Hydrostatické řízení orsta na zetoru

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
stareveci
Příspěvky: 1
Registrován: stř srp 03, 2016 1:40 pm
Bydliště: ostrava

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#121 Nový příspěvek od stareveci »


Uživatelský avatar
ackar
Příspěvky: 95
Registrován: čtv led 05, 2012 10:34 am
Bydliště: Chrudim

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#122 Nový příspěvek od ackar »

stareveci píše:Koupil jsem si celou sadu http://www.hydrolider.cz/hydrostaticke-rizeni 8)
Ahoj, chci se zeptat, na jaký traktor si to dával a co vše si musel upravovat?
Dík

Uživatelský avatar
mazhor
Příspěvky: 840
Registrován: úte srp 17, 2010 8:09 am

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#123 Nový příspěvek od mazhor »

Premyslim o porizeni hydrostatickeho rizeni. Otazka: jak se to se sloupkem rizeni u sady z hydrolideru, kdyz na puvodnim mam spinaci skrinku fab s elmag. zamykanim volantu? Je treba nejaka uprava, nebo bude pasovat?

jojo164
Příspěvky: 350
Registrován: ned zář 27, 2009 9:52 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#124 Nový příspěvek od jojo164 »

Stačí upraviť pôvodný stlpik a FAB zámok zostane zachovaný.

Uživatelský avatar
mazhor
Příspěvky: 840
Registrován: úte srp 17, 2010 8:09 am

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#125 Nový příspěvek od mazhor »

Nechces to trochu rozvest?

jojo164
Příspěvky: 350
Registrován: ned zář 27, 2009 9:52 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#126 Nový příspěvek od jojo164 »

Skús pozrieť sem. http://jojo164.rajce.idnes.cz/hydrostatika Je to celkom jednoduché. Ja som si to robil dom sám. skrátil som pôvodnú hriadeľku aj domec, navaril som platničku na orbitrol a je to. Robil som to samozrejme na sústruhu aby bola zachovaná súososť a vôľa medzi hriadeľkou a orbitrolom. Na orbitrol by nemali pôsobiť žiadne sily a musí byť zachovaná vôľa inak to robí neplechu. Všetko je popísané viď odkaz nižšie.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=390
Tu je hádam všetko okolo hydrostatického riadenia.

Uživatelský avatar
Jozka
Příspěvky: 651
Registrován: stř lis 14, 2007 10:10 pm
Bydliště: ValMez okolí

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#127 Nový příspěvek od Jozka »

Kdo máte orstu na traktorech xx45, máte nějak chrráněnou pístní tyč? Manžeta, nebo nějaký krycí plech? Zdá se mi, že je zbytečně náchylná na odpadající bahno od předního kola.

Uživatelský avatar
mazhor
Příspěvky: 840
Registrován: úte srp 17, 2010 8:09 am

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#128 Nový příspěvek od mazhor »

jojo164 píše:Skús pozrieť sem. http://jojo164.rajce.idnes.cz/hydrostatika Je to celkom jednoduché. Ja som si to robil dom sám. skrátil som pôvodnú hriadeľku aj domec, navaril som platničku na orbitrol a je to. Robil som to samozrejme na sústruhu aby bola zachovaná súososť a vôľa medzi hriadeľkou a orbitrolom. Na orbitrol by nemali pôsobiť žiadne sily a musí byť zachovaná vôľa inak to robí neplechu. Všetko je popísané viď odkaz nižšie.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=390
Tu je hádam všetko okolo hydrostatického riadenia.
Diky za info.

Zetor Horal
Příspěvky: 38
Registrován: úte bře 01, 2016 6:24 pm
Bydliště: Bystřička u Vsetína

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#129 Nový příspěvek od Zetor Horal »

Jozka píše:Kdo máte orstu na traktorech xx45, máte nějak chrráněnou pístní tyč? Manžeta, nebo nějaký krycí plech? Zdá se mi, že je zbytečně náchylná na odpadající bahno od předního kola.
Mám orstu na Zetoru 7245 a pístní tyč nijak chráněnou nemám, bahno od předního kola (zvlášť když nemám přední blatníky) na pístnici občas spadne a i jiný binec na ni občas spadne (třeba hnůj), ale žádné problémy to nezpůsobuje...

