Motor Jikov 1447 DV
Moderátor: DYK
- exot
- Příspěvky: 3809
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor Jikov 1447 DV
Tak jsem ve stredu chtel vyrazit rotavatorem do zahradky motor jsem s obtizemi nastartoval ale sel jen ve vyssich otackach vymenil jsem dva karburatory a nic tak dnes jsem vymenil simerinky oba mely rozpojene perko a byly vydrene jak po 10 letech provozu oba mely misto britu cca 3mm plochu loziska vymenim az po sezone.Je pravda ze tenhle motor za sebou ma vic nez 10-14 sezon na bubnovce(pred 4 lety novy vybrus klika stale puvodni) ale od te doby uz druha lozisla a treti gufera.Rekl bych ze to dela od te doby co se maze 1:50 (olej Hq nebo St)
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Motor Jikov 1447 DV
Jikovy bych mazal jedině 1:40 klidně i trošku víc Husqvarna je kvalitní olej takže jim ve větším poměru neublíží ani nekarbonuje max.se ze začátku trošku zadymi . Však i na víčku nádrže je MIX 1:40
Re: Motor Jikov 1447 DV
Tak jsem si koupil nový 1447, nasadím starý kleče Vari a vyměním na mém Agzatu za stávající GSV190. Po nějaký době (měsíce) poreferuji srovnání těchto dvou motorů v praxi. Pár postřehů od mechanika, který opravuje Variny desítky let pro široký okolí - klikovky v 1447 jsou od šikmookých snad z Malajsie a už nejsou co bývaly, karburátory jsou z Číny delší dobu, dříve byly hrozné, ale nynější se jeví lepší než originály z Jikovu. Co se mi nelíbí, tak je ventil přívodu paliva- je upevněn pouze na volných hadičkách a při manipulaci se musí držet oběma rukama abych to při otáčení celé nepřekroutil. Samotné upevnění na Agzat přes spony na přírubu 80 mm je nedořešeno- viz vlákno o Agzatu.