Dakr FD-3
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon čer 13, 2016 12:46 pm
- Bydliště: Bystřice p.Host.
Re: Dakr FD-3
Milý DYKu,
sekačkové motory jsou jednodušší než automobilové a nemají tak dokonalou regulaci dobíjení, jako motory automobilové nebo motocyklové. Z hlediska místa i hmotnosti se na travní traktory používají také menší baterie než pro automobily. Není to otázka ceny, malé baterie jsou stejně drahé jako automobilové, protože se vyrábí v menších sériích. Z důvodu regulace dobíjení a menší kapacity je proto nutné baterie dobíjet 1x za tři měsíce na dobíječce. Je ale fakt, že někteří výrobci si s elektro startem vůbec nelámou hlavu a na srovnatelných strojích a motorech mají jen ruční start.
Druhá tvá starost o pouzdra kol na sedačce je zcela zbytečná. V dlouhodobých zkouškách jsme zjistili a několikaletá výroba nám potvrdila, že je toto řešení plně funkční a nemáme na ně žádné reklamace. Trvalé ježdění na nerovném poli v měkké hlíně na plně zatíženém stroji s obsluhou a vodou není zcela jistě tou nejlehčí procházkou, ale náš stroj to bez problémů zvládá, s výjimkou prodřené závlačky.
Na závěr jedno osobní doporučení = DYKu – snažíš se tvářit objektivně za pomocí anonymity. Přiznej si, že bydlíš pěkně daleko od Brna a jsi představitelem konkurenční firmy. Přesto by nebylo špatné si zachovat alespoň trochu slušnosti a zaměřit se na zlepšování vlastních výrobků. To plivání a špinění druhých Vaše problémy nevyřeší.
sekačkové motory jsou jednodušší než automobilové a nemají tak dokonalou regulaci dobíjení, jako motory automobilové nebo motocyklové. Z hlediska místa i hmotnosti se na travní traktory používají také menší baterie než pro automobily. Není to otázka ceny, malé baterie jsou stejně drahé jako automobilové, protože se vyrábí v menších sériích. Z důvodu regulace dobíjení a menší kapacity je proto nutné baterie dobíjet 1x za tři měsíce na dobíječce. Je ale fakt, že někteří výrobci si s elektro startem vůbec nelámou hlavu a na srovnatelných strojích a motorech mají jen ruční start.
Druhá tvá starost o pouzdra kol na sedačce je zcela zbytečná. V dlouhodobých zkouškách jsme zjistili a několikaletá výroba nám potvrdila, že je toto řešení plně funkční a nemáme na ně žádné reklamace. Trvalé ježdění na nerovném poli v měkké hlíně na plně zatíženém stroji s obsluhou a vodou není zcela jistě tou nejlehčí procházkou, ale náš stroj to bez problémů zvládá, s výjimkou prodřené závlačky.
Na závěr jedno osobní doporučení = DYKu – snažíš se tvářit objektivně za pomocí anonymity. Přiznej si, že bydlíš pěkně daleko od Brna a jsi představitelem konkurenční firmy. Přesto by nebylo špatné si zachovat alespoň trochu slušnosti a zaměřit se na zlepšování vlastních výrobků. To plivání a špinění druhých Vaše problémy nevyřeší.
Re: Dakr FD-3
No, vidím, že další debata o Dakru bude zbytečná, ty máš ve všem jasno už nyní. Jestli se ti zdá 16 km od Brna daleko tak prosím a doufám, že ti to potvrdí i ostatní uživatelé fora co mě osobně znají. Někteří z nich ti snad aji potvrdí, že nepodnikám a nejsem zaměstnán v pro vás konkurenčním prostředí. Možná to stejně bude na nic, protože ty přece víš, ne? Jak se zdá s čínou jsem tnul do živého? To víš, kdo si všímá a zajímá se, ví. Je až úsměvné kdo má něco málo proti Dakru a jen pomyslně neplácá po ramenou musí být nutně z okolí Poděbrad a až hystericky se mu to dá najevo.
