soupatko samozrejme opotrebovane byt muze, ale zkontroluj i lanko plynu, jestli se nekde netrepi. obvykle je zavada na prechodu z bowdwnu do rukojeti nebo do karburatoru. a nekdy muze byt i kriva jehlaNiko01 píše:Cus panove,mam jeden malinky problem,na ferdovy se my obcas zasekne supatko na karburatore v hornej polohe.Moze byt toto supatko nejak opotrebovane-vysuchane po ovalnej strane a tym padom sa v karburatore zkryzi a struna ho po ubrani plynu nemoze pretlacit dole???
Fortschritt E930/931
Moderátor: DYK
- Killer Koly
- Příspěvky: 2797
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Fortschritt E930/931
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: pát led 28, 2011 11:17 pm
- Bydliště: Velešín
Re: Fortschritt E930/931
Zdar pánové,
měl bych na prodej jednoho Fortschritta. Pořídil jsem v letošním roce postupně celkem tři. Ze dvou Fortshrittů, které jsem pořídil během ledna a jara jsem dal dohromady jednoho kompletního, kterého používám. Pak jsem přikoupil ještě třetího, že ho zprovozním. Měli jsme a ještě máme velkou těžbu v lese (respektive úklidu větví - štěpkování) a jednoosák nestíhal. Nakonec jsem musel pořídil větší traktůrek "domaděl" s vyvážečkou. Toho prvního Fortschritta si ponechám do zahrady a na sníh, druhý v pořadí je rozebraný, pouze jako zdroj dílů a toho "třetího" pouštím. Dávám to nejprve sem na vlákno, protože jsou tu šikovní lidé, kterým je jasné, že do starého stroje se zkrátka musí na pár hodin strčit ruce, aby dostal co potřebuje. Pak to hodím do inzerce.
K Fortschrittu č.3 : Jde o E930, tříkvalt vpřed, bez zpátečky. Je částečně rozebrán - kryty chlazení, možná některý plech chybí (snad bych to pohledal i z té rozebrané frézy). Karburátor je 16N1 (nutno vyčistit a přetěsnit )vzduchový filtr nutno dokoupit, nejlépe externí na přírubu karburátoru. Stroj jsem zkoušel na svůj karburátor 16N3. Vrčelo to, jelo to. Spojka pojezdu se musí vypínat přimo tím šroubem, protože dekl s páčkou je demontovaný a u páčky se musí svařit ta vidlička. Plyn je předělán na páčku jako Varina, plynová rukojeť je odpojena. Má to funkční volnoběžky a ještě slušné pneu. Zapalování je bezkontaktní. Koupil jsem za tři, prodávám za tři (rozuměno tisíce). Nemělo to závaží v kolech ale přidám je z mého stroje č.2. Fotku jsem chtěl udělat dnes ale od rána prší, tak později.
Příští týden budu mít cestu napříč republikou (Č.Krumlov - Uherské Hradiště) a za další týden zase do Liberce, třeba by se to někomu hodilo ...
měl bych na prodej jednoho Fortschritta. Pořídil jsem v letošním roce postupně celkem tři. Ze dvou Fortshrittů, které jsem pořídil během ledna a jara jsem dal dohromady jednoho kompletního, kterého používám. Pak jsem přikoupil ještě třetího, že ho zprovozním. Měli jsme a ještě máme velkou těžbu v lese (respektive úklidu větví - štěpkování) a jednoosák nestíhal. Nakonec jsem musel pořídil větší traktůrek "domaděl" s vyvážečkou. Toho prvního Fortschritta si ponechám do zahrady a na sníh, druhý v pořadí je rozebraný, pouze jako zdroj dílů a toho "třetího" pouštím. Dávám to nejprve sem na vlákno, protože jsou tu šikovní lidé, kterým je jasné, že do starého stroje se zkrátka musí na pár hodin strčit ruce, aby dostal co potřebuje. Pak to hodím do inzerce.
