fortschritt ZT 303
Moderátor: DYK
Re: fortschritt ZT 303
no nemám moc času vypisovat,ale ten pseudosamostav co tam je sem rozhybal to je pravda..a asi to je ta chyba,jenze na zt kde sem ty brzdy dělal,byl totalně zatuhly takže pakny se na něm jen houpaly,a když sem se dival na brzdy vraku ztcka co mame doma tak tam je to taky totalně zatuhle, je tam pertinaxova vlozka tak ve ktere chodi tak sem si rykal ze to asi uplne natvrdo byt nema a taky sem si rikal ze to nafest dotahovat nebudu aby se mi pak ty pakny na něm nekously,ale než sem brzdy složil a měl sem už prasatka z avie a hlavni valec puvodni tak na prvni seslapnuti šly pakny krasně až k bubnu a rukou buben nešel potočit tak sem si rikal jak hodím ten hlavní z avie tak nebude problém,no jenže je...problem si zatím myslím je v tom,že ten válec z avie ma dlouhy mrtvy chod..,no portaly už sundávat nebudu,to mě ani nehne,tak to asi vyřeším v krajním případě jak Polum,pude tam ten dvojty z avie...
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
tak myslim, ze chyba ja jednoznacne v tom samonastavovani, ono musi ist fakt dost tazko, aby to fungovalo spravne. tiez som ho na jednej strane trochu rozhybal a na druhej nechal tak, lebo mi ani len nesla povolit matka, a ta strana, co bola uplne zahrdzavena, ta brzdila nafleku a druha rozhybana strana bola ovela slabsia, resp. koleso sa neskor dostavalo do fleku, az po chvilke.Dušan píše:no nemám moc času vypisovat,ale ten pseudosamostav co tam je sem rozhybal to je pravda..a asi to je ta chyba,jenze na zt kde sem ty brzdy dělal,byl totalně zatuhly takže pakny se na něm jen houpaly,a když sem se dival na brzdy vraku ztcka co mame doma tak tam je to taky totalně zatuhle, je tam pertinaxova vlozka tak ve ktere chodi tak sem si rykal ze to asi uplne natvrdo byt nema a taky sem si rikal ze to nafest dotahovat nebudu aby se mi pak ty pakny na něm nekously,ale než sem brzdy složil a měl sem už prasatka z avie a hlavni valec puvodni tak na prvni seslapnuti šly pakny krasně až k bubnu a rukou buben nešel potočit tak sem si rikal jak hodím ten hlavní z avie tak nebude problém,no jenže je...problem si zatím myslím je v tom,že ten válec z avie ma dlouhy mrtvy chod..,no portaly už sundávat nebudu,to mě ani nehne,tak to asi vyřeším v krajním případě jak Polum,pude tam ten dvojty z avie...
cely problem nemas v hlavnom valceku, ale v samonastavovani pakien. nastav tycku medzi pedalom a hl. valcekom na volu cca 1-2mm. potom skus slapnut na brzdu, ak ti pedal spadne hned na podlahu, tak su jednoznacne daleko pakne, potom ked skusis naslapat, tak by ti mal postupne stvrdnut.
kazdy jeden hl. valcek na bzdy ma rovnaky mrtvy chod, lebo si ho ty nastavujes tyckou medzi pedalom a hl. valcekom!!! alebo dorazovym srobom na krabici od baterky.
tou istou tyckou sa tiez nastavuje aj nabeh brzdica privesu!
v pripade pouzitia dvojcinneho hl. brzdoveho valca z avie A31 s priemerom 38mm nebudes vladat ubrzdit ani samotny traktor, nie to este ked budes mat nieco za zadkom.
Re: fortschritt ZT 303
Hotday má pravdu, keď som robil brzdy, zo samonastavením som sa nehral, vidlicovím kľúčom to išlo potočiť, ale pružina na pakniach s tým ani nehla, aby to fungovalo, musí to tak byť. Ak je problém iba zo samonastavením, na 2 - 3 stlačenia (napumpovania) by to malo brzdiť.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
V ZTéčku,na kterém jsem měnil tu kabinu,mám teď ten veliký dvojitý válec z Avie,lze dopasovat do prosoru a do toho držáku jako byl původní,fajn je,že má dostatečný objem,aby zatlačil pakny na jedno sešlápnutí až na doraz,ale opravdu je na to potřeba větší ovládací sílu,samotný traktor sotva zastavím a ten posilovač mne nemine.