Jednu poznámku k motorům si ale přece jen neodpustím. Není možné, že ti, co vůbec el. start na svých výrobcích nemají vědí proč ho tam nemají? Když navíc dobíjení funguje jak popisuješ? A ke všemu jim motor s aut. dekompresorem chytá na první zatažení? Ono co na stroji není, to se neposere. Má to svoji logiku, ne? Je-li dobíjení na B&S tak málo účinné, jak dlouho vydrží stroj FD3 jezdit se zapnutým reflektorem viz vaše videa tak, aby po vypnutí motoru znovu nastartoval pomocí el. startéru? Toto přece musíte mít vyzkoušené. On totiž ani ten Köppl nepoužívá na všech strojích el. start a světlomet snad nikde. Je tím pádem horší stroj? http://www.koppl.cz/
Jednu poznámku k motorům si ale přece jen neodpustím. Není možné, že ti, co vůbec el. start na svých výrobcích nemají vědí proč ho tam nemají? Když navíc dobíjení funguje jak popisuješ? A ke všemu jim motor s aut. dekompresorem chytá na první zatažení? Ono co na stroji není, to se neposere. Má to svoji logiku, ne? Je-li dobíjení na B&S tak málo účinné, jak dlouho vydrží stroj FD3 jezdit se zapnutým reflektorem viz vaše videa tak, aby po vypnutí motoru znovu nastartoval pomocí el. startéru? Toto přece musíte mít vyzkoušené. On totiž ani ten Köppl nepoužívá na všech strojích el. start a světlomet snad nikde. Je tím pádem horší stroj? http://www.koppl.cz/
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Dakr FD-3
Dobrý den pane Dančáku,Mara Dančák píše:Dobrý den, jmenuji se Marek Dančák, mám ve firmě DAKR mimo jiné sbírat náměty a připomínky od našich zákazníků, abychom je využili k našemu zlepšování. Uživateli Zetor 15 se omlouvám, pokud jsme mu zaslali zpět reklamovanou baterii bez písemného vyjádření. Je potřeba baterii alespoň 1x za tři měsíce zcela dobít nabíječkou, vyzkoušeli jsme několik značek a není mezi nimi v tomto směru žádný rozdíl. Reklamované baterie zasíláme dodavateli, který diagnostikuje příčinu poruchy a rozhoduje, zda se jedná o záruční vadu. Proto také nemůžeme vyřizovat reklamace baterií obratem, doba záleží na distributorovi baterií. Nicméně vůči zákazníkovi máme odpovědnost my a je naší povinností ho řádně a úplně seznámit s výsledkem reklamačního řízení a také mu doporučit, co udělat, aby se závada neopakovala. Potrestali jsme se sami, jeho známý koupí trojnásobně dražší německý stroj. Firmu Koepl známe, nic špatného proti nim říci nemůžeme, jsou nám sympatičtí tím, že to je skutečná německá výroba a ne nějaká čínská vydávaná za evropskou. Z příspěvku uživatele Spagre jsem pochopil, že náš stroj intenzivně používá půl roku v terénu na poli. Protože se mu povolily dvě matky, prodřela jedna závlačka a měl několik defektů tak má pocit, že my stroje před zahájením výroby vůbec nezkoušíme. Chtěl bych ho ujistit, že stroje zkoušíme velmi pečlivě a v tvrdých podmínkách. Také bych ho chtěl ujistit, že přestože si stroj sám předělal na postřikovač, tak se mu nebudeme vykrucovat se záruk, ačkoliv by to většina výrobců automaticky udělala. Když už ale stroj dlouhodobě používá pro ježdění po poli, doporučujeme občas zkontrolovat dotažení matek, opotřebení závlaček a kolíků, napnutí klínových řemenů a další věci, které jsou popsány v návodu k obsluze.
