Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
Moderátoři: rezis, Leo, Malboro
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
To by mě taky zajmalo,Chmelova kara a vozik za PF62...
Zetor 6718 DEEP RED
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
Česťa: Jestli jde vyběhat i dnes to netuším. Já mám vše pořešené, dokud to šlo. Teď mění předpisy jak na běžícím pásu. Chmelová kára dřív šla, jak dnes netuším.
http://www.youtube.com/watch?v=Abh1j5Wmy5M Z25K štípač
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
chlapi potreboval bych prihlasit plosinu N25 namate někdo kontak do to vyzkumaku dekuji
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
Státní zkušebna zemědělských,
potravinářských a lesnických strojů, a.s.
Útvar 22
Třanovkého 622/11
163 04 Praha 6 - Řepy
ing. Jiří Mareš
http://www.szzpls.cz/kontakty
potravinářských a lesnických strojů, a.s.
Útvar 22
Třanovkého 622/11
163 04 Praha 6 - Řepy
ing. Jiří Mareš
http://www.szzpls.cz/kontakty
http://www.youtube.com/watch?v=Abh1j5Wmy5M Z25K štípač
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
dekuji za informaci telefony tam tento tyden vůbec nefungovali tak to zkusim přes email
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
Jak jsi dopadl s tou N25???taky bych to potreboval poresit.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
Zde je nakouslé zajímavé téma, které se již okrajově řešilo v mnoha vláknech.
Ano je pravda, že dopravní předpisy platí na všech,nebo většině veřejných komunikací a to i na polních,lesních,obecních či jiných evidovaných cestách.
Samozřejmě policie málo kdy číhá u lesa za trnkovým keřem,pokud tam není na nějaké ohlášení,resp. nějaký teplý bonz. Poté to budí dojem,že je to na těchto prašných cestách v pohodě,ale jen do okamžiku než se sčuchnete s nějakým cyklistou,motorkářem,houbařem či jiným vozidlem,pak začne kopec srandy.
Co se týče vozidel bez SPZ,což jsou pracovní stoje,jak nesené,polonesené,tažené či samojízdné,tak ode všech může po vás policista chtít nějaké technické osvědčení,že je schválené pro provoz na pozemních komunikacích, takže si dejte pozor i na ty všechny po domácku vyrobené heblata, jako jsou různé kultivátory,pluhy,plečky,řádkovače, popř. ze zahraničí dovezené staré nářadí a stroje,které nejsou u nás na území ČR schválené a těch je vidět po zahradách taky velmi hodně.
Do kategorie "S" jdou zařadit i nějaké přívěsy nebo návěsy určené pro přepravu,které nemusí mít SPZ. Nejčastěji to jsou traktorové nosiče kontejnerů starší výroby, přepravníky strojů a nářadí atp.
Ano je pravda, že dopravní předpisy platí na všech,nebo většině veřejných komunikací a to i na polních,lesních,obecních či jiných evidovaných cestách.
Samozřejmě policie málo kdy číhá u lesa za trnkovým keřem,pokud tam není na nějaké ohlášení,resp. nějaký teplý bonz. Poté to budí dojem,že je to na těchto prašných cestách v pohodě,ale jen do okamžiku než se sčuchnete s nějakým cyklistou,motorkářem,houbařem či jiným vozidlem,pak začne kopec srandy.
Co se týče vozidel bez SPZ,což jsou pracovní stoje,jak nesené,polonesené,tažené či samojízdné,tak ode všech může po vás policista chtít nějaké technické osvědčení,že je schválené pro provoz na pozemních komunikacích, takže si dejte pozor i na ty všechny po domácku vyrobené heblata, jako jsou různé kultivátory,pluhy,plečky,řádkovače, popř. ze zahraničí dovezené staré nářadí a stroje,které nejsou u nás na území ČR schválené a těch je vidět po zahradách taky velmi hodně.
Do kategorie "S" jdou zařadit i nějaké přívěsy nebo návěsy určené pro přepravu,které nemusí mít SPZ. Nejčastěji to jsou traktorové nosiče kontejnerů starší výroby, přepravníky strojů a nářadí atp.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
Kterákoliv silnice schválená k provozu. Pokud pojedeš po cestě na soukromém pozemku, nikdo na tebe nemůže, kromě majitele pozemku.Mako4991 píše:Čo sa myslí pod pojmom verejná komunikácia? Cesty ktorých tried?
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
To je taky zajímavé, protože jsou i soukromé cesty, které jsou užívány jako veřejné a zajímalo by mne, jak by se co řešilo v případě nějakého konfliktu či nehody, je uplatňována vyhláška a zákon o provozu na pozemních komunikacích v tom případě úplně stejně?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
Úplně stejně. Je to stejný případ jako parkoviště před Tescem.
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
Na soukromém pozemku určuje majitel pozemku, jak se bude jezdit. Tzn, že si může udělat svoje dopravní značky, může chtít jezdit vlevo a různé chujoviny. Klidně ale může převzít i zákon o pozemních komunikacích a bude se jezdit stejně, jako všude jinde, může si ho i dle svých potřeb upravit.
U nás ve fabrice máme svůj dopravní řád, kde platí zákon o pozemních komunikacích, takže máme běžné značky, ale určeny jiný přednostiv jízdě, u nás májí manipulační vozíky všude přednost před chodci a pak před automobily. Takže auto musí dát přednost všem. Sami jsme si upravili právo přednosti v jízdě, třeba tak, jak to mají běžně sanitky nebo policajti s majákem. Máme to odsouhlaseno DI a je to legální. Dopravní řád visí na vrátnici a každý, kdo projede vrátnicí s ním musí souhlasit a dodržovat ho.
