STK - traktor
Moderátor: Lukashil
Re: STK - traktor
6918 je překlep v TP bohužel jako většina nově vydaných TP má překlepy , nedostatky.....
Stydím se za tuto zem
Re: STK - traktor
To je ale nesmysl. Pořádně si přečti ten odstavec.indza píše:K tématu čísla na konzole nápravy připojím svoji zkušenost:
Kupoval jsem zetorka, nezkontroloval čísla a jel jsem na evidenčku. Konzola nápravy vyměněná za novou a bez čísla. Obrovský problém. Prodávající se k tomu naštěstí postavil čelem a vyrazil na příslušný odbor dopravy. Vyrazit tam stávající číslo nepovolili, a traktoru bylo přiděleno nové úřední 17 místné VIN s následujícím komentářem "magistrát přiděluje na vozidlo úřední VIN a povoluje jeho vyražení náhradní technologií na místě obvyklém pro VIN. Ražba musí být provedena arabskými číslicemi a písmeny latinské abecedy o výšce nejméně 4 mm. Mezery mezi vyráženými písmeny a číslicemi musí být přiměřené, nejméně však zaručující, že jednotlivé znaky se nebudou vzájemně dotýkat. Ražba musí být provedena v řádku za sebou podle přímé šablony, popř. ve dvou řádcích z důvodu nedostatku místa..." Navíc požadovali i výrobní štítek s novým číslem. Největší problém byl sehnat raznice písmen, ta náhradní technologie už byla jednoduchá.
Jinak se tomuto tématu věnuje metodický pokyn ministerstva dopravy č. 5/2002:
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/154148B ... /0/73p.pdf
Výměně části karoserie se věnuje článek 10 -stávající číslo se jen nově vyrazí na vyměněnou část, akorát mi z toho není jasné, jestli si to může člověk udělat sám, nebo k tomu potřebuje papír z úřadu.
Chápu, že tohle neřeší kšeftování s papíry nebo použití dílu s vyraženým číslem, ale snad by to šlo "napasovat".
Úřední číslo je v procesu schvalování technické způsobilosti k provozu přidělováno
jednotlivě vyrobenému vozidlu, popřípadě vozidlu vyrobenému v malé sérii v případě, že
toto vozidlo není opatřeno identifikačním číslem vozidla (VIN) (výrobci tohoto vozidla nebyl
přidělen světový kód výrobce). Úřední číslo je rovněž přiděleno vozidlu po rozsáhlé
přestavbě, při které by původní výrobce svůj výrobek obtížně sám identifikoval, nebo
v případech, kdy při přestavbě zaniklo původní VIN.
Na traktoru žádné vin nezaniklo, jelikož ho nikdy neměl. Traktor stejně jako např. staré motorky má jen výrobní číslo podvozku. Vin je úplně něco jiného.
Zetor 25K, 2023, 3011, 7245, ZŤS 8011, Fergie TEA 20, Ferguson 35, Gutbrod 1050,
Re: STK - traktor
já mám ještě origo původní techničákLukashil píše:6918 je překlep v TP bohužel jako většina nově vydaných TP má překlepy , nedostatky.....
--Zetor 6911 r.v.1/1979--
Re: STK - traktor
tak o téhle kabině jsem v životě neslyšel.
jinak co se týče toho příspěvku ohldně VIN
tak za vin SE POVAŽUJE výrobní číslo karoserie/ nástavby/ podvozku.
aspoŇ tak jsem to četl ve vyhlášce vysící na většině registrů vozidel, které jsem navštívil.
jinak co se týče toho příspěvku ohldně VIN
tak za vin SE POVAŽUJE výrobní číslo karoserie/ nástavby/ podvozku.
aspoŇ tak jsem to četl ve vyhlášce vysící na většině registrů vozidel, které jsem navštívil.
