LKT 81T-Pepo2
Moderátor: Franta.cz
-
- Příspěvky: 161
- Registrován: úte dub 15, 2014 2:39 pm
- Bydliště: Pivonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LKT 81T
Děkuju za odpověd. Všiml sem si té tatrovácké hlavičky, proto sem myslel že na tom máš redukce, už sem na to taky myslel. Byl sem myslím loni, teda už před loni na slovensku s panem Polákem. Podivat se na tu převodovku u jednoho chlapíka. Byl to prototyp. Jenže mu zrovinka klekla spojka, tak sem to jen viděl, ale neskusil. Řadil to tuším přes lanovod nalevo, jak to máš ty. Myslíš že už to má vychytaný muchy? Dost o tom přemejšlím. Tenkrát mě řikali že to vyjde tak na 200 000 kč. Při manipulování s klešťama, nebo u aposu by to byla věc. Já sem to vyřešil po svým. Mám to udělaný přes hydromotor, takže mužu couvat tak rychlostí 3. Vyšlo to levnějc, ale ta převodovka mě nedá spat a kamošovy taky ne. Škoda že bydlíš tak daleko, i když na podzim sem byl s chlapama a Šamim za Trstěnou na té předváděčce. Uvidíme co přinese letošní rok.
Re: LKT 81T
Tu prevodovku som kupoval v roku 2011 a v Prakovciach som dal upravit radenie reverzu nakolko mechanizmus radenia bol použitý z rozvodovky a na tých klinkoch vznikali vôle,pre rozvodovku to bolo postacujuce ale pri reverze to pouzivas niekolkonásobne viac tak sa vydlicka a hriadel zuslachtila a na paku namiesto klinka pouzili drazky a objimka okolo drazok sa stahuje skrutkou inak prevodovka bez poruch.Radenie reverzu na paku mam na pravej strane cez tiahla nie lanovod .Cena prevodovky zalezi aj od poctu kusov cize ked budete objednavat dve alebo diely ktore nie su seriove vyndu lacnejsie a to kôli prestaveniu strojov aj mne nacenili dieli ktore nie su standardne z originalnej prevodovy ale vsetko 2xokrem obalu na 2000e,plus treba este do rozvodovky vrchne koleso+ výsuvný unasac a to kôli dlzke prevodovky,inac je tu aj moznost klasickej prevodovky zo zrýchlenou spiatockou ktora je asi na urovni 2prevodoveho stupna a je tam treba menit obal,predlohovu hriadel a spiatockove koleso.petrdvorak píše:Děkuju za odpověd. Všiml sem si té tatrovácké hlavičky, proto sem myslel že na tom máš redukce, už sem na to taky myslel. Byl sem myslím loni, teda už před loni na slovensku s panem Polákem. Podivat se na tu převodovku u jednoho chlapíka. Byl to prototyp. Jenže mu zrovinka klekla spojka, tak sem to jen viděl, ale neskusil. Řadil to tuším přes lanovod nalevo, jak to máš ty. Myslíš že už to má vychytaný muchy? Dost o tom přemejšlím. Tenkrát mě řikali že to vyjde tak na 200 000 kč. Při manipulování s klešťama, nebo u aposu by to byla věc. Já sem to vyřešil po svým. Mám to udělaný přes hydromotor, takže mužu couvat tak rychlostí 3. Vyšlo to levnějc, ale ta převodovka mě nedá spat a kamošovy taky ne. Škoda že bydlíš tak daleko, i když na podzim sem byl s chlapama a Šamim za Trstěnou na té předváděčce. Uvidíme co přinese letošní rok.
-
- Příspěvky: 161
- Registrován: úte dub 15, 2014 2:39 pm
- Bydliště: Pivonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LKT 81T
Pepo děkuju za podrobnější vysvětlení. Ještě bych měl ale k tobě prosbu. Nenapsal bys tady telefoní číslo do těch Prakovců a i na tebe. Že bych to třebas s tebou ještě podebatoval. Dík
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: čtv led 06, 2011 6:23 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: LKT 81T
chlapi vsetko dobre vnovom roku vela zdravia a stastia. pepo je ten traktor sirsi na tích 24 ako na 30 ked su nasiroko a okolko su nisie nez 30 ci to neni pomalsie pri presune
Re: LKT 81T
Sirka na 30kolesach 2450mm a priemer kolesa SEHA knk50 cca 1450mm,Milan pavlus píše:chlapi vsetko dobre vnovom roku vela zdravia a stastia. pepo je ten traktor sirsi na tích 24 ako na 30 ked su nasiroko a okolko su nisie nez 30 ci to neni pomalsie pri presune
Sirka na 24kolesach 2400mm a priemer kolesa cca1350mm,ale stabilita a zaber neporovnatelne lepsia a ked si k tomu pripocitas ze sa jedna o diagonalnu 16-pr pneumatiku ktoru neprerazis nie je o com rozmislat.