to jsem nebyl já, kdo psal, že stroje před prodejem nezkoušíte. Musím napráskat Other Sida, jistě promine:) Jak jsem psal, zatím jsou to vše prkotiny a taky mi stačí kufřík s nářadím. Na propíchlé duši je nejhorší, že se musí jet někam opravit, když člověk nemá lepení. To už si s sebou ale také vozím. Ono jsou tam místa, kde člověk narazí i na rozbitou lahev a to je pak hned. Šrouby radši kontroluji po každém ježdění, jakožto skoro vše a pravda všechny šrouby drží. Jediný opakovaný problém sem měl s tím startováním klíčkem. Prvně jste mi poslali nové startovací relé, nebo co to je a to bez problému a po opětovné poruše jsem se s Vaším technikem domluvil, že to přivezu až po sezóně, ještě mne totiž čekají se strojem čtyři výlety a nemohu si dovolit to odvézt nyní, protože jsem závislý na počasí atd. Celkem tedy zbývá ještě cca 70 mth. Postřikovač je separátní zařízení, které je jen připojeno do držáku na ostatní komponenty. A jak jsem psal, je super, že mohu plynule měnit rychlost, protože to je pro mne důležité a dál, že stroj nemá problém makat 14 hodin za den. Ono, když se s tím jede někam na Slovensko, tak člověk musí jezdit co slunce dovolí.
Ke komentům níže: Dyku, já problém s dobíjením nemám. To mi vše frčí, jen startovat klíčkem z neznámé příčiny nemohu. Můj postřikovač je napojen místo světla, které tam bylo a má odběr 4,5 W - dva elektromotorky
Nevozím na něm žádnou vodu, jen max. 6 litrů koncentrátu herbicidu. Jeho váha je celkem cca 40-45 kg. Nějak jsem se nesetkal, že by s tím měl stroj problém. Jednou když jsem se chtěl rozjet do kopce, tak jsem byl nějak zaklíněn a jen si propískl řemen, tak jsem hned vypnul plyn a nechal stroj vyjet bez mých 112 kg:) Ta závlačka se podělal možná proto, že jsem to prostě v prachu před tím nemazal a pravda, že jak mám na postřikovači nůž jen z levé strany a na tu jsem celou dobu lehce vykloněn, abych viděl že jedu přesně podle stromků, tak se ta velká podložka asi začala točit s kolem a průšvih na světě. Nejhorší bylo najít podložku, která zůstala asi 20 metrů za mnou. tož vazelína, pořádnej hřebík a už se to asi nestane. Doufám Ostatní zatím OK, a doufám, že horší věci mne nečekají. Jen škoda, že jsem asi jediný, kdo tu mašinu tady má a nezvím tak, co mne ještě čeká
Rychle rostoucí dřeviny od A do Z.
Sadba, plantáže na klíč, poradenství...
Sadba, plantáže na klíč, poradenství...
Re: Dakr FD-3
Když nepoužíváš el. start je to o něčem jiném než to tu bylo. A máš pocit, že by ten motor šel nějak těžko startovat nebo rukou blbě chytal? O vožení jakéhosi množství vody jsem taky já nepsal, naopak si myslím, že zatížení stroje tvým adaptérem je minimální, což jsem taky psal. Co by se stalo, kdyby se do duší koleček preventivně vstříkl nějaký Antipich? Třeba by to nějaký defektík pokrylo aniž bys o něm věděl.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Dakr FD-3
Já se za to nestydím, že jsem napsal "že (asi) nezkoušíte". Jsem prostě deformovaný vadama výrobků různých firem. Mám poměrně dost strojů různého stáří a z různých kontinentů, nejde paušalizovat, ale......kvalita souvisí s cenou.....když se podívám s čím pracují profíci kolem mě tak mám jasno (VARI ani DAKR tam není, je tam Stihl, Etesia a Iseki ).
Rád bych jednou viděl rozborku třeba jednotky FD 3 na jednotlivé části a jejich ceny, samotný to stojí 53tis, kolik sežere daň tomuhle nenažranýmu státu, kolik stojí motor, co stál vývoj, převodovka (na kolik je vůbec dělaná MTHodin), cena rámu, rabat dealera, zisk výrobce a co teda zbývá na tu kvalitu?
Naprosto chápu, že někdo kdo chce fakt pracovat, sáhne po několikrát dražším stroji, protože jak víme, kdo chce podávat profi výkon, musí mít profi stroje a tohle bych si měl opakovat každý ráno před zrcadlem až zase budu přemýšlet o něčem levném.
Rád bych jednou viděl rozborku třeba jednotky FD 3 na jednotlivé části a jejich ceny, samotný to stojí 53tis, kolik sežere daň tomuhle nenažranýmu státu, kolik stojí motor, co stál vývoj, převodovka (na kolik je vůbec dělaná MTHodin), cena rámu, rabat dealera, zisk výrobce a co teda zbývá na tu kvalitu?
Naprosto chápu, že někdo kdo chce fakt pracovat, sáhne po několikrát dražším stroji, protože jak víme, kdo chce podávat profi výkon, musí mít profi stroje a tohle bych si měl opakovat každý ráno před zrcadlem až zase budu přemýšlet o něčem levném.
Re: Dakr FD-3
Baterii lze dobíjet i z alternátoru dvoudobého motoru Jikov pohonné jednotky Vari. Nakonec to uměl už Simson, blahé paměti. A s dnešním stavem elektroniky se takové řešení vejde do pár (doslova) stokorun. Z technického hlediska lze tvrzení o rozdílu mezi automobilovým a sekačkovým motorem z pohledu dobíjení rozbít poměrně snadno. Takže nejsou lidi nebo to manažerstvo technikům akorát opomělo zadat?
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Dakr FD-3
DYK píše:Když nepoužíváš el. start je to o něčem jiném než to tu bylo. A máš pocit, že by ten motor šel nějak těžko startovat nebo rukou blbě chytal? O vožení jakéhosi množství vody jsem taky já nepsal, naopak si myslím, že zatížení stroje tvým adaptérem je minimální, což jsem taky psal. Co by se stalo, kdyby se do duší koleček preventivně vstříkl nějaký Antipich? Třeba by to nějaký defektík pokrylo aniž bys o něm věděl.
jj vím, že o vodě jsi nepsal, proto jsem to dal do druhého odstavce. Motor Šňůrou naskočí vždy poprvé. Ten Antipich mi už doporučovali. Musím to objednat. I když nyní už vozím aj nahrádní duše:)
Rychle rostoucí dřeviny od A do Z.
Sadba, plantáže na klíč, poradenství...
Sadba, plantáže na klíč, poradenství...
Re: Dakr FD-3
Tak oni určitě neupravují, a tedy se nemohou podílet na konstrukci motoru- systému dobíjení. Teď budu jen předpokládat, protože nevím jaký motor je na dakru, ale u těchto nejlevnějších jednoválců briggs je systém dobíjení opravdu neslavný, jeden vývod je střídavý na světla a druhý na dobíjení jen usměrněný diodou bez regulace. Dobíjecího napětí dosahuje jen v maximálních otáčkách a při použití ,,malé´´ baterie. U dvouválců už je to OK, ty dobíjejí regulovaně i ve volnoběžných otáčkách a utáhnou nějaké elektro příslušenství. Ten systém dobíjení u jednoválců se dá vylepšit změnou zapojení a instalací regulátoru napětí z čínských skútrů- pak se využívají oba okruhy cívek k dobíjení, světlům, a zvládá to.
Mě by tedy asi z výhledového hlediska spíše vadilo, že je populárním trendem používat ty levné hydropřevodovky z traktůrků na trávu, které jsou pověstné svou nízkou životností a drahými výměnami za nové...
Mě by tedy asi z výhledového hlediska spíše vadilo, že je populárním trendem používat ty levné hydropřevodovky z traktůrků na trávu, které jsou pověstné svou nízkou životností a drahými výměnami za nové...
Re: Dakr FD-3
Nikdo přece nechce, aby upravovali cokoliv na magnetu. Prostě vezmu výstup(y) magneta, usměrním je (třeba i více fázově) a pustím to přes DC/DC měnič do akumulátoru. Vyřešeno za pár korun a musí to dobíjet od volnoběhu. Měl by to umět postavit průměrně zdatný konstruktér, pokud tedy vůbec něco stavět a nevybrat zrovna něco z hotových řešení. Inspirovat se lze třeba u Wape, to je zas to samé v bledě modré.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon čer 13, 2016 12:46 pm
- Bydliště: Bystřice p.Host.
Re: Dakr FD-3
Děkujeme všem uživatelům, který náš stroj skutečně mají a v této diskuzi se s námi podělili o své zkušenosti s jejich používáním. Myslím, že své zkušenosti popsali poctivě.
K bateriím – problém je jejich nižší kapacita kombinovaná s nepravidelným užíváním a občasným hlubokým vybitím. Alternátor má dostatečný výkon na vše co na stroji je i při volnoběžných otáčkách.
Samotný alternátor dává při pracovních otáčkách cca 40V a regulátor je snižuje na cca 14V, maximální proud je cca 10A a při volnoběhu pokryje cca 5A. Mimochodem, u baterií dochází k samovolnému vybíjení, což je přirozená vlastnost všech baterií s elektrolytem a proto se musí při dlouhodobé odstávce baterie dobíjet, výrobce baterií uvádí alespoň jednou za tři měsíce baterii dobít doplna.
Výrobní vadu baterie sice nemůžeme ovlivnit, ale pokud k ní dojde, tak baterii měníme v rámci záruky za novou. V současnosti používáme baterie značky VARTA a o oprávněnosti uznání reklamace rozhoduje vždy náš dodavatel.
Konstrukční řešení - jelikož nechceme, aby vybitá nebo nefunkční baterie vyřadila stroj z provozu, tak je každý stroj navržený tak, aby jej bylo možné startovat i provozovat bez baterie (a to včetně světla). Baterie není rizikovým článkem, kdy by její nefukčnost vyloučila stroj z provozu = stroje FD-3 funguji i bez baterie. Baterie na naších strojích přispívá komfortu (občas není možné tahat za startovací šňůru z důvodu omezeného prostoru, typicky startování stroje při převozu uvnitř dodávky, blízko zdi atp, nebo si chce uživatel posvítit aniž by startoval motor.
Nedělali jsme žádné zkoušky ani nemáme informace o tom, jak jsou spolehlivé stroje Koepl, jaká je jejich spotřeba náhradních dílů v provozu a jakou mají životnost. V žádném případě je nechci nijak zpochybňovat. Starý pan Koepl navštívil několikrát DAKR, mnohokrát se osobně setkal při různých příležitostech s majiteli naší firmy. Je to velmi sympatický člověk, duší konstruktér, žádný marketingový kejklíř. Měl i zájem o odběr našich výrobků. Vždy jsme měli přátelské vztahy. My se snažíme, aby naše stroje byly levnější svým koncepčním řešením, ne na úkor kvality. Výrobní technologie máme zcela srovnatelné, ale koupili jsme je za polovinu, protože jsme na nové CNC stroje čerpali dotaci EU, máme nižší mzdové náklady. Proto vyrobíme srovnatelnou věc levněji. Často se u nás nadává na obchodníky, ale například oproti německým mají poloviční rabaty. Proto řada Němců, kteří chtějí ušetřit, jezdí nakupovat naše stroje do Česka a obchází našeho německého distributora. V Německu jsou naše stroje dražší, než v Česku. Možná by bylo dobré, aby tu někdo, kdo má Koepl, napsal zda a kolik potřebuje náhradních dílů a zda má nějaké poruchy a srovnalo se to s našimi stroji. Pro nás v České republice Koepl představuje jen malou konkurenci, kvůli vysoké ceně. V Německu se ale prodává podstatně víc Koepl, protože tam má obrovskou tradici, cena nehraje tak velikou roli a naše stroje jsou jednodušší a více věcí se musí seřizovat ručně, na což je část Němců moc pohodlná. Přesto je ale Německo náš třetí nejvýznamnější exportní trh.
Pro uživatele Spagre – pokud chcete zkušenosti jiných lidí, kteří mají naše stroje, můžeme Vám dát kontakt na několik našich uživatelů, kteří mají stroj FD-3 řadu let, sekání trávy mají jako podnikatelskou činnost a stroje jsou u nich v provozu až stovky hodin za rok. Sekají například v chráněné krajinné oblasti 130 hektarů, protože je tam zakázáno použití těžší techniky. Mimo vlastní zkoušky sledujeme naše stroje i u těchto uživatelů a vyhodnocujeme opotřebení jednotlivých dílů. Dáváme jim do zkoušek i naše prototypy nových strojů, nebo si tam ověřujeme některá vylepšení. Protože Váš stroj je taky v provozu hodně hodin a jezdí stále po poli, tak Vás mezi tyto podrobně sledované zákazníky rádi zařadíme, pokud budete mít zájem.
