podle typu motoru 125-170Nm (tata delal hlavu znamymu na trojvalci 244)Majorek píše:neměnil někdo hlavu na 304E?
Jaké dotahovací momenty?
Údržba Jinma 244
Moderátor: DYK
- Ondras83
- Příspěvky: 10098
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba Jinma 244
Re: Údržba Jinma 244
Zkušenost z první technické kontroly s 244 E; má uvedenou maximální rychlost přes 20 km/h, musí tedy mít i na předních kolech blatníky. Nu, další opruz po přidělávání výstražného trojúhelníku pro pomalu jedoucí vozidla.
Re: Údržba Jinma 244
Neměnil někdo kulové čepy řízení? Respektive nevíte co se tam dá dát, co je běžně k dostání u nás? Myslím tedy nějakou náhradu. Dále ještě budu muset vyřešit brzdu levého kola, kolem prachovky táhla sákne olej, dostal se tedy asi do skříně brzdy. Ta skříň by měla být suchá, snad malotraktor nemá mokrý brzdy. Každopádně to kolo nebrzdí... Neřešil to někdo, případně obdobné stroje... Díky
Re: Údržba Jinma 244
x-smile, mám 1100 Mth a kulové čepy jsem ještě neměnil (nepoužívám čelní nářadí, ani přídavnou zátěž), ale s brzdami jsem na tom byl stejně. Traktor má suché brzdy. Olej z netěsné olejové skříně a z výparníku se dostal do brzdových bubnů a bylo tak, jak popisuješ (až na to, že mně neprosakoval prachovkami ven). Prodejce v STS Prachatice vyměnil brzdové lamely a přetěsnil olejovou skříň. Jedna lamela stála 472 Kč (s DPH), na obě kola jsou třeba 4 kusy. Na faktuře má označení T204.250.43.012, ale nevím je-li to označení výrobku nebo jejich nějaké skladové číslo. Tak ať spolehlivě zpomaluješ a zastavuješ.