Fortschritt E930/931

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
milos55
Příspěvky: 18
Registrován: sob srp 13, 2011 6:36 pm
Bydliště: Žilina

Re: Fortschritt E930/931

#2101 Nový příspěvek od milos55 »

A to treba aj prihlasovat? Ja by som kaslal na to. Ked ides po ceste, tak nie je nad teba. Plnych 5 km/h a smrt v ociach. Nech maju ostatny respekt voci takym strojom.

Uživatelský avatar
Killer Koly
Příspěvky: 2789
Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
Bydliště: Strakonice

Re: Fortschritt E930/931

#2102 Nový příspěvek od Killer Koly »

modráček píše:Nehledej vrtuli někde vpředu.To je hrozná debata.Já tomu rozumím tak,že je větrák tam kde je a jenom plechy jsou jiné .Jedno řešení je bokem a druhé je ke karburátoru.Jednou je hlava tak a jednou tak.
a co tu asi celou dobu pisu???? :zly: vrtule NIKDY nebyla vepredu!!!
Ferda Mravenec, práce všeho druhu

vašík
Příspěvky: 1891
Registrován: pon kvě 18, 2009 3:34 pm
Bydliště: u Jaroměře

Re: Fortschritt E930/931

#2103 Nový příspěvek od vašík »

Tak hlásím brambory jsou tam.
Obrázek
První větrání drobotiny (kachňata,housata a kuřata)
Obrázek
A naši zběrači.
Obrázek

Uživatelský avatar
PavelTDi
Příspěvky: 33
Registrován: čtv bře 13, 2014 8:15 am
Bydliště: Brno - venkov

Re: Fortschritt E930/931

#2104 Nový příspěvek od PavelTDi »

Killer Koly píše:
modráček píše:Nehledej vrtuli někde vpředu.To je hrozná debata.Já tomu rozumím tak,že je větrák tam kde je a jenom plechy jsou jiné .Jedno řešení je bokem a druhé je ke karburátoru.Jednou je hlava tak a jednou tak.
a co tu asi celou dobu pisu???? :zly: vrtule NIKDY nebyla vepredu!!!

Však jo , mlho , o tom se tu už drahnou dobu bavíme . . . :-) . Původně sme řešili jak má být natočená hlava válce . Čili kterým směrem proudí chladící vzduch . Kde je ventilátor tu kromě tebe nikdo neřešil . . .

myn
Příspěvky: 56
Registrován: pon lis 22, 2010 8:56 am

Re: Fortschritt E930/931

#2105 Nový příspěvek od myn »

Vašíku, paní tomu nerozumí je to vozidlo: pracovní stroj a typ pracovního troje: jednonápravový kultivační traktor. Vlek se bohužel musí pojistit zvlášť.

Uživatelský avatar
Killer Koly
Příspěvky: 2789
Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
Bydliště: Strakonice

Re: Fortschritt E930/931

#2106 Nový příspěvek od Killer Koly »

Killer Koly píše:
Killer Koly píše:
Killer Koly píše:
Killer Koly píše:
Killer Koly píše:
DYK píše:
Killer Koly píše:tak jsem vyzkousel Verva 100 a vypada to, ze se blyska na lepsi casy. zatim freza bezela jen naprazdno, zitra to nejspis zkusim pod zatezi, zaprahnu vozik. olej jsem pouzil M2T, vice nez rok stary. po ohrati je kourivost minimalni, volnobeh pravidelny a za plynem to jde bez cukani. to pridirani je asi fakt zpusobene tou biosrackou v benzinu
Tak vraťme se na začátek. Tak co, jak to celé dopadlo? Proběhla zkouška - vyjížďka s vlekem? Je po problémech?

zrovna jsem to chtel napsat. ano, dopadlo to dobre. pred cca hodinou jsem odvezl nejakych 300 kg stavebni suti vicemene bez problemu na skladku a zase se vratil. to vicemene znamena trochu mensi vykon, ktery se projevil na kopecku pred skladkou . obvykle ho vybehne na dvojku bez znamek poklesu otacek. tentokrat bylo znat, ze toho ma dost. pricinou bude zrejme vydreny valec, pridiralo se to tesne nad vyfukovym otvorem a tudy to zrejme utika. kourivost je taky celkem v norme, kourito stejne jako obvykle. ceka me tedy novy vybrus, az budou prachy (pred vanocema urcite ne) tak dam vedet jak se to chova po vybrusu.
dale to znamena asi stale pouzivani toho (pochopitelne drazsiho :( ) verva 100. jeste zkusim, co s tim udela mogul TS, ale az zitra, jestli bude cas.

zavada se opet vratila :vztek: po ohrati (cca po 15 minutach provozu) zacne klesat vykon a motor nejde vubec do otacek. jsem bezradny, vymenil jsem kdeco a freza porad nefunguje. motor je po vybrusu, olej mogul TS, vyzkousel jsem i TSF, benzin verva 100. motor zacal taky priserne kourit, kouri i na TSF :help:
premyslim o tom, jestli to nemuze byt v dratech, ty jedine jsem nemenil. kdyz se ohrejou, nevedou elektriku (vim ze je to silene, ale co kdyby...)

tak jsem trochu pokrocil, ale nevim, jestli spravnym smerem. zjistil jsem, ze freza desne "zere" svicky. svicka N14C, predepsana pro simsona, vydrzi sotva pul hodiny provozu. potom se stane takova zvlastni zavada, jiskra zacne preskakovat uvnitr svicky a ne mezi elektrodami a je moc mala. trochu lepe se to chova se svickou NR15C (ktera ovsem pro simsona predepsana neni). neni to zadny zazrak, ale freza jede a moc se nedusi. chtel bych proto poprosit vsechny, co meli podobny problem, aby vyzkouseli svicku NR15C a napsali, jak se to chova. mozna spolecne na neco prijdeme.
jeste jednou opakuju, ze snimac zapalovani je vporadku, zkousel jsem ho vymontovat z funkcni frezy, ale chova se to porad stejne

tak zavada je tu zpet. zase to desne zere svicky a nejde to do otacek. mam chut to hodit do srotu, kdybych ji nepotreboval. vsechno je odzkousene, na jine freze bez problemu, ale na tehle proste nefunguje. nemate nekdo napad co s tim?
opet jsem vsechno vymenil a porad se mi to nedari odstranit. svicka je cerna a nehaze jiskru. na chvili pomuze uplne vysroubovat soupatko z karburatoru. motor se rozbehne do maximalnich otacek a nouzove s tim dojedu domu, potom to ale stejne zdechne a je konec. je to asi blbost, ale nemuze byt zavada primo v kovovych (hlinikovych) dilech motoru (hnuta klika, ojnice, mikroprasklina v karterech, valci ....)? a nevite nekdo o nejake opravne, kde opravujou simsony?
asi me budete povazovat za blazna, :silly: ale ta zavada je zrejme nakazliva. uz to zacala delat dalsi freza. :pistol: ne v takovem rozsahu, ale volnobeh nedrzi vubec a vykon taky neni co byval (presne tak to zacinalo u te prvni). svicka je jako uhel a do otacek to jde jen velmi tezce a desne kouri. castecne jako v predchozim pripade pomohlo obohaceni smesi zvednutim jehly, ale to neni na dlouho. mate nekdo tuseni co s tim? :help:
Ferda Mravenec, práce všeho druhu

Uživatelský avatar
Niko01
Příspěvky: 644
Registrován: stř led 04, 2012 7:59 pm
Bydliště: Kúty

Re: Fortschritt E930/931

#2107 Nový příspěvek od Niko01 »

Cus Killer,a co indukcna civka???nebude v haji,skus ju vymenit insi ma nenapada. :-/
http://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSy ... re=related
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.

Uživatelský avatar
Killer Koly
Příspěvky: 2789
Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
Bydliště: Strakonice

Re: Fortschritt E930/931

#2108 Nový příspěvek od Killer Koly »

jj, to bylo prvni, co me napadlo. bohuzel to nepomaha :'(
Ferda Mravenec, práce všeho druhu

myn
Příspěvky: 56
Registrován: pon lis 22, 2010 8:56 am

Re: Fortschritt E930/931

#2109 Nový příspěvek od myn »

Ta "nakažlivost" může souviset se způsobem použití. Stejný způsob použití = stejné namáhání => stejná věc odejde. Už jen zjistit co to je. Vše nasvědčuje příliš bohaté směsi (černá svíčka, nechce do otáček, s vyndaným šoupětem jede).
Mě se podobně chovala Jawa 350, když jsem delší dobu jel na nízké otáčky, tak byla schopná se ulít a i chcípnout. Stačilo včas podřadit a vytočit a dobrý. Připadalo mi to, jak když se ten benzín hromadí v karteru. Bylo to vyběhaným karburátorem, ale ten ty jsi měnil že? I tak bych na tvém místě obětoval peníze a koupil úplně nový karbec, abych vyloučil to, že špatný nahradím jiným špatným. Ty karbce u tohoto stroje asi nic moc, mě to sice běhá, ale štělovací šroubek volnoběhu musím mít nadoraz zašroubovaný. Volnoběh to má pěkný, výkon taky, ale takovéhle seřízení není normální. Takže mě za čas karbec asi taky čeká.

Petr válka
Příspěvky: 1
Registrován: stř dub 13, 2016 11:24 am
Bydliště: Brno

Re: Fortschritt E930/931

#2110 Nový příspěvek od Petr válka »

Ahoj . Snažím se oživit tuto mašinku asi po 3-4 letech , vše vyměněno a pořád to zdechalo. přišla na řadu rozborka a na válci a pístu fest rýha. Dá se někde sehnat válec a píst ?

Uživatelský avatar
Killer Koly
Příspěvky: 2789
Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
Bydliště: Strakonice

Re: Fortschritt E930/931

#2111 Nový příspěvek od Killer Koly »

myn píše:Ta "nakažlivost" může souviset se způsobem použití. Stejný způsob použití = stejné namáhání => stejná věc odejde. Už jen zjistit co to je. Vše nasvědčuje příliš bohaté směsi (černá svíčka, nechce do otáček, s vyndaným šoupětem jede).
Mě se podobně chovala Jawa 350, když jsem delší dobu jel na nízké otáčky, tak byla schopná se ulít a i chcípnout. Stačilo včas podřadit a vytočit a dobrý. Připadalo mi to, jak když se ten benzín hromadí v karteru. Bylo to vyběhaným karburátorem, ale ten ty jsi měnil že? I tak bych na tvém místě obětoval peníze a koupil úplně nový karbec, abych vyloučil to, že špatný nahradím jiným špatným. Ty karbce u tohoto stroje asi nic moc, mě to sice běhá, ale štělovací šroubek volnoběhu musím mít nadoraz zašroubovaný. Volnoběh to má pěkný, výkon taky, ale takovéhle seřízení není normální. Takže mě za čas karbec asi taky čeká.
prave ze jsou pouzivane uplne rozdilne. jedna pouze taha prives a druha je na polni prace. karburator jsem menil, sice pouzity, ale vmnohem lepsim stavu, byl to ND ze zanovniho simsona. jeste mam 3. frezu, ktera je dost opotrebovana, v karburatoru jsou ryhy, ale startuje na prvni slapnuti a taha jako blazen. pouzivam ji hlavne v zime na prohrnovani, zimni starty jsou naprosto bez problemu
Ferda Mravenec, práce všeho druhu

myn
Příspěvky: 56
Registrován: pon lis 22, 2010 8:56 am

Re: Fortschritt E930/931

#2112 Nový příspěvek od myn »

To je záhada teda. Karbec z té "zimní" jsi určitě už zkoušel co? Máš výhodu, že toho máš víc, tak můžeš měnit a zkoušet. Ideální by bylo, kdyby se ti povedlo přenést závadu s nějakým dílem na jinou frézu. Co se pamatuju, tak už jsi ale zkusil vyměnit skoro vše, tak zbývá asi samotný motor nebo někde nějaký prodřený drát, přestože podle příznaků bcyh to typoval na karbec.

Uživatelský avatar
Killer Koly
Příspěvky: 2789
Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
Bydliště: Strakonice

Re: Fortschritt E930/931

#2113 Nový příspěvek od Killer Koly »

ano, karbec jsem zkousel, nepomohlo to. ta zavada se mi asi podarila prenest, ale bohuzel nevim s jakym dilem :(
Ferda Mravenec, práce všeho druhu

JoDl
Příspěvky: 13
Registrován: sob dub 11, 2015 9:35 pm
Bydliště: Brno

Re: Fortschritt E930/931

#2114 Nový příspěvek od JoDl »

Petr válka píše:Ahoj . Snažím se oživit tuto mašinku asi po 3-4 letech , vše vyměněno a pořád to zdechalo. přišla na řadu rozborka a na válci a pístu fest rýha. Dá se někde sehnat válec a píst ?
Zkusil bych "Mualmoto" Adresa: Bohunická 229/75, Horní Heršpice, 619 00 Brno
Telefon:327 512 506

modráček
Příspěvky: 220
Registrován: pon čer 01, 2015 7:44 am
Bydliště: pz

Re: Fortschritt E930/931

#2115 Nový příspěvek od modráček »

JoDl píše:
Petr válka píše:Ahoj . Snažím se oživit tuto mašinku asi po 3-4 letech , vše vyměněno a pořád to zdechalo. přišla na řadu rozborka a na válci a pístu fest rýha. Dá se někde sehnat válec a píst ?
Zkusil bych "Mualmoto" Adresa: Bohunická 229/75, Horní Heršpice, 619 00 Brno
Telefon:327 512 506
Já bych zkusil http://www.motokramek.cz/dily-simson-nd ... &offset=40

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“