PF-62

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Pavel___
Příspěvky: 48
Registrován: čtv bře 01, 2012 6:33 pm
Bydliště: Hradec Králové

Re: PF-62

#481 Nový příspěvek od Pavel___ »

Pneu jsou nový Mitas 6x16 TS04 6PR, na přívěsu jsou starý Barum 6x16.
http://www.mitas-pneu.cz/sezonni-nabidk ... -16_6pr_ttObrázek

Když na přívěs nasadím zadní čelo a naplním to s čepící, co se tam vejde, tak jsou to 2 m3 mokrýho dřeva, tedy PRMS a to má tunu.
To je maximum, úzký kola na měkký zahradě pak dělají koleje. Pro PF je to taky dost, při větší zátěži bych měl obavu, že se něco ulomí.
http://www.bspholding.cz/bukove-drevo.html
J@ST3R píše:pekneee

ja planujem na buduci tyzden s mojou odvazat hluzovinu spiloval som 4 velke marhule tak musim spravit aj klanice aby som viacej odniesol :driver:

tie pneu nie su 6,00x16 vsak ?? to je 7,50x16 BKT ?
ja mam na moje vlece rovnaky dezen ako vy len uz uplne zodraty ale mam jedny komplet disky so sipakmy ale sipi su uz len 1cm vysoke na PF mam o nieco lepsie
ale planujem kupit 7,50x16 na PF a tie horsie sipaky dat na vlecku len neviem ako sa to bude spravat ked budu na vlecke sipaky

kolko max m3 dreva ste na tom vozily ?

Packard
Příspěvky: 186
Registrován: ned úno 14, 2010 7:43 pm

Re: PF-62

#482 Nový příspěvek od Packard »

Odveze to hodně ..
Přílohy
1393064254449.jpg
1393064254449.jpg (9.06 KiB) Zobrazeno 4089 x

Uživatelský avatar
brigadnik
Příspěvky: 1070
Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
Bydliště: Žatecko
Kontaktovat uživatele:

Re: PF-62

#483 Nový příspěvek od brigadnik »

Znamýmu se vysypali jehličky na klice, dá se to nějak v domácích podmínkách opravit (rozlisovat...). Nebo nemá někdo náhradní klikovku?

Uživatelský avatar
Malej Peťa
Příspěvky: 560
Registrován: stř pro 04, 2013 6:49 pm
Bydliště: Němčany

Re: PF-62

#484 Nový příspěvek od Malej Peťa »

Zdarec Pánové

rád bych Vás poprosil o radu. Koupili jsme s tatíkem PFku a karburátor je trochu nefachčenko. Špatně se startuje a vůbec nedrží volnoběh. Když ji nakloníme čumákem dolů tak to jakš takš seřídíme ale na rovno ani ň. Karbík má trochu vůli na šoupátku, může to být tím?

Všem díky za reakce.

Peťan
Správnej chlap má umět všechno, i když to zkurví!

vasas281
Příspěvky: 330
Registrován: čtv črc 26, 2012 4:42 pm
Bydliště: Horní Jelení

Re: PF-62

#485 Nový příspěvek od vasas281 »

Prosím všechny o radu a pomoc. Chci u PF předělat motor na novější. Tak kdyby mi to byl schopen udělat budu moc rád. Díky Vašek.

Uživatelský avatar
imaginaro
Příspěvky: 4940
Registrován: čtv bře 24, 2011 1:43 am
Bydliště: olomoucko

Re: PF-62

#486 Nový příspěvek od imaginaro »

totéž zajímá mého kolegu - zvažuje koupi jednoosáku a v možnostech je i PFka, ale radši by do ní chtěl nějakej čtyřtakt, má to někdo? Jde to do ní nakutit?
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9569
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: PF-62

#487 Nový příspěvek od Atlan »

Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

vasas281
Příspěvky: 330
Registrován: čtv črc 26, 2012 4:42 pm
Bydliště: Horní Jelení