K moderátoru diskuze DYKovi. Pečlivě jsem si přečetl Tvé příspěvky na tomto webu. Chápu, že je obtížné udržet na trhu koncepčně 60 let starý systém malotraktoru a to ještě vyráběný někde v Číně. Tvá logika, že na velkém motoru není potřeba elektrické startovaní, protože co tam není, se neposere do toho zapadá. V tom případě tam není potřeba ani motor, vždyť to jde tahat koněm. Šlo to před 60 lety, musí to jít i dnes. Já si myslím, že ten Tvůj přístup není správný, ale banalitu s dobíjením baterie se Ti podařilo nafouknout bezvadně.
K bateriím – problém je jejich nižší kapacita kombinovaná s nepravidelným užíváním a občasným hlubokým vybitím. Alternátor má dostatečný výkon na vše co na stroji je i při volnoběžných otáčkách.
Samotný alternátor dává při pracovních otáčkách cca 40V a regulátor je snižuje na cca 14V, maximální proud je cca 10A a při volnoběhu pokryje cca 5A. Mimochodem, u baterií dochází k samovolnému vybíjení, což je přirozená vlastnost všech baterií s elektrolytem a proto se musí při dlouhodobé odstávce baterie dobíjet, výrobce baterií uvádí alespoň jednou za tři měsíce baterii dobít doplna.
Výrobní vadu baterie sice nemůžeme ovlivnit, ale pokud k ní dojde, tak baterii měníme v rámci záruky za novou. V současnosti používáme baterie značky VARTA a o oprávněnosti uznání reklamace rozhoduje vždy náš dodavatel.
Konstrukční řešení - jelikož nechceme, aby vybitá nebo nefunkční baterie vyřadila stroj z provozu, tak je každý stroj navržený tak, aby jej bylo možné startovat i provozovat bez baterie (a to včetně světla). Baterie není rizikovým článkem, kdy by její nefukčnost vyloučila stroj z provozu = stroje FD-3 funguji i bez baterie. Baterie na naších strojích přispívá komfortu (občas není možné tahat za startovací šňůru z důvodu omezeného prostoru, typicky startování stroje při převozu uvnitř dodávky, blízko zdi atp, nebo si chce uživatel posvítit aniž by startoval motor.
Nedělali jsme žádné zkoušky ani nemáme informace o tom, jak jsou spolehlivé stroje Koepl, jaká je jejich spotřeba náhradních dílů v provozu a jakou mají životnost. V žádném případě je nechci nijak zpochybňovat. Starý pan Koepl navštívil několikrát DAKR, mnohokrát se osobně setkal při různých příležitostech s majiteli naší firmy. Je to velmi sympatický člověk, duší konstruktér, žádný marketingový kejklíř. Měl i zájem o odběr našich výrobků. Vždy jsme měli přátelské vztahy. My se snažíme, aby naše stroje byly levnější svým koncepčním řešením, ne na úkor kvality. Výrobní technologie máme zcela srovnatelné, ale koupili jsme je za polovinu, protože jsme na nové CNC stroje čerpali dotaci EU, máme nižší mzdové náklady. Proto vyrobíme srovnatelnou věc levněji. Často se u nás nadává na obchodníky, ale například oproti německým mají poloviční rabaty. Proto řada Němců, kteří chtějí ušetřit, jezdí nakupovat naše stroje do Česka a obchází našeho německého distributora. V Německu jsou naše stroje dražší, než v Česku. Možná by bylo dobré, aby tu někdo, kdo má Koepl, napsal zda a kolik potřebuje náhradních dílů a zda má nějaké poruchy a srovnalo se to s našimi stroji. Pro nás v České republice Koepl představuje jen malou konkurenci, kvůli vysoké ceně. V Německu se ale prodává podstatně víc Koepl, protože tam má obrovskou tradici, cena nehraje tak velikou roli a naše stroje jsou jednodušší a více věcí se musí seřizovat ručně, na což je část Němců moc pohodlná. Přesto je ale Německo náš třetí nejvýznamnější exportní trh.
