Přestavba TK14
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: sob dub 19, 2014 3:58 pm
- Bydliště: Hodonín
Přestavba TK14
Na jakou částku by vyšla přestavba z TK14 na MT8-132?
Re: Přestavba TK14
To záleží přece na tom, za kolik a jakou verzi motoru seženeš.
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Re: Přestavba TK14
Pokud z toho chceš dělat "obyčejnou" MT8 132, tak jak se vyráběla na začátku 90. let, tak počítej cca 30 tisíc za motor (přímo ve Slavservisu se prodávají generálkované Slavie 2S90A za 40, ale je na to pořadník), pokud koupíš z centrály, tak musíš řešit úpravu setrvačníku, přírubu.
Pokud chceš už něco lepšího, tak originální hydraulické řízení je něco kolem 30ti, zadní tříbodový závěs kat. N1 je za dvanáct... Obě tyhle úpravy jdou udělat doma za cca třetinové náklady. Ale chce to umět a mít na to čas.
No a pro fajnšmekry ještě může být přestavba, aby ti i při pohonu všech čtyř kol točil vývoďák 540 otáček, takže tam ta přestavba u Šálka vychází na 25 tisíc. A existuje i zadní uzávěrka... Nebo motor Lombardini 9LD625 - dvouválec vzducháč, a to je asi 90.
Takže přestavovat se dá do aleluja, ale chce to mít balík. Záleží, co od toho očekáváš, co si umíš udělat sám atd.
Pokud chceš už něco lepšího, tak originální hydraulické řízení je něco kolem 30ti, zadní tříbodový závěs kat. N1 je za dvanáct... Obě tyhle úpravy jdou udělat doma za cca třetinové náklady. Ale chce to umět a mít na to čas.
No a pro fajnšmekry ještě může být přestavba, aby ti i při pohonu všech čtyř kol točil vývoďák 540 otáček, takže tam ta přestavba u Šálka vychází na 25 tisíc. A existuje i zadní uzávěrka... Nebo motor Lombardini 9LD625 - dvouválec vzducháč, a to je asi 90.
Takže přestavovat se dá do aleluja, ale chce to mít balík. Záleží, co od toho očekáváš, co si umíš udělat sám atd.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: sob dub 19, 2014 3:58 pm
- Bydliště: Hodonín
Re: Přestavba TK14
Sám si nic udělat neumím, takže by mi to někdo dělal. Chtěl bych určitě nový motor, kryty (i blatníky). Řízení by se klidě mohlo nechat i stejné, ne?
Re: Přestavba TK14
Hele, ještě existuje jedna varianta... Šálek Ti prodá MT8 132 po GO - motor po GO, převodovky, hydraulické řízení, zadní TBZ kat. N1, nové plechy, kola, pláště,... a ten traktor stojí nějakých 165 tisíc (alespoň před třemi lety stál). A to své TK bys mu dal protihodnotou. Máš traktor, který nemusíš řešit a máš na něho rok záruku. Nebo vzít něco z jeho starší produkce, co mu tam lidi vozí na protihodnotu za nové malotraktory.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: Přestavba TK14
když jsem kupoval v lisopadu wineu tak mtéčko tam měl cca 90tisíc a bylo moc pěkné,Tom píše:Hele, ještě existuje jedna varianta... Šálek Ti prodá MT8 132 po GO - motor po GO, převodovky, hydraulické řízení, zadní TBZ kat. N1, nové plechy, kola, pláště,... a ten traktor stojí nějakých 165 tisíc (alespoň před třemi lety stál). A to své TK bys mu dal protihodnotou. Máš traktor, který nemusíš řešit a máš na něho rok záruku. Nebo vzít něco z jeho starší produkce, co mu tam lidi vozí na protihodnotu za nové malotraktory.
Re: Přestavba TK14
Normální MT nebo po GO? Jestli po GO, tak to určitě byla cena za starý traktor protihodnotou.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: Přestavba TK14
Tom píše:Normální MT nebo po GO? Jestli po GO, tak to určitě byla cena za starý traktor protihodnotou.
ne to nebylo po go,možná to prošlo servisem,
- Jožo Kovalčík
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned říj 16, 2011 2:05 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Přestavba TK14
Vyrába ešte Šálek motory Agro 2S90T (pôvodne Slavia 2S90A) ? V cenníku má stále dve varianty 2S90T (18 HP) alebo 2S95T (25 HP).