Re: PF-62

#488 Nový příspěvek od vasas281 »

Ale to jsem vše četl. Já hledám někoho kdo by to byl schopen a ochoten udelat. Díky

vasas281
Příspěvky: 330
Registrován: čtv črc 26, 2012 4:42 pm
Bydliště: Horní Jelení

Re: PF-62

#489 Nový příspěvek od vasas281 »

https://goo.gl/photos/NM3sJhSXhCXjRTSy7

Tak už se to povedlo. Je tam jen nahrubo. Ale jede to.

vasas281
Příspěvky: 330
Registrován: čtv črc 26, 2012 4:42 pm
Bydliště: Horní Jelení

Re: PF-62

#490 Nový příspěvek od vasas281 »

Motor Rotek 6 koní půl roku starý.

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: PF-62

#491 Nový příspěvek od Tom »

To je to... taky nad touhle přestavbou uvažuju, buď bezkontatní zapalování nebo nový motor... Líbil by se mi víc nový motor. Ale jaký... Jaký, aby to bylo poměr cena a kvalita optimální. Nechci do toho (a ani nemůžu) strkat moc, zase tak moc s tím nedělám. Po tom, co jsem si přečetl diskuse k těm čínským motorům, tak jsem dost na vážkách... Líbil by se mi třeba tenhle: https://www.amazon.de/gp/product/B00LKK ... _i=desktop
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5591
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: PF-62

#492 Nový příspěvek od thovt »

Čínskými motory mám zkušenosti, dokaží vydržet stejně jako značkové motory.
1. Měnit olej včas to tak vezmeš brčko, brčkem odebereš motorové skříně olej .
kapneš na bílý papír pokud je kapka celá hnědo-černá je čas vyměnit.
Když je okraj kapky čistý je olej dobrý.
2. Při kompletaci motoru většinou nemají dost času utažení šroubů. Šrouby se časem povolí motor se rozbije. Nejlepe motor rozebrat vyklepat špóny z výroby , zkontrolovat šrouby uvnitř zdali jsou utažené. Vnější šrouby zajistit barvou. Smontovat poté používat.
Měl jsem nový motor valec držel jen dvou šroubech, šroub byl č.4 byl pryč,šroub č.3 byl zašroubovaný špatně , zavit jsem musel opravit zavitníkem.
Čínské motory se musí zabíhat používají starou technologii litinové vložky, samozřejmě zaleží na výrobci.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14610
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: PF-62

#493 Nový příspěvek od DYK »

Tome, mě se ty záměny motorů náhodou taky líbí a mít PFku, asi bych to taky udělal. Ovšem co bych zvolil za motor teď taky nevím. Myslím "značku". Výkonem bych to taky nijak nehnal. Ty + - šestikoňáky musejí stačit, bych řekl. Bude to asi jako u Vari. Kdo měl věčné problémy s Jikovem, je pro něj čtyřtakt vysvobození.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: PF-62

#494 Nový příspěvek od Tom »

Díky, to je právě to no... Jaký motor... Mít PF jako veterána je jedna věc, a druhá věc je mít to na práci a nemuset to pokaždé přemlouvat, aby chytla.
Když už koupím nový motor, tak odmítám ho celý rozložit a zase složit... To je trošku kontraproduktivní počin... Utažení šroubů skříně atd... to beru, to se povolí i na Briggsech apod. Ale jinak... :-/
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5591
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: PF-62

#495 Nový příspěvek od thovt »

Jinak pracuje , při nákupu vybírej s karburátorem, aby byl nadčtvercový motor(zdvih je delší než vrtání). Pro Pf-ku je lepší. 5Kw motor klidně i více, na poli jsou potřeba pomálé rychlosti ať jsi motor stím hraje, něž aby to neutáhl. Co na štítek napíší nemusí být uplně pravda. Všichni víme pfka také neměla výkon na rozdávaní.

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“