Desta 1622 - diskuze
Moderátoři: rezis, Leo, Malboro
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
normalne bych to opatrne odvrtal levym vrtakem jak se to kousne tak vytocis zbytky sroubu ven a procistis naftou jak budes pumpovat a je to
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Zdar pánové, prosím poraďte. Jak je v převodovce 1622 řešený reverz ? Je tam plnohodnotný převod na ložiskách nebo je to podobně jako u osobních aut řešené jenom nějakým kolečkem na bronzovém futře, které není konstruované na trvalou zátěž ? O co mi jde - když se z podvozku 1622 udělá zadek traktoru, tzn. se vlastně desta obrátí, vydrží takto převodovka dlouhodobě jezdit "dozadu" ?
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
ale budeš mať len dve rýchlosti dopredu a tri spatečky... je to na ložiskach...
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Díky, super
O tom blokování vím, ale to je myslím udělané jenom ve víku řazení, ne ?
O tom blokování vím, ale to je myslím udělané jenom ve víku řazení, ne ?
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
už si to presne nepamätam mal som to dávno rozobrané...ale z desty trektor nič moc.. nema to uzavierku..
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
My traktor z Desty máme, i bez uzávěrky se to dá je spousta traktorků co ji nemá. Mám 3 rychlosti dopředu a 2 dozadu, z pohledu traktoru. Reverz na trojku nemá vliv, ať je jak chce vždy jede dopředu. Jestli si dobře pamatuju, máme to vyřešeno otočením diferenciálu ale nejsem si jistej už je to dávno co jsme to měli rozhozený. Problém je teď s tím že to nebrzdí ale ani trochu, zřejmě teče olej do brzd a to jsme to přetěsňovali před pár lety. Jak vám brzdí Desty? Popřípadě nějaká rada jak to dlouhodobě vyřešit? Ručka brzdí vcelku dobře, nožní ani ťuk, dřív alespoň trošku
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
1622 brzdi po oprave vždy len chvílu..
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
To jsi mě nepotěšil asi nemáš nějak typ jak to poléčit dlouhodobě viď. Pomohlo by nechat zrepasovat poloosy aby lépe těsnilo gufero, dát i gufera z Vitonu? Nový obložení je samozřejmost asi bych dal i prasátka a udělal to komplet. Ale jestli to nemá cenu tak bych uvažoval nad předěláním na kotoučovky z nějaký dodávky
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Ahoj,R-Martin píše:Tak dneska jsem svážel s mou Destou z louky kulatý balíky sena a v pohodě v terénu rajtovala. Chci tím tedy vyvrátit ty moudra zdejších pesimistů, že tuto mašinu nelze přimět jezdit v mírném terénu.
Úprava zpočívá ve vytvoření dvojmontáží a především v rozložení hmotnosti na obě nápravy tak aby při nenaložené Destě zadní závaží nenadzvedávalo přední kola tak jak je tomu standartně. Já jsem na mé Destě rozpůlil zadní závaží - to byl celkem mazec - dělal jsem to flexou z obouch stran a řez litinou v tl. místy 12cm je celkem o nervy. Dále jsem si vytvořil závaží z betonu z boků desty - viz. foto které mi zároveň slouží jako blatník - to když lítám v bláté víc jak 60kou
Dál jsem si vytvořil nad motorem korbyčku kde podle potřeby mohu dát další závaží - skládal jsem nedávno kamion zámkovky, palety vážily cca 1400kg což v pohodě zvládla.
PS. Tak fotku se mi nepodařilo nakonec vložit, tak snad příště - píše mi to že bylo dosaženo max.velikosti příloh
zatím jsem destu nepřivezl, ale už mám připravenou 1522 s benzínovym motorem a budu řešit něco podobnýho jako ty. Jak jsi řešil tu dvoumontáž? Todle je pro mě asi zásadní úprava. Ještě jsem popravdě tu ještěrku ani pořádně neprozkoumal, úprava v Tvém stylu je nevyhnutelná.
