Zapojenie Batérii na V3S

elektroinstalace, okruhy, světla, startéry, baterie, dobíjení, atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
anonym639
Příspěvky: 819
Registrován: ned dub 01, 2012 8:41 am
Bydliště: Martin

Re: Zapojenie Batérii na V3S

#61 Nový příspěvek od anonym639 »

Ked 12v tak v3sku nechať v pôvodnom zapojení,dederonske bateriové spínače fungujú spolahlivo a ked niekomu nestačí to dynamo i ked podla mna to dobíja dobre tak tam môže dať alternátor s osobáka,a tie miliampériky čo tečú medzi baterkami v paralernom zapojení snad nikoho netrapia maximalne ti vydržia baterky o rok menej.Ako s dobrými baterkami a s spovodným zapojením v3ska štartuje úplne v pohode aj po mesiaci.

jardis
Příspěvky: 23
Registrován: stř srp 08, 2012 2:33 pm
Bydliště: Senica

Re: Zapojenie Batérii na V3S

#62 Nový příspěvek od jardis »

Jakub ďakujem za info o remenici. Ja som mal na mysli prerezaný remeň na 80mm kladku. O plochom je zbytočná debata ten tam nedostanem :tyty: . Ten katalóg čo si poslal je lepší a rozmery kladiek sú menšie - možno sú kvalitnejšie.

Dálkové som už riešil aj v navijakoch do lesa ešte pred dvomi rokmi. Tam to nieje tak nebezpečné ako u hydr. ramena. Tiež si myslím, že keď bude kontinuálny prenos a pri strate signálu(odpadne relé) bude automaticky zaradený neutrál neni sa čoho báť. Ešte som uvažoval dať anténu na prijímači čo najmenšiu(ak to pôjde tak žiadnu) aby som obmedzil prijímanie rušivých signálov. Z toho dôvodu asi nebude nutné nejaké zvláštne kódovanie prenosu. V tomto prípade veľký dosah neni žiadaný, lebo na ruku musí stále vidieť. Možno by som ešte použil jeden kanál na vyslanie signálu STOP kde v prijímači zopne samodržné relé a odpojí napájanie do ventilov. Dôvod prečo to chcem je, že chceme nechať vyrobiť nástavbu na kontajnery s 1m vysokými bočnicami a nebude vidieť do korby tak sa obsluha postaví niekde na vyvýšené miesto. 12kanálov asi moc nebude lebo keď si vezmeš, že každý piest je dvojčinný a na každú funkciu potrebuješ 2 kanály tak máš k dispozícii 6 piestov. 1.Kotviace papuče 2. Otoč 3. hlavné rameno 4. predĺženie ramena 5. rotátor 6. kliešte a ešte chýba piest na kontajner. Samozrejme by sa dalo niečo riešiť aj ručne ale neviem ako by si rozumeli dva tipy rozvádzačov.

Anonyma neriešim - ešte začne tvrdiť, že mu to jazdí bez nafty :grc: :kladivo:

Uživatelský avatar
Jakub
Příspěvky: 905
Registrován: čtv črc 05, 2007 11:18 pm
Bydliště: Vel. Opatovice - BK
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojenie Batérii na V3S

#63 Nový příspěvek od Jakub »

Ten řemen jsem nemyslel plochý, ale klínový nízký. Srovnej výšku profilů XPA; SPA; 13/AX; 13/A a dalších. Všechno to jsou klínové řemeny 13mm, ale liší se prořezáním a výškou řemenu. Selskou úvahou sem dospěl k nízkému a prořezanému řemenu, ostatně když si to ručně vyzkoušíš - jde mnohem líp ohnout než klasický. Běhá mi na Z25 asi 2 roky bez známek opotřebení, takže jsem mohl jít klidně na nižší průměr. A i kdyby, tak je mi milejší vyměnit občas řemen za pár kaček, než snižovat životnost baterky za několik tisíc (anebo se otravovat s nabíječkou).

