Z VARI na MT 8 132.2

TK, MT, Vinea, Cabrio, Vega, Yukon, Farmář

Moderátoři: Tata, Tom

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
deniels
Příspěvky: 2047
Registrován: sob pro 10, 2011 12:22 pm
Bydliště: OSTRAVA

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#76 Nový příspěvek od deniels »

WINEA 36HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
MT8-132.2
TZ-4K-14

Uživatelský avatar
past56
Příspěvky: 38
Registrován: pát lis 06, 2015 10:15 pm
Bydliště: Zlínsko

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#77 Nový příspěvek od past56 »

deniels - děkuji, už je mi to jasné. Mně jde taky o vyorávání. Jde s tím vyorávat? Původně jsem chtěl jenom vyorávač. Vyhlédl jsem si tento:

Obrázek

Je to na www.framat.cz

Ale stojí 5000,- Kč zrovna jako ten kombinovaný. Ale šel bych docela rád i do té, jak říkáš, polské sekce. Kdyby uměla i vyorávat.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.

ITS
Příspěvky: 6327
Registrován: úte kvě 08, 2012 9:13 pm
Bydliště: zlín

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#78 Nový příspěvek od ITS »

Za 5000,- Kč by z toho měl vyskakovat bramborový salát ozdobený papričkami.

Uživatelský avatar
Martin_TDi
Příspěvky: 1137
Registrován: stř lis 10, 2010 1:36 am
Bydliště: 74294

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#79 Nový příspěvek od Martin_TDi »

Podobný vyoravač jsem si kdysi posvařoval z odpadu. Neblázni, tohle se dá doma udělat.

radek
Příspěvky: 857
Registrován: čtv črc 05, 2007 9:49 am
Bydliště: Semín 53501

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#80 Nový příspěvek od radek »

Kupoval jsem v mountfiledu dvě vyoravací radličky za jejich frezu,bylo to ve slevě 400Kč kus a na babosedu jen vyndam přihrnovaci radlice ,posunu na rozteč vyoravani a nasadim vyoravaci,funguje to slušně.ke všemu jedu dva řadky najednou

Uživatelský avatar
past56
Příspěvky: 38
Registrován: pát lis 06, 2015 10:15 pm
Bydliště: Zlínsko

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#81 Nový příspěvek od past56 »

Díky za vaše názory, kolegové, zkusím to vymyslet nějak jinak.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.

Uživatelský avatar
Holder
Příspěvky: 1543
Registrován: úte říj 21, 2008 8:16 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#82 Nový příspěvek od Holder »

Pak dej vědět jak Ježíšek nadělil !

Uživatelský avatar
past56
Příspěvky: 38
Registrován: pát lis 06, 2015 10:15 pm
Bydliště: Zlínsko

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#83 Nový příspěvek od past56 »

Zatím jsem nucen nechat obě mašinky spolupracovat. Vari narotavátoruje a MT nadělá řádky pro brambory.
Obrázek

S MTčkem je mnohem těžší udělat rovné řádky než s Vari. Ale nakonec docela dobrý.
Obrázek

Ohrnutí zvládla Varina bez problémů. Rozchod kol je akorát.
Obrázek

Brambory vypadají docela dobře, přestože jsme je sadili o tři týdny později než v minulých letech.
Obrázek

Podařila se mi redukce na vyorávač. Uvidím, jak se osvědčí. Vzhledem k tomu, že vyorávač je z 12ti milimetrové pásoviny, mohl by přežít výkon MTčka.
Obrázek
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.

