Mapovo UNC
Moderátor: Franta.cz
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Díky za příspěvek. No já tam mám takovej ten sběrač kterej má hadičku a ta vede někam k tomu tělesu pastorku. Asi to i funguje dobře protože v obou převodovkách bylo náplně víc než je zdrávo a nikde nic neunikalo i když ty gufera byly dost špatný.
Dneska jsem trochu pracoval a vyndal konečně tu druhou převodovku. Byla to trochu moje noční můra protože umí být i vydřená skřín a lozisko dobrý. Naštěstí to byli loziska . Byli uplně nahadry a k mé smůle jsou špatné i ty zadní. Je zvláštní že tyhle ložiska jsou jen namahaný od kol a nemají zádnej fofr a jsou takhle vyběhaný. No evidentne tuto převodovku nikdo dlouho neotvíral. Ale zase třeba ložiska na předlohách jsou uplně v pohode a jen šustí... zádný chrastění.
Na upozornění tomas6 jsem opravdu hodně dobře počítal a vyndal všechny zbytky ložiska ven. U téhle převodovky se tem kolovým unašečum vůbec nechtelo ven. Ani zbytkum ložiska se nechtelo ven. U té první jsem to vyklepnul jen beranidlem a tady jsem to musel vytáhnout stahovákem. Prostě hrozná práce... všechno je těžký, všechno strašně zajetelený ,nic nejde normálně povolit....Už aby to bylo.
Ale abych pořád jen nemlel o převodovkách tak mám zutá kola a dneska jak bylo pekně tak borec co pískuje mi opískoval disky a blatníky .Tak jsem se posunul i tam. Zítra pokud budu stíhal bych to chtel dát aspon do základu aby to nezrezlo. Samotnýho bobka pískovat nebudu ten je dobrej. Trochu jsem začal i kuchat zase chvilku elektriku a taky začal krotit i rozvody ovládací hydrauliky kde potřebuju prohodit mezi ovladačema trubky kvuli předělání na jednopáku.
Pár fotek pro zasmání s zpestření.
Dneska jsem trochu pracoval a vyndal konečně tu druhou převodovku. Byla to trochu moje noční můra protože umí být i vydřená skřín a lozisko dobrý. Naštěstí to byli loziska . Byli uplně nahadry a k mé smůle jsou špatné i ty zadní. Je zvláštní že tyhle ložiska jsou jen namahaný od kol a nemají zádnej fofr a jsou takhle vyběhaný. No evidentne tuto převodovku nikdo dlouho neotvíral. Ale zase třeba ložiska na předlohách jsou uplně v pohode a jen šustí... zádný chrastění.
Na upozornění tomas6 jsem opravdu hodně dobře počítal a vyndal všechny zbytky ložiska ven. U téhle převodovky se tem kolovým unašečum vůbec nechtelo ven. Ani zbytkum ložiska se nechtelo ven. U té první jsem to vyklepnul jen beranidlem a tady jsem to musel vytáhnout stahovákem. Prostě hrozná práce... všechno je těžký, všechno strašně zajetelený ,nic nejde normálně povolit....Už aby to bylo.
Ale abych pořád jen nemlel o převodovkách tak mám zutá kola a dneska jak bylo pekně tak borec co pískuje mi opískoval disky a blatníky .Tak jsem se posunul i tam. Zítra pokud budu stíhal bych to chtel dát aspon do základu aby to nezrezlo. Samotnýho bobka pískovat nebudu ten je dobrej. Trochu jsem začal i kuchat zase chvilku elektriku a taky začal krotit i rozvody ovládací hydrauliky kde potřebuju prohodit mezi ovladačema trubky kvuli předělání na jednopáku.
Pár fotek pro zasmání s zpestření.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Měl jsi ty ložiska předělat na kuželíková. Ty soudečky toho moc nevydrží.Podle průměru v díře a hřídele se koupí ložiska,trochu se.pohraje s vymezením,zkracovala se trubka co je vevnitř a je to na věky.
