Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
zdravím
Nemôže byť chyba vo filtri ( upchatý a tak) ? alebo v cievkách ?
Nemôže byť chyba vo filtri ( upchatý a tak) ? alebo v cievkách ?
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
tak dnes som rozobral filter , bol čistý respektíve nezanesený tak aby to nešlo
prikladám fotky tlakový ventil ma na zaciatku dieru je to ok? nebude to tým ze stráca tlak a preto neide natočiť kolesá ?
prikladám fotky tlakový ventil ma na zaciatku dieru je to ok? nebude to tým ze stráca tlak a preto neide natočiť kolesá ?
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
Asi trochu pozdě ,ale dostal jsem se k tomuto tematu až dnes,nemůžu přečíst co za prvek je pod položkou 53,pokud jsou pístnice dobré-odzkoušené,další varianta by mohla být rozvaděč-může v jedné z poloh zůstat pootevřený(podobný problém,už jsem řešil) a poslední orsta,spíše ventilový blok a v něm rázový ventil-směr otáčení do prava-poškozená gumička (2x 8x2mm).
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
Tak zatiaš nájdená chyba: Položka číslo 53 je hydraulický zámok,,, - potrebný výmena ( puknutá spružina - rozbitý) pôvodné označenie LUN 7531 02-2 ( JIHLAVAN) za čo by to možné vymeniť ? Hľadal som a neviem aký typ kúpiť .
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
Můžeš použít hydraulický zámek 526 VZD 10-A-3 používá se na jištění opěrných noh u nákladačů UNHZ-500 a UNHZ-750 a jiných zem.strojů na jištění polohy hydr.válců.
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
Nebo třeba levnější alternativu - třeba: http://www.technikaprofarmu.cz/hydrauli ... 8--akrv01/
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
Zdravím
Došiel hydraulický zámok po namontovaní je možne točiť s kolesami , ale polomer otáčania je v smere hodinových ručičiek 2x väčší ako proti smere .
Na schéme je hydraulický zámok aj na prednej náprave ,, ale ja ho tam nemám ( potrebné namontovať ? ), ale ak to išlo pred závadou tak to by nemalo vadiť ? Je možne zapojiť zle hydraulicky zámok ? Nepotrebujem to odvzdušniť ?
Zajtra pridám foto.
Došiel hydraulický zámok po namontovaní je možne točiť s kolesami , ale polomer otáčania je v smere hodinových ručičiek 2x väčší ako proti smere .
Na schéme je hydraulický zámok aj na prednej náprave ,, ale ja ho tam nemám ( potrebné namontovať ? ), ale ak to išlo pred závadou tak to by nemalo vadiť ? Je možne zapojiť zle hydraulicky zámok ? Nepotrebujem to odvzdušniť ?
Zajtra pridám foto.
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
Ahoj kamarádi
Už delší dobu pozoruju na svým mtéčku anomálii na hydr řízení. Orbitrol je z kombajna a pístnice 2x 50mm. Když jsem to předělal před 7 rokama na hydro, tak všechno bylo v cajku (orbitrol po repasi). Projevuje se to tím, že když jedu s vozíkem z kopce na pomalou rychlost a přejíždím nerovnosti, tak občas se traktor v kloubu láme podle nerovností jako kdyby tam propouštěl nějakej pojišťovák. Dělá to občas, takže zavzdušněný to asi nebude. Nevíte co s tím?
Už delší dobu pozoruju na svým mtéčku anomálii na hydr řízení. Orbitrol je z kombajna a pístnice 2x 50mm. Když jsem to předělal před 7 rokama na hydro, tak všechno bylo v cajku (orbitrol po repasi). Projevuje se to tím, že když jedu s vozíkem z kopce na pomalou rychlost a přejíždím nerovnosti, tak občas se traktor v kloubu láme podle nerovností jako kdyby tam propouštěl nějakej pojišťovák. Dělá to občas, takže zavzdušněný to asi nebude. Nevíte co s tím?
