Hinomoto E2304
Moderátor: DYK
Re: Hinomoto E2304
Ahoj j.kubec, tím mým příspěvkem jsem myslel toho sedmistovkového macíka, co jsi tahal po zadních.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Hinomoto E2304
Ahoj RoKur
Tak to jo. Ale i tak to je řekl bych maximum co zvládne do toho pruďanu a je jedno jak už to uvážu. Náprava byla blízko středu klády a uvázané jsem to měl zhruba v ose zadní nápravy a co nejblíž traktoru. Měl jsem to zhruba optimálně zatížené, aby traktor neklouzal a nehrabal. Po rovině toho utáhnu násobně víc, ale rokle je zrádná a neodpouští . V těchto místech už několik traktorů leželo na boku, ale to bylo ještě za družstva. Hned vedle soused převrátil jednoválce deutze. Tahal jsem ho z něj a oživoval, moc žeber v celku mu nezbylo. Lízal se z toho přes půl roku po špitálech.
Když tam jezdím mám to místo adrenalinových zážitků. Málokdo si se mnou troufne v těchto místech jezdit a hodně pasažérů si to sešlo raději pěšky. I tvrďáci největší. .
Tak to jo. Ale i tak to je řekl bych maximum co zvládne do toho pruďanu a je jedno jak už to uvážu. Náprava byla blízko středu klády a uvázané jsem to měl zhruba v ose zadní nápravy a co nejblíž traktoru. Měl jsem to zhruba optimálně zatížené, aby traktor neklouzal a nehrabal. Po rovině toho utáhnu násobně víc, ale rokle je zrádná a neodpouští . V těchto místech už několik traktorů leželo na boku, ale to bylo ještě za družstva. Hned vedle soused převrátil jednoválce deutze. Tahal jsem ho z něj a oživoval, moc žeber v celku mu nezbylo. Lízal se z toho přes půl roku po špitálech.
Když tam jezdím mám to místo adrenalinových zážitků. Málokdo si se mnou troufne v těchto místech jezdit a hodně pasažérů si to sešlo raději pěšky. I tvrďáci největší. .
Re: Hinomoto E2304
Re: Hinomoto E2304
Ahoj,
nevíte prosím někdo kde může být problém když traktor po startu bíle kouří?
Výfuk je jakoby vlhkej od nafty, jakoby nebyla nafta dobře spálená.
Když se pak motor zahřeje je to lepší, ale když přidám plyn tak na 2500 otáček tak si pořád bíle pokuřuje.
Ventily jsou seřízený na 0,3. Vstřiky jsem nechal překontrolovat, ty jsou v pořádku.
Jedná se Hinomoto N 239.
nevíte prosím někdo kde může být problém když traktor po startu bíle kouří?
Výfuk je jakoby vlhkej od nafty, jakoby nebyla nafta dobře spálená.
Když se pak motor zahřeje je to lepší, ale když přidám plyn tak na 2500 otáček tak si pořád bíle pokuřuje.
Ventily jsou seřízený na 0,3. Vstřiky jsem nechal překontrolovat, ty jsou v pořádku.
Jedná se Hinomoto N 239.
Hinomoto N 239D
Shibaura P155F
Shibaura P155F
Re: Hinomoto E2304
Pokud máš vstřiky nastavené, jak píšeš a nekape některý, tak máš buď malou kompresi, nebo se ti dostává olej do válce(ů).
Máš nějaké ztráty oleje?
Máš nějaké ztráty oleje?
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Hinomoto E2304
Ahoj j.kubec.
Máš tam pěknou a zdravou hmotu. Kolik tam máš takových? Předpokládám, že je to Tvoje, nebo to kupuješ na stojato?
Jen tak rychle jsem si to spočítal a vychází mi váha 700-800 kg.
Tuto váhu táhneš pouze na trojbodu. Opravdu nemáš strach, že Ti něco praskne?
Promiň mi, mám asi zbytečné obavy, ale já bych to raději dal do šavlí, nebo ještě lepší rovnou do spodního závěsu
Pro to tahání to přeci můžeš mít uchycené i pod tou kládou.
Promiň, asi jsem už trochu paranoidní.
Máš tam pěknou a zdravou hmotu. Kolik tam máš takových? Předpokládám, že je to Tvoje, nebo to kupuješ na stojato?
Jen tak rychle jsem si to spočítal a vychází mi váha 700-800 kg.
Tuto váhu táhneš pouze na trojbodu. Opravdu nemáš strach, že Ti něco praskne?
Promiň mi, mám asi zbytečné obavy, ale já bych to raději dal do šavlí, nebo ještě lepší rovnou do spodního závěsu
Pro to tahání to přeci můžeš mít uchycené i pod tou kládou.
