PF-62
Moderátor: DYK
- Fréza PF-62
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned zář 22, 2013 7:12 pm
- Bydliště: Lanškroun
Re: PF-62
Měl by sis udělat otvor 22 mm s drážkou pro pero o šířce 6 mm, délka 35 mm, a zajistit korunkovou maticí M16x1,5.
PF-62, PFD-63 + PV-81, PP-23, F-651, Ž-151, VLM, PCM, KM-64, BDM-100, N-12, ZP-130, PM-200, VM, VHM-125
Zetor 25 A
Zetor 25
Škoda 30
Zetor 25 A
Zetor 25
Škoda 30
-
- Příspěvky: 1320
- Registrován: ned bře 30, 2014 6:20 pm
- Bydliště: od Třebíča
Re: PF-62
Družstva. http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =9&t=69747
Kováři. http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =9&t=69882
První PC- Pc 80 286 Ram úchvatných 1 mega Cpu 6 Mhz, disk 20 mega mechanika 5.25 -1.2 mg
OS Norton Commander
Kováři. http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =9&t=69882
První PC- Pc 80 286 Ram úchvatných 1 mega Cpu 6 Mhz, disk 20 mega mechanika 5.25 -1.2 mg
OS Norton Commander
- Malej Peťa
- Příspěvky: 560
- Registrován: stř pro 04, 2013 6:49 pm
- Bydliště: Němčany
Re: PF-62
Ahoj pánové. Promiňte mi blbou otázku ale nemohu to tu najít. Dá se někde na PFce krom štítku najít výrobní číslo? Já štítek nemám a rád bych si ho tam časem dal ale nevím číslo.
Správnej chlap má umět všechno, i když to zkurví!
Re: PF-62
Čaute máme problém s PFkom. Je to nakopávačka motor 2takt benzín. Problém spočíva vo viacerých veciach ale momentálne nás najviac trápi štartovanie. Studený chytá niekedy aj na 2krát inokedy na 4 krát ale je to celkom ok. Horšie je ak je zohriaty, vtedy niekedy chytí na 4x niekedy aj na 30 krát. Ak sa naštartuje ide pekne, nezhasína. vedel by mi dať niekto radu? Poprípade ak by bol nejaký majiteľ ochotný čo to sa o stroji informovať. Vopred ďakujem.
- Atlan
- Příspěvky: 9583
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
Sviecka aka? Stara nova? Gufera kedy menene? Karburator je na tom ako? Este povodny aky typ? Vola na klapke? Vebtil na karburatore tesni? Konrakt na zapalovani?
Predpiladam opaleny kontakt,tym padom nesedi odtrh a posunul sa predstih.
Predpiladam opaleny kontakt,tym padom nesedi odtrh a posunul sa predstih.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: PF-62
Sviečku musím kúpiť novú ale v tej problém nevidím. Guferá nevie ani besná svina kedy boli menené. Tiež to odhadujem na tie opálené kontakty a tiež sa musí doriešiť karburátor pretože tečie a je tam ten pôvodný. Ale to sa mi zdá čudné, že studený chytá takmer vždy dobre a teplý vyslovene ako sa mu chce. Zatiaľ ďakujem.
- Fréza PF-62
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned zář 22, 2013 7:12 pm
- Bydliště: Lanškroun
Re: PF-62
Po opálení kontaktů se předstih zvětší, takže by startoval hůř, ale myslím, že by "kopal". Já bych spíš řekl, že je bohatá směs. Nemá sklony k přehlcování (mokrá svíčka) a střílení do výfuku?
PF-62, PFD-63 + PV-81, PP-23, F-651, Ž-151, VLM, PCM, KM-64, BDM-100, N-12, ZP-130, PM-200, VM, VHM-125
Zetor 25 A
Zetor 25
Škoda 30
Zetor 25 A
Zetor 25
Škoda 30
Re: PF-62
KOUKNĚTE SE NA KONTAKTY U PŘERUŠOVAČE.
Měli jsme podobný problém u frézy PF 61 s motorem BD-1S72, jela 20-30 minut, pak chcípla a nic nepomáhalo, pouze po výměně za novou svíčku chytla na poprvé, maximálně na podruhé. Stále dokola, nepomáhaly svíčky, PAL, Brisk, NGK, Bosch, Champion, s jednou i více elektrodama, vyzkoušeli jsme kde co. Také nechtěla jít do otáček, střílela do výfuku a karburátoru.
Dál jsme udělaly na motoru ložiska a gufera, nové těsnění válce a hlavy, seřídil se předstih, nic nepomohlo. Opět fréza jela cca hodinu a zase odešla svíčka.