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
Záleží na typu orbitrolu, ale většina jich má šokové ventily, které chrání píst před ohnutím atd. Ty přepustí olej pokud tlak přesáhne nastavenou mez (je to hodně vysoko, mnohem výš než provozní tlak orbitrolu). Samozřejmě je teoreticky možné, že se některý "rozbil" nebo rozštěloval, je zaseknutý, zanesený, zkrátka nepracuje jak má, nebo že nerovnosti jsou takové, že zkrátka na pístech generují nadměrný tlak... Zjistit by se to dalo jen měřením tlaku v okamžiku kdy se traktor "zlomí" aniž by o to řidič stál (nebo měřením otevíracích tlaků jednotlivých ventilů - diagnostikou nastavení a správné funkce pomocí externího zdroje tlaku).
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
Nejdříve zkontroluj pístnice,(nejčastější zdroj poruch)zda jsou těsné, orbitrol je z 90% bez problému.
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
Pístnice bych vyloučil, protože to dělá jen občas a kupoval jsem je nový. Spíš to bude v tom orbitrolu. Nemám tam žádný filtr(krom toho v nádrži a to je jenom kovová síťka), pěna v nádrži se taky netvoří. Už si nepamatuju kam jsem posílal orbitrol na repas, nevíte někdo o nějakým servise? Tenkrát stál repas 3500,-
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
Ještě jeden poznatek. Když při vypnutým motoru chci traktor zlomit a současně s tím jenom lehce zatáhnu za volant(neotočím s ním) tak pístnice jakoby povolí asi o 5 cm. Když točím orbitrolem ač na doraz pístnice, tak orbitrol nepřetočím, takže vylágrovanej by bejt neměl.
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
Po předešlém vstupu se jeví problém s řízením už jasnější,problém je pravděpodobně v nesouosostí orbitrolu a sloupku řízení (axiální nebo radiální tlak na hřídel orbitrolu),případné přidření šoupatka orbitrolu.
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
Zdravím.
Připojený plánek zapojení hydraulického řízení na tk-14. Prosím o radu, zda toto zapojení bude fungovat ? Jedná se mi čistě o propojení jednotlivých komponentů. Orstu jsem koupil novou 50cm3 s pěti vývody dle rad v tomto vlákně. Počet otáček volantu, pístnice a mechanickou část již mám vyřešenou. Dle vašeho názoru, mám koupit ještě olejový filtr, když v nádrži filtr je ? A případně který a kde sehnat za rozumnou cenu?
Děkuji za odpověĎ. Pepa
,
Připojený plánek zapojení hydraulického řízení na tk-14. Prosím o radu, zda toto zapojení bude fungovat ? Jedná se mi čistě o propojení jednotlivých komponentů. Orstu jsem koupil novou 50cm3 s pěti vývody dle rad v tomto vlákně. Počet otáček volantu, pístnice a mechanickou část již mám vyřešenou. Dle vašeho názoru, mám koupit ještě olejový filtr, když v nádrži filtr je ? A případně který a kde sehnat za rozumnou cenu?
Děkuji za odpověĎ. Pepa
,
Re: Hydraulické řizení, TK, MT8 132.2
Sloupek řízení mám kolmo a raději jsem nechal mezi palcem orbitrolu a drážkou v hřídeli od volantu malou vůli, ale nebylo tomu tak vždycky. Když jsem to před lety bastlil, tak jsem to měl na těsno a bylo cítit že tam nesouosost byla, tak jsem zvětšil drážku na hřídeli volantu. Před dvěma lety jsem řízení předělával, ale asi bude orbitrol chycenej od minule. Jestli je přidřenej tak repas, nebo se v tom mám pokoušet hrabat?jiriSBS píše:Po předešlém vstupu se jeví problém s řízením už jasnější,problém je pravděpodobně v nesouosostí orbitrolu a sloupku řízení (axiální nebo radiální tlak na hřídel orbitrolu),případné přidření šoupatka orbitrolu.