Já tam dal ten válce z toho důvodu,protože plánuji i doděláni brzd na přední nápravu,buď dám bubny,tak jak to má ZT323,z nápravy z IfyW50,nebo uvažuji o kotoučové kardanové brzdě,kterou uvažuji umístit k přední nápravě,tam na to místo je,chci použít nějaký kotouč a třmen z osobního auta.
Pokud si někdo začnete hrát s brzdama,tak doporučuji si někde půjčit od nějakého automechanika nebo koupit sadu na lisování konců trubek,pak koupit měděnou trubku v metráži 6mm,nějaké holendry a pak už je to zábava,dá se koupit již od cca 500kč,ale kupte si tu,co má i řezací kolečko,je s tím pak mnohem lepší práce:
http://www.zbozi.cz/hledani/?q=pertlova ... ejlevnejsi
Já tam dal ten válce z toho důvodu,protože plánuji i doděláni brzd na přední nápravu,buď dám bubny,tak jak to má ZT323,z nápravy z IfyW50,nebo uvažuji o kotoučové kardanové brzdě,kterou uvažuji umístit k přední nápravě,tam na to místo je,chci použít nějaký kotouč a třmen z osobního auta.
Pokud si někdo začnete hrát s brzdama,tak doporučuji si někde půjčit od nějakého automechanika nebo koupit sadu na lisování konců trubek,pak koupit měděnou trubku v metráži 6mm,nějaké holendry a pak už je to zábava,dá se koupit již od cca 500kč,ale kupte si tu,co má i řezací kolečko,je s tím pak mnohem lepší práce:
http://www.zbozi.cz/hledani/?q=pertlova ... ejlevnejsi
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte črc 01, 2014 12:38 pm
- Bydliště: krušné hory
Re: fortschritt ZT 303
tak koukám, že nikdo nic, bez reakce na řízení.....tak nevíte aspoň někdo zda je více typů serv jako rozdílných na zt-300 a 303 nebo je pouze rozdíl v průměru díry pro tisícihran v té ovládací páce řídících tyčí u starého posilovače řízení a u plně hydr.serva?
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Jak už jsem kdysi psal,zbytečně moc se s tím trápíš,dej na nápravu pístnici,pod volant orstu a máš klid
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte črc 01, 2014 12:38 pm
- Bydliště: krušné hory
Re: fortschritt ZT 303
Já vím že o tomhle jsme se bavili, ale právě že s tou pistnoci to není jako u 303. Tady jsou dvě řídící tyče a není nikde mosto proto udělat spojovacku
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Tak ty řídicí tyče nech jak jsou i s tou převodkou a pístnici dej někam jinam.
Těžko se mi radí,nevím přesně jak ta náprava vypadá,ale určitě někde půjde ta pístnice přidělat.
Těžko se mi radí,nevím přesně jak ta náprava vypadá,ale určitě někde půjde ta pístnice přidělat.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt ZT 303
Ak to chceš silou mocou prerobiť na orbitrol, vymontuj z posilovača piest a obal s uchytením nechaj na mieste, možno by šlo piest orbitrolu napasovať miesto pôvodného, alebo ho hodiť zospodu na pravé, ľavé alebo možno aj stredové rameno riadenia.
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte črc 01, 2014 12:38 pm
- Bydliště: krušné hory
Re: fortschritt ZT 303
to je taky dobrej nápad...teď jen sehnat takovou pístnici která bude vyhovovat na otáčení volantem a vejde se do toho prostoru
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Mám dotaz,je spojková lamela z IfyW50 totožná s některou lamelou na ZT303?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Podla tej co mam doma by w50 mala byt odpruzena a priemer asi tiez nebude totozny...ale toto nemam overene. na zt su obe lