky :-)
U oboch typov sú zadné ramená z mechanickým nastavením ako aj z automatikou (elektronikou) hydrauliky, oba typy sú aj vo verziách z posilovačom riadenia ( to chcem), prevodovky sú mechanické 9+3R alebo reverzné 12+12R alebo Powerschift, váha je +- rovnaká okolo 850 kilogramov,rada F 20 alebo YM má váhu najlepšiu tam sa to pohybuje +- 1 tona ale džka už atakuje Z25, čo je už do záhrad veľa, nie som zástanca elektroniky, takže asi trojbod iba mechanický
tak a teraz kto poradí....
udaje som bral na nete u predajcov a tu:http://www.tractordata.com/farm-tractor ... ctors.html
Keď ste už neúspešne vyskúšali všetky možnosti, prišiel čas prečítať si návod.
Re: Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
dovolím si přispět......
Yanmary neznám jako Kuboty. Obecně větší kola japonců jsou dobré do polních podmínek,kde nejsou velké svahy(sklony) proto třeba evropské verze Kubot mají zadní kola menší a tím i níže položené sedlo. Je to právě z důvodu větší svahové dostupnosti v evropě. Ono se to nezdá, ale u těch větších kol poznáš celkem velký náklon i v brázdě po pluhu :-) Zvláště pokud máš zadní kola nastavená do brambor
Yanmara F220 bych se nebál, ale bral bych základní verzi s posilovačem řízení a bez powershiftu. Ono se na powershift lehko zvykne, ale nesmí se po.rat..... modely F se dělaly až do roku 2000....Robustnost je dostačující......
F215 je starší (90-léta) verzí F220.......ale je to na úkor ergonomie, ovládání a celkového "looku". Tyto modely nejsou tak robustní jako YM, ale to už je prostě stará kovárna jako B700.....
Automatika zadní hydr. jednoho ramene jde lehce nahradit mechanickým stavitelným ramenem nebo přepojit pro ovládání 3. bodu. Nebo i úplně zrušit. Tam problém nebude...
když jsem kupoval prvního japonce, tak jsem šel pro B7001. Nakonec jsem, ale vzal B1400 a když jsem ji po pár letech vyměnil za GB 200, tak ten rozdíl je hodně znát. Hlavně na lehkosti ovládání, výkonem, tichostí, pohodlností....a další výhodou je, že většina dílů pasuje už s evropských verzí.......
Yanmary neznám jako Kuboty. Obecně větší kola japonců jsou dobré do polních podmínek,kde nejsou velké svahy(sklony) proto třeba evropské verze Kubot mají zadní kola menší a tím i níže položené sedlo. Je to právě z důvodu větší svahové dostupnosti v evropě. Ono se to nezdá, ale u těch větších kol poznáš celkem velký náklon i v brázdě po pluhu :-) Zvláště pokud máš zadní kola nastavená do brambor
Yanmara F220 bych se nebál, ale bral bych základní verzi s posilovačem řízení a bez powershiftu. Ono se na powershift lehko zvykne, ale nesmí se po.rat..... modely F se dělaly až do roku 2000....Robustnost je dostačující......
F215 je starší (90-léta) verzí F220.......ale je to na úkor ergonomie, ovládání a celkového "looku". Tyto modely nejsou tak robustní jako YM, ale to už je prostě stará kovárna jako B700.....
Automatika zadní hydr. jednoho ramene jde lehce nahradit mechanickým stavitelným ramenem nebo přepojit pro ovládání 3. bodu. Nebo i úplně zrušit. Tam problém nebude...
když jsem kupoval prvního japonce, tak jsem šel pro B7001. Nakonec jsem, ale vzal B1400 a když jsem ji po pár letech vyměnil za GB 200, tak ten rozdíl je hodně znát. Hlavně na lehkosti ovládání, výkonem, tichostí, pohodlností....a další výhodou je, že většina dílů pasuje už s evropských verzí.......
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
Aktuálne mám B7001 a som v podstate spokojný, ale..... v princípe kubotu neodmietam, len pri podobných parametroch sú 20 -22konové modely od Kuboty dlhšie ako u Yanmara, YM F220 (22koní) meria okolo 260
GL19 a 21, rovnako ako GL201 a 220 meraju 294cm GT3 meria 281 cm ale je to HST prevodovka, GB 20a 200maju o 1kona menej, dlžka mokolo 235cm nenšia váha....
tak neviem....
GL19 a 21, rovnako ako GL201 a 220 meraju 294cm GT3 meria 281 cm ale je to HST prevodovka, GB 20a 200maju o 1kona menej, dlžka mokolo 235cm nenšia váha....
tak neviem....
Keď ste už neúspešne vyskúšali všetky možnosti, prišiel čas prečítať si návod.
Re: Yanmar F180D, F195, F200D, F215, F220D
to CB: ještě mám jeden poznatek. Když jsem koupil GB jako náhradu za B1400, tak se zrovna rozvážel hnůj na poli ve vlečce. Tak jsem se těšil, jak to bude s GB pohoda......jenže prd. Nebyla dotížená. S dotíženou B1400 jsem jezdil jak pán, s GB jen s předním náhonem. Ty koně nejsou všechno......nebyl čas dělat závaží, tak jsem do GB napustil vodu do pneu. Bylo to hned někde jinde.......
Japonci jsou vyráběni hlavně pro výkony na kardanu! Pokud ho dotížíš, tak ti 2 tuny na vleku odveze i 14 koní..........
Japonci jsou vyráběni hlavně pro výkony na kardanu! Pokud ho dotížíš, tak ti 2 tuny na vleku odveze i 14 koní..........
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas