Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Jakou svíčku dát do oktávky 1089? Tabulku originálních svíček sice někde najdu, ale:
ta je počítaná na jiný benzín 87 oktanů, dneska máme minimálně 95(bůhví co s tím dělá řepka)
motor byl o 50let mladší a nezažen kutilem
takže se rozhoduju mezi n15yc a n17yc nebo něco jiného?
měl jsem Champion OE037/T10 (což je podobné n17yc) i n15yc
2letou úmrtností jsem smířen
ta je počítaná na jiný benzín 87 oktanů, dneska máme minimálně 95(bůhví co s tím dělá řepka)
motor byl o 50let mladší a nezažen kutilem
takže se rozhoduju mezi n15yc a n17yc nebo něco jiného?
měl jsem Champion OE037/T10 (což je podobné n17yc) i n15yc
2letou úmrtností jsem smířen
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Tu máš uťahovacie momenty z dielenskej príručky konkrétne pre olejovú vaňu ne je uvedené, ale sú tam skrutky M8. čiže 2 – 2,3 kpm, radšej spodnú hodnotu resp. podľa druhej tabuľky okolo 1,8 kpm, je tam korkové tesnenie. Prvý obrázok je z dielenskej príručky Š 1203 druhý Š105,120 v podstate uťahovacie momenty sú takmer rovnaké. Tu je prevodová tabuľka http://www.converter.cz/prevody/kroutici-moment.htmtrupka píše:ked je to normalny, tak to este musi vydržať ,ked som to mal rozobrate posledny raz tak to bolo OK , ale az podla fotiek so zistil ze to je cca 6 rokov dozadu.
ešte mam jeden dotaz, akym momentom sa utahuje olejova vaňa
Naposledy upravil(a) sferos dne pon bře 06, 2017 1:14 pm, celkem upraveno 2 x.
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
xxmm: Do týchto motorov sa montovali PAL Super 14-7. Dal by som BRISK N17, resp. N17C resp. N17YC , http://www.brisk.cz/content/uploads/201 ... _brisk.pdf
http://www.veteranweb.cz/clanky/ceskosl ... -super.php
http://www.veteranweb.cz/clanky/ceskosl ... -super.php
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
stefos: dakujem, mam aj prirucku ma 1203. Olejova vana tam nebola , preto som si to chcel overit ,ale planoval som pouzit prestne ten moment ako si pisal 2-2,3kpm.
spotreba... koľko nalejem, toľko zožerie
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Páni dávate do benzínu tú olovenú prísadu? Ja som to kúpil a a dávam asi o 30% vyššiu dávku , lebo olovo na ventiloch mu určite bude chýbať.
A ešte jedna otázka - na starej oktávke ten filter oleja ako riešite? plstenú vložku už asi nezoženiem.
A ešte jedna otázka - na starej oktávke ten filter oleja ako riešite? plstenú vložku už asi nezoženiem.
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
náhradu olova dávám a taky trochu víc.
Tu olejovou vložku jsem koupil na netu, třeba tady je dobrá cena
http://pragos.cz/veterani/clanek?id=920&business=1
Tu olejovou vložku jsem koupil na netu, třeba tady je dobrá cena
http://pragos.cz/veterani/clanek?id=920&business=1
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Ako to hladáš na nete? rád by som našiel niečo aj na slovensku
- MarianKo
- Příspěvky: 350
- Registrován: pát úno 08, 2008 10:56 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Hladaj u hasičov aj tu je to.http://www.fireshop.sk/index.php?main_p ... a&pocet=67
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Mam kompletny filter, pridi na navstevy joco13 píše:Páni dávate do benzínu tú olovenú prísadu? Ja som to kúpil a a dávam asi o 30% vyššiu dávku , lebo olovo na ventiloch mu určite bude chýbať.
A ešte jedna otázka - na starej oktávke ten filter oleja ako riešite? plstenú vložku už asi nezoženiem.
- exot
- Příspěvky: 3808
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Filtr se da stale koupit respektive ta plstena vlozka.Pokud se nejedna o motor ktery je po generalce nebo v perfektnim stavu tak bych ty prisady asi ani neresil.Jak jsem tu uz psal na generalkovany motor se vyplati dat stiraky na voditka ventilu.Tím se dost pošetří svíčky .A pokud by se do tehle motoru delaji bimetalicke pisty tak by to temhle motorum jen prospelo.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Exot - olovo do 50litrov paliva ma vyšlo 6 evri , nie je to kvoli motoru ,ale pre môj dobrý pocit.
Danko : určite sa niekedy zastavím - len teraz viac chodím do NR ako na Skýcov.
Danko : určite sa niekedy zastavím - len teraz viac chodím do NR ako na Skýcov.
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
strejda google ti najde všechno, stačí to jen párkrát zadat různym spůsobem - já jsem zadal "vložka filtru škoda 1201"
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: pon kvě 01, 2017 4:00 pm
- Bydliště: Český Krumlov
Cukání motoru
Dobrý den,
mám motor Š1203 a řeším ted problém s cukáním tratkrou během jízdy.
Chová se to tak, že když na volnoběh vytočím motor, tak zní dle mého pravidelně, ale jakmile traktor rozjedu, začne s sebou cukat/poskakovat, jakoby ubíral a přidával plyn a nedá se s tím pořádně jezdit, protože to pak skáče jak zajíc. Když držím plyn na nižší otáčky, tak to tolik necuká, nebo když to vyženu na max, tak to taky necuká.
Úplně nevím, na co se zaměřit, jestli karburátor, svíčky, předstih, nebo jestli to třeba nemůže dělat spojka, či něco jiného... Nemohl by jste mi někdo prosím poradit?
Děkuji.
mám motor Š1203 a řeším ted problém s cukáním tratkrou během jízdy.
Chová se to tak, že když na volnoběh vytočím motor, tak zní dle mého pravidelně, ale jakmile traktor rozjedu, začne s sebou cukat/poskakovat, jakoby ubíral a přidával plyn a nedá se s tím pořádně jezdit, protože to pak skáče jak zajíc. Když držím plyn na nižší otáčky, tak to tolik necuká, nebo když to vyženu na max, tak to taky necuká.
Úplně nevím, na co se zaměřit, jestli karburátor, svíčky, předstih, nebo jestli to třeba nemůže dělat spojka, či něco jiného... Nemohl by jste mi někdo prosím poradit?
Děkuji.
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Řekl bych přiucpaná tryska. Ale kontrola zapalování (předstihu) a svíček určitě není od věci.
Traktor s mulčovačem a frézou: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=44492
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
- MarianKo
- Příspěvky: 350
- Registrován: pát úno 08, 2008 10:56 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Moje problémy s motorom úspešne vyriešil Juraj Balta <duro1104@zoznam.sk> .Doniesol som mu motor,plus dva nefunkčné,a za to mi ten môj dal do poriadku.Povymienal a vyčistil všetko čo bolo treba.Teraz si mrmle ako malé mača.(ten motor)