Zetor 5711
Příspěvky: 1
Registrován: úte pro 20, 2016 11:38 am
Bydliště: Spišská Stará Ves

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#130 Nový příspěvek od Zetor 5711 »

Zdravím Vás páni, prešiel som celé fórum a našiel som tu veľa cenný informácií, za ktoré Vám ďakujem. Plánujem prerobiť riadenie cez orstu na Z5711. Je bez serva. Teraz neviem či mám zháňať origo čerpadlo zo serva, ku ktorému budem potrebovať aj novú hriadelku do kompresora s vývodom pre servočerpadlo, avšak neviem či bude stačiť na orstu a hytraulický piest. Niekde som vyčítal že má prietok 10l/1200 otáčkach. To my vychádza len na nejakú 50 rostu aby som mohol točiť volantom dosť rýchlo. Nemáte s tým niekto skúsenosti???
Alebo druhá možnosť, dať tam iné čerpadlo... Tak som to robil na Z3011 kde som ho napájal na kľukovku.
Ešte jedna otázka, Vývod na origo servo čerpadlo má rovnaké otačky ako kľukovnka alebo je tam rozdiel?
Za všetky rady a typy vopred ďakujem.

Uživatelský avatar
Jozka
Příspěvky: 651
Registrován: stř lis 14, 2007 10:10 pm
Bydliště: ValMez okolí

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#131 Nový příspěvek od Jozka »

Udělej to, co pro tebe bude jednodušší.
Orsta se originálně montovala na zetory xx20 a xx40 a to se montovala na původní servočerpadlo a funguje to tam dobře.
Co se týče otáček, tak servočerpadlo má poloviční otáčky vůči klikovce.

Uživatelský avatar
Matúš
Příspěvky: 3736
Registrován: stř led 30, 2013 4:33 pm
Bydliště: Brezovica - Orava

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#132 Nový příspěvek od Matúš »

Pozor, servočerpadlá boli 2 typy, jedno bolo po 4. modernizáciu a na 5. už bolo novšie :) Základný rozdiel, podľa ktorého to spoznáš je, že to staršie má zospodu menší holender. Daj si to novšie, dáva väčší tlak a viac oleja.

pavel sk
Příspěvky: 13455
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#133 Nový příspěvek od pavel sk »

Zetor 5711 píše:Zdravím Vás páni, prešiel som celé fórum a našiel som tu veľa cenný informácií, za ktoré Vám ďakujem. Plánujem prerobiť riadenie cez orstu na Z5711. Je bez serva. Teraz neviem či mám zháňať origo čerpadlo zo serva, ku ktorému budem potrebovať aj novú hriadelku do kompresora s vývodom pre servočerpadlo, avšak neviem či bude stačiť na orstu a hytraulický piest. Niekde som vyčítal že má prietok 10l/1200 otáčkach. To my vychádza len na nejakú 50 rostu aby som mohol točiť volantom dosť rýchlo. Nemáte s tým niekto skúsenosti???
Alebo druhá možnosť, dať tam iné čerpadlo... Tak som to robil na Z3011 kde som ho napájal na kľukovku.
Ešte jedna otázka, Vývod na origo servo čerpadlo má rovnaké otačky ako kľukovnka alebo je tam rozdiel?
Za všetky rady a typy vopred ďakujem.
Nahon pre cerpadlo serva ma polovicne otacky oproti klukovej hriadele. Zozen si cerpadlo klasiku napr. pre 7245 a bude ti to stacit uplne.

Uživatelský avatar
Jozka
Příspěvky: 651
Registrován: stř lis 14, 2007 10:10 pm
Bydliště: ValMez okolí

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#134 Nový příspěvek od Jozka »

Mám za sebou asi rok s orstou na Z7045. Obecně je to dobrá věc, řízení jde lehce, to oceňuji hlavně s nakladačem.
S čím jsem se dlouho sžíval, že je potřeba udělat více otáček volantu od jednoho plného rejdu k druhému. (proti původnímu klasickému posilovači)
Další problém, který bych chtěl vyřešit je, že je to pomalé. Tohle přičítám čerpadlu, které je na Z70 ještě staršího provedení. Pokud chci rycle zatočit, tak cítím, že čerpadlo asi dodává malé množství oleje a kostka řízení nemá potřebné množství oleje pro přepuštění do pístnice.
Tragédie to je při couvání, pokud couvám na volnoběh a chci rychle přetočit, tak to nejde ani omylem. Musím vyšlápnout spojku, přetočit na místě a opět se rozjet.

Tak se chci zeptat, hlavně majitelů Z69 a Z70, řešili jste tento problém namontováním čerpadla z novějšího typu Zetoru? Bude tam rozdíl?
Stojí to za to vyměnit?

Uživatelský avatar
STEEL
Příspěvky: 2691
Registrován: ned zář 13, 2009 11:26 am
Bydliště: Okres Jihlava

Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru

#135 Nový příspěvek od STEEL »

já u mý 69tky už čerpadlo silnější mám ale posoudi temohu jestli je tam rozdíl , na volnoběh při couvání mi to de točit stouž ale dá se to spíš to přikládám k tomu že to čerpadlo nebude valný podle toho sajrajtu co sem vypouštěl z nádržky na olej když sem traktor dovezl dom
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy Zetor“