Pepinuv "URSUS 3045"

4x4, 6x6 apod

Moderátoři: rezis, Toreto

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Pepino
Příspěvky: 1409
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#31 Nový příspěvek od Pepino »

radar píše:ta pøevodovka je V3S pøídavná nebo rozvodovka???
je no pridavna prevodovka- hodne lidi tomu rika rozvodovka, avsak rozvodovka je diferak.

Uživatelský avatar
Pepino
Příspěvky: 1409
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#32 Nový příspěvek od Pepino »

Rendy9999 píše:tak zkrácení se ti povedlo ono to neni práce na jeden den
8)
mohlo to byt zfrezovany jeste o cca 15mm ale takhled to plni funkci taky perfektne.. 8) diky za inspiraci.. :friends:

Uživatelský avatar
bastardtraktor
Příspěvky: 4632
Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Pepinuv "Rendl"

#33 Nový příspěvek od bastardtraktor »

pepino píše: Obrázek
Jak se osvìdèují tyhle kola ze Zila na nápravì z V3Sky ??

A proè tam máš pøevodovku Zil a ne i redukèní ze ZILa - alespoò tak píšeš?? I když se mi zdá, že tam máš i redukèní ze Zila.
Jaká tam teda je redukèní ??

Jak se dá využít náhonový vývod u Zila na redukèní skøíni ?? - mì se zdá strašnì malièký, a rychle se toèí - utáhne to po zpøevodování nìjakí náøadí na 540 ot/min ?? - sekaèku ??
ooooooooooooo

Uživatelský avatar
Pepino
Příspěvky: 1409
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#34 Nový příspěvek od Pepino »

je tam hlavni prevodovka zil 131 a pridavna V3S.. a to proto ze jsem pouzil to co jsem mnel.. navic pridavna "redukcni" prevodovka ze zilu je moc velka- ma mezinapravovej diferak.. nevim ktery vyvod myslis ale jestli myslys vyvod na hlavni prevodovce zil tak ten je na navijak takze neco vydrzi.. ale ja ho treba uz pekne dlouho nemuzu sehnat..

Uživatelský avatar
Lars
Příspěvky: 1096
Registrován: úte črc 03, 2007 10:58 pm
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

#35 Nový příspěvek od Lars »

pepino píše:je tam hlavni prevodovka zil 131 a pridavna V3S.. a to proto ze jsem pouzil to co jsem mnel.. navic pridavna "redukcni" prevodovka ze zilu je moc velka- ma mezinapravovej diferak.. nevim ktery vyvod myslis ale jestli myslys vyvod na hlavni prevodovce zil tak ten je na navijak takze neco vydrzi.. ale ja ho treba uz pekne dlouho nemuzu sehnat..
myslim že pøidavna ze zila nema vyvod na navijak. a stejnì neni spojena s pøevodovkou tak jak to ma vejda
kurva už dvakrát jsem to uřizl a furt je to krátký!!!!!

Uživatelský avatar
bastardtraktor
Příspěvky: 4632
Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

#36 Nový příspěvek od bastardtraktor »

pepino píše:je tam hlavni prevodovka zil 131 a pridavna V3S.. a to proto ze jsem pouzil to co jsem mnel.. ma mezinapravovej diferak.. nevim ktery vyvod myslis ale jestli myslys vyvod na hlavni prevodovce zil tak ten je na navijak takze neco vydrzi.. ale ja ho treba uz pekne dlouho nemuzu sehnat..
Mám tu tu redukèní ze Zila a nahoøe má vývodivou náhonovou høídelku - vypínatelnou. Je tenká asi 20mm, ale rychle se toèí - šla by na 540ot. zpøevodovat
Chci použít moror Mercedes 240D s originál pøevodovkou a tu redukèní ze Zila, ale mezi to by se mìlo ještì dát nejakou další pøevodovku ?? , Nebo by staèil stálý pøevod øetìzem , nebo radši zubatym øemenem.
Pøevodovek tu mam 3 prde.e, ale bylo by to dlouhé ještì víc.

A jak jsi spoklen s tìmi koly ze Zila na nápravì V3S ??
ooooooooooooo

Uživatelský avatar
Lars
Příspěvky: 1096
Registrován: úte črc 03, 2007 10:58 pm
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

#37 Nový příspěvek od Lars »

bastardtraktor píše:
pepino píše:je tam hlavni prevodovka zil 131 a pridavna V3S.. a to proto ze jsem pouzil to co jsem mnel.. ma mezinapravovej diferak.. nevim ktery vyvod myslis ale jestli myslys vyvod na hlavni prevodovce zil tak ten je na navijak takze neco vydrzi.. ale ja ho treba uz pekne dlouho nemuzu sehnat..
Mám tu tu redukèní ze Zila a nahoøe má vývodivou náhonovou høídelku - vypínatelnou. Je tenká asi 20mm, ale rychle se toèí - šla by na 540ot. zpøevodovat
Chci použít moror Mercedes 240D s originál pøevodovkou a tu redukèní ze Zila, ale mezi to by se mìlo ještì dát nejakou další pøevodovku ?? , Nebo by staèil stálý pøevod øetìzem , nebo radši zubatym øemenem.
Pøevodovek tu mam 3 prde.e, ale bylo by to dlouhé ještì víc.

A jak jsi spoklen s tìmi koly ze Zila na nápravì V3S ??
kolik ta redukèka ze zila má vyvodù? mìla by mit 4. jeden vstup od pøevodovky a tøi výstupy, jeden dopøedu a dva dozadu. ta tvoje má ještì jeden?
kurva už dvakrát jsem to uřizl a furt je to krátký!!!!!

Uživatelský avatar
Pepino
Příspěvky: 1409
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#38 Nový příspěvek od Pepino »

Lars píše:
bastardtraktor píše:
pepino píše:je tam hlavni prevodovka zil 131 a pridavna V3S.. a to proto ze jsem pouzil to co jsem mnel.. ma mezinapravovej diferak.. nevim ktery vyvod myslis ale jestli myslys vyvod na hlavni prevodovce zil tak ten je na navijak takze neco vydrzi.. ale ja ho treba uz pekne dlouho nemuzu sehnat..
Mám tu tu redukèní ze Zila a nahoøe má vývodivou náhonovou høídelku - vypínatelnou. Je tenká asi 20mm, ale rychle se toèí - šla by na 540ot. zpøevodovat
Chci použít moror Mercedes 240D s originál pøevodovkou a tu redukèní ze Zila, ale mezi to by se mìlo ještì dát nejakou další pøevodovku ?? , Nebo by staèil stálý pøevod øetìzem , nebo radši zubatym øemenem.
Pøevodovek tu mam 3 prde.e, ale bylo by to dlouhé ještì víc.

A jak jsi spoklen s tìmi koly ze Zila na nápravì V3S ??
kolik ta redukèka ze zila má vyvodù? mìla by mit 4. jeden vstup od pøevodovky a tøi výstupy, jeden dopøedu a dva dozadu. ta tvoje má ještì jeden?
mozna na cerpadlo- tlakovy mazani prevodovky ale to nevim..

Uživatelský avatar
Pepino
Příspěvky: 1409
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#39 Nový příspěvek od Pepino »

bastardtraktor píše:
pepino píše:je tam hlavni prevodovka zil 131 a pridavna V3S.. a to proto ze jsem pouzil to co jsem mnel.. ma mezinapravovej diferak.. nevim ktery vyvod myslis ale jestli myslys vyvod na hlavni prevodovce zil tak ten je na navijak takze neco vydrzi.. ale ja ho treba uz pekne dlouho nemuzu sehnat..
Mám tu tu redukèní ze Zila a nahoøe má vývodivou náhonovou høídelku - vypínatelnou. Je tenká asi 20mm, ale rychle se toèí - šla by na 540ot. zpøevodovat
Chci použít moror Mercedes 240D s originál pøevodovkou a tu redukèní ze Zila, ale mezi to by se mìlo ještì dát nejakou další pøevodovku ?? , Nebo by staèil stálý pøevod øetìzem , nebo radši zubatym øemenem.
Pøevodovek tu mam 3 prde.e, ale bylo by to dlouhé ještì víc.

A jak jsi spoklen s tìmi koly ze Zila na nápravì V3S ??
hod fotku ty pridavny ze zila.. ty kola nevim jak se osvedcily jeste jsem s tim nejel pry sou super ale musis mit na to tezkej stroj aby se "zarezavali"..

Uživatelský avatar
bastardtraktor
Příspěvky: 4632
Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

#40 Nový příspěvek od bastardtraktor »

pepino píše:
bastardtraktor píše:
pepino píše:je tam hlavni prevodovka zil 131 a pridavna V3S.
Vyfotil jsem to teï za tmy venku - pod igelitama tam narostly kopøivy.
Náhon na tom ZILU - pøídavné pøev. je nahoøe to nad brzdou.- asi je to na hydro - je to dozadu a mìlo by to toèit cca 1000 ot. je to sice slabé cca 20mm, ale když se to hodí do pomala, tak by to sekaèku a pod.asi utahlo. To jak je to nahoøe je dobøe - bude to nad V3S difem høídelí dozadu.

Obrázek

Obrázek

Merinápravový dif se uzavøe, když se tam dá redukce - myslím-a to je fajn

A jak mi odpovíte na tohle ???
Chci použít moror Mercedes 240D s originál pøevodovkou a tu redukèní ze Zila a nápravy V3S - všechno to už mam, ale mezi to by se mìlo ještì dát nejakou další pøevodovku ?? , Nebo by staèil stálý pøevod trochu do pomala øetìzem , nebo radši zubatym øemenem.Pøevodovek tu mam 3 prde.e, ale bylo by to dlouhé ještì víc. Mám Avia, Žuk a Nìjaký anglický náklaïáèek - velké jako Robur - co zbyde bych použil na jiné stroje - ještì chci malièký obratný úzký traktorek.
ooooooooooooo

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

#41 Nový příspěvek od Tom »

bastardtraktor píše:
pepino píše:
bastardtraktor píše:
pepino píše:je tam hlavni prevodovka zil 131 a pridavna V3S.
Vyfotil jsem to teï za tmy venku - pod igelitama tam narostly kopøivy.
Náhon na tom ZILU - pøídavné pøev. je nahoøe to nad brzdou.- asi je to na hydro - je to dozadu a mìlo by to toèit cca 1000 ot. je to sice slabé cca 20mm, ale když se to hodí do pomala, tak by to sekaèku a pod.asi utahlo. To jak je to nahoøe je dobøe - bude to nad V3S difem høídelí dozadu.

Obrázek

Obrázek

Merinápravový dif se uzavøe, když se tam dá redukce - myslím-a to je fajn

A jak mi odpovíte na tohle ???
Chci použít moror Mercedes 240D s originál pøevodovkou a tu redukèní ze Zila a nápravy V3S - všechno to už mam, ale mezi to by se mìlo ještì dát nejakou další pøevodovku ?? , Nebo by staèil stálý pøevod trochu do pomala øetìzem , nebo radši zubatym øemenem.Pøevodovek tu mam 3 prde.e, ale bylo by to dlouhé ještì víc. Mám Avia, Žuk a Nìjaký anglický náklaïáèek - velké jako Robur - co zbyde bych použil na jiné stroje - ještì chci malièký obratný úzký traktorek.
Pod igelity radši nic nedávej, je to pìkné svinstvo. Zapaøí se to, pára se zaène srážet, a je to horší, než kdybys to nechal nìjakou dobu normálnì venku. Radši to dej pod nìjaký pøísøešek, nebo nìco takového. Aby tam mohl profukovat vzduch.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

Uživatelský avatar
Pepino
Příspěvky: 1409
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#42 Nový příspěvek od Pepino »

a kde to ma vyvod na predek na zadni dve napravy ?

Medved 09
Příspěvky: 102
Registrován: stř črc 04, 2007 7:31 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

#43 Nový příspěvek od Medved 09 »

pokud má pamìt sahá do armádních let , na zilu šel dozadu jen jeden kardan , napravy mìly pruchozí náhon
Nemažete , klepe To .

Uživatelský avatar
Pepino
Příspěvky: 1409
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#44 Nový příspěvek od Pepino »

Medved 09 píše:pokud má pamìt sahá do armádních let , na zilu šel dozadu jen jeden kardan , napravy mìly pruchozí náhon
ok ! to jsme potrebovali slyset ale stejne tam nejni vydet vyvod na predek..

Uživatelský avatar
bastardtraktor
Příspěvky: 4632
Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

#45 Nový příspěvek od bastardtraktor »

pepino píše:a kde to ma vyvod na predek na zadni dve napravy ?
na zadek je ten vývid s brzdovým bubnem - je jeden - nápravy prùchozí. Vepøedu jsou nahoøe kardan k pøevodovce, pod tím kardan k pøední nápravì. Ta hliníková skøíòka co kouká nahoru - to je ten náhon - na tom šroáku bylo víc pøevodovek s i bez té nástavby - vybral jsem si tu s náhonem. Jde mi v dotazu o toto

1. / Zda když vývod. høídel náhonu prùm 20mm zpøevoduju 2x do pomala, tak zda to mùžu použít lako klasický traktorový vývid na drážkovanou høídel

2./ zda za t ten mercedes motor s mercedes pøevodovkou mam dát jen tuhle redukèní ze zila pøez øetìz, nebo tam musí být ještì jedna pøevodovka - nápravy z V3s to zpomalí taky ne ??
ooooooooooooo

Odpovědět

Zpět na „Traktory domácí výroby 4x4“