Čínské malotraktory
Moderátor: DYK
Re: Čínské malotraktory
Ach jo, co to zase je!!! Taky se člověk, teda pardón, moderátor fakt nenudí. Foton Lovol má do večera na to, aby to vysvětlil.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: sob dub 09, 2016 1:50 pm
- Bydliště: Brno
Re: Čínské malotraktory
Informací o nových traktorech ARBOS (patřící do skupiny Foton Lovol) jsem jen chtěl říct, že se objeví i vyšší třída srovnatelná s JD nebo NH.
Re: Čínské malotraktory
Já nemám pocit, že jsi úvodním příspěvkem chtěl říci to, co jsi teď napsal. Co propaguješ a proč?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Čínské malotraktory
Zdravím všechny:-), od Fotonů jsme tady pouze my:-), jeden musím reagovat na příspěvek Chip&Dale, jednak se nic nemontuje z dřevěné bedny:-), to má trošku zkreslené info, ale faktem je, že pokud se do kontejneru má vejít vícero kusů, přijdou v kovových klecích, ale to je pouze u traktorů bez kabiny, nebo s kabinou, ale malých kubatur, no a pak tedy nezbývá, než montovat, ale není to tak, že každý kus je jiny, nebo že některé díly jsou jiné, jsou to vše originály přímo z fabriky. Bohudík, nic se nemontuje ve stodole, možná tzv. repasované traktory z Japonska, kdy se pak uvádí, že jsou po reapasi, která je "prováděna" ve spoustě případů tak, že se umyje bláto z rýžoviště, přestříkne barvou a je "repas" hotový:-), ale to je na každém, jak zhodnotí situaci......Poznámka o tom, že každý pátý výrobek z Číny slouží jako zdroj ND.....no, pravdou je, že se sem tahalo dost šmejdů, pak snadno vznikla těžko vymýtitelná fáma o tom, že co "čína", to nekvalita......ale kdysi kdesi jsem tady už uvedl, že i já jsem byl kdysi skeptický a že jsem poznal, že opravdu není "čína jako čína", kdo chce na trhu prorazit a vydržet, nemůže si dovolit vozit nekvalitu!! Dalo by se polemizovat i s názorem v nahoře uvedeném příspěvku, ,že za čtvrt mega nemohu očekávat kvalitu jako JD, nebo NH:-), ale mohu:-), u JD a podobných renomovaných značek platím, nebo platíme hlavně za jméno značky, ale ať už vezmeme jiné "obyčejné" značky, jako třeba DF, které lidé používají i pro denní práci v lese.......a traktory dělají, dokonce mi jeden lesák na výstavě říkal, že má za 2,5 roku na DF najeto 4000mth a bez problému, traktor maká celý den........a to samé mohu říci i o Fotonu, kdy jej používají každý den pro práci zákazníci v lese, pro obživu, ne pro hobby......a nakonec je to i o tom, kolik chce prodejce "vyrejžovat".....jde polemizovat i o kvalitě renomovaných značek, ano, jsou rovněž v denním provozu, v zátěži, ale nikdo už neřekne, kolik stojí ND, kolik stojí servis a že servisy a opravy jsou, to je také pravdou a pravdou je i to, že ta "averze" i nevěřícnost v "čínský výrobek" je zakořeněná, na výstavě prohlásila jedna paní, že z toho traktoru stejně cítí Čínu:-), měl jsem chuť ji odpovědět, zda ji necítí ze svého mobilu, televize, žehličky..........preostě Čína se prosazuje čím dál víc, ať se nám to líbí, nebo ne, ale musí se s tím do budoucna počítat. My se snažíme mít traktory pro malé farmy, pro vinaře, lesáky......protože tam se ty velká "hovada", která válcují pole prostě nedostanou, vše jde do obřích rozměrů, ale je to k dobru věci?? Píše se o tom, že mizí hlubinné žížaly, že se voda nemůže dostat do spodních vrstev pro silnou zhutnělost půdy........kdysi se vše dělalo malými Zetory a vše se stihlo a dnes......čím větší, tím lepší, ale kolik PHM to vypije, kam všude se tyto obři nedostanou, takže se "obdělává" jen to, kam se s "obludou" dostanou a na ostatní se kašle......i to je často nepřiznávanou pravdou.......
