Iseki TA 255 F
Moderátor: DYK
Re: Iseki TA 255 F
Ahoj!a dík.
Měřil jsem rozteč a je to 82 cm na vnitřek zadních kol a 140 na venek.Pluh mám daný co nejvíc ke straně, závaží nemám a šel sám do země. Tam kde s pluhem najíždím, tak tam projedu první brázdu směrem dolů ( jako souvrať). Za tuto brázdu se na začátku zachytím pluhem a ten jde do země hned. Ti co umí pluh nastavit jak má být, se asi chytají za hlavu.
Měl by být v středové ose a ne ke straně, ale já orám v mírném kopci a tak mi to vyhovuje. Je pravda, že mi předek táhne víc do brázdy (tím že není na středu) ale ve svahu je to spíš výhoda. To jsou pouze mé poznatky - oral jsem letos poprvé s dvojákem.
Měřil jsem rozteč a je to 82 cm na vnitřek zadních kol a 140 na venek.Pluh mám daný co nejvíc ke straně, závaží nemám a šel sám do země. Tam kde s pluhem najíždím, tak tam projedu první brázdu směrem dolů ( jako souvrať). Za tuto brázdu se na začátku zachytím pluhem a ten jde do země hned. Ti co umí pluh nastavit jak má být, se asi chytají za hlavu.
Měl by být v středové ose a ne ke straně, ale já orám v mírném kopci a tak mi to vyhovuje. Je pravda, že mi předek táhne víc do brázdy (tím že není na středu) ale ve svahu je to spíš výhoda. To jsou pouze mé poznatky - oral jsem letos poprvé s dvojákem.
Re: Iseki TA 255 F
Ahoj Dakujem tak to sme natom rovnako. Dnes som tiez spravil prvé brázdy, asi keby to niekto videl co sa tomu rozumie asi by mi nieco povedal ale kazdy sa uzi Ja tiez. Ja mam medzi kolesami cca 75 cm. Daval si ho do strany ktoru nemas v brazde? Lebo mne sa stale zda ze ho mam moc v pravo (v brazde).
- jurex
- Příspěvky: 1007
- Registrován: sob pro 13, 2008 10:41 am
- Bydliště: Jestřabí(zlínsko)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Iseki TA 255 F
Dobrá práce, s ms 362 jsi jak spokojený? Na co používáš?
Re: Iseki TA 255 F
Ahoj! mám MS 362 teprve 14 dní, předtím jsem měl MS 310 a na STIHL nedám dopustit. 362 zatím zajíždím, ale zatím velký rozdíl mezi 310 a 362 nepociťuji. Je to jiná konstrukce motoru, díly jsou ze slitin, filtr je jiný, ale 310 mně šla líp za plynem. Snad až se zaběhne a díly si ,,sednou", nebo to je tou novou konstrukcí motoru. Nepoužívám ji každý den. Chtěl jsem profi pilu, ale není to nic z čeho bych si sednul na prdel.
Re: Iseki TA 255 F
Kolegové! chci vytvořit ochranný rám na Iseki, přední i zadní. Potřeboval bych vyfotit detail uchycení k rámu, je asi jedno jaký typ traktoru to bude (nejlépe originální rám). A ještě stručný popis.
Předem děkuji.
Předem děkuji.
Re: Iseki TA 255 F
AhojKMEL píše:Kolegové! chci vytvořit ochranný rám na Iseki, přední i zadní. Potřeboval bych vyfotit detail uchycení k rámu, je asi jedno jaký typ traktoru to bude (nejlépe originální rám). A ještě stručný popis.
Předem děkuji.
Když přijíždím domů, tak je už tma.
O víkendu ti to nafotím i s přiloženým metrem.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Iseki TA 255 F
Ahoj Kmel,
posílám Ti slíbenou fotodokumentaci. http://postimg.cc/gallery/2gjfwn1dg/
Pokud Ti něco bude chybět, tak dej vědět, a já to tam ještě přidám.
Jinak jsem rád, že jsi dostal rozum a že ses rozhodl si ho tam dát.
Přeji Ti hodně úspěchu.
posílám Ti slíbenou fotodokumentaci. http://postimg.cc/gallery/2gjfwn1dg/
Pokud Ti něco bude chybět, tak dej vědět, a já to tam ještě přidám.
Jinak jsem rád, že jsi dostal rozum a že ses rozhodl si ho tam dát.
Přeji Ti hodně úspěchu.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Iseki TA 255 F
RoKur, tos' nafotil moc pěkně. A mimochodem, máš pěkný výhled od domu.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Re: Iseki TA 255 F
Díky Bielan za Tvoji pochvalu.Bielan píše:RoKur, tos' nafotil moc pěkně. A mimochodem, máš pěkný výhled od domu.
Snažil jsem se, aby bylo vidět, jak je rám uchycený a jak vypadá. Snad to bude inspirace i pro jiné majitelé svých miláčků, kteří uvažuji o rámu.
Výhled je pěkný, ale má to i druhou stránku.
Jelikož jsem na severní straně, tak tu neustále fouká. Kopec nade mnou má výšku přes 1000 m a od prosince do února mi slunce za něj zapadne již po 12 hodině a jaro přijde o 6 týdnů později, než u Tebe. Ale asi to za ten výhled stojí.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Iseki TA 255 F
Dík za krásné foto RoKur. Já mám v tom místě silentbloky na kterých je uchycena nástavba. V předu je to stejný. Ty silentbloky musím zachovat.
Ale ještě jednou dík.
Ale ještě jednou dík.
