Kubota

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1441 Nový příspěvek od ladiki »

no tvl :) tak to jsi se teda do toho pustil. Gufera na poloosy koupíš český podle vnitřního průměru polosy. Mezi venkovní průměr gufera a bloku udělej redukci. Není třeba to dělat tak složitě jako dával kolega. Ten silonový kroužek je cca 20mm silný a vejdou se tam dvě česká gufera vedle sebe. Mezi ně dej potom při montáži vazelínu.
Když už jsi tak daleko, tak určitě vyměněn i gufera pod brzdama. Tam jsem dával vitonové od SKF. Klasické gufero tam vydrží tak 2 roky.

Co se týká těsnění, tak jsem vystříhal nové s papíru. Přeci jen tam musí být i axiální vůle a není to zas taková práce....

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1442 Nový příspěvek od ladiki »

Tak jsem se pustil do vývodu pro hydraulický rozvadeč na Kubotě GB200. Na novějších kubotách je provedena příprava a tímto je připojení usnadněno.
[url=https://postimg.cc/image/5uew3ig7v ... .jpg[/img]image share[/url]

vyrobil jsem si destičku pro připojení vývodů...
[url=https://postimg.cc/image/7rc7wzrcr ... .jpg[/img]free uploader[/url]

ze zadní strany jsou o-kroužky
[url=https://postimg.cc/image/qcr6svgn7 ... .jpg[/img]click image upload[/url]

připojeno
[url=https://postimg.cc/image/54x0u30pb ... .jpg[/img]gifs upload[/url]

využil jsem zbytečnou páku, která původně sloužila pro automatické udržování hloubky rotavátoru a udělal s ní páku na vyklápění vozíku
[url=https://postimg.cc/image/e13zom0xt ... .jpg[/img]upload images free[/url]

umístění rozvaděče
[url=https://postimg.cc/image/43ewz8t7t ... .jpg[/img]imgur[/url]

výsledek

[url=https://postimg.cc/image/72djxobmf ... .jpg[/img]gif upload[/url]

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1443 Nový příspěvek od ladiki »

také jsem přidal snímač na spojku a zapojil do okruhu pro startování-kvůli dětem...je z Yamahy
[url=https://postimg.cc/image/shoryn6w5 ... .jpg[/img]screen shot windows 7[/url]

Schimi
Příspěvky: 246
Registrován: stř říj 15, 2014 4:04 pm
Bydliště: Náměšť

Re: Kubota

#1444 Nový příspěvek od Schimi »

Pěkná práce 8)
KUBOTA B1600 + Podkop GEO + Čelní nakladač RVR
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 72&t=72524
Domácí třídič DT 1250 - poloprofi betaverze
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 87&t=67355

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1445 Nový příspěvek od ladiki »

díky. Když jsem byl v té hydraulice, tak jsem zrovna odstranil hydraulický válec(monroematic) na ovládání ramane TZB. Až bude traktor venku, tak ještě něco nafotím..........

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1988
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: Kubota

#1446 Nový příspěvek od RoKur »

Ahoj Ladiki,
Píšeš, že jsi musel vyrobit destičku pro výstup hydrauliky.
To nešla použít ta původní?
Mohl by jsi prosím Tě nafotit tu původní destičku?

Mám pocit, že na své Micině mám asi to samé, akorát jsem jsem si myslel, že je to pojišťovací ventil tlaku hydrauliky.

A proč jsi odstranil ten hydraulický válec?
To ho tam už nebudeš mít?
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1447 Nový příspěvek od ladiki »

Fotky pošlu...

Ta původní destička je vlastně jen přepouštěcí víčko. Na první fotce je vidět podélná drážka, kterou ve víčku protíkal olej.

Hydraulické rameno jsem sundal, protože jsem ho nijak zvlášť nepotřeboval. DO origo rozvaděče jsem místo tlak. hadic dal ucpávky. Elektronickou jednotu jsem také dal pryč a vytáhl pojistku. Navíc když jezdím s vlečkou, tak sundávám ramena. A to hydr. rameno tam muselo zůstat a to mi vadilo.... Nemám rád, když mi za jízdy něco klepe a mlátí :red: ;-) i na traktoru musí být klid :-)

peyrak
Příspěvky: 1271
Registrován: sob bře 15, 2014 5:45 am
Bydliště: Rychnovsko

Re: Kubota

#1448 Nový příspěvek od peyrak »

teď řeším druhý rozvaděč na B1220, trubka z čerpadla je přímo do rozvaděče, takováhle kostka tam není, a do rozvaděče je to napojený přes průtokový šroub, čerpadlo je tam dost nepřístupný, na to sahat nebudu, napojím se u toho rozvaděče jen teď řeším čím z toho průtokového šroubu přejít na hadici, protože to potřebuju o 30cm prodloužit, je na to nějaká přechodka?