-
- Příspěvky: 1791
- Registrován: stř črc 11, 2007 6:23 pm
- Bydliště: zlín
Re: Desta 1622 - diskuze
kluci dotaz,
mám se jít dívat na VZV DESTA, ale nemá štítek, jak poznám typ, nosnost atd.
co vím -má 3V motor zetor, ve předu jednomontážky, v zadu širokou nápravu., nemá kabinu - má jen ochranný rám,bez dveří
co tlaky čerpadla na zvedání, jde to nějak změřit, jsou na netu někde katalogy ke stažení, co všechno odzkoušet než to koupím?
odzkouším tlak mazání motoru na to budík mám, projedu to, zahřeju hydr. olej a odzkouším zvedání s břemenem na max nahoru, ale co dál..
je mi jasné že nějaké vůle to na řízení,táhlech atd . bude mít, to je vše mechanika -to je opravitelné. ale co dál..
je to něco takového
https://www.yauto.cz/zemedelska-technik ... 51046.html
ale co jsem se dočetl zde ve vláknu - tak zde je motor bud benzin nebo nafta dvouvalác? ta moje by měla být 3V zetor.
používal se nekde 3V zetor v destě?
díky za jakoukoliv radu.
mám se jít dívat na VZV DESTA, ale nemá štítek, jak poznám typ, nosnost atd.
co vím -má 3V motor zetor, ve předu jednomontážky, v zadu širokou nápravu., nemá kabinu - má jen ochranný rám,bez dveří
co tlaky čerpadla na zvedání, jde to nějak změřit, jsou na netu někde katalogy ke stažení, co všechno odzkoušet než to koupím?
odzkouším tlak mazání motoru na to budík mám, projedu to, zahřeju hydr. olej a odzkouším zvedání s břemenem na max nahoru, ale co dál..
je mi jasné že nějaké vůle to na řízení,táhlech atd . bude mít, to je vše mechanika -to je opravitelné. ale co dál..
je to něco takového
https://www.yauto.cz/zemedelska-technik ... 51046.html
ale co jsem se dočetl zde ve vláknu - tak zde je motor bud benzin nebo nafta dvouvalác? ta moje by měla být 3V zetor.
používal se nekde 3V zetor v destě?
díky za jakoukoliv radu.
Re: Desta 1622 - diskuze
Zdravím pánové. Před léty jsem si koupil věž z VZV desta 1622 a nyní si z ní dělám dílenský zvedák. Garáž mám vysokou 3.5 m a hlavně chci zvednout přívěsný vozík který mi v garáži překáží. Samozřejmě ale chci zvednout také auto k servisu. Desta 1622 má deklarovaný zdvih 1.6 t, je to max hmotnost pro danou věž nebo omezení vyplývá ze stability podvozku desty?
Případně z důvodu bezp. mohu posílit nosnost řetězu přidáním lanka přes kladku ukotveného vozík vidle /rám věže.
Auto mám Citroen Xantia a ta neváží víc ja 1500 kg.
Případně z důvodu bezp. mohu posílit nosnost řetězu přidáním lanka přes kladku ukotveného vozík vidle /rám věže.
Auto mám Citroen Xantia a ta neváží víc ja 1500 kg.
Re: Desta 1622 - diskuze
Nosnost věže rozhodně postačuje. Soused takový zvedák měl. Kromě věže na něm byla ještě svislá stojina s děrami po asi 8cm , do kterých samotížně zaskakovala západka. Takže při náhodném pádu při zdvihu by to spadlo jen těch 8 cm. Při práci se to pověsilo do díry v patřičné výšce. Při spouštění se to muselo nejdříve kousek nadzvednout a pak západku rukou po celou dobu nadlehčovat a spouštět. Bylo to super bezpečné.
Desta 1622 bvh
Zdravim chtel sem se zeptat dnes sme koupili destu 1622 bvh a nema posilovac rizeni je mozne ho dodelat ? Dekuji za rady
Re: Desta 1622 bvh
Potřebuješ mít převodovku na dvě čerpadla a píst ,avie nebo zetor,olejovej filtr a nadobku na olej https://s25.postimg.cc/paepj5fa7/78041428.jpg
zetor a liaz navzdy