Re: Iseki TA 255 F
Tak to uchyť na ty třmeny, jak máš uchycené ty silentbloky.KMEL píše:Dík za krásné foto RoKur. Já mám v tom místě silentbloky na kterých je uchycena nástavba. V předu je to stejný. Ty silentbloky musím zachovat.
Ale ještě jednou dík.
Na jednom Iseky je to uchycené takto.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Iseki TA 255 F
Zdravím do Vrbna.
Fotky jsou moc pěkné, ale nemůžu se zbavit dojmu, že jde o rám na okrasu. Jekl takto připevněný na metrových stojkách bez větrování nemůže plnit ochranu ROPS. Sváry pofiderní a bez přeplátování, neznámý materiál, nevím. Má to nějaký štítek?
Předpisy jistě neplní ani jekl 60/40, jistě ne bezešvý a z předepsaného materiálu, silnostěnný na této velikosti stroje už snad ano, ale to by mi na doma vůbec nevadilo.
Nejspíš by to pomohlo v případě lehkého pomalého lehnutí na bok někde na redukci, ale nechat se potlačit vlečkou či balíkem dříví a pak lehnout, nevím nevím.
Stroj s rámem mimo jiné musí mít bezpečností pás pro obsluhu (stačí bederní), aby strojník neskončil přepůlený rámem.
Soukromě mám povědomí o rámech do terénních závodních aut, pracovně o bezpečnosti pracoviště operátora lesních těžebních strojů. Jsem přesvědčen o jejich potřebě, ale tak, aby víc neškodily, než pomáhaly - špatná konstrukce, polepení oblouků z varných kolen (když už, tak vložkovat!!!), špatná výška/šířka rámů, umístění vůči sedadlu...
Otevírá se tím diskuze, zda je lepší něco, nežli nic. Chápu, že to není stroj o 10t hmotnosti, ale...
Fotky jsou moc pěkné, ale nemůžu se zbavit dojmu, že jde o rám na okrasu. Jekl takto připevněný na metrových stojkách bez větrování nemůže plnit ochranu ROPS. Sváry pofiderní a bez přeplátování, neznámý materiál, nevím. Má to nějaký štítek?
Předpisy jistě neplní ani jekl 60/40, jistě ne bezešvý a z předepsaného materiálu, silnostěnný na této velikosti stroje už snad ano, ale to by mi na doma vůbec nevadilo.
Nejspíš by to pomohlo v případě lehkého pomalého lehnutí na bok někde na redukci, ale nechat se potlačit vlečkou či balíkem dříví a pak lehnout, nevím nevím.
Stroj s rámem mimo jiné musí mít bezpečností pás pro obsluhu (stačí bederní), aby strojník neskončil přepůlený rámem.
Soukromě mám povědomí o rámech do terénních závodních aut, pracovně o bezpečnosti pracoviště operátora lesních těžebních strojů. Jsem přesvědčen o jejich potřebě, ale tak, aby víc neškodily, než pomáhaly - špatná konstrukce, polepení oblouků z varných kolen (když už, tak vložkovat!!!), špatná výška/šířka rámů, umístění vůči sedadlu...
Otevírá se tím diskuze, zda je lepší něco, nežli nic. Chápu, že to není stroj o 10t hmotnosti, ale...
Re: Iseki TA 255 F
Ahoj Buggy,
asi máš pravdu, ale doufám, že to nikdy nevyzkouším, zda mě rám ochrání, nebo ne.
Rám sice není tak robustní, jak by asi měl být. Pokud by se traktor převrátil. tak by určitě došlo k jeho deformaci, ale opravdu věřím tomu, že by se traktor nepřevrátil přes něj kolama nahoru, ale zůstal by ležet na boku.
Věřím tomu z toho důvodu, protože japonské traktory nejezdí tak rychle, takže kinetická energie není tak velká jako u terénních aut, nebo buggyn, které jezdí několika násobně větší rychlosti a já nebezpečnými úseky projíždím velmi pomalu, tak do dvou km/hod. a navíc stojím na stupačce, vykláním se a vyvažuji tak traktor.
K deformaci rámu by došlo po směru jízdy, takže o přepůlení řidiče by dojít nemělo, pokud by traktor nejel na zpátečku.
Do prudkých kopců raději couvám, aby nedošlo k převrácení přes zadní.
Proto si myslím, že je lepší traktor s rámem než bez rámu.
Ale je to pouze můj názor a nikomu jej nevnucuji.
asi máš pravdu, ale doufám, že to nikdy nevyzkouším, zda mě rám ochrání, nebo ne.
Rám sice není tak robustní, jak by asi měl být. Pokud by se traktor převrátil. tak by určitě došlo k jeho deformaci, ale opravdu věřím tomu, že by se traktor nepřevrátil přes něj kolama nahoru, ale zůstal by ležet na boku.
Věřím tomu z toho důvodu, protože japonské traktory nejezdí tak rychle, takže kinetická energie není tak velká jako u terénních aut, nebo buggyn, které jezdí několika násobně větší rychlosti a já nebezpečnými úseky projíždím velmi pomalu, tak do dvou km/hod. a navíc stojím na stupačce, vykláním se a vyvažuji tak traktor.
K deformaci rámu by došlo po směru jízdy, takže o přepůlení řidiče by dojít nemělo, pokud by traktor nejel na zpátečku.
Do prudkých kopců raději couvám, aby nedošlo k převrácení přes zadní.
Proto si myslím, že je lepší traktor s rámem než bez rámu.
Ale je to pouze můj názor a nikomu jej nevnucuji.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)