K Fortschrittu č.3 : Jde o E930, tříkvalt vpřed, bez zpátečky. Je částečně rozebrán - kryty chlazení, možná některý plech chybí (snad bych to pohledal i z té rozebrané frézy). Karburátor je 16N1 (nutno vyčistit a přetěsnit )vzduchový filtr nutno dokoupit, nejlépe externí na přírubu karburátoru. Stroj jsem zkoušel na svůj karburátor 16N3. Vrčelo to, jelo to. Spojka pojezdu se musí vypínat přimo tím šroubem, protože dekl s páčkou je demontovaný a u páčky se musí svařit ta vidlička. Plyn je předělán na páčku jako Varina, plynová rukojeť je odpojena. Má to funkční volnoběžky a ještě slušné pneu. Zapalování je bezkontaktní. Koupil jsem za tři, prodávám za tři (rozuměno tisíce). Nemělo to závaží v kolech ale přidám je z mého stroje č.2. Fotku jsem chtěl udělat dnes ale od rána prší, tak později.
Příští týden budu mít cestu napříč republikou (Č.Krumlov - Uherské Hradiště) a za další týden zase do Liberce, třeba by se to někomu hodilo ...
Re: Fortschritt E930/931
Zdravicko, a jen kola by treba nebyly prosim pekne? (treba z c.2) :-)
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: pát led 28, 2011 11:17 pm
- Bydliště: Velešín
Re: Fortschritt E930/931
Bohužel, kola z č.2 byla použita na č.1, který používám. Jinak věci z č.2 si chci ponechat jako náhradní. Ty nenabízím.deyva píše:Zdravicko, a jen kola by treba nebyly prosim pekne? (treba z c.2) :-)
S pozdravem Bořivoj
Re: Fortschritt E930/931
Oukej oukej, chapu a diky za odpoved :-)
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: pát led 28, 2011 11:17 pm
- Bydliště: Velešín
Re: Fortschritt E930/931
[quote="Borivoj2006"]Zdar pánové,
měl bych na prodej jednoho Fortschritta. .....
Přesunul jsem to do inzerce.
Bořivoj
měl bych na prodej jednoho Fortschritta. .....
Přesunul jsem to do inzerce.
Bořivoj
Re: Fortschritt E930/931
Tak mě dneska ferda za jízdy chcípnul.Po nastartování nechtěl do otáček ale při zmáčklém sytiče jel normálně.Po pár metrech zase po vypnutí už jel normálně.
- Killer Koly
- Příspěvky: 2797
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Fortschritt E930/931
vycisti plovakovou komoru a zkontroluj trysky. karburator je dost haklivy na cistotu benzinu
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: Fortschritt E930/931
Tak jsem zjistil že mám sežrané séjtko na kohoutku.
Re: Fortschritt E930/931
Vasiku,pacni tam medzi nadrz a karbecec ten malej pal.filtr a je pokoj,a vzdy pred sezonu ho vymen a mas to na 100%.
http://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSy ... re=related
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Re: Fortschritt E930/931
Dneska mi upadlo za jízdy levé kolo. Nasadím zpátky dotáhnu a po dvou vlečkách senáže se protočí plášť a střihne ventilek v tom samém kole.
Re: Fortschritt E930/931
Tomu se rika pech... Ja to radsi pred vyjetim vzdycky dohustim a kolo mi jednou taky malem upadlo... Uz bylo napul sundany z osy, ale nastesti jsem byl zpatky u baraku. Ono ty kulaty osy s klinkem musi byt nafest dotahly no...
- Killer Koly
- Příspěvky: 2797
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Fortschritt E930/931
dulezity je, aby obe kola byly nafoukany na stejny tlak, potom nepadaji
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: Fortschritt E930/931
No hura ,taky my upadlo kolecko i ten ventilek sem usramotil ...jo i pres riditka sem preletel ...
http://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSy ... re=related
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Re: Fortschritt E930/931
Tak koukám že máme skoro všichni majitelé stejné zážitky.Kolo jsem málem ztratil v lese,ventilek jsem utrhl na zahradě a novou duši jsem sehnal jen se zahnutým ventilkem a přes řiditka jsem taky letěl.