Mt8 132.2 a yukon
- Antony30011
- Příspěvky: 13210
- Registrován: pát říj 21, 2011 9:29 pm
- Bydliště: Brněnsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mt8 132.2 a yukon
Jak dlouho po orbe to je? Tyden, mesic, 100 mm vody, vlaceni, valeni nebo vse dohromady?
Re: Mt8 132.2 a yukon
Vyfoceno po 14 dnech, pouze kvalitní orba a přírodní vlivy.
- dvoracek.a
- Příspěvky: 265
- Registrován: čtv led 09, 2014 9:34 pm
- Bydliště: Libeř
Re: Mt8 132.2 a yukon
je vidět že tam u vás na Mělnicku máte krásnou zem né jako u nás kousek od Jílového samý jíl ...
Re: Mt8 132.2 a yukon
Přesně tak, krásná zem a úrodný kraj. U Mníšku p/Brdy taky máme jíl, letos jsem si užíval orbu s Vari ještě pěkně uleželým hnojem
- dvoracek.a
- Příspěvky: 265
- Registrován: čtv led 09, 2014 9:34 pm
- Bydliště: Libeř
Re: Mt8 132.2 a yukon
ahoj po delší době... musím sem zas naházet par fotek minulí týden jsem odvážel s yukonem úrodu hořčice do výkupu... s půjčeným valníkem od kamaráda.
Vážní lístek docela překvapil celková hmotnost 6600kg , a náklad byl 3800kg
je fakt že do kopců trošku funěl ale zmáknul to v jednom kopci přišla na řadu dvojka
závodil jsem tam z cyklistou ale ten to nakonec vzdal
Vážní lístek docela překvapil celková hmotnost 6600kg , a náklad byl 3800kg
je fakt že do kopců trošku funěl ale zmáknul to v jednom kopci přišla na řadu dvojka
závodil jsem tam z cyklistou ale ten to nakonec vzdal
Re: Mt8 132.2 a yukon
Jak má ten valník řešený brzdy? Nájezdovka? Já bych se celkem při týhle hmotnosti bál... Je fakt že asi všude nejsou takový kopce jako u nás
- dvoracek.a
- Příspěvky: 265
- Registrován: čtv led 09, 2014 9:34 pm
- Bydliště: Libeř
Re: Mt8 132.2 a yukon
jojo nájezdovka na všechny tři nápravy, jinak bych si to netroufl ... je to valník na 5t ale papírově snížená na 3.5t aby mohl tahat za autem
nejprudší kopec byl kolem 10%
nejprudší kopec byl kolem 10%
Re: Mt8 132.2 a yukon
Ahoj,pěkně mu nakládáš
- tomas.rentka
- Příspěvky: 485
- Registrován: čtv říj 01, 2015 5:43 pm
- Bydliště: ústí nad orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mt8 132.2 a yukon
Ahoj měl bych dotaz jak si dělal to středové uložení tak si navařil materiál na tu středovou trubku a límec té menší trubky dále a dál si stým něco dělal to zadní uložení ? ty 3 pánve si dával nové nebo soustružil...? a na tu trubku jak se navlíkne ten prstenec co omezuje výkyv jsi taky navařoval a soustružil??jak si tu trubku chytl do soustruhu musel jsi uřezat držáky kabiny ne? a omezovač výkyvy
Ahoj pokud se chystáte psát zprávu tak raději napište email nebo volat tady zpráv si málo kdy všimnu a odepisuji s měsíčním zpožděním…
pro rychlou odpověď
e-mail:tomas.rentka@seznam.cz
tel: 731 714 705
pro rychlou odpověď
e-mail:tomas.rentka@seznam.cz
tel: 731 714 705
- dvoracek.a
- Příspěvky: 265
- Registrován: čtv led 09, 2014 9:34 pm
- Bydliště: Libeř
Re: Mt8 132.2 a yukon
zdar
dlouho jsem tu nebyl tomas.rentka středové uložení jsme ještě nedělali ale asi nás taky zanedlouho dostihne
jinak po delší době zase oprava/ předělání homokinetického kloubu
při noční orbě se se povolil šroub co stahuje ty půlené čepy nasledkem toho se čepy rozlezly rozlít se ten středovej kříž, rozthalo to manžetu a rozjebalo konec té poloosy
po dlouhym rozhodování(novej kloub stojí cca 16tis)jsme se dali do opravy starejch jehličkovejch kloubů který jsme původně odepsali
oprava spočívala ve vyvaření vymlácenech uložení ložisek místo kterejch přišlo bronzové futro, nákup novejch čepů u šálka+ manžety , ještě se musela protočit na soustruhu drážky pro manžety
předelání jednoho kloubu vyšlo v materiálu na cca 4,5tis
jinak než jsme opravily ty staré klouby tak jsme byli jednou v lese jen na zadek a byl to fakt problém bez toho předku to skoro nebrzdí a ani nechce jezdit s prázdnym valníkem natož zpátky s plným
docela by mě zajímalo jak ti co máte 065 jezdíte nebo i oráte ?
dlouho jsem tu nebyl tomas.rentka středové uložení jsme ještě nedělali ale asi nás taky zanedlouho dostihne
jinak po delší době zase oprava/ předělání homokinetického kloubu
při noční orbě se se povolil šroub co stahuje ty půlené čepy nasledkem toho se čepy rozlezly rozlít se ten středovej kříž, rozthalo to manžetu a rozjebalo konec té poloosy
po dlouhym rozhodování(novej kloub stojí cca 16tis)jsme se dali do opravy starejch jehličkovejch kloubů který jsme původně odepsali
oprava spočívala ve vyvaření vymlácenech uložení ložisek místo kterejch přišlo bronzové futro, nákup novejch čepů u šálka+ manžety , ještě se musela protočit na soustruhu drážky pro manžety
předelání jednoho kloubu vyšlo v materiálu na cca 4,5tis
jinak než jsme opravily ty staré klouby tak jsme byli jednou v lese jen na zadek a byl to fakt problém bez toho předku to skoro nebrzdí a ani nechce jezdit s prázdnym valníkem natož zpátky s plným
docela by mě zajímalo jak ti co máte 065 jezdíte nebo i oráte ?
Re: Mt8 132.2 a yukon
Ahoj, prosím ťa, pri takej veľkej oprave yukona si náhodou nenarazil na vyrazené výr. číslo, samozrejme okrem štítku. Mám podobný traktor, ale ešte mt8 150.33 a ani za boha neviem nájsť kde je vyrazené , Dík.dvoracek.a píše: ↑sob led 25, 2014 10:30 am tak Mtéčko už je opravený tak tady je pár fotek a teť jsme se pustili do yukona a tady jsou starý blatníky a měl bych takovej dotaz jesli někdo nevíte co to je a na co to je žádnej problém s tím neni ale zvědavost je strašná mrcha je to připojený na hydraulice mezi rozvaděčem a pístnicí na Téčku (slepá větev) a je to na trubce na zvedání pod víčkem je hlava imbusu,a jsou na tom nějaký štítky ale je to v jazyce mě nesrozumitelným (německy)
Re: Mt8 132.2 a yukon
Já to mám na Yukonu vyražený u štítku na té konzoli předních ramen na pravé straně navrchu.
Re: Mt8 132.2 a yukon
To je tlakový akumulátor, vyrovnává to tlakové rázy v hydr. systému. Uvnitř je membrána a funguje to podobně jako expanzní nádrž. Plní se to dusíkem na předepsaný tlak. Jednou za čas je třeba odmontovat a zkontrolovat tlak dusíku, citroenáři to znají.