Funkcí máš teda dost, jen jestli ti budou stačit kanály. Dá se to řešit i částečně bezdrátově a částečně elektrohydraulicky - tlačítky přímo na autě.
Dva typy rozvaděčů můžou spolupracovat pouze za určitých podmínek. Obvykle nemůžeš vracečku z jednoho (T) zatížit vysokým tlakem. Mohl bys vyčlenit jednu sekci, jako přívod ke druhému rozv., ale ochudíš se o jednu sekci. Ideální je si to seskládat do jednoho těla. Pak máš možnosti různých zátek a vývodů tlakového kanálu, ale to by ti poradili spíš v sekci hydraulika...
Zetor 25 A, štípač od Biboše s navijákem.

jardis
Příspěvky: 23
Registrován: stř srp 08, 2012 2:33 pm
Bydliště: Senica

Re: Zapojenie Batérii na V3S

#64 Nový příspěvek od jardis »

Tak na ten remeň som sa zle pozrel. Máme tu špecializovanú predajňu tak mi snáď poradia inak budem vychádzať s toho čo si napísal. Teraz som bol chorý tak som nemohol riešiť ale v utorok sa na to chystám pozrieť či to tak vôbec pôjde vymyslieť.

Funkcií je dosť :smich: ale máš pravdu, že tie papuče a kontajner môžu byť ovládané tlačítkami. Ale schválne napíšem do flajzara ako by sa dala riešiť spolupráca vysielačov. V miestnosti o navijakoch písali, že sú dosť ústretoví a vedia poradiť. Inak ani tie boxy pre ovládače niesu lacné, takže funkcie budem musieť na diaľkovom obmedziť http://www.giovenzana.cz/index.php?page ... 83&lang=cs

Rozvádzač nebudem vymýšľať. Buď ho dodajú s kontajnerom hotový alebo si ho objednám s everliftu. Niečo zaplatiť musím a treba tam počítať prietoky asi aj nejaké obmedzovače prietoku pre rotátor a neviem čo ešte.

anonym639
Příspěvky: 819
Registrován: ned dub 01, 2012 8:41 am
Bydliště: Martin

Re: Zapojenie Batérii na V3S

#65 Nový příspěvek od anonym639 »

jardis píše:Jakub ďakujem za info o remenici. Ja som mal na mysli prerezaný remeň na 80mm kladku. O plochom je zbytočná debata ten tam nedostanem :tyty: . Ten katalóg čo si poslal je lepší a rozmery kladiek sú menšie - možno sú kvalitnejšie.

Dálkové som už riešil aj v navijakoch do lesa ešte pred dvomi rokmi. Tam to nieje tak nebezpečné ako u hydr. ramena. Tiež si myslím, že keď bude kontinuálny prenos a pri strate signálu(odpadne relé) bude automaticky zaradený neutrál neni sa čoho báť. Ešte som uvažoval dať anténu na prijímači čo najmenšiu(ak to pôjde tak žiadnu) aby som obmedzil prijímanie rušivých signálov. Z toho dôvodu asi nebude nutné nejaké zvláštne kódovanie prenosu. V tomto prípade veľký dosah neni žiadaný, lebo na ruku musí stále vidieť. Možno by som ešte použil jeden kanál na vyslanie signálu STOP kde v prijímači zopne samodržné relé a odpojí napájanie do ventilov. Dôvod prečo to chcem je, že chceme nechať vyrobiť nástavbu na kontajnery s 1m vysokými bočnicami a nebude vidieť do korby tak sa obsluha postaví niekde na vyvýšené miesto. 12kanálov asi moc nebude lebo keď si vezmeš, že každý piest je dvojčinný a na každú funkciu potrebuješ 2 kanály tak máš k dispozícii 6 piestov. 1.Kotviace papuče 2. Otoč 3. hlavné rameno 4. predĺženie ramena 5. rotátor 6. kliešte a ešte chýba piest na kontajner. Samozrejme by sa dalo niečo riešiť aj ručne ale neviem ako by si rozumeli dva tipy rozvádzačov.

