Co je na tom divného ?že když by se utrhnul nebo rozpojil přívěs,tak se hadice natáhne a než se vytrhne z rychlospojky tak nebržděný přívěs ujede podstatně delší vzdálenost než u klaické hadice a může nadělat docela dost paseky.Na STK to netolerují právě z tohoto důvodujurex píše:A co je na té spirálové hadici divného na jednookruhových brzdách?
UKT,LKT a parta z lesa VIII
Moderátor: Franta.cz
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Josef Novák vstoupil do dílny pana Jahody aby se vyučil strojnictví-bavily jej stroje
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Snad všichni výrobci vleků používaj Spirálové tak nevím co vymejšlej na STK za hovadinyzvičiňák píše:Co je na tom divného ?že když by se utrhnul nebo rozpojil přívěs,tak se hadice natáhne a než se vytrhne z rychlospojky tak nebržděný přívěs ujede podstatně delší vzdálenost než u klaické hadice a může nadělat docela dost paseky.Na STK to netolerují právě z tohoto důvodujurex píše:A co je na té spirálové hadici divného na jednookruhových brzdách?
Zetor 6718 , Zetor 6945 , Zetor 7341 , New holland Tl 90 , Valtra N 141
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Ale na dvouhadicových brzdáchondra píše:Snad všichni výrobci vleků používaj Spirálové tak nevím co vymejšlej na STK za hovadinyzvičiňák píše:Co je na tom divného ?že když by se utrhnul nebo rozpojil přívěs,tak se hadice natáhne a než se vytrhne z rychlospojky tak nebržděný přívěs ujede podstatně delší vzdálenost než u klaické hadice a může nadělat docela dost paseky.Na STK to netolerují právě z tohoto důvodujurex píše:A co je na té spirálové hadici divného na jednookruhových brzdách?
Josef Novák vstoupil do dílny pana Jahody aby se vyučil strojnictví-bavily jej stroje
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
zvičiňák píše: Co je na tom divného ?že když by se utrhnul nebo rozpojil přívěs,tak se hadice natáhne a než se vytrhne z rychlospojky tak nebržděný přívěs ujede podstatně delší vzdálenost než u klaické hadice a může nadělat docela dost paseky.Na STK to netolerují právě z tohoto důvodu
A když se utrhne závěs na vleku s dvookruhovejma brzdama tak se ty spirálový hadice nenapnou
Navíc je pro bezpečnost lepší když když nespirálovou hadici budu tahat po zemi a ,,sbírat na ni haluze" a vytrhávat.
Zas nějací dementi na STK
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: sob pro 24, 2016 7:50 pm
- Bydliště: tyn nad vltavou
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
chlapy potrebuji nutně poradit musim přetěsnit 7245 mezi převodovkou a rozvodovkou jak to drži u sebe jen ty šrouby okolo nebo ješte neco pod vikem převodovky nebo hydrauliky dekuji
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Nie je to náhodou tak, že u jednookruhových po zabrzdení vzduch odfúkne a u dvojokruhových fúka? Aj nič to nemení na tom, že to je jedno.Franta.cz píše:A když se utrhne závěs na vleku s dvookruhovejma brzdama tak se ty spirálový hadice nenapnou
Myslím, že to tam drží ešte hriadeľ Ak sa mýlim, opravte ma.zetor 7245ukt píše:chlapy potrebuji nutně poradit musim přetěsnit 7245 mezi převodovkou a rozvodovkou jak to drži u sebe jen ty šrouby okolo nebo ješte neco pod vikem převodovky nebo hydrauliky dekuji
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: sob pro 24, 2016 7:50 pm
- Bydliště: tyn nad vltavou
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
a to drži kde?
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: sob pro 24, 2016 7:50 pm
- Bydliště: tyn nad vltavou
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
tak da sa aj bez demonzaže kolies v prevodovke ale tak je to zložitejšie lebo musiš demontovat viko hyhrauliky aby si vybral pastorkove koleso tanierového kolesa.
Podla mňa je jednoduchšie dat dole viko prevodovky vybrať tie červiky čo istia ozub. kolesa a rozpojit prevodovku od rozvodovky. Ak som napísal zle tak opravte.
Podla mňa je jednoduchšie dat dole viko prevodovky vybrať tie červiky čo istia ozub. kolesa a rozpojit prevodovku od rozvodovky. Ak som napísal zle tak opravte.
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: sob pro 24, 2016 7:50 pm
- Bydliště: tyn nad vltavou
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
chlapy děkuji za rady byly tam ty dva červiky už je rozebrano a zitra to už pujdu skladat tak děkuji
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Gratuluju at slouží bez poruch