Tom píše:Pokud z toho chceš dělat "obyčejnou" MT8 132, tak jak se vyráběla na začátku 90. let, tak počítej cca 30 tisíc za motor (přímo ve Slavservisu se prodávají generálkované Slavie 2S90A za 40, ale je na to pořadník), pokud koupíš z centrály, tak musíš řešit úpravu setrvačníku, přírubu.
Pokud chceš už něco lepšího, tak originální hydraulické řízení je něco kolem 30ti, zadní tříbodový závěs kat. N1 je za dvanáct... Obě tyhle úpravy jdou udělat doma za cca třetinové náklady. Ale chce to umět a mít na to čas.
No a pro fajnšmekry ještě může být přestavba, aby ti i při pohonu všech čtyř kol točil vývoďák 540 otáček, takže tam ta přestavba u Šálka vychází na 25 tisíc. A existuje i zadní uzávěrka... Nebo motor Lombardini 9LD625 - dvouválec vzducháč, a to je asi 90.
Takže přestavovat se dá do aleluja, ale chce to mít balík. Záleží, co od toho očekáváš, co si umíš udělat sám atd.
Re: Přestavba TK14
Myslím, že je vyrábí, kolega loni bral repasovaný MT8 právě s tou 2S95 T a je zatím naprosto spokojený. Až na tu cenu...
- Jožo Kovalčík
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned říj 16, 2011 2:05 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Přestavba TK14
No, tie ceny má skutočne astronomické, jak z inej dimenzie. Zaujímalo by ma či diely na TK-čka vyrába výhradne Šálek alebo sú aj iný výrobcovia?
- robert xxx
- Příspěvky: 1100
- Registrován: pon zář 20, 2010 10:07 am
- Bydliště: Martin
Re: Přestavba TK14
Napríklad ten z tz4k14 si ich dáva vyrábať aby to mal lacnejšie.
- Jožo Kovalčík
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned říj 16, 2011 2:05 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Přestavba TK14
Myslíš Bombica firma Hellco, s.r.o.? Áno viem, že plošiny ktoré predáva http://www.tz4k14.sk/plosina-56039-d105.htm nie sú od Šálka. O iných dieloch neviem či si ich dáva vyrábať. Len hlavne že píše ku servu ktoré predáva, že:
Pozor - na trhu sa predáva aj lacnejšia neoriginálna konštrukcia, kde funkčnosť nie je poctivo krytá garanciou!!!
Nech toto píše aj ku tej svojej plošine, že je neoriginálna. Rúru na oboch pedáloch sme museli kvoli tej jeho plošine skracovať a niečo sústružiť lebo sa nedala napasovať do zadného závesu riadenia.
Pozor - na trhu sa predáva aj lacnejšia neoriginálna konštrukcia, kde funkčnosť nie je poctivo krytá garanciou!!!
Nech toto píše aj ku tej svojej plošine, že je neoriginálna. Rúru na oboch pedáloch sme museli kvoli tej jeho plošine skracovať a niečo sústružiť lebo sa nedala napasovať do zadného závesu riadenia.
robert xxx píše:Napríklad ten z tz4k14 si ich dáva vyrábať aby to mal lacnejšie.
-
- Příspěvky: 4581
- Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Přestavba TK14
Když sem dával 2 pístový řízení na první Mtčko,tak sem jen trochu přibrousil plošinu a v pohodě sem to složil doma
- Jožo Kovalčík
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned říj 16, 2011 2:05 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Přestavba TK14
Áno, zložiť som to potom vedel aj ja, ale malo by to byť tak, že keď objednám nový diel, tak má presne pasovať tam kam patrí a nie ešte ho upravovať aby som to vedel zložiť. To je čo za zlodejina, človek kúpi dosť drahý diel, a je to pritom typ "DODO"- dorob si doma. Potom nech sa všetci šturia, a nie hrajú sa na serióznych obchodníkov.
PULDrapalik píše:Když sem dával 2 pístový řízení na první Mtčko,tak sem jen trochu přibrousil plošinu a v pohodě sem to složil doma