Pro uživatele Spagre – pokud chcete zkušenosti jiných lidí, kteří mají naše stroje, můžeme Vám dát kontakt na několik našich uživatelů, kteří mají stroj FD-3 řadu let, sekání trávy mají jako podnikatelskou činnost a stroje jsou u nich v provozu až stovky hodin za rok. Sekají například v chráněné krajinné oblasti 130 hektarů, protože je tam zakázáno použití těžší techniky. Mimo vlastní zkoušky sledujeme naše stroje i u těchto uživatelů a vyhodnocujeme opotřebení jednotlivých dílů. Dáváme jim do zkoušek i naše prototypy nových strojů, nebo si tam ověřujeme některá vylepšení. Protože Váš stroj je taky v provozu hodně hodin a jezdí stále po poli, tak Vás mezi tyto podrobně sledované zákazníky rádi zařadíme, pokud budete mít zájem.
K moderátoru diskuze DYKovi. Pečlivě jsem si přečetl Tvé příspěvky na tomto webu. Chápu, že je obtížné udržet na trhu koncepčně 60 let starý systém malotraktoru a to ještě vyráběný někde v Číně. Tvá logika, že na velkém motoru není potřeba elektrické startovaní, protože co tam není, se neposere do toho zapadá. V tom případě tam není potřeba ani motor, vždyť to jde tahat koněm. Šlo to před 60 lety, musí to jít i dnes. Já si myslím, že ten Tvůj přístup není správný, ale banalitu s dobíjením baterie se Ti podařilo nafouknout bezvadně.
Re: Dakr FD-3
Hmm, takže bude asi na místě, abych se omluvil, že váš stroj nemám a přesto sem píšu. V tom textu furt nevidím odpověď na otázku, proč by nemohlo dobíjení normálně fungovat a proč by současně nemohl stroj pracovat s vadným akumulátorem nebo bez něj. Technický problém to není.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon čer 13, 2016 12:46 pm
- Bydliště: Bystřice p.Host.
Re: Dakr FD-3
Baterii je nutné alespoň jednou za 3 měsíce zcela dobít na nabíječce. Stroj bez baterie funguje.
Re: Dakr FD-3
Ale proč? Neuvažujete o tom, že byste zákazníka zbavili nutnosti připojovat akumulátor k nabíječce? Ten stroj nevypadá, jako něco, co se tahá ven kvůli několika minutám běhu.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Dakr FD-3
Srovnávat Vari systém s FD-3 se mi zdá velice lajické. Přeci jen každý umí něco jiného...když chci pěstovat brambory, půjdu do Vari...když chci udržovat velké travnaté plochy sečením a zároveň mulčováním...volil bych FD-3.
Spíš mě zarazilo to tvrzení že ložisko kola nebylo namazáno...k tomu by jste se měl vyjádřit
Spíš mě zarazilo to tvrzení že ložisko kola nebylo namazáno...k tomu by jste se měl vyjádřit
Re: Dakr FD-3
Tady se nabízí srovnání s RAPTOR Hydro od Vari, ale protože ještě není na trhu...
Mara Dančák: Mě je samozřejmě jedno, jestli a jak vám ten strojek dobíjí, jen mě zaráží zvolená argumentace. Klidně vezmu něco jako "myslíme si, že našim zákazníkům to tahle vyhovuje" a je klid. Jenže Vaše věta "Z důvodu regulace dobíjení a menší kapacity je proto nutné baterie dobíjet 1x za tři měsíce na dobíječce" je divná. Menší kapacita neznamená rychlejší samovybíjení a "regulaci dobíjení" jste schopni ovlivnit. Se správně zvoleným uspořádáním elektrické soustavy externího dobíjení není třeba.
Mara Dančák: Mě je samozřejmě jedno, jestli a jak vám ten strojek dobíjí, jen mě zaráží zvolená argumentace. Klidně vezmu něco jako "myslíme si, že našim zákazníkům to tahle vyhovuje" a je klid. Jenže Vaše věta "Z důvodu regulace dobíjení a menší kapacity je proto nutné baterie dobíjet 1x za tři měsíce na dobíječce" je divná. Menší kapacita neznamená rychlejší samovybíjení a "regulaci dobíjení" jste schopni ovlivnit. Se správně zvoleným uspořádáním elektrické soustavy externího dobíjení není třeba.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”