spojenie motora s neoriginal prevodovkou
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
spojenie motora s neoriginal prevodovkou
prajem všetkým pekný deň, potrebujem spojiť motor s prevodovkou (nekompatibilnou s daným motorom) a mám problém s vystredením. Na motore mám namontovanú 10 mm platňu, mám medzikus na zotrvačník s prírubou na prevodovku, len to neviem dať do polohy, aby to bolo správne vystredené. Dajte nejaké rady nech sa správne pohnem.
Ďakujem
Ďakujem
- Pavlajs
- Příspěvky: 753
- Registrován: ned bře 08, 2015 3:13 pm
- Bydliště: Těškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: spojenie motora s neoriginal prevodovkou
Nafoť to,někdo ti pak poradí.....
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: spojenie motora s neoriginal prevodovkou
Na motore je urcite nejaka diera v kluke, na drazkovany hriadel z prevodovky vyrobis z gulatiny presny valec ten zlahka naklepes na hriadel prevodovky v strede toho valca urob zavit na M10 skrutku.vyrobis stift s koncom ktory zapadne do diery v klukovke (valec konus neviem co tam mas). Stift naskrutkujes do gulatiny na prevodovke a nastavis tak abyy cca1mm trcal viac ako je potrebne. Nasadis prevodovku bude o 1mm vysie nad platnou tak ze to vies pekne otacat a naznacit diery kde maju byt(dporucujem vyrobit medzikus pre znacenie dier( valec s dierkou) tym je iste ze diery budu v strede dier
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: spojenie motora s neoriginal prevodovkou
asi som trošku momentalne zaostalý, ale neviem, či som to pochopil. Na vstupnu hriadeľ prevodovky nasadím valec a ta diera M10 má byť na opačnom konci toho válca ?
Štift, ktorý mám vyrobiť má mať z jednej strany osadenie do kľukovky (alebo zotrvačníka) a druhá strana je s vonkajším závitom M10 ? Týmto závitom obidva diely spojím tak, aby prevodovka zostala cca 1 mm nad platňou kde potrebujem určiť kružnicu na navrtanie spojovacích dier ? Ak som to pochopil správne tak OK, ak nie prosím naskicuj mi to. Jedine čo som pochopil na 100% je medzikus na značenie dier a ten smajlík
Štift, ktorý mám vyrobiť má mať z jednej strany osadenie do kľukovky (alebo zotrvačníka) a druhá strana je s vonkajším závitom M10 ? Týmto závitom obidva diely spojím tak, aby prevodovka zostala cca 1 mm nad platňou kde potrebujem určiť kružnicu na navrtanie spojovacích dier ? Ak som to pochopil správne tak OK, ak nie prosím naskicuj mi to. Jedine čo som pochopil na 100% je medzikus na značenie dier a ten smajlík
Re: spojenie motora s neoriginal prevodovkou
aky maš motor a aku prevodovku ???
Re: spojenie motora s neoriginal prevodovkou
motor FIAT 1,7d a prvu prevodovku š.1203. Mám urobený medzikus potrebný na spojenie s osadením na jednej strane na tu prevodovku (to je bez problému) a druhu stranu tohto medzikusu prírubou cez ktorú to spojím s platňou našroubovanou na motore a práve určenie polohy príruby na tej platni mi robí problém. Tiež čo sa týka presnosti, aké presné to musí byť, či spojka a lamela tiež niečo vyrovnajuzde píše:aky maš motor a aku prevodovku ???