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
No já se přiznám že ta myšlenka to tak udělat byla ale jednak moje podmínky nejsou uplně k tomu abych to zvládnul udělat protože Nemám soustruh ani b blízkosti nikoho kdo by soustružil a soustružené díly zadávám dost špatně a trvá to i docel dlouho, A jednak jsem koukal v ložiskárně do nějakých tabulek a to soudečkový ložisko by mělo mít Zhruba o třetinu větší unosnost něž to kuželové . Tak jsem to nechal.Ale samozřejmě díky za námět a za radu. Cením si toho.
Já si myslím že já už ty převodovky dělat nebudu At si to udělá někdo po mě....
Ted budu zase chvilku stát protože se na mě řítí plno práce. Takto bude jen chvilkové ale den už se prodlužuje tak to půjde.
Musím se pustit do té trubkové spleti a to jak jsem včera koukal díky vyndanejm převodovkám je všude peknej přístup.
Takže stroj pořadně podložím aby mi to nespadlo na hlavu a hurá na to.
Ted budu vyrábět ohýbačku na trubky ..neco po vzoru Jara 1303(Vlčnovjan) . Máto na svých strojích uplně vzorně udělané tak chválím a okukuju.
Já mám sice topenářskou ale ta umí nejmenší 12 mm a já potřebuju 8 mm . Mám tu malé kladky tak to udělám Z nich.
Já si myslím že já už ty převodovky dělat nebudu At si to udělá někdo po mě....
Ted budu zase chvilku stát protože se na mě řítí plno práce. Takto bude jen chvilkové ale den už se prodlužuje tak to půjde.
Musím se pustit do té trubkové spleti a to jak jsem včera koukal díky vyndanejm převodovkám je všude peknej přístup.
Takže stroj pořadně podložím aby mi to nespadlo na hlavu a hurá na to.
Ted budu vyrábět ohýbačku na trubky ..neco po vzoru Jara 1303(Vlčnovjan) . Máto na svých strojích uplně vzorně udělané tak chválím a okukuju.
Já mám sice topenářskou ale ta umí nejmenší 12 mm a já potřebuju 8 mm . Mám tu malé kladky tak to udělám Z nich.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Pozdravujem.No čo sa týka tých prevodoviek nepáči sa mi množstvo tej náplne.bežne sa stáva, že ak prepúšťajú gumičky na hydromotore vteká olej do skryne prevodovky a vtedy tam býva tolko oleja.To pieskovanie bomba tiež by sa mi hodil dáky takýto borec Aké máte ovládanie v mašine? Klasa ORSTA či náhradu?
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Ovladače mám orsty.Ale buhví co to teda není oproti tomu jak jsou vyzdvihované. Jednu mám venku a chci ji trochu vyladit. Zmenšit krok a vymezit vůle.
Pískovač je fakt dobrej. Pískoval mi celou avii a po roce je pořád jak nová. Všechna zákoutí vymlátil uplně do čista.
Pískovač je fakt dobrej. Pískoval mi celou avii a po roce je pořád jak nová. Všechna zákoutí vymlátil uplně do čista.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Zdravím.No tie orsty sú origoš no majú užšie holendry než náhrady.Ja tam mám naše Bardejovské no tiež nič moc, ale tak nejak som si zvykol.Ja akurát riešim dilemu zo vzduchovým filtrom.Doteraz tam bol nejaký /hrniec/ bohvie z čoho na tom pančucha natiahnutá ako predčistič a vnútry len mriežky od filtra a to, že akože filtrácia.Ja to nechápem ako tí ludia rozmýšlajú.Ušetriť 60eur. na filtry a odpajgošiť motor za 1500eur.Bolo viac variant, ale rozhodol som sa ked tak dám mašinu do originál stavu čiže filter klasa s predčističom,farba origoš ZTS. Objavil som u vás ČR velmi zaujímavý E shop na zemedelskú techniku tak som ho hned aj objednal.A čo riešim ako dalšiu dilemu podkop.Zháňam dvojpáčkový ovládaný z kabíny bud madara- KRA 603, alebo ten na Locusty.Porovnával som ceny a u vás v ČR sa dajú zohnať za fajnové ceny.Aké máte skúsenosti s UNC podkopmi resp. s kopaním na tomto stroji?
