Z VARI na MT 8 132.2
Re: Z VARI na MT 8 132.2
WINEA 36HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
MT8-132.2
TZ-4K-14
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
MT8-132.2
TZ-4K-14
Re: Z VARI na MT 8 132.2
deniels - děkuji, už je mi to jasné. Mně jde taky o vyorávání. Jde s tím vyorávat? Původně jsem chtěl jenom vyorávač. Vyhlédl jsem si tento:
Je to na www.framat.cz
Ale stojí 5000,- Kč zrovna jako ten kombinovaný. Ale šel bych docela rád i do té, jak říkáš, polské sekce. Kdyby uměla i vyorávat.
Je to na www.framat.cz
Ale stojí 5000,- Kč zrovna jako ten kombinovaný. Ale šel bych docela rád i do té, jak říkáš, polské sekce. Kdyby uměla i vyorávat.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Za 5000,- Kč by z toho měl vyskakovat bramborový salát ozdobený papričkami.
- Martin_TDi
- Příspěvky: 1137
- Registrován: stř lis 10, 2010 1:36 am
- Bydliště: 74294
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Podobný vyoravač jsem si kdysi posvařoval z odpadu. Neblázni, tohle se dá doma udělat.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Kupoval jsem v mountfiledu dvě vyoravací radličky za jejich frezu,bylo to ve slevě 400Kč kus a na babosedu jen vyndam přihrnovaci radlice ,posunu na rozteč vyoravani a nasadim vyoravaci,funguje to slušně.ke všemu jedu dva řadky najednou
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Díky za vaše názory, kolegové, zkusím to vymyslet nějak jinak.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.
- Holder
- Příspěvky: 1543
- Registrován: úte říj 21, 2008 8:16 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Pak dej vědět jak Ježíšek nadělil !
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Zatím jsem nucen nechat obě mašinky spolupracovat. Vari narotavátoruje a MT nadělá řádky pro brambory.
S MTčkem je mnohem těžší udělat rovné řádky než s Vari. Ale nakonec docela dobrý.
Ohrnutí zvládla Varina bez problémů. Rozchod kol je akorát.
Brambory vypadají docela dobře, přestože jsme je sadili o tři týdny později než v minulých letech.
Podařila se mi redukce na vyorávač. Uvidím, jak se osvědčí. Vzhledem k tomu, že vyorávač je z 12ti milimetrové pásoviny, mohl by přežít výkon MTčka.
S MTčkem je mnohem těžší udělat rovné řádky než s Vari. Ale nakonec docela dobrý.
Ohrnutí zvládla Varina bez problémů. Rozchod kol je akorát.
Brambory vypadají docela dobře, přestože jsme je sadili o tři týdny později než v minulých letech.
Podařila se mi redukce na vyorávač. Uvidím, jak se osvědčí. Vzhledem k tomu, že vyorávač je z 12ti milimetrové pásoviny, mohl by přežít výkon MTčka.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Zdravím dělat řádky rovné není jednoduché, problém je v tom že předek zratí trakci, zadek pořád tlačí v tomto okamžiku MT8 zatočí, to už nejde vyrovnat.
Řešení v huštení pneumatik přední náprava musí mí nahuštené pneumatiky na nejnižší dovolený tlak výrobcem pneumatik(u mě 120kPa ). Zadní náprava musí mít nahuštené pneumatiky na 180kPa.
Řešení v huštení pneumatik přední náprava musí mí nahuštené pneumatiky na nejnižší dovolený tlak výrobcem pneumatik(u mě 120kPa ). Zadní náprava musí mít nahuštené pneumatiky na 180kPa.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Tak to rozhodně vyzkouším při vyorávání. Uvídím jak udržím stopu.thovt píše:Zdravím dělat řádky rovné není jednoduché, problém je v tom že předek zratí trakci, zadek pořád tlačí v tomto okamžiku MT8 zatočí, to už nejde vyrovnat.
Řešení v huštení pneumatik přední náprava musí mí nahuštené pneumatiky na nejnižší dovolený tlak výrobcem pneumatik(u mě 120kPa ). Zadní náprava musí mít nahuštené pneumatiky na 180kPa.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Zemáčky jsme letos úspěšně vyorali vyoravačem od VARI. Jako nutné se ukázalo opatřit redukci mezi MT a vyoravačem regulací výkyvu. A pak už to šlo jedna radost. U nás se zemáčky letos zvlášť vydařily. Rok, i když byl všelijaký, byl na ně perfektní. Stejně na jablíčka. Jenom trnek nebylo. Ale co, ještě mám slivovicu od předloňska.
Ale zato s orbou jsem teda dopadl. Po zorání čtvrté brázdy se z motoru ozvala příšerná rána a stál jsem nafleku. Motor natvrdo zakouslý. Ještě že mám pana Jurču ze Slavservisu skoro na dostřel. Přijel za dva dny a motor odvezl na opravu. Co se stalo uvidí, až to rozebere. Možná se rozpadla klikovka.
Toto je předposlední brázda. Ještě mi to dovolilo vrátit se zpátky a konec.
No a jako už několikrát mne zachránila VARI. Pokorně jsem jí dofoukal kola a zoral zbytek políčka.
Chudák MTčko zůstalo zakonzervované v brázdě. Jenom sundat pluh nás stálo dost námahy, protože byl v zemi. Traktůrek se nám podařilo dostat do garáže až za pomoci pana Jurči, VARI a celé rodiny.
Ale zato s orbou jsem teda dopadl. Po zorání čtvrté brázdy se z motoru ozvala příšerná rána a stál jsem nafleku. Motor natvrdo zakouslý. Ještě že mám pana Jurču ze Slavservisu skoro na dostřel. Přijel za dva dny a motor odvezl na opravu. Co se stalo uvidí, až to rozebere. Možná se rozpadla klikovka.
Toto je předposlední brázda. Ještě mi to dovolilo vrátit se zpátky a konec.
No a jako už několikrát mne zachránila VARI. Pokorně jsem jí dofoukal kola a zoral zbytek políčka.
Chudák MTčko zůstalo zakonzervované v brázdě. Jenom sundat pluh nás stálo dost námahy, protože byl v zemi. Traktůrek se nám podařilo dostat do garáže až za pomoci pana Jurči, VARI a celé rodiny.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.
- Milhauss
- Příspěvky: 11621
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Tak to je radost,to jsem zvědav,na co se příjde,co se stalo. Ať se daří
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Velká rána je když se utrhne se ojnice, potka se píst s ventili.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Těžko říct. Ventily, po oddělání víček, vypadaly v pořádku. Tak se uvidí, až to mistr rozebere. Zatím nemá čas, protože má ještě pneuservis a to je v tuto dobu velké vytížení.thovt píše:Velká rána je když se utrhne se ojnice, potka se píst s ventili.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.