A další pravdou je i to, že Foton Lovol je ve světě známou a uznávanou značkou, která má široký rozmach, každý má možnost se podívat na jejich stránky, málokdo tady vůbec ví, co vše vyrábějí a v jak vysoké kvalitě, jen se prostě "ví", že co "čína, to šmejd, nebo stroj na hobby, nebo na chvilku"......
A další pravdou je i to, že Foton Lovol je ve světě známou a uznávanou značkou, která má široký rozmach, každý má možnost se podívat na jejich stránky, málokdo tady vůbec ví, co vše vyrábějí a v jak vysoké kvalitě, jen se prostě "ví", že co "čína, to šmejd, nebo stroj na hobby, nebo na chvilku"......
Re: Čínské malotraktory
Zajímavá informace. Google říká http://www.lovolarbos.com/, na googlu jsou i fotky https://www.google.cz/search?q=traktor+ ... IQ_AUIBygB, nicméně si myslím vzhledem k politice Fotonu prodávat přes aut. dealery, že i v tomto případě už bude cena někde jinde tak jako i u Fotona, tak pro nás bude lepší se poohlédnout spíš po zavedených značkách.
Re: Čínské malotraktory
Foton traktory nové generace se připravují k prezentaci, cenu bohužel zatím nevíme ani my, pro náš trh se připravuje traktor o 75HP, který nám nyní v nabídce chybí, ale jelikož se v současnosti připravuje homologační proces, netroufáme si říci, zda bude na trhu tento rok, počítáme spíše příští. 6e by se tady měl prodávat Foton přes automobilové prodejce, o tom skutečně nic nevíme........a pochybuji, že některá "autový" prodejce by prodával traktory........alespoň tady u nás:-)
Re: Čínské malotraktory
Velice pochybuju, že by šel prodej přes současný autoprodej. Vždyť toto nedělá ani Honda. Noa pokud tento hráč vstoupí na trh, uvidíme co to udělá se stálicemi trhu.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Čínské malotraktory
Pokus už tady byl - jestli se nemýlím s OEM od Jinmy ( Mahindra ) u jestli se nemýlím Auto Kelly, takže vše je možné.
Hlava děravá Yuki to byla.
Hlava děravá Yuki to byla.
Re: Čínské malotraktory
Ahojte,
bol by som rád, keby ste sa podelili o skúsenosti a poradili, či kúpiť zadné pneu na Kubotu B6000 pneu Bridgestone alebo BKT (vpredu mám Mitas). Najnižšia cena BKT je cca 77 eur a Bridgestone cca 102 eur.
V tomto prípade ma skôr zaujíma kvalita alebo prípadne pomer kvalita a cena.
Ďakujem
bol by som rád, keby ste sa podelili o skúsenosti a poradili, či kúpiť zadné pneu na Kubotu B6000 pneu Bridgestone alebo BKT (vpredu mám Mitas). Najnižšia cena BKT je cca 77 eur a Bridgestone cca 102 eur.
V tomto prípade ma skôr zaujíma kvalita alebo prípadne pomer kvalita a cena.
Ďakujem
Re: Čínské malotraktory
Za mě Bridgestone, dokonce jsem na malotraktor koupil staré pneumatiky Bridgestone, s popraskanými boky, ale 12 plátnové místo nových BKT, už tam jsou 8 let, popraskané jsou stejně, ale vzorek stále jako nový.
Re: Čínské malotraktory
Diky za nazor...praveze tiez som skor za Bridgestone, ale nemam skusenosti s BKT. Kubotu som kupil pred mesiacom a vzadu su obute Bridgestone, dost su popraskane, ale sipy su skoro nezjazdene. Plus dostal som jednu nahradnu nejazdenu Bridgestone a tak zvazujem, ci prikupit este jednu novu alebo hned obe nove, pripadne ci kupit BKT a usetrit nejake euro. Ale ako som napisal, v tomto pripade radsej investujem do kvality.
Re: Čínské malotraktory
BKT jsem koupil na předek jiného traktora, mám je tam rok, zatím se nemůžu stěžovat, ale v porovnání s původními Bridgstone je ten vzorek i když nový ubohý. Původní byly po 20 letech užívání popraskané i na ploše, kde se jezdí a těmito prasklinami se propichovala duše, bohužel nevěděl jsem, kde pořídit Bridgestony.
Re: Čínské malotraktory
Zdar,
podle mého názoru na zadních kolech se nic moc nesjede, Já hledal na DF 304 náhradu za originály 5 let a skončil jsem u BKT rozměr 6,5 x12
BKTečka sjedu do mrtě za 2 roky a ostatní MITAS BArum I číny jsem vždy promačkal na šípech a prodíralo to duše ted na bkt- jsou 6 plátnové je to ok
podle mého názoru na zadních kolech se nic moc nesjede, Já hledal na DF 304 náhradu za originály 5 let a skončil jsem u BKT rozměr 6,5 x12
BKTečka sjedu do mrtě za 2 roky a ostatní MITAS BArum I číny jsem vždy promačkal na šípech a prodíralo to duše ted na bkt- jsou 6 plátnové je to ok
Re: Čínské malotraktory
Myslím si že Čína nikdy nic opravdu kvalitního nevyrobí pokud tam budou komouši,
Čína umí vše perfektně okopírovat, ale materiálově to pak ošidí, nemá vlastní vývoj, aby to bylo levný.
Levná pracovní síla, otroci, nemají zájem něco vymýšlet.
Čína umí vše perfektně okopírovat, ale materiálově to pak ošidí, nemá vlastní vývoj, aby to bylo levný.
Levná pracovní síla, otroci, nemají zájem něco vymýšlet.
Hinomoto N 239D
Shibaura P155F
Shibaura P155F
Re: Čínské malotraktory
Omyl. Velky omyl. Tohle byla pravda tak pred dvaceti lety. Nase firma kupuje od Cinanu UHF procesory, je to jejich vlastni vyvoj a jsou, na rozdil od americkych, bez chyb. Americke, co jsme brali leta Pane, tak meli nektere chyby, ktere se musely obchazet. Cinani udelali svoji vlastni radu, ktera jede bez problemu a stoji 1/3 co americke. Krome toho nam Cinani celaji i FCC/CE laboratorni mereni, ktere je za polovinu, co tady a opet - na vlastnich pristrojich.FrantaK píše:Myslím si že Čína nikdy nic opravdu kvalitního nevyrobí pokud tam budou komouši,
Čína umí vše perfektně okopírovat, ale materiálově to pak ošidí, nemá vlastní vývoj, aby to bylo levný.
Levná pracovní síla, otroci, nemají zájem něco vymýšlet.
Je to spatna zprava... proste uz to neni jen kopirovani. Staci se i podivat na cinsky vesmirny program, kde Washington pred mesicem prohlasil, ze s Cinou nebude ve vesmiru zadna prdel a, bohuzel, Cina chce pouzivat indicke nosice, ktere jsou 3x levnejsi, nez americke a opet - vlastni vyvoj Indie. V roce 2014 kongres USA prosadil, ze nebudou brat ruske raketove motory v ramci sankci za Ukrajinu. Bohuzel ale se ukazalo, ze nejsou schopni vyvinout vlastni motory dostatecne rychle a motory SpaceX jsou malo vykonne. Takze nyni se skripenim zubu opet kupuje USA 18 motoru od RF... samozrejme, ze tyto motory obsahuji nemalou merou cinske komponenty.
Doba se meni, bohuzel pro nas.
Cim vetsi kladivo, tim vetsi odbornik...