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
No k těm orstám... Je to origo řešení ale když jsem s tím jezdil tak nic moc reakce. Tak jsem to rozebral a zjistil jsem že tam je takovej primitivní system dvou pružik kdy prvně zmačkneš tu pod pístkem a tím to dáš do pohybu a další pohyb páky už jen mačkáš pruzinu volného chodu.Navíc jsem třeba já měl každou sekc jinak vysokou tak to mělo různě vůle, slepé chody a tak
Tak jsem si s tím pohrál,Nastavil to tak aby bylí všechny stejně vysoko a tudíž bez vůle.A ted to chodí a reaguje uplně jinak . navíc ten krok tý páky je menší a konkretní takže se dá krásně s citem cokoliv delat
Já jsem tu orstu navíc pootáčel kvůli předělání na jednopáku. Ted ještě předělat trubky a jde se ten stroj dávat dohromady,barvit a tak.
O tom podkopu uvažuju taky ale pořád nevím jestli to má cenu. Na tom bobkovi je to dost neohrabaný a já navíc při mojí potřebě potřebuju hodně odhazovat i za sebe a to ten podkop neumí. Takže to spíš vidím na koupi pásového minibagříku cca 2 tun
Jediný co plánuju na bobka je klapačka lžíce. Lépe se s ní uklízí a dočištuje.
Ten Podkop KRA je asi dobrej . Kopal jsem s tímto podkopem jednou kde to bylo předělaný na bovdeny a ovladače byli v kabině pekně vedle sedačky jako u minibagru a teda velká paráda. Dalo se z toho normálně vylézt a byl dobrej výhled.
Pokud bych to pořizoval tak bych to určitě řešil takto a asi bych i sáhnul po tom KRA. Nohy to mělo přez druhou funkci přez tlačítko prostě vychytaný .
Jediný co mě děsí tak je ta cena. Podkop se dá pořídit za 30tisíc. ale ta bižuterie k tomu je skoro ještě jednou tolik. O práci s upravou ani nemluvím. Někde to mám vyfocený tak to najdu a dám to sem.
Tak jsem si s tím pohrál,Nastavil to tak aby bylí všechny stejně vysoko a tudíž bez vůle.A ted to chodí a reaguje uplně jinak . navíc ten krok tý páky je menší a konkretní takže se dá krásně s citem cokoliv delat
Já jsem tu orstu navíc pootáčel kvůli předělání na jednopáku. Ted ještě předělat trubky a jde se ten stroj dávat dohromady,barvit a tak.
O tom podkopu uvažuju taky ale pořád nevím jestli to má cenu. Na tom bobkovi je to dost neohrabaný a já navíc při mojí potřebě potřebuju hodně odhazovat i za sebe a to ten podkop neumí. Takže to spíš vidím na koupi pásového minibagříku cca 2 tun
Jediný co plánuju na bobka je klapačka lžíce. Lépe se s ní uklízí a dočištuje.
Ten Podkop KRA je asi dobrej . Kopal jsem s tímto podkopem jednou kde to bylo předělaný na bovdeny a ovladače byli v kabině pekně vedle sedačky jako u minibagru a teda velká paráda. Dalo se z toho normálně vylézt a byl dobrej výhled.
Pokud bych to pořizoval tak bych to určitě řešil takto a asi bych i sáhnul po tom KRA. Nohy to mělo přez druhou funkci přez tlačítko prostě vychytaný .