Co se týče škody, tak opět určuje majitel pozemku, zda máš nárok, či nikoliv, u nás platí toto: Řidič bere na vědomí, že komunikace uvnitř areálu XXXX a.s. nepodléhají účinkům zákona o provozu na pozemních komunikacích. Není proto ani možné vymáhat případné škody vzniklé na vozidle dle ustanovení tohoto zákona.
Řidiči veškerých vozidel vjíždějících do areálu a pohybujících se v něm jsou povinni se chovat se tak, aby jim ani jiným osobám v důsledku provozu vozidla nevznikla žádná škoda na majetku
Pravidla, jimiž jsou řidiči pohybující se se svým vozidlem po areálu povinni se řídit, vycházejí z pravidel stanovených v zákonu o provozu na pozemních komunikacích
U nás ve fabrice máme svůj dopravní řád, kde platí zákon o pozemních komunikacích, takže máme běžné značky, ale určeny jiný přednostiv jízdě, u nás májí manipulační vozíky všude přednost před chodci a pak před automobily. Takže auto musí dát přednost všem. Sami jsme si upravili právo přednosti v jízdě, třeba tak, jak to mají běžně sanitky nebo policajti s majákem. Máme to odsouhlaseno DI a je to legální. Dopravní řád visí na vrátnici a každý, kdo projede vrátnicí s ním musí souhlasit a dodržovat ho.
Co se týče škody, tak opět určuje majitel pozemku, zda máš nárok, či nikoliv, u nás platí toto: Řidič bere na vědomí, že komunikace uvnitř areálu XXXX a.s. nepodléhají účinkům zákona o provozu na pozemních komunikacích. Není proto ani možné vymáhat případné škody vzniklé na vozidle dle ustanovení tohoto zákona.
Řidiči veškerých vozidel vjíždějících do areálu a pohybujících se v něm jsou povinni se chovat se tak, aby jim ani jiným osobám v důsledku provozu vozidla nevznikla žádná škoda na majetku
Pravidla, jimiž jsou řidiči pohybující se se svým vozidlem po areálu povinni se řídit, vycházejí z pravidel stanovených v zákonu o provozu na pozemních komunikacích
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
Otázka byla na komunikace veřejně přístupné a ne na uzavřený areál.
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
šedo,takže podle tebe majitel pozemku určí že nemáš nárok na případnou škodu a tím je to závazný?Ku..a vy tam máte zákony a to nebydlíme daleko od sebe. Ty plodíš perly a nejhorší na tom je že tomu i věříš a to ted nemyslím jen toto ale zase jsi spokojenej člověk,všechno brát s takovou lechkostí. :friends:Není to tak že si mužeš určit svá pravidla na tvém zabezpečeném pozemku?Veřejná cesta muže být i na soukromém pozemku a to mi nevykládej že si mužeš určit třeba to ježdění na druhé straně.Nebo jsi o tom nikdy neslyšel že veřejná cesta muže mít soukromého vlastníka?
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
Chlapci pravdu máte obaja a ani jeden . V celej europe platí že cestný zákon je platný na komunikáciách ktoré sú zapísané v tzv.passporte cestnej siete. Lokalne ho má každá okresná správa ciest. Teda ak je v ňom zapísaná aj súkromná cesta tak na nej platí cestný zákon.Prúser je s tými ostatnými. Ak by polícia chcela a vedela ísť do detailov tak na ostatné komunikácie sa uplatňuje polný zákon a tam sú sankcie ovela prísnejšie.Kvoli tomu že mi moje deti (maloleté) jazdili s motorovým vozidlom po mojich poliach som sa dostal až na súd. Z toho vyplýva že ak fabrika nedá svoje cesty štátu(nedaruje) tak si na nich môže uplatniť vlastné zákony a nemusí to byť ani uzavretý areal. No a k tomu Tescu - na slovensku je precedens keď poisťovňa nezaplatila škodu na parkovisku ,pretože nebolo zvlášť skolaudované a odobrené cestnou správou.Netvrdím že tieto zákony a predpisy sú správne ale jednoducho tu platia takže.....
Ešte pre Honzu : cementáreň Rohožník určila ,že do objektu môžu vojsť len vozidlá s uzavretými oknami. Ja som si vnútri okno otvoril a z podniku ma vyviedla policia , navyše mám doživotný zákaz vstupu na ich pozemok. Samozrejme to otvorené okno bol len začiatok.
Ešte pre Honzu : cementáreň Rohožník určila ,že do objektu môžu vojsť len vozidlá s uzavretými oknami. Ja som si vnútri okno otvoril a z podniku ma vyviedla policia , navyše mám doživotný zákaz vstupu na ich pozemok. Samozrejme to otvorené okno bol len začiatok.
Re: Vlekem bez SPZ legálně po silnicích
Jestli je to uzavřený objekt a je vydán interní zákaz tak se to musí dodržovat ale neodporuje to zákonu,ale nevěřim tomu že třeba na polní cestě když je soukromá a veřejně se po ní jezdí tak si mužeš určovat třeba po jaký straně se bude jezdit.A ještě mi napiš v čem jsem neměl pravdu.Děkuju.