MOTORY ZETOR - obecná diskuse

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kaja.h
Příspěvky: 1304
Registrován: čtv úno 10, 2011 3:35 pm
Bydliště: Pelhřimov

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#316 Nový příspěvek od kaja.h »

Má se opírat o přední šroub třmenu kterým je vstřikovací ventil přitažen.
Je to v poznámce v každé dílenské příručce. Mám je stažený zde z manualů. Jak 4711, tak 6911.
Jede traktor, je to Zetor 3011

pavel sk
Příspěvky: 13436
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#317 Nový příspěvek od pavel sk »

Môže.

Uživatelský avatar
kugva
Příspěvky: 1037
Registrován: čtv pro 12, 2013 10:22 pm
Bydliště: Litoměřice

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#318 Nový příspěvek od kugva »

kde jste to v dílenský příručce našli ? já jsem jí pročetl dvakrát a nikde jsem to nenašel :'(

Uživatelský avatar
kaja.h
Příspěvky: 1304
Registrován: čtv úno 10, 2011 3:35 pm
Bydliště: Pelhřimov

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#319 Nový příspěvek od kaja.h »

Na straně 25,26 demontáž vstřiku.
Jede traktor, je to Zetor 3011


jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#321 Nový příspěvek od jarda avsop »

1,5mm je napsano traktory zetor František Lupoměch strana 212 ,ale neřešte to je to jedno nema to na chod motoru žadny vliv

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#322 Nový příspěvek od DYK »

Snad abych to více objasnil. Já sám dobře vím, že ty motory jedou skoro vždy bez ohledu na nějakou přesnost. Když se zde řeší výměna a nastavení trysek, dbá se na správné umístění trysek do vstřikovače - ryska na rysku a tady to co řeším já kde je možná úchylka třeba dvě rysky nevadí? Taky se chci dobrat "pravdy"´, abych věděl. Jinak na tom nelpím, no.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#323 Nový příspěvek od jarda avsop »

pravdu jsem ti napsal a jestli jsi někdy měnil trysku tak ty rysky jsou od sebe tak daleko že když to sešroubuješ tak to je jen odhadem v rovině a na tom sešroubovaní zaleží víc jak na te vzdalenosti od toho šroubu

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#324 Nový příspěvek od DYK »

Dát rysku na rysku není problém, je na to přípravek a nebo se dá si nějak poradit, aby to sedělo. Pokud dám tedy rysku na rysku a pak celý vstřikovač v hlavě pootočím, prostě usadím jinak než má být, je to podle mne úplně stejný, jako když nebudu řešit rysky. Je přece jedno, co je pootočený jinak než má, jestli jen tryska, nebo celý vstřikovač s tryskou.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#325 Nový příspěvek od jarda avsop »

nejpřesnější informace tady napsal PAVEL SK na předchozí straně

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#326 Nový příspěvek od DYK »

Já to teda zopakuju. Já o informacích Pavla sk vím a nepochybuji o nich, ale když vím, že se dívám na ještě originál motor(y) a ne na jeden a tam je to jinak, mám určité pochybnosti. Ta mezera je tam větší a co víc, je na těch vícero motorech tak nějak stejná. Zatím se mi nedaří kontaktovat toho správného člověka ze Zbrojovky. Čas je proti mě. Taky nevylučuju, že to opravdu bude tak, jak napsal Pavel hned ze začátku. Ono lidi co to zde čtou a zaměří se na tento jev a chtělo se jim psát, určitě napíšou, že to taky vidí trošku jinak. Ono totiž i kdyby na tom motoru, který neprošel ještě GO ale dělali se třeba jen vstřiky, se to po vrácení opravených vstřikovačů usadí do hlavy na původní místo, protože jsou už trubky "naučený" a jinak to nepustí.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

pavel sk
Příspěvky: 13436
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#327 Nový příspěvek od pavel sk »

Uz len pre tu srandu som este nalistoval aj staru dielensku prirucku pre Zetor 2011, 3011, 4011. Tam sa uvadza ze pri montazi trisky do vstrekovacieho ventilu musi byt dodrzana poloha risiek na tele trisky a tele vstrekovaca. Samotny vstrekovaci ventil sa do hlavy motora montuje v takej polohe, ze sa natrubok vstrekovaca musi jemne dotykat upevnovacieho predneho štyftsrobu M8. :-/ Tak mame na vyber. Podla mna ten jeden mm hore dole. Ono ta dana poloha vstrekovacieho ventilu voči vyrovej komôrke v pieste je kvoli spravnej geometrii rozpraseniu nafty voci kuzelu vyrovej komôrky. Ono to na vykone tak nepoznat ale ide skor o spravny vyplach komôrky a nizsiemu karobonovaniu v komôrke a cistote vznietenia. Ine ma uz nenapada. Podla mna je to tak dolezite ako aj spravna hlbka osadenia vstrekovaca a trisky voci piestu. Ono je to dost citit ked triska vstrekuje palivo do piesta tak ako ma a nie na piest. Preto sa racej drzim pri oprave toho co je dane a overene rokmi.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#328 Nový příspěvek od DYK »

Pavle, a zase máš pravdu. Dát rysku na rysku není problém, jak jsem uvedl, buď pomocí přípravku, nebo co si kdo udělá či pomůže a ano, má to i vliv na zanášení spalovacího prostoru, tedy dobré prohořívání směsi. Má svůj význam i ta poloha kam až špička trysky sahá v hlavě - spalovacím prostoru, proto není dobré pod vstřikovače dávat normální podložky, když už to netěsní v pouzdře, ale ty tenké několika ti desetinové - hliníkové. Ty to zatěsní také a nemají takový vliv na onu polohu trysky.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#329 Nový příspěvek od jarda avsop »

přiznam se vam že jsem dlouho ty motory dělal a ty trysky take když jsem to po někom dělal nikdy to nebylo uplně přesně asi to nikdo předemnou moc neřešil a nikdy nebyl problem s motorem tak si myslím že zas tak přesně to nemusí byt

Uživatelský avatar
mazhor
Příspěvky: 840
Registrován: úte srp 17, 2010 8:09 am

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#330 Nový příspěvek od mazhor »

Vcera jsem se 6245 vezl 6,5t sterku cca 8km prakticky porad do kopce na plny vykon, misty i na dvojku. Behem jizdy me teplota vystoupala az skoro na 120 stupnu dle budiku. Zadna para ale z podkapoty nesla. Po rovine teplota postupne spadla na 90. Kde muze byt chyba, nebo je to Ok? Voda v chladici nechybela. Pri normalni jizde i polnich pracech se teplota drzi porad okolo 80.

Odpovědět

Zpět na „Motory Zetor“