fortschritt ZT 303

Holder, Fendt, Hanomag, Porsche, Itma, Fiat, NewHoland, Valtra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Dušan
Příspěvky: 149
Registrován: sob srp 22, 2009 7:35 pm

Re: fortschritt ZT 303

#3961 Nový příspěvek od Dušan »

no nemám moc času vypisovat,ale ten pseudosamostav co tam je sem rozhybal to je pravda..a asi to je ta chyba,jenze na zt kde sem ty brzdy dělal,byl totalně zatuhly takže pakny se na něm jen houpaly,a když sem se dival na brzdy vraku ztcka co mame doma tak tam je to taky totalně zatuhle, je tam pertinaxova vlozka tak ve ktere chodi tak sem si rykal ze to asi uplne natvrdo byt nema a taky sem si rikal ze to nafest dotahovat nebudu aby se mi pak ty pakny na něm nekously,ale než sem brzdy složil a měl sem už prasatka z avie a hlavni valec puvodni tak na prvni seslapnuti šly pakny krasně až k bubnu a rukou buben nešel potočit tak sem si rikal jak hodím ten hlavní z avie tak nebude problém,no jenže je...problem si zatím myslím je v tom,že ten válec z avie ma dlouhy mrtvy chod..,no portaly už sundávat nebudu,to mě ani nehne,tak to asi vyřeším v krajním případě jak Polum,pude tam ten dvojty z avie...

hotday
Příspěvky: 1677
Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: fortschritt ZT 303

#3962 Nový příspěvek od hotday »

Dušan píše:no nemám moc času vypisovat,ale ten pseudosamostav co tam je sem rozhybal to je pravda..a asi to je ta chyba,jenze na zt kde sem ty brzdy dělal,byl totalně zatuhly takže pakny se na něm jen houpaly,a když sem se dival na brzdy vraku ztcka co mame doma tak tam je to taky totalně zatuhle, je tam pertinaxova vlozka tak ve ktere chodi tak sem si rykal ze to asi uplne natvrdo byt nema a taky sem si rikal ze to nafest dotahovat nebudu aby se mi pak ty pakny na něm nekously,ale než sem brzdy složil a měl sem už prasatka z avie a hlavni valec puvodni tak na prvni seslapnuti šly pakny krasně až k bubnu a rukou buben nešel potočit tak sem si rikal jak hodím ten hlavní z avie tak nebude problém,no jenže je...problem si zatím myslím je v tom,že ten válec z avie ma dlouhy mrtvy chod..,no portaly už sundávat nebudu,to mě ani nehne,tak to asi vyřeším v krajním případě jak Polum,pude tam ten dvojty z avie...
tak myslim, ze chyba ja jednoznacne v tom samonastavovani, ono musi ist fakt dost tazko, aby to fungovalo spravne. tiez som ho na jednej strane trochu rozhybal a na druhej nechal tak, lebo mi ani len nesla povolit matka, a ta strana, co bola uplne zahrdzavena, ta brzdila nafleku a druha rozhybana strana bola ovela slabsia, resp. koleso sa neskor dostavalo do fleku, az po chvilke.
cely problem nemas v hlavnom valceku, ale v samonastavovani pakien. nastav tycku medzi pedalom a hl. valcekom na volu cca 1-2mm. potom skus slapnut na brzdu, ak ti pedal spadne hned na podlahu, tak su jednoznacne daleko pakne, potom ked skusis naslapat, tak by ti mal postupne stvrdnut.
kazdy jeden hl. valcek na bzdy ma rovnaky mrtvy chod, lebo si ho ty nastavujes tyckou medzi pedalom a hl. valcekom!!! alebo dorazovym srobom na krabici od baterky.
tou istou tyckou sa tiez nastavuje aj nabeh brzdica privesu!
v pripade pouzitia dvojcinneho hl. brzdoveho valca z avie A31 s priemerom 38mm nebudes vladat ubrzdit ani samotny traktor, nie to este ked budes mat nieco za zadkom.

Uživatelský avatar
CBS
Příspěvky: 2403
Registrován: pon úno 16, 2009 1:37 pm
Bydliště: Levice

Re: fortschritt ZT 303

#3963 Nový příspěvek od CBS »

Hotday má pravdu, keď som robil brzdy, zo samonastavením som sa nehral, vidlicovím kľúčom to išlo potočiť, ale pružina na pakniach s tým ani nehla, aby to fungovalo, musí to tak byť. Ak je problém iba zo samonastavením, na 2 - 3 stlačenia (napumpovania) by to malo brzdiť.

poulm
Příspěvky: 4458
Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: fortschritt ZT 303

#3964 Nový příspěvek od poulm »

V ZTéčku,na kterém jsem měnil tu kabinu,mám teď ten veliký dvojitý válec z Avie,lze dopasovat do prosoru a do toho držáku jako byl původní,fajn je,že má dostatečný objem,aby zatlačil pakny na jedno sešlápnutí až na doraz,ale opravdu je na to potřeba větší ovládací sílu,samotný traktor sotva zastavím a ten posilovač mne nemine.
Já tam dal ten válce z toho důvodu,protože plánuji i doděláni brzd na přední nápravu,buď dám bubny,tak jak to má ZT323,z nápravy z IfyW50,nebo uvažuji o kotoučové kardanové brzdě,kterou uvažuji umístit k přední nápravě,tam na to místo je,chci použít nějaký kotouč a třmen z osobního auta.
Pokud si někdo začnete hrát s brzdama,tak doporučuji si někde půjčit od nějakého automechanika nebo koupit sadu na lisování konců trubek,pak koupit měděnou trubku v metráži 6mm,nějaké holendry a pak už je to zábava,dá se koupit již od cca 500kč,ale kupte si tu,co má i řezací kolečko,je s tím pak mnohem lepší práce:
http://www.zbozi.cz/hledani/?q=pertlova ... ejlevnejsi
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

pavel zt-300
Příspěvky: 247
Registrován: úte črc 01, 2014 12:38 pm
Bydliště: krušné hory