Jediný co mě děsí tak je ta cena. Podkop se dá pořídit za 30tisíc. ale ta bižuterie k tomu je skoro ještě jednou tolik. O práci s upravou ani nemluvím. Někde to mám vyfocený tak to najdu a dám to sem.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Dneska jsem dělal očistu celého stroje. Mel jsem vyndanou vapku tak jsem to začal mejt a ejhle další problémy na světě.Rám pod motorem je prohnutej směrem nahoru a tak motor leží skoro na hydraulickém rozvaděči. Takže ty otřesy pri malých otáčkách jsou zjevně od toho..
Dále kabina sedí Natvrdo na rámu nejen že má špatný silentbloky a což uý jsem zjistil ale má i prohnutou podlahu a tou se taky dotýká Rámu. když jsem to vypodložil a zkusil nastartovat tak stroj neskutečně ztichnul a takové ty dunivé otřesy zmizeli.
Dále jsem zjistil že je totálně ucpanej chladič.
Už byla tma a nevyfotiljsem to ale kolem motoru bylo vrchovaté kolečko bordelu které jsem odtut zahradní lopatkou vyhrabal.
Ten člověk byl neskutečnej dobytek na stroje když tohle mohl dopustit.
Jinat teda když vidím kde jsou tam olejové filtry tak si říkám co to bylo za konstruktéra že to takhle vymyslel. Tam se snad nedá ani dostat.
Včera jsem už začal barvit a taky skládat tu druhou převodovku u které jsem nakonec měnil ložiska na unačečích všechny čtyři.
Byli odrzabý i ty zadní... ne jen ty za kolama. pro kontrolu jsem sundal všechny pokličky od ostatních a ty jsou kupodivu všechny jak nové na obou převodovkách. Aspon budu mít klid že se to nevysype na prvním kšeftu.
Pár fotek pro zasmání a zpestření.....
Musel jsem si udělat klíč na olejoznak. byli strašně zahnojený a nebylo poznat jestli tam olej je nebo není.
Dále kabina sedí Natvrdo na rámu nejen že má špatný silentbloky a což uý jsem zjistil ale má i prohnutou podlahu a tou se taky dotýká Rámu. když jsem to vypodložil a zkusil nastartovat tak stroj neskutečně ztichnul a takové ty dunivé otřesy zmizeli.
Dále jsem zjistil že je totálně ucpanej chladič.
Už byla tma a nevyfotiljsem to ale kolem motoru bylo vrchovaté kolečko bordelu které jsem odtut zahradní lopatkou vyhrabal.
Ten člověk byl neskutečnej dobytek na stroje když tohle mohl dopustit.
Jinat teda když vidím kde jsou tam olejové filtry tak si říkám co to bylo za konstruktéra že to takhle vymyslel. Tam se snad nedá ani dostat.
Včera jsem už začal barvit a taky skládat tu druhou převodovku u které jsem nakonec měnil ložiska na unačečích všechny čtyři.
Byli odrzabý i ty zadní... ne jen ty za kolama. pro kontrolu jsem sundal všechny pokličky od ostatních a ty jsou kupodivu všechny jak nové na obou převodovkách. Aspon budu mít klid že se to nevysype na prvním kšeftu.
Pár fotek pro zasmání a zpestření.....
Musel jsem si udělat klíč na olejoznak. byli strašně zahnojený a nebylo poznat jestli tam olej je nebo není.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Brej večer ve spolek.No ako vidím zas tu máme pár aktuálnych fotečiek.No čo sa týka toho mot. priestoru je to skoro ak môj.Tiež mal výbrus robený,hlava menená,len ako pozerám je tam nejak vela oleja.Piestnice? Čo sa tých filtrov okolo motora to kvitujem.Mali to riešiť inak.Ale čo už chybička se vloudila.