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1449 Nový příspěvek od ladiki »

to peyrak:

dívám se na Tvou kubotu a máš tam toto? Strana 32.

http://www.kubota.cz/data/navody/k2009-b1220.pdf

Pokud máš trubičku D=12mm, tak v prodejně s hydrulikou mají šroubení se svěrným kroužkem, které funguje spolehlivě. Uřežeš trubku před rozvaděčem napojíš nový rozvaděč a přes HPCo se vrátíš do původního rozvaděče. Ale to asi víš....

Škoda, že je ta B1220 tak ořezaná....

peyrak
Příspěvky: 1271
Registrován: sob bře 15, 2014 5:45 am
Bydliště: Rychnovsko

Re: Kubota

#1450 Nový příspěvek od peyrak »

ten vývod tam nemám, chtěli za to asi 5000Kč a tam se přepíná, jestli ovládáš ramena nebo třeba sklopku, ale je to jen na jednočinný hydroválec

trubka má opravdu 12mm, svěrné šroubení má místní výrobce hadic, už jsem mu volal, díky

chci si tam dát třísekční rozvaděč, jedna sekce jednočinná, dvě dvoučinné, potřebuju hydraulický 3. bod, hlavně kvůli lžíci a na sekačce mám pístnici na sklopení do přepravní polohy, a už mám taky rozdělanou sklopku

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1451 Nový příspěvek od ladiki »

tak jsem zase něco vytvořil. Po zkušenostech při defektu a pracného sundávání závaží z kola jsem to na GB vyřešil již pohodlněji. Na hlavní ose je jakoby kleština, která na ose vždy zůstává. Na ni jsou přišroubovány kotouče. Na jedno kolo přibylo 46 kg. Ještě můžu na každé kolo přidat 2 kotouče (20kg),proto je tam ten distanční kroužek, ale to nechám jen do orby.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

cmaro
Příspěvky: 37
Registrován: ned říj 12, 2014 6:56 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Kubota

#1452 Nový příspěvek od cmaro »

Zdravím Kubotaci,

potrebujem poradiť. Mám Kubotu GL 23. V poslednom čase sa mi začalo stavať že sa mi žhavenie rozsvieti aj pri naštartovanom motore. Všimol som si že žhavenie trvá podstatne dlhšie ako predtým. niekedy pri žhavení začne sťahovať kontrolku a začne to rabčať ako keby relátko cvakalo. Viete mi poradi čo by to mohlo byť a ako odtraniť niesom automechanik ale keď viem do čoho sa pustiť nemám problém si to spraviť. Vďaka

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1453 Nový příspěvek od ladiki »

cmaro: budou to kontakty...musíš všechno projít, dotáhnout přípojky kabelů, rozebrat konektory, prostříkat. Může být i špatná žhavící svíčka, která má chuť probíjet.....

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5608
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Kubota

#1454 Nový příspěvek od thovt »

ladiki píše:tak jsem zase něco vytvořil. Po zkušenostech při defektu a pracného sundávání závaží z kola jsem to na GB vyřešil již pohodlněji. Na hlavní ose je jakoby kleština, která na ose vždy zůstává. Na ni jsou přišroubovány kotouče. Na jedno kolo přibylo 46 kg. Ještě můžu na každé kolo přidat 2 kotouče (20kg),proto je tam ten distanční kroužek, ale to nechám jen do orby.
Hezká práce.
Zavaží se davají do kola ,z jenoho dobého důvodu aby nebyla zatěžovaná náprava hlavně ložiska a uložemí ložiska, jinak časem vznikají vůle.

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1988
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: Kubota

#1455 Nový příspěvek od RoKur »

To Cmaro: Já na své Micině mám elektronicky ovládané žhavení.
Pokud jenom zapneš zapalování a žhavení ti na určitou dobu sepne samo, tak máš také elektronické žhavení.
Chyba potom bude v něm.
Pokud máš žhavení ovládané přes tlačítko, tak postupuj podle toho, jak uvedl kolega Ladiki
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“