Promiň, asi jsem už trochu paranoidní.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Hinomoto E2304
RoKur píše:Pokud máš vstřiky nastavené, jak píšeš a nekape některý, tak máš buď malou kompresi, nebo se ti dostává olej do válce(ů).
Máš nějaké ztráty oleje?
RoKur,
olej se neztrácí.
Když mám otáčky kolem 2000, tak téměř nekouří a motor jde pravidelně.
Jakmile přidám na 2500 tak pokuřuje a zvuk motoru už není pravidelný, jakoby občas nějaký válec vynechal.
Teď jsem tady měl odborníka na Zetory a tvrdil, že by to mohl dělat předstřik, ale kde se na těchto motorech a jak nastavuje netuší.
Ještě zkusím změřit tlaky ve válcích, nevíš prosím kolik by tak měly být?
Díky.
Hinomoto N 239D
Shibaura P155F
Shibaura P155F
Re: Hinomoto E2304
Ahoj RoKur
Takových kousků mám v lese docela dost. Jsou na ploše cca 3-4 ha. Toto ale není to největší co mám mám tam i kousky přes metr v průměru a délka překračuje i 50m. Jen je problém to rozřezat v okolí není tak velký katr a tak největší kusy si šetřím na horší časy. Největší co jsem položil měl 1,1m průměr a užitná délka byla 45m a stáří přes 120let. Toho jsem kus prodal na hodně velkou pásovku.
V tříbodu toho takto tahám hodně a je to odzkoušené. Žirafa je zesílená natolik že se nemůže hnout ani prasknout. Ramena mám na zakázku, aby byla akorát dlouhá na stroje a ještě je mám zesílené. Dřív jde traktor na zadní něž je schopné cokoliv povolit. Podobně jsem jezdil i s Yanmarem 1401D, tem na mé potřeby byl však slabý a lehký. Výhoda tohoto upnutí je ta že tu kládu můžeš kdykoliv hodit na zem a použít ji jako přibrždění. Pokud by byla napevno aretovaná ve vzduchu, tak se při poruše zastavím až o mnoho metrů dole v rokli. A než mě z pod toho tahat tak by bylo jednodušší místo zahrnout . Adrenalin spíš mám z možného převrácení.
Ps: 4m od konce mám ještě v lese, na to přijde řada s větším traktorem
Takových kousků mám v lese docela dost. Jsou na ploše cca 3-4 ha. Toto ale není to největší co mám mám tam i kousky přes metr v průměru a délka překračuje i 50m. Jen je problém to rozřezat v okolí není tak velký katr a tak největší kusy si šetřím na horší časy. Největší co jsem položil měl 1,1m průměr a užitná délka byla 45m a stáří přes 120let. Toho jsem kus prodal na hodně velkou pásovku.
V tříbodu toho takto tahám hodně a je to odzkoušené. Žirafa je zesílená natolik že se nemůže hnout ani prasknout. Ramena mám na zakázku, aby byla akorát dlouhá na stroje a ještě je mám zesílené. Dřív jde traktor na zadní něž je schopné cokoliv povolit. Podobně jsem jezdil i s Yanmarem 1401D, tem na mé potřeby byl však slabý a lehký. Výhoda tohoto upnutí je ta že tu kládu můžeš kdykoliv hodit na zem a použít ji jako přibrždění. Pokud by byla napevno aretovaná ve vzduchu, tak se při poruše zastavím až o mnoho metrů dole v rokli. A než mě z pod toho tahat tak by bylo jednodušší místo zahrnout . Adrenalin spíš mám z možného převrácení.
Ps: 4m od konce mám ještě v lese, na to přijde řada s větším traktorem
Re: Hinomoto E2304
Ahoj Franto,
Na motoru K4D, který mám ve své micině mají být tlaky 23 atm.
Nevím, jaké tlaky mají být na tvém motoru.
Zkus vyhledat typ motoru na googlu.
Motory Mitsubishi K4C - K4F se používají často jako lodní motory, tak mi vyjelo dost odkazů na servisní manuály a náhradní díly.
Třeba i ty budeš mít štěstí se svým motorem.
Na motoru K4D, který mám ve své micině mají být tlaky 23 atm.
Nevím, jaké tlaky mají být na tvém motoru.
Zkus vyhledat typ motoru na googlu.
Motory Mitsubishi K4C - K4F se používají často jako lodní motory, tak mi vyjelo dost odkazů na servisní manuály a náhradní díly.