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
oleje je tam hodně. tekly obe horní pístnice co vyrovnávají lžíci. Dokud tam byli tak z toho pořád kapalo. když jsem je vyndal tak to přestalo. byl od nich ten stroj zadělaanej uplně celej. hydromotory ,motor , nádrže... Prostě tam kam mohl olej stéct tam stekl. Dneska když jsem ho po umytí nastartoval tak jsem koukal na místa co se zdái že tečou a netekly. Ale provoz samozřejmě ukáže víc. Ted je to čistý. Dlouho jsem se rozmýšlel a půjde do laku.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Zdravím.Tak sa mi to páči.Vojak sa stará,vojak má.Kolko času mašine povenuje tolko poslúži a zarobí.Mňa toto všetko ešte len čaká.Momentálne nestíham tak len skupujem súčiastky čo nevyhutne potrebujem už pomaly nieje v dielni ani kade chodiť no furt sa objaví niečo nové čo bude chcieť vymeniť.Napr. ked už je tu reč o tých silentblokoch kabíny.Schválne som na to mrkol a môj unčo to má poriešené bravúrne.Sú zavarené na pevno No vychytávka taká jak Brno A dalšia vec nad ktorou si lámem hlavu je presakujúci hydrochladič.Nový-500e. jazdenka- 170e. skúsim ho zavariť? tenký plech- nebbude ho prepalovať? napustiť ho vodou ako pri zváraní nádrží? či radšej tekutým kovom ho polepiť? skúste poradiť ak máte s tým skúsenosti....
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Chladič bych asi dal novej i když je drahej..... Není nic horřího nez když se uprostřed kšeftu neco podělá.
Zvláštní je že na tyhle stroje neudělal nikdo vrakoviště. Asi všechny jezdí.
Tady v Praze jeden borec má takovou zahradu s ruznejma vrakama a dokonce dvě UNC 750 jsou v tom. Obě kompletní ale zuboželé letitým odstavením.Asi Před dvema lety jsem je viděl že tam jsou. Loni v létě jsem okolo jel na kole a měl je tam pořád. Takže jsem tam napodzim když jsem začal shánět zajel a pídil se po majiteli a nakonec se dopídil. Na otázku zda prodá.... odpověd neprodá.
Na nabídku pekné sumy peněz za vrak odpověd ani náhodou. Ted jsem ve středu jel okolo a stojí to tam pořád stejně.
Nevím proč to tam má.
Co se týká oprav tak mám dobrou zkušenost že když se stroj dá takhle do cajku tak je to potom vsechno takový jednodužší. Jednak si člověk zkusí spoustu postupů a druhak opraví věci na které už pak nemusí sáhnout leta a stroj se tím stává spolehlivej.
Zvláštní je že na tyhle stroje neudělal nikdo vrakoviště. Asi všechny jezdí.
Tady v Praze jeden borec má takovou zahradu s ruznejma vrakama a dokonce dvě UNC 750 jsou v tom. Obě kompletní ale zuboželé letitým odstavením.Asi Před dvema lety jsem je viděl že tam jsou. Loni v létě jsem okolo jel na kole a měl je tam pořád. Takže jsem tam napodzim když jsem začal shánět zajel a pídil se po majiteli a nakonec se dopídil. Na otázku zda prodá.... odpověd neprodá.
Na nabídku pekné sumy peněz za vrak odpověd ani náhodou. Ted jsem ve středu jel okolo a stojí to tam pořád stejně.
Nevím proč to tam má.
Co se týká oprav tak mám dobrou zkušenost že když se stroj dá takhle do cajku tak je to potom vsechno takový jednodužší. Jednak si člověk zkusí spoustu postupů a druhak opraví věci na které už pak nemusí sáhnout leta a stroj se tím stává spolehlivej.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Tiež som nad tým rozmýšlal a myslím, že tieto mašinky boli a sú až príliš cenné a dobrým pomocníkom zároveň, aby ich dal niekto jednoducho do šrotu. U nás v B.Bystrici a okolí odkial UNC pochádza sa dá na tento stroj zohnať čokolvek.Pôvodné sústruhy a frézy bývalej ZTS stále makajú a produkujú kvantá náhradných dielov a zopár borcov vysoko fundovaných a odborne zdatných na tieto stroje ich skupuje späť do vlasti. opravuje za nehorázne ceny tak napr. za komplet GO celej 060tky si vypýtajú 13000eur.Ako nech sa im darí Ja si unča porobím sám .Čo sa týka toho pána s tými locustmi podla mňa sentiment mu bránil, aby sa s nimi rozlúčil.Dá sa to pochopiť hlavne ak s tým strojom vela zažije nieje to lahké.
