A ty si bol na vojne 30 rokov? Kurna, kolko vrtačiek si zodral, kým si natočil tolké km?Britt píše:Běžný provoz myslím na silnici a samozřejmě bez zapnutého předku. Ten jsem použil jen několikrát. Na motoru jsem natočil 370000 než šlo auto do GO....
Náprava UAZ 469 -portálová -Afgan
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Náprava UAZ 469 -portálová -Afgan
V3S S3 HR3001, Bielorus EO 2621, Gaz 69, PK26, Patrol GR, MT365, HDJ80...
http://www.4x4nazory.sk
http://www.4x4nazory.sk
Re: Náprava UAZ 469 -portálová -Afgan
Já byl panskej kočí, takže denně za volantem. Někteří kluci se za celou vojnu nesvezli. To bude asi tvůj případ.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
- Atlan
- Příspěvky: 9583
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náprava UAZ 469 -portálová -Afgan
No 513km denne za 2 roky.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Náprava UAZ 469 -portálová -Afgan
370 000 km si nemohol urobiť na uaze za 2 roky, ani keby si sa posral. A z dvoch rokov odrátame dovolenku, príjmač a KŘK-KVK....
Obvod zemegule po rovníku je 40 000 km to by si prešiel okolo zeme 9 krát.
Jazdil som na kamione a viem čo je to najazdiť 10 000km za mesiac, 120 000 za rok. Takže ma rožkom neopiješ....
Obvod zemegule po rovníku je 40 000 km to by si prešiel okolo zeme 9 krát.
Jazdil som na kamione a viem čo je to najazdiť 10 000km za mesiac, 120 000 za rok. Takže ma rožkom neopiješ....
V3S S3 HR3001, Bielorus EO 2621, Gaz 69, PK26, Patrol GR, MT365, HDJ80...
http://www.4x4nazory.sk
http://www.4x4nazory.sk
Re: Náprava UAZ 469 -portálová -Afgan
Chlapci kilometre sú vždy dosť diskutabilné.
Robil som na oddelení reklamácií vo velkej firme na plastové okná. Od majitela som mal príkaz plánovať montérom výjazdy tak aby denne mali najmenej 500km - to okrem vlastnej roboty s odstránením reklamačných závad. Montéri sice zarábali dobre, ale tú otročinu vydržali max dva roky, potom zdrhli.
Syn zase s velkým očakávaním nastúpil do firmy robiť šoféra dodávky. V zmluve mal zakotvenú dvojakú sadzbu za km - tá vyššia sa uplatnila ak najazdil za týždeň viac ako 6t km. To znamenalo denne spraviť 1000km - jazdili aj v soboty. Vydržal tam pol roka a zdrhol. Za ten čas dva krát zaspal na dialnici a odral auto o zvodidlá , čo mu samozrejme strhli z platu.
Ja sám som s malým litrovým Polom ,ako zameriavač okien , spravil za dva roky 250t km a vys...l som sa na to. Zabiť sa niekde na ceste
- to mi nestojí za žiadne prachy
Robil som na oddelení reklamácií vo velkej firme na plastové okná. Od majitela som mal príkaz plánovať montérom výjazdy tak aby denne mali najmenej 500km - to okrem vlastnej roboty s odstránením reklamačných závad. Montéri sice zarábali dobre, ale tú otročinu vydržali max dva roky, potom zdrhli.
Syn zase s velkým očakávaním nastúpil do firmy robiť šoféra dodávky. V zmluve mal zakotvenú dvojakú sadzbu za km - tá vyššia sa uplatnila ak najazdil za týždeň viac ako 6t km. To znamenalo denne spraviť 1000km - jazdili aj v soboty. Vydržal tam pol roka a zdrhol. Za ten čas dva krát zaspal na dialnici a odral auto o zvodidlá , čo mu samozrejme strhli z platu.
Ja sám som s malým litrovým Polom ,ako zameriavač okien , spravil za dva roky 250t km a vys...l som sa na to. Zabiť sa niekde na ceste
- to mi nestojí za žiadne prachy
Naposledy upravil(a) oco13 dne úte říj 17, 2017 12:56 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Náprava UAZ 469 -portálová -Afgan
Ono bylo i 800 denně, samozřejmě ne každý den. Písek, Liberec, Poděbrady, Praha, Písek. Jindy jen kolem komína. Písek, Č. Budějovice, Jindřichův Hradec, Tábor a 2x za den.
To byly nečastější trasy ale taky Strakonice, Čáslav, Doupov, Bučovice, Libavá...
To mě ještě volant bavil
To byly nečastější trasy ale taky Strakonice, Čáslav, Doupov, Bučovice, Libavá...
To mě ještě volant bavil
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Náprava UAZ 469 -portálová -Afgan
Britt připadá ti že mi o něco jde?Panové jste nějak podrážděný,ale na hádky si musíte vystačit sami,na to mě moc neužije a natož zde.Byl zde dotaz ohledně portálových náprav,z vojny s tím zkušenosti nemáž,tudíš jsi nemusel odpovídat,protože dotaz na normální vojenskou verzi zde nepadl a poté mě chtěl jeden slovák,nevím jak se jmenuje a je mi to fuk poučovat o tom že nedávám při čtení pozor.Jebte se ale beze mě. Když neumíte diskutovat tak se alespon do mě neserte.Děkuji.
Re: Náprava UAZ 469 -portálová -Afgan
Máš aj dačo k téme?