U zapalování jsme laborovali s cívkou. Až jsme přišli na to, že jeden z kontaktů přerušovače, ten pevný, je upálený do jakéhosi půlměsíce, ale bylo to špatně vidět, bylo to zezadu od uchycení na desce zapalování.
Po výměně tohoto kontaktu fréza jede jako pila!!!
Chytá na první škubnutí, prostě už nezlobí!!
Jo a olej používáme Mogul TS nebo Mogul Alfa 2T , poměr 1:40.
Měli jsme podobný problém u frézy PF 61 s motorem BD-1S72, jela 20-30 minut, pak chcípla a nic nepomáhalo, pouze po výměně za novou svíčku chytla na poprvé, maximálně na podruhé. Stále dokola, nepomáhaly svíčky, PAL, Brisk, NGK, Bosch, Champion, s jednou i více elektrodama, vyzkoušeli jsme kde co. Také nechtěla jít do otáček, střílela do výfuku a karburátoru.
Dál jsme udělaly na motoru ložiska a gufera, nové těsnění válce a hlavy, seřídil se předstih, nic nepomohlo. Opět fréza jela cca hodinu a zase odešla svíčka.
U zapalování jsme laborovali s cívkou. Až jsme přišli na to, že jeden z kontaktů přerušovače, ten pevný, je upálený do jakéhosi půlměsíce, ale bylo to špatně vidět, bylo to zezadu od uchycení na desce zapalování.
Po výměně tohoto kontaktu fréza jede jako pila!!!
Chytá na první škubnutí, prostě už nezlobí!!
Jo a olej používáme Mogul TS nebo Mogul Alfa 2T , poměr 1:40.
Re: PF-62
svíčku tam dej BRISK N19 nebo N17 bude to pak v pohodě.
Nikdy není dost času,aby se to udělalo dobře. Ale pak je dost času, aby se to udělalo znovu
Teorie=vše víme ale nic nefunguje
Praxe=vše funguje a nevíme proč
Teorie spojena s praxí=nic nefunguje a nikdo neví proč
Teorie=vše víme ale nic nefunguje
Praxe=vše funguje a nevíme proč
Teorie spojena s praxí=nic nefunguje a nikdo neví proč
Re: PF-62
Zdravím všechny na tomto vláknu,
jsem novým majitelem PF-62, pustil jsem se do rekonstrukce, momentálně rozebraná převodovka, čištění, výměna ozubených kol, gufer...
Rád bych do budoucna osadil 4T motor, může někdo podrobněji popsat přírubu na nový motor, nejlépe i foto, popřípadě i zkušenosti čeho se vyvarovat? Zamlouvá se mi řešení (Pavla z Hradce Králové), které mi přijde vzhledově i funkčně téměř dokonalé.
díky
jsem novým majitelem PF-62, pustil jsem se do rekonstrukce, momentálně rozebraná převodovka, čištění, výměna ozubených kol, gufer...
Rád bych do budoucna osadil 4T motor, může někdo podrobněji popsat přírubu na nový motor, nejlépe i foto, popřípadě i zkušenosti čeho se vyvarovat? Zamlouvá se mi řešení (Pavla z Hradce Králové), které mi přijde vzhledově i funkčně téměř dokonalé.
díky
PF-62
Zdravím,
posílám pár fotek mojí rozkuchané pf-ky.
https://photos.google.com/share/AF1QipN ... VxalBnLUtB
Žádám o radu, nevíte kde se nechá sehnat víčko na benzínovou nádrž? Původní majitel používal víčko od majonézy, kupodivu pasuje, nicméně mě to jako vhodné řešení nepřipadá.
Rád bych zrenovoval brzdové pakny na fréze i vleku, neví někdo kde jde koupit obložení v metráži stejné nebo podobné šířky? Všude nabízejí celé pakny.
děkuji za rady
posílám pár fotek mojí rozkuchané pf-ky.
https://photos.google.com/share/AF1QipN ... VxalBnLUtB
Žádám o radu, nevíte kde se nechá sehnat víčko na benzínovou nádrž? Původní majitel používal víčko od majonézy, kupodivu pasuje, nicméně mě to jako vhodné řešení nepřipadá.
Rád bych zrenovoval brzdové pakny na fréze i vleku, neví někdo kde jde koupit obložení v metráži stejné nebo podobné šířky? Všude nabízejí celé pakny.
děkuji za rady
Naposledy upravil(a) DYK dne pát říj 06, 2017 10:35 pm, celkem upraveno 2 x.
Důvod: úprava nefunkčního odkazu
Důvod: úprava nefunkčního odkazu