Třeba i ty budeš mít štěstí se svým motorem.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Hinomoto E2304
http://www.imagehosting.cz/?v=p1120546.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205iti.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205ogo.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205nin.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205gdg.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205lzl.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205fjf.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205rur.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205whw.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205iyi.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205tpt.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205xdx.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205ymy.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205ywy.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205byb.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205iti.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205ogo.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205nin.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205gdg.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205lzl.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205fjf.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205rur.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205whw.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205iyi.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205tpt.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205xdx.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205ymy.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205ywy.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=p11205byb.jpg
Re: Hinomoto E2304
ahoj
posílám pár fotek ze zimní opravy traktoru.
přetěsnoval jsem přední nápravu,píst řízení,to byli nejdůležitější věci,
pak upravoval nakladač,dělal závaží do zadních kol,
vyvedení hydrauliky na sklápění valníku a další drobnosti,
nakonec opravy štětkou.
Radek
posílám pár fotek ze zimní opravy traktoru.
přetěsnoval jsem přední nápravu,píst řízení,to byli nejdůležitější věci,
pak upravoval nakladač,dělal závaží do zadních kol,
vyvedení hydrauliky na sklápění valníku a další drobnosti,
nakonec opravy štětkou.
Radek
Re: Hinomoto E2304
Pekná práca
Re: Hinomoto E2304
to Arťa: teď bude zase pár let sloužit...
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Hinomoto E2304
Tak a na pár let pokoj .
Nebyl by seznam ložisek a těsnění? Třeba se to někomu šikne až bude dělat nápravu. Mě se to zatím naštěstí netýká. Zatím neteče a mám tam čistý olej.
Jestli se nepletu a je odkud si myslím, tak jsem vybíral mezi tímto a svým, nechtěl jsem však posilovač řízení a rezavé plechy mě nevadily. Zato jsem měl málo Mth.
Nebyl by seznam ložisek a těsnění? Třeba se to někomu šikne až bude dělat nápravu. Mě se to zatím naštěstí netýká. Zatím neteče a mám tam čistý olej.
Jestli se nepletu a je odkud si myslím, tak jsem vybíral mezi tímto a svým, nechtěl jsem však posilovač řízení a rezavé plechy mě nevadily. Zato jsem měl málo Mth.
Re: Hinomoto E2304
ahoj,
děkuji za pozitivní reakce,měl jsem z té nápravy strach,nikdy jsem žádný repas nedělal.
akorát za mlada jsme púlili fichtli,s různýma výsledkama
ale mají to dobře vymyšlený,všude kde byli vůle,tak byli čepy a pouzdra.
čepy jsem nechal přebrousit(byli dost vydřený,hlavně u gufer)
pouzdra jsem dělal nový,bronzový.(originál byli ocelové s povlakem)
jedno speciální axiální ložisko jsem nesehnal,tak jsem upravoval
dostupný a ještě na něj dělal domeček.
nejvíc mě bavilo sestavování,když je všechno vyčištěné,nandavají se nová ložiska,gufera
a všechno to do sebe pěkně pasuje.
no,dělal jsem to pro sebe,tak jsem se snažil.
po prvních pracích to vypadá dobře,náprava funguje a nikde ani kapka oleje.
ty čísla ložisek a gufer se mi sem dávat nechce,jak jsem přebrušoval ty hřídele,
tak některá ložiska a většina gufer mají jiný rozměr,než ta původní.
to bych asi nikomu moc nepomohl.
ještě jsem se chtěl zeptat,neví někdo co znamená na hlavní převodovce poloha S ?
díky
Radek
děkuji za pozitivní reakce,měl jsem z té nápravy strach,nikdy jsem žádný repas nedělal.
akorát za mlada jsme púlili fichtli,s různýma výsledkama
ale mají to dobře vymyšlený,všude kde byli vůle,tak byli čepy a pouzdra.
čepy jsem nechal přebrousit(byli dost vydřený,hlavně u gufer)
pouzdra jsem dělal nový,bronzový.(originál byli ocelové s povlakem)
jedno speciální axiální ložisko jsem nesehnal,tak jsem upravoval
dostupný a ještě na něj dělal domeček.
nejvíc mě bavilo sestavování,když je všechno vyčištěné,nandavají se nová ložiska,gufera
a všechno to do sebe pěkně pasuje.
no,dělal jsem to pro sebe,tak jsem se snažil.
po prvních pracích to vypadá dobře,náprava funguje a nikde ani kapka oleje.
ty čísla ložisek a gufer se mi sem dávat nechce,jak jsem přebrušoval ty hřídele,
tak některá ložiska a většina gufer mají jiný rozměr,než ta původní.
to bych asi nikomu moc nepomohl.
ještě jsem se chtěl zeptat,neví někdo co znamená na hlavní převodovce poloha S ?
díky
Radek