Re: spojenie motora s neoriginal prevodovkou
valsorim píše:motor FIAT 1,7d a prvu prevodovku š.1203. Mám urobený medzikus potrebný na spojenie s osadením na jednej strane na tu prevodovku (to je bez problému) a druhu stranu tohto medzikusu prírubou cez ktorú to spojím s platňou našroubovanou na motore a práve určenie polohy príruby na tej platni mi robí problém. Tiež čo sa týka presnosti, aké presné to musí byť, či spojka a lamela tiež niečo vyrovnajuzde píše:aky maš motor a aku prevodovku ???
mal som tiez od jedneho tuna z fora prosbu cez SZ ako som vystredil tu prirubu na prevodovku tak ti to rovno zkopirujem .
ten pisal :: jak jste vystředil spojku když v klice není ložisko.. děkuju za info více foto by mi pomohlo
Vystredenie som robil tak ze som priskrutkoval na ten medzikus prevodovky 1203 kusok plechu hr.4-5 mm a upnul som prirubu do sustruhu za dieru kde ide vystredit prevodovka 1203.
do toho plechu som vytocil dieru podla priemeru aky bol na vyvode na klukovke motora kde sa skrutkuje zotrvacnik .Potom som tu prirubu z plechu co tam mam priskrutkovanu o motor hr.tusim 10-12mm po vystredeny /nasadeny na vyvod / hefnul s tym pomocnim plechom a zvrtal diery . ked to bolo tak som ho vyhodil prec ten 4-5 mm a priskrutkoval nahotovo .neviem ci staci takto .Nemam to nafotene hladal som to . Zdeno
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: spojenie motora s neoriginal prevodovkou
V podstate hej. Motor polozis na vysku a na vrch motora polozis prevodovku. Ano ten valec ma z jednej strany otvor priemeru drazkovanej hriadele prevodovky,z druhej strany vnutorny zavit M10 asi 1cm hlboky neviem kolko mas tam miesta. Do toho zavitu das ten stift zaskrutkujes tolko aby vymedzilo volu medzi prevodovkou a motorom. Akurat neviem lebo asi ta tvoja prevodovka ma radialnu volu na hriadeli, tak ze to budes stelovat dlhsie.Posunut hore dole dolava doprava a najst z toho stred. Povedzme ze presnost do 1mm radsej menej. Nebude jednoduchsie pouzit prevodovku co tam patri. Okrem toho ta prebodovka ma mat koniec ulozeny vlozisku tak ze na tej kluke by si mal vyrobit take ulozenie a to uz potom nieje problem trafit stred.
Naposledy upravil(a) Atlan dne ned lis 08, 2015 4:48 pm, celkem upraveno 1 x.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: spojenie motora s neoriginal prevodovkou
toto som pochopil a zatiaľ ďakujemzde píše:valsorim píše:motor FIAT 1,7d a prvu prevodovku š.1203. Mám urobený medzikus potrebný na spojenie s osadením na jednej strane na tu prevodovku (to je bez problému) a druhu stranu tohto medzikusu prírubou cez ktorú to spojím s platňou našroubovanou na motore a práve určenie polohy príruby na tej platni mi robí problém. Tiež čo sa týka presnosti, aké presné to musí byť, či spojka a lamela tiež niečo vyrovnajuzde píše:aky maš motor a aku prevodovku ???
mal som tiez od jedneho tuna z fora prosbu cez SZ ako som vystredil tu prirubu na prevodovku tak ti to rovno zkopirujem .
ten pisal :: jak jste vystředil spojku když v klice není ložisko.. děkuju za info více foto by mi pomohlo
Vystredenie som robil tak ze som priskrutkoval na ten medzikus prevodovky 1203 kusok plechu hr.4-5 mm a upnul som prirubu do sustruhu za dieru kde ide vystredit prevodovka 1203.
do toho plechu som vytocil dieru podla priemeru aky bol na vyvode na klukovke motora kde sa skrutkuje zotrvacnik .Potom som tu prirubu z plechu co tam mam priskrutkovanu o motor hr.tusim 10-12mm po vystredeny /nasadeny na vyvod / hefnul s tym pomocnim plechom a zvrtal diery . ked to bolo tak som ho vyhodil prec ten 4-5 mm a priskrutkoval nahotovo .neviem ci staci takto .Nemam to nafotene hladal som to . Zdeno