Re: fortschritt ZT 303

#3965 Nový příspěvek od pavel zt-300 »

tak koukám, že nikdo nic, bez reakce na řízení.....tak nevíte aspoň někdo zda je více typů serv jako rozdílných na zt-300 a 303 nebo je pouze rozdíl v průměru díry pro tisícihran v té ovládací páce řídících tyčí u starého posilovače řízení a u plně hydr.serva?

poulm
Příspěvky: 4458
Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: fortschritt ZT 303

#3966 Nový příspěvek od poulm »

Jak už jsem kdysi psal,zbytečně moc se s tím trápíš,dej na nápravu pístnici,pod volant orstu a máš klid :-/
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

pavel zt-300
Příspěvky: 247
Registrován: úte črc 01, 2014 12:38 pm
Bydliště: krušné hory

Re: fortschritt ZT 303

#3967 Nový příspěvek od pavel zt-300 »

Já vím že o tomhle jsme se bavili, ale právě že s tou pistnoci to není jako u 303. Tady jsou dvě řídící tyče a není nikde mosto proto udělat spojovacku

poulm
Příspěvky: 4458
Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: fortschritt ZT 303

#3968 Nový příspěvek od poulm »

Tak ty řídicí tyče nech jak jsou i s tou převodkou a pístnici dej někam jinam.
Těžko se mi radí,nevím přesně jak ta náprava vypadá,ale určitě někde půjde ta pístnice přidělat.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Uživatelský avatar
CBS
Příspěvky: 2403
Registrován: pon úno 16, 2009 1:37 pm
Bydliště: Levice

Re: fortschritt ZT 303

#3969 Nový příspěvek od CBS »

Ak to chceš silou mocou prerobiť na orbitrol, vymontuj z posilovača piest a obal s uchytením nechaj na mieste, možno by šlo piest orbitrolu napasovať miesto pôvodného, alebo ho hodiť zospodu na pravé, ľavé alebo možno aj stredové rameno riadenia.

pavel zt-300
Příspěvky: 247
Registrován: úte črc 01, 2014 12:38 pm
Bydliště: krušné hory

Re: fortschritt ZT 303

#3970 Nový příspěvek od pavel zt-300 »

to je taky dobrej nápad...teď jen sehnat takovou pístnici která bude vyhovovat na otáčení volantem a vejde se do toho prostoru

poulm
Příspěvky: 4458
Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: fortschritt ZT 303

#3971 Nový příspěvek od poulm »

Mám dotaz,je spojková lamela z IfyW50 totožná s některou lamelou na ZT303?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

hotday
Příspěvky: 1677
Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: fortschritt ZT 303

#3972 Nový příspěvek od hotday »

Podla tej co mam doma by w50 mala byt odpruzena a priemer asi tiez nebude totozny...ale toto nemam overene. na zt su obe lamely pevne a drazkovanie asi tiez nesedi.
okrem ineho pani, nema niekto vyfukove potrubie na w50? Cize s vyvodom priamo dozadu? a hlavne nepolamane.

Misony
Příspěvky: 70
Registrován: čtv úno 17, 2011 5:15 pm
Bydliště: Týn nad Vltavou

Re: fortschritt ZT 303

#3973 Nový příspěvek od Misony »

To hotday:Měl bych ho mít,zítra se ti podívám.

poulm
Příspěvky: 4458
Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: fortschritt ZT 303

#3974 Nový příspěvek od poulm »

to hotday:
taky ho mám doma,i s motorovkou 8)

Jinak se mi stala kuriozní závada,nějakým způsobem se mi skřípla a zmáčkla u rámu hadice pro odvětrání motoru,co jde z ventilového víka,motor pak začal tlakovat a začal se mi tlačit olej ze spod hlav na pravé straně motoru u každého válce pod výfukovým potrubím,tam kde to často rádo u starých motorů slzí či kape.Motor jsem měl pak celý zblitý od oleje a už mně braly mrákoty,co se zase posralo,tak si na to dávejte pozor.

Na tu lamelu jsem se ptal proto, protože mně čeká výměna pojezdové lamely na jednom ZTéčku,už mi to sem tam v tahu začíná prokluzovat,díval jsem se zespod a už tam nemám skoro žádné obložení, takže už není jiného vyhnutí, tak mně napadlo,jestli čistě úplně náhodou nepasuje lamela z Ify, ta se sem tam ještě dá sehnat origo nová.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Uživatelský avatar
CBS
Příspěvky: 2403
Registrován: pon úno 16, 2009 1:37 pm
Bydliště: Levice

Re: fortschritt ZT 303

#3975 Nový příspěvek od CBS »

Ono sa tá lamela celkom podobá, aspoň podľa fotiek, aj keď ZT nemá pružinový tlmič na unášači. Stačí sa zagoogliť napr: kupplungsautomat w50.
Mám pocit, že prítlačné taniere boli aj s vynutími pružinami a 3 pätkami ale aj prútové ako mávajú osobné autá.

Odpovědět

Zpět na „Evropské stroje“