Karburátor VARI
Moderátor: DYK
Re: Karburátor VARI
Páčku omezovače otáček dej na trojku a hotovo. Když dáš páčku plynu nadoraz na volnobeh a začneš točit dorazovým šroubem na karbcu, musíš vidět jak to "chodí" podle toho, jak s tím šroubem otáčíš. Když ho vyšroubuješ úplně, teda tak aby se ještě udržel s pružinou v závitu i tak musí být ten styčný jazyk na něm, nebo lehne až na ten nálitek ve kterým je zašroubovanej. Ale vyzkoušej to bez lanka, to bude nejlepší pro zjištění co blbne a jestli boweden nebo co.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Karburátor VARI
No trojka je plny vykon Inak ked sme pri tom trojka sa pouziva aj pri orbe ?JJ bez bowdena to bude naj zistit kde je chyba.Pripadne skusim este len naprd pristup je tam takto dat tu pruzinku na druhy zarez
Re: Karburátor VARI
No v podstate mam to skoro aj ja takto , pruzinka na tom tretom len to tiahlo mam na prvej zhora dierke tak bolo od kupy aj.A typ motora ani neviem.Ja mam cierne riaditka.A typ by mal byt zevraj za vyfukom ci kde no nic tam nevidim
Re: Karburátor VARI
cize mam to nastavovat na vykone 3 ten volnobeh ?
Re: Karburátor VARI
Samozřejmě, v této poloze je pružinka nejvíc napnutá.
Re: Karburátor VARI
Aha lebo ja som to doteraz nastavoval ze packa plynu na minime len ta packa vykonu bola tiez na minime
Re: Karburátor VARI
Tak lanko som dal dole a zistil som jednu vec.Ze ta pruzina na nastavenei volnobehu co vracia lanko spat.Nestahuje uplne.Ked som este jemne pritlacil tam.Tak otacky isli este nizsie.Ale ako som pustil zase isli hore.
Re: Karburátor VARI
Tam žádná pružina na nastavení volnoběhu není. Jsou tam sice dvě pružiny, ale jedna vrací lanko, druhá otevírá škrtící klapku. Pokud jsi přitlačil na páčku, v které je lanko tak se podívej proč se nevrací až na konec. Pružinou to nebude.
Re: Karburátor VARI
Homolka a o akej pruzinke asi pisem co vracia lanko.Praveze aj tou to bolo.Viac som ju ohol aby lepsie vracala.A na packe plynu som povolil lanko .A pri karburatori zase zatlacil pre istotu aby vratilo uplne dotiahol lanko .Tymto sposobm je jasne ze nenastartuje masina , tak som pridal srobom este doraz a budis ide to aj volnobeh konecne.Len sem tam si pridalo este ale hned ubralo.My to pripadalo ako ked vietor praveze sa oprie o tu klapku.spravil som akurat vtedy take mensie pohyby hore dole.
Re: Karburátor VARI
On asi myslí TUTO věc.homolka69 píše:Tam žádná pružina na nastavení volnoběhu není. Jsou tam sice dvě pružiny, ale jedna vrací lanko, druhá otevírá škrtící klapku. Pokud jsi přitlačil na páčku, v které je lanko tak se podívej proč se nevrací až na konec. Pružinou to nebude.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Karburátor VARI
No hlavně, že to šlo seřídit. Pokud by se ti zdálo, že nemůžeš motor vytočit do otáček, posunuj pružinkou v drážkách. Pokud ti na plný plyn bez zátěže (např. když stojíš na místě bez zařazené rychlosti) budou otáčky houpat, tím myslím, že to samo ubere a pak zase přidá a pořád dokola, tak to tolik nevadí. Co je přesnou příčinou nevím. Mám dva motory a jeden to dělá a druhý ne. Jinak na volnoběh to nedělá, otáčky jsou stejné, takže pokud ti to přidalo a hned ubralo, dělá to něco jiného. Ta klapka tam je na to, aby motor při správném nastavení pružinky točil max. 4800ot.
Pro Dyka: Já jsem tušil, co asi myslí, ale to přeci není pružina pro nastavení volnoběhu.
Pro Dyka: Já jsem tušil, co asi myslí, ale to přeci není pružina pro nastavení volnoběhu.
Re: Karburátor VARI
Není no. Jenže napiš mu že píše tak, že se v tom někdy nedá vyznat. Urazí se.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Karburátor VARI
Člověk musí být někdy nad věcí, lidi jsou všelijaký.
- Lišák1
- Příspěvky: 1174
- Registrován: úte čer 02, 2009 8:28 pm
- Bydliště: Sklené nad Oslavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburátor VARI
A proto je nejlepší mlčet, sice nepomůžeš, ale neurazíš.
Nissan Terrano 3,0 TDI, Zetor 5211