V3S S3 HR3001, Bielorus EO 2621, Gaz 69, PK26, Patrol GR, MT365, HDJ80...
http://www.4x4nazory.sk
http://www.4x4nazory.sk
Re: Náprava UAZ 469 -portálová -Afgan
Já jen ještě dodám že jsem napsal, že Uaz šel do GO s najetými 370000 ale netvrdil jsem že jsem je namotal sám. Pokud ještě najdu vojenskou knížku, okopčím započtené kilometry.
P.S. pro Honzu. Diskutejeme rádi k věci a tvůj příspěvek mi do tématu moc nezapadl. Toť vše.
P.S. pro Honzu. Diskutejeme rádi k věci a tvůj příspěvek mi do tématu moc nezapadl. Toť vše.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Náprava UAZ 469 -portálová -Afgan
Česky umím.Britt píše:Já jen ještě dodám že jsem napsal, že Uaz šel do GO s najetými 370000 ale netvrdil jsem že jsem je namotal sám.......
A nie je to len chytanie za slovíčka.
Britt píše:........ Na motoru jsem natočil 370000 než šlo auto do GO.
............
V3S S3 HR3001, Bielorus EO 2621, Gaz 69, PK26, Patrol GR, MT365, HDJ80...
http://www.4x4nazory.sk
http://www.4x4nazory.sk
Re: Náprava UAZ 469 -portálová -Afgan
Breku, něco se sebou dělej.Je to děs! .........370000km
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.
Re: Náprava UAZ 469 -portálová -Afgan
Sam tuto dilemu teraz riesim aj ja, / skoro rok/ tiez som uvazoval nad uazom, ale ked mi jeden pan predaval prednu napravu z uazu aj s kolesami a kardanom aj pridavnou prevodovkou za 600 eur tak som spozornel, moc lacne, on to robil pre seba na svoju 3011, ja som to nekupil ale nasiel som toho coto kupil a zavolal som mu, jeho reakcia bola ze ta kupa bola na P..U, minule som bol zase na dolniakoch kupit jednu prevodovku a zrovna ten pan s kamaratom jazdi do hory na 4045 predna naprava uaz a hovoril ze by to v zivote nechcel, tak druhu 40 prerobili na manzetovku, ta uaz je slaba na traktor ktory hlavne pouzije napravu pri trhani alebo sklbani, ale nech si kazdy skusi, mam ju na malotraktore a bojim sa
-
- Příspěvky: 790
- Registrován: čtv led 10, 2013 8:20 pm
- Bydliště: Prešov
Re: Náprava UAZ 469 -portálová -Afgan
Pre eden:
už som zavrhol napravu Uaz a aj Uaz Afgan na 4011- dôvody ako som písal vyššie:
Ok vdaka za názory,trocha ste ma posunuli ďalej, ale asi od tej nápravy upustím z viacerých dôvodou.
Traktor má na váhe hmotnosť 3380kg z toho 1180kg ide na prednú nápravu a asi 2200kg na zadok. Ked si zoberem že vo veľkom ťahu napr v lese niekedy nie je problém postaviť traktor ,hoci má aj závažia na zadné a ked z cca 0,8m výšky dopadne na tvrdé ten predok s týmy skoro 1200kilami neviem, neviem či by to neohlo v otočiach tú nápravu po zopár takých tvrdších dopadov. Za dalšie malá svetlá výška -pri penu 7,5-16 je len cca 22-23cm pod difom-čo je hlavne do lesa málo.A neposlednom rade aj malá hmotnosť ktorá je tiež veľmi podstatná pre ťah.(Náprava váži zhruba to čo trubková náprava nepoháňaná na 4011-cca 160kg a keď si vezem že ťažká PHN zo 6748-6945 má 405kg bez kolies tak je to fest rozdiel. Jediná výhoda je akurát možno cena a dostupnosť ND. Ale po pár napr. prdnutých polosiach by sa hodnota nápravy tak či tak vyrovnala silnejšej nápravy z robura, ako poliaci bežne dávajú na svoje Ursusy.
Výsledok z toho: nemá to význam ju montovať.
už som zavrhol napravu Uaz a aj Uaz Afgan na 4011- dôvody ako som písal vyššie:
Ok vdaka za názory,trocha ste ma posunuli ďalej, ale asi od tej nápravy upustím z viacerých dôvodou.
Traktor má na váhe hmotnosť 3380kg z toho 1180kg ide na prednú nápravu a asi 2200kg na zadok. Ked si zoberem že vo veľkom ťahu napr v lese niekedy nie je problém postaviť traktor ,hoci má aj závažia na zadné a ked z cca 0,8m výšky dopadne na tvrdé ten predok s týmy skoro 1200kilami neviem, neviem či by to neohlo v otočiach tú nápravu po zopár takých tvrdších dopadov. Za dalšie malá svetlá výška -pri penu 7,5-16 je len cca 22-23cm pod difom-čo je hlavne do lesa málo.A neposlednom rade aj malá hmotnosť ktorá je tiež veľmi podstatná pre ťah.(Náprava váži zhruba to čo trubková náprava nepoháňaná na 4011-cca 160kg a keď si vezem že ťažká PHN zo 6748-6945 má 405kg bez kolies tak je to fest rozdiel. Jediná výhoda je akurát možno cena a dostupnosť ND. Ale po pár napr. prdnutých polosiach by sa hodnota nápravy tak či tak vyrovnala silnejšej nápravy z robura, ako poliaci bežne dávajú na svoje Ursusy.
Výsledok z toho: nemá to význam ju montovať.