Uživatelský avatar
GeorG9
Příspěvky: 872
Registrován: sob říj 26, 2013 6:30 pm
Bydliště: okr.Prostějov

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#84 Nový příspěvek od GeorG9 »

No, uvidíš jak se ti osvědčí vyorávač, origo radlička z agrostroje má průřez slupice 40x20
Obrázek
pokud nebudeš mít těžkou půdu tak ta tvoje vydrží. Máš skvělou techniku, foť častěji 8)

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5608
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#85 Nový příspěvek od thovt »

Zdravím dělat řádky rovné není jednoduché, problém je v tom že předek zratí trakci, zadek pořád tlačí v tomto okamžiku MT8 zatočí, to už nejde vyrovnat.
Řešení v huštení pneumatik přední náprava musí mí nahuštené pneumatiky na nejnižší dovolený tlak výrobcem pneumatik(u mě 120kPa ). Zadní náprava musí mít nahuštené pneumatiky na 180kPa.

Uživatelský avatar
past56
Příspěvky: 38
Registrován: pát lis 06, 2015 10:15 pm
Bydliště: Zlínsko

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#86 Nový příspěvek od past56 »

thovt píše:Zdravím dělat řádky rovné není jednoduché, problém je v tom že předek zratí trakci, zadek pořád tlačí v tomto okamžiku MT8 zatočí, to už nejde vyrovnat.
Řešení v huštení pneumatik přední náprava musí mí nahuštené pneumatiky na nejnižší dovolený tlak výrobcem pneumatik(u mě 120kPa ). Zadní náprava musí mít nahuštené pneumatiky na 180kPa.
Tak to rozhodně vyzkouším při vyorávání. Uvídím jak udržím stopu.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.

Uživatelský avatar
past56
Příspěvky: 38
Registrován: pát lis 06, 2015 10:15 pm
Bydliště: Zlínsko

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#87 Nový příspěvek od past56 »

Zemáčky jsme letos úspěšně vyorali vyoravačem od VARI. Jako nutné se ukázalo opatřit redukci mezi MT a vyoravačem regulací výkyvu. A pak už to šlo jedna radost. U nás se zemáčky letos zvlášť vydařily. Rok, i když byl všelijaký, byl na ně perfektní. Stejně na jablíčka. Jenom trnek nebylo. Ale co, ještě mám slivovicu od předloňska.

Obrázek

Ale zato s orbou jsem teda dopadl. Po zorání čtvrté brázdy se z motoru ozvala příšerná rána a stál jsem nafleku. Motor natvrdo zakouslý. Ještě že mám pana Jurču ze Slavservisu skoro na dostřel. Přijel za dva dny a motor odvezl na opravu. Co se stalo uvidí, až to rozebere. Možná se rozpadla klikovka.
Toto je předposlední brázda. Ještě mi to dovolilo vrátit se zpátky a konec.

Obrázek

No a jako už několikrát mne zachránila VARI. Pokorně jsem jí dofoukal kola a zoral zbytek políčka.

Obrázek

Chudák MTčko zůstalo zakonzervované v brázdě. Jenom sundat pluh nás stálo dost námahy, protože byl v zemi. Traktůrek se nám podařilo dostat do garáže až za pomoci pana Jurči, VARI a celé rodiny.

Obrázek
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.

Uživatelský avatar
Milhauss
Příspěvky: 11621
Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#88 Nový příspěvek od Milhauss »

Tak to je radost,to jsem zvědav,na co se příjde,co se stalo. Ať se daří

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5608
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#89 Nový příspěvek od thovt »

Velká rána je když se utrhne se ojnice, potka se píst s ventili.

Uživatelský avatar
past56
Příspěvky: 38
Registrován: pát lis 06, 2015 10:15 pm
Bydliště: Zlínsko

Re: Z VARI na MT 8 132.2

#90 Nový příspěvek od past56 »

thovt píše:Velká rána je když se utrhne se ojnice, potka se píst s ventili.
Těžko říct. Ventily, po oddělání víček, vypadaly v pořádku. Tak se uvidí, až to mistr rozebere. Zatím nemá čas, protože má ještě pneuservis a to je v tuto dobu velké vytížení.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.

Odpovědět

Zpět na „Naše malotraktory“