Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
imaginaro
Příspěvky: 4999
Registrován: čtv bře 24, 2011 1:43 am
Bydliště: olomoucko

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#601 Nový příspěvek od imaginaro »

já měl opačnej problém - jednokomorák nešel seřídit ani náhodou (dvoukomorák jsem si na Š110R šteloval v pohodě sám) a tak nsem uvažo al o dvoukomoráku, ale protože jsem ho doma neměl, koupil jsem rovnou favoriťáckej. Dvoukomorák jsem "ladil" jak píše jadra a nikdy nebyl problém. Mohlo být i -20 a chytil na druhy otočeni. A žádnej velfobin a podobně jsem nepoužíval.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/

Uživatelský avatar
Baťa1
Příspěvky: 2446
Registrován: čtv zář 09, 2010 1:55 pm
Bydliště: VY-PV

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#602 Nový příspěvek od Baťa1 »

tak to se klaním, ten dvókomorák doma na motoru seštělovat já neumim, nešlo mě to, motor měl labilní chod ať sem točil šróbkama semo tamo, projev chodu byl většinó takové že volnoběh 1500otáček a jakékoliv pokus ho snížit motor skapl, stačilo dyž se na šróbek položil šróbovák ani se nemuselo potočit a motor začal slábnót slábl slábl až chcipl, na tym jednokomorovym se trošku přidá volnoběh šróbkem na klapce pak se naladí bohatost tak aby motor měl co nejvyší otáčky ale aby nekuckal, je tam taková poloha kdy motor otáčky zvyšuje pak je chvílu nic a pak začne motor kuckat klepe se a začiná skapávat tak se to vrátí do té polohy kde to běží v klidu, pak se zase šróbkem na klapce ubere tak aby motor měl přiměřené volnoběh a je to, pochopitelně ale musí byt předem seřízeny všecko ostatní, ventile zapalování, hladina benzinu v plovákové komoře a motor musi byt zahřáté, jinak co byl eště starší solex tak ten jak byl vyhrkané tak to bylo taky peklo sice to jelo v jakékoliv poloze seřízení ale věčinó to pak žralo jak se řiká aji trávu kolem silnice
Frézování, soustružení a jiné činnosti v dílně, Zetor 50 super

Uživatelský avatar
Vladimír2
Příspěvky: 14740
Registrován: stř led 26, 2011 9:05 pm
Bydliště: Přece na Hané

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#603 Nový příspěvek od Vladimír2 »

...měl jsem motor ze Š 440 ve svém plkači 25 let . Používal jsem ho docela často a tak byly i nějaké závady . Měl jsem i takovou , při které se motor choval úplně přesně jako na videu . Hádejte , co mu bylo...

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3808
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#604 Nový příspěvek od exot »

Serizovat drtivou vetsinu karburatoru (hlavne tech vychozenych je nejlepsi na podtlakove stolici.Protoze serizeni podle uchylomeru a pod. Je použitelne pouze na nove nebo repasovane karburatory se vzrustajicim opotrebenim je tohle serizeni mene presne.Býval u nas servisak který měl podtlakovou stolici bohuzel pan umrel a tak v okoli neni nikdo kdo by to delal.On delal i stare dvoukarburatorove feldy MBX i spustu dalsich aut s karburatorem dokazal i z hromady nepouzitelnych karbcu udelat funkcni kus.Hlavne tenhle zpusob nejlepe odpovida podminkam provozu motoru.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

Sender
Příspěvky: 391
Registrován: ned dub 10, 2011 11:52 am
Bydliště: Třebíč

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#605 Nový příspěvek od Sender »

K tomu favoriťáckýmu rozdělovači : má trošku jinej průběh odstředivý regulace.

Uživatelský avatar
Baťa1
Příspěvky: 2446
Registrován: čtv zář 09, 2010 1:55 pm
Bydliště: VY-PV

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#606 Nový příspěvek od Baťa1 »

Vladimír2 píše:...měl jsem motor ze Š 440 ve svém plkači 25 let . Používal jsem ho docela často a tak byly i nějaké závady . Měl jsem i takovou , při které se motor choval úplně přesně jako na videu . Hádejte , co mu bylo...
mohla byt vadná cívka ale taky ucpaná dirka ve špuntu u nádrže
ikdyž ta dirka nee to by chcíplo uplně
Frézování, soustružení a jiné činnosti v dílně, Zetor 50 super

Uživatelský avatar
Vladimír2
Příspěvky: 14740
Registrován: stř led 26, 2011 9:05 pm
Bydliště: Přece na Hané

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#607 Nový příspěvek od Vladimír2 »

...jo , jo , cívka to byla.

xxmm
Příspěvky: 995
Registrován: úte bře 10, 2009 5:23 pm

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#608 Nový příspěvek od xxmm »

cívkou to nebude se sytičem to jezdilo.
každopádně šoupnul jsem předstih k 15°, odtrh na 0.4, vyčistil znovu trysky a poladil nějak karburátor(malý 2.5 velký 2x) a zdá se že funguje.
Cívku si dám do fronty (mám nějakou ze 120ci použitou co jsem dostal zadarmo)

Uživatelský avatar
imaginaro
Příspěvky: 4999
Registrován: čtv bře 24, 2011 1:43 am
Bydliště: olomoucko

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#609 Nový příspěvek od imaginaro »

skusil bych protahnout kanálky v karbecu podtlakem, měto při špatnym chodu motoru (když to nebylo jiskrou) vždycky pomohlo. Sundat vzduchovej filtrbox a po vytočení motoru do otáček zacpat dlaní sání karbecu tak na 2-3 sekundy a prudce ruku oddělat. Toto opakovat klidně desetkrát a je lepší když se motor nezahltí tak aby chcípl. Po tomhle karbec seřídit jak už bylo popsáno výše.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/

vanousfa
Příspěvky: 17
Registrován: stř úno 09, 2011 8:50 am

nejde nastartovat

#610 Nový příspěvek od vanousfa »

Zdravím potřebuji poradit.Mám na traktoru motor z octavie 1202.Když vyndám svíčku a připojím na ni kabel s fajfkou a přiložím na kostru a startuji tak nedává jiskru jak svíčku oddálím tak jiskru dává.Svíčku natočím do motoru a stejný problem.Když vytáhnu fajfku tak aby se nedotýkala svíčky tak motor normálně chytne. Jak nasadím fajfku motor chcípne.Neví někdo v čem je problém?Díky za radu.

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3808
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: nejde nastartovat

#611 Nový příspěvek od exot »

Zkusil jsi jine svičky?kabely?vičko rozdělovače palec rozdělovače??
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

vanousfa
Příspěvky: 17
Registrován: stř úno 09, 2011 8:50 am

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#612 Nový příspěvek od vanousfa »

Všechno to co jsi napsal jsem už zkoušel.Nic nezabralo.

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#613 Nový příspěvek od Jarda-k »

Cívku jsi už taky měnil? Zase tolik věcí tam mění aby nešly postupně povyměňovat....

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3808
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#614 Nový příspěvek od exot »

Jj civka by to taky mohla byt treba na jednobodu favu a felde dost ty civky odchazely ja menil asi 3.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

Uživatelský avatar
imaginaro
Příspěvky: 4999
Registrován: čtv bře 24, 2011 1:43 am
Bydliště: olomoucko

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#615 Nový příspěvek od imaginaro »

brachovi taky. Někdy mu felda jela, někdy ne, nakonec to byla cívka s prasklým obalem a fungovala pohle vlhkosti- navlhla tak nešla a šlahala někde uvnitř.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/

Odpovědět

Zpět na „Motory“