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Já se vůbec nedivím že jsou ty opravy tak drahé. Jen když dáš ložiska do převodovek a nedáš tam zrovna čínu tak si na 16 000,-Kč
to nemluvím o práci . A když to přečepuješ a vypouzdruješ... Uděláš vsechny pístnice... Přezuješ... A máš to dalsích 22 000,-
Já to vidím jak to ty peníze polyká a to toho moc nedělám. Jen to nutné. Ty dílny co to repasujou jedou průmyslovým způsobem.
Nabarví vše co nabarvit jde a ostatní všechno nové.Pak se samozřejmě nemůžeme divit že ty stroje mají takovou cenu.
Pořád přemýšlím jestli pořídit podkop nebo ne. Hlodá mě myšlenka si pořídit spíš pásovej minibagr..
Včera jsem konečně připravil k navaření nových pouzder a dneska si pro ně jedu. mám uz i na spodek váložníku tak to začnu pasovat dohromady. Taky už budu mít obe převodovky pohromadě a začnu barvit. Barva bude žlutá protože už mám takovou avii tak abych to sladil do stejnýho stylu
to nemluvím o práci . A když to přečepuješ a vypouzdruješ... Uděláš vsechny pístnice... Přezuješ... A máš to dalsích 22 000,-
Já to vidím jak to ty peníze polyká a to toho moc nedělám. Jen to nutné. Ty dílny co to repasujou jedou průmyslovým způsobem.
Nabarví vše co nabarvit jde a ostatní všechno nové.Pak se samozřejmě nemůžeme divit že ty stroje mají takovou cenu.
Pořád přemýšlím jestli pořídit podkop nebo ne. Hlodá mě myšlenka si pořídit spíš pásovej minibagr..
Včera jsem konečně připravil k navaření nových pouzder a dneska si pro ně jedu. mám uz i na spodek váložníku tak to začnu pasovat dohromady. Taky už budu mít obe převodovky pohromadě a začnu barvit. Barva bude žlutá protože už mám takovou avii tak abych to sladil do stejnýho stylu
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Jasne-K tým borcom GO.čkárom nech je to hned 3000e. a dalších 3000e za robotu, ale furt je to len 6000e. No nevadí nech si každý robí business ako vie.Musím sa pochváliť dnes som tiež mákol na unčovi.Origo zetor filter samozrejme nepasoval tak som musel vyrobiť držiak a navariť ho na rám.Tiež zredukovať príruby.Zo 70 na 50.Pomohli vodárske potreby Ked som už bol rozbehnutý rovno som už povaril aj lopatu bola prasknutá na dvoch miestach a tak isto na ráme vzadu nad chladičom tak som to dal do pucu.Teraz je na rade olej s filtrami.Ten podkop je podla mňa dobrá vec.Nech je to aj neohrabané, ale ked s tým človek nekope každý deň tak to stačí.Unc je multifunkčný stroj a ked ho už raz máme nech ukáže všetky svoje plusy.TTiež som zvažoval minibager dokonca som bol pár kuskov v polsku aj pozrieť no neni to ono.Je to moc lahké a slabé.Aspoň tie čo som pozeral ja.Tie kvalitnejšie a výkonnejšie sú už potom v inej cenovej skupine.Ja som zvažoval dlho no podkop je podla mňa dobrá volba.Mám jeden vyhliadnutý.Je to síce komatsu a má euro upináky no je to asi top čo som videl.Má vyklápacie ovládanie, ovláda sa s kabíny,má prídavný okruh na kladivo,2 páčka,posuvný a váži len okolo 500kg.Cena 2000eur.