Anonyma neriešim - ešte začne tvrdiť, že mu to jazdí bez nafty :grc: :kladivo:
Keby si tak radšej tu elektriku nechal tak ako je lebo tak to normálne funguje a nie tam dával nejaký menič čo by v aute neprežil týžden, dederonsky bateriak funguje spolahlivo baterky sa nevybíjajú tak že by ti to neštartovalo po nejakom čase a ak nestačí dynamo čo by malo tak alternátor s osobáka.A ked už na 24v tak kúpiť ventilátor s m2 na ktorom su už dostatočné otáčky a má úchyt na alternátor od magnetonu ako dávať alternátor na miesto dynama a vyrábať nejaké kokotsky male remenice ktoré aj tak budu k hovnu lebo na volnobeh to furt nebude dobíjať,lebo remenica na kluke je malá.A to s tým olejom som nemal písať lebo sa zasa sa ozvali tý čo ju nemajú.A málo oleja neznamená na sucho niekto nevie čítať.A v3ska jazdí na všeličo možné je na to uspôsobené čerpadlo.A ak ti je lúto dať 20-30eur za ventilátor s m2 tak sa na podnikanie s v3s vyjeb.

honza461
Příspěvky: 2693
Registrován: stř zář 26, 2012 7:45 pm
Bydliště: Příbram

Re: Zapojenie Batérii na V3S

#66 Nový příspěvek od honza461 »

anonym639 jestli si myslel mě tím že nemám V3S ku,tak to jsi si vybral špatnýho psálka a i kdyby,kterej motor muže běhat bez oleje?Ted tím nemyslím reklamní šoty na přípravky do oleje kde běhají motory na sucho.A s tím že je čerpadlo uzpusobené na ruzné kapaliny máš pravdu ale vstřikovací,na naftu,petrolej a benzín ale to neznamená že když ti dojde nafta tak bez upravy tam flákneš co chceš.Myslím že jako znalce tě tu už dost lidí prokouklo.Měj slitování alespon k těm motorum,ty se bránit nemužou.

anonym639
Příspěvky: 819
Registrován: ned dub 01, 2012 8:41 am
Bydliště: Martin

Re: Zapojenie Batérii na V3S

#67 Nový příspěvek od anonym639 »

honza461 píše:anonym639 jestli si myslel mě tím že nemám V3S ku,tak to jsi si vybral špatnýho psálka a i kdyby,kterej motor muže běhat bez oleje?Ted tím nemyslím reklamní šoty na přípravky do oleje kde běhají motory na sucho.A s tím že je čerpadlo uzpusobené na ruzné kapaliny máš pravdu ale vstřikovací,na naftu,petrolej a benzín ale to neznamená že když ti dojde nafta tak bez upravy tam flákneš co chceš.Myslím že jako znalce tě tu už dost lidí prokouklo.Měj slitování alespon k těm motorum,ty se bránit nemužou.
Znalca v čom? Som tu napísal k tej elektrike pravdivo a ak myslíš motor v mojej v3ske alebo ten oktaviacky v traktore čo so si postavil tak tie su mi ukradnuté ako úplne a je mi jedno či sa zadrú zhoria alebo sa rozsipú neživia ma do tatry dávam pravidetlne čerstvý kvalitný olej a pravidelne ho kontrolujem tam by som si nedovolil bez toho ju ani naštartovať.

honza461
Příspěvky: 2693
Registrován: stř zář 26, 2012 7:45 pm
Bydliště: Příbram

Re: Zapojenie Batérii na V3S

#68 Nový příspěvek od honza461 »

8) anonym639
ty jsi ale zmatenej,já že mám traktor z octavie,řekni,kde ho mám at ho zbytečně dlouho nehledám? 8)

anonym639
Příspěvky: 819
Registrován: ned dub 01, 2012 8:41 am
Bydliště: Martin

Re: Zapojenie Batérii na V3S

#69 Nový příspěvek od anonym639 »

Si písal o mne nie že niesom znalec.A ja neviem či je to ta jazyková bareria alebo čo lebo som písal o mojom traktore ale nepreberajme to tu na to tu táto téma nie je.

Odpovědět

Zpět na „Elektrika“