Stydím se za tuto zem
Re: STK - traktor
Jestli je to nesmysl, nebo není... Podle mě nemá smysl se dohadovat s úředníkem ve chvíli, kdy nabízí docela přijatelné řešení. A jestli nepostupoval správně mě zase až tak netrápí.bobes píše:To je ale nesmysl. Pořádně si přečti ten odstavec.indza píše:K tématu čísla na konzole nápravy připojím svoji zkušenost:
Kupoval jsem zetorka, nezkontroloval čísla a jel jsem na evidenčku. Konzola nápravy vyměněná za novou a bez čísla. Obrovský problém. Prodávající se k tomu naštěstí postavil čelem a vyrazil na příslušný odbor dopravy. Vyrazit tam stávající číslo nepovolili, a traktoru bylo přiděleno nové úřední 17 místné VIN s následujícím komentářem "magistrát přiděluje na vozidlo úřední VIN a povoluje jeho vyražení náhradní technologií na místě obvyklém pro VIN. Ražba musí být provedena arabskými číslicemi a písmeny latinské abecedy o výšce nejméně 4 mm. Mezery mezi vyráženými písmeny a číslicemi musí být přiměřené, nejméně však zaručující, že jednotlivé znaky se nebudou vzájemně dotýkat. Ražba musí být provedena v řádku za sebou podle přímé šablony, popř. ve dvou řádcích z důvodu nedostatku místa..." Navíc požadovali i výrobní štítek s novým číslem. Největší problém byl sehnat raznice písmen, ta náhradní technologie už byla jednoduchá.
Jinak se tomuto tématu věnuje metodický pokyn ministerstva dopravy č. 5/2002:
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/154148B ... /0/73p.pdf
Výměně části karoserie se věnuje článek 10 -stávající číslo se jen nově vyrazí na vyměněnou část, akorát mi z toho není jasné, jestli si to může člověk udělat sám, nebo k tomu potřebuje papír z úřadu.
Chápu, že tohle neřeší kšeftování s papíry nebo použití dílu s vyraženým číslem, ale snad by to šlo "napasovat".
Úřední číslo je v procesu schvalování technické způsobilosti k provozu přidělováno
jednotlivě vyrobenému vozidlu, popřípadě vozidlu vyrobenému v malé sérii v případě, že
toto vozidlo není opatřeno identifikačním číslem vozidla (VIN) (výrobci tohoto vozidla nebyl
přidělen světový kód výrobce). Úřední číslo je rovněž přiděleno vozidlu po rozsáhlé
přestavbě, při které by původní výrobce svůj výrobek obtížně sám identifikoval, nebo
v případech, kdy při přestavbě zaniklo původní VIN.
Na traktoru žádné vin nezaniklo, jelikož ho nikdy neměl. Traktor stejně jako např. staré motorky má jen výrobní číslo podvozku. Vin je úplně něco jiného.
Psal jsem to hlavně jako popis jedné konkrétní situace - problémem s výrobním číslem a následným úředním řešením.
Re: STK - traktor
Mám na 4011 velký skleník z 5611 a na TP tohle. Vzadu jen psáno GO traktoru a nové číslo motoru. Dvakrát.jimmy 4011 píše:Zajímalo by mě,jak budou na STK přistupovat na evidentně neoriginální kabiny traktorů.
Např. velký skleník na 0té modernizaci I.UŘ.
Když o typu kabiny těchto traktorů nebývá v TP obvykle ani zmínka.
V starém TP mám toto:
screen grab
V novém není o kabině ani zmínka.(v políčku č.21-,,Výrobní číslo[nástavby,kabiny]" mám napsanej VIN,což může bejt u tupějšího technika problém )
4011, 25 A, Zebra, Prcek
- jimmy 4011
- Příspěvky: 3387
- Registrován: úte říj 21, 2008 6:35 pm
- Bydliště: čr
Re: STK - traktor
Podle tý změny výšky na 3tí fotce by měli poznat,že je přestavěnej.Obzvlášť když byl kabrio.
Jen se mi ta výška nezdá.V původním TP (kulatá bouda)je výška 2230mm.Teď,s boudou z 6911 cca 2500mm.
Ale změna z kabria je zapsaná,takže Ti po tom asi nikdo nepoleze.
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich
Werich
Re: STK - traktor
doufejme že rozměry traktoru ještě nebudou předmětem kontrol stk, vždyť u 7211 jsem měl v tp taky jen výšku na standartních pneu a teď jsem jí překročil použitím alternativních pneu.
Stydím se za tuto zem
- jimmy 4011
- Příspěvky: 3387
- Registrován: úte říj 21, 2008 6:35 pm
- Bydliště: čr
Re: STK - traktor
Těch 5-10cm asi uhádáš.Ale 25 už půjde hůř
Pokud máš ty nový kola zapsaný v TP tak nemaj nárok.
Pokud máš ty nový kola zapsaný v TP tak nemaj nárok.
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich
Werich
Re: STK - traktor
ano jsou to kola která se do tp zapisovala jako alternativní ale když kouknu do tp tak je tam 13 cm více s těmito koly než na standartních.
takoy do tp mohli napsat nejvěší výšku a šířku.
ale myslím si že i kdyby to na stk měřili tak bude stačit na přístrojovku cedulka pozor výška vozidla 2525 cm (příklad).
do tp se to podle mě beztak píše jen kvůli tomu abys věděl kde s tim projedeš a neurveš most / střechu.
když ti do tp zapíšou maják taky nepřipisujou 15 cm navíc
takoy do tp mohli napsat nejvěší výšku a šířku.
ale myslím si že i kdyby to na stk měřili tak bude stačit na přístrojovku cedulka pozor výška vozidla 2525 cm (příklad).
do tp se to podle mě beztak píše jen kvůli tomu abys věděl kde s tim projedeš a neurveš most / střechu.
když ti do tp zapíšou maják taky nepřipisujou 15 cm navíc
Stydím se za tuto zem
Re: STK - traktor
Ještě přemýšlím o změně přední nápravy, na těžší z 5611 a posilovačem. Náboje původní čtyr šroubové. Ale raději chvilku počkám jak ty STK budou probíhat, byl jsem na jaře tak to má chvilku čas. Po stk s fotkama to už asi nepůjde určitě. Ale kabina tam musela být původně ta malá plechová. Tuhle jsem tam dával sám, místo boudy ze 7011, tu chtěl majitel vyměnit na svůj nový 5611. Tak jsme to prohodili.
Naposledy upravil(a) filip dne ned led 03, 2016 8:04 pm, celkem upraveno 1 x.
4011, 25 A, Zebra, Prcek
Re: STK - traktor
myslím že zas tak moc to přísný nebude, přeci jen je to řada uř. 1
to je jako by ti zakázali na starej xicht felicie dát nárazníky z novýho, nebo kotoučový brzdy atd....
já myslím že půjde hlavně o bezpečnost než originalitu (pokud nejde o veterána jde o bezpečnost víc než o originalitu).
kvůli bezpečnosti přece stk jako taková vznikla.
to je jako by ti zakázali na starej xicht felicie dát nárazníky z novýho, nebo kotoučový brzdy atd....
já myslím že půjde hlavně o bezpečnost než originalitu (pokud nejde o veterána jde o bezpečnost víc než o originalitu).
kvůli bezpečnosti přece stk jako taková vznikla.
Stydím se za tuto zem
Re: STK - traktor
Ale přece s touhle ideou byly tyto stroje konstruovány. Se zaměnitelností dílů. Jak u Zetorů, Škodovek atd. atd.
Jede traktor, je to Zetor 3011
Re: STK - traktor
přesně tak, vždy byly starší díly po modifikaci traktorů nahrazeny novějšími (vždyť jedn ta konzola přední nápravy už je pokud se nemýlím třetí provedení, a to myslím tu těžkou)
Stydím se za tuto zem