Fotka traktora ktory som mal a sirka kolies bola 2600mm pricom je rozsirena aj radlica na sirku kolies aby si vedel priripat cestu a tiez sa lepsie stabilizovať.
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: čtv led 06, 2011 6:23 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: LKT 81T
pepo otu stabilitu ide aj mne len aby som nemusel zase prerezavat linky po porastoch 14 rokov som mal 80lkt kupil som turbo mal som nanom napravy radoje dakic stale sa sypali tak som pred dvoma rokmy dal raby a porad som dal gumy na siroko a teraz prerezavat linky ci ma to znova necaka.Tak ta rychlost pri presune je trosku nisia.
Re: LKT 81T
Tim elekroventilem se ovládá rychlost navíjení? Jinak pěknej tuning
Re: LKT 81T
Rýchlosť si reguluje sam hydromotor podla zatazenia a ta cievka preklopí hydromotor na maximalny geometrický objem, v tej polohe je najsilnejsí ale najpomalší pouzijes to vtedy ked nechces aby sa hydromotor regulovalBlondy píše:Tim elekroventilem se ovládá rychlost navíjení? Jinak pěknej tuning
-
- Příspěvky: 525
- Registrován: pát kvě 24, 2013 10:49 pm
- Bydliště: milevsko
Re: LKT 81T
zdar ten hydromotor to je dvojrychlostní nebo uz taky existuje plynula regulace,jakej bys měl názor na vývozku z v3s která by byla hnaná hydromotorem
Re: LKT 81T
Tak to je vymakaný to pujde naviják ze 120ky pryč a místo toho klasika+tenhle hydromotor? Nový LKT 150 má i plynulou regulaci 2x10tunpepo2 píše: Rýchlosť si reguluje sam hydromotor podla zatazenia a ta cievka preklopí hydromotor na maximalny geometrický objem, v tej polohe je najsilnejsí ale najpomalší pouzijes to vtedy ked nechces aby sa hydromotor reguloval
Re: LKT 81T
Na tom 120kovom navijaku je tiez hydromotor s regulaciou od sauer-danoss vydiet to na fotkach a je sprevodovaný na 12az 14t pri maximalnom geometrickom objeme, ten klasický navijak by taku zataz neutiahol aj kôli spojkám na prítlak navíjania kde je tlak max 3Mpa ak mu nastavís vyssí tlak aby spojky nesmíkali, tak ti strhne matky na hriadeli navijaka.Kdes to ten 120kový je konstrukcne uplne inac riešení a pracuje pri tlakoch 10Mpa ktoré som musel zvýsit kôli presmikovaniu spojek na 13Mpa.Blondy píše:Tak to je vymakaný to pujde naviják ze 120ky pryč a místo toho klasika+tenhle hydromotor? Nový LKT 150 má i plynulou regulaci 2x10tunpepo2 píše: Rýchlosť si reguluje sam hydromotor podla zatazenia a ta cievka preklopí hydromotor na maximalny geometrický objem, v tej polohe je najsilnejsí ale najpomalší pouzijes to vtedy ked nechces aby sa hydromotor reguloval
Naposledy upravil(a) pepo2 dne sob led 09, 2016 4:51 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: LKT 81T
Neviem akú vývozku mas namisli ci ako vlek za traktor?alebo ako samostatný stroj napr lkt 100F ?pepikorliklocal píše:zdar ten hydromotor to je dvojrychlostní nebo uz taky existuje plynula regulace,jakej bys měl názor na vývozku z v3s která by byla hnaná hydromotorem
-
- Příspěvky: 525
- Registrován: pát kvě 24, 2013 10:49 pm
- Bydliště: milevsko
Re: LKT 81T
jenom vlek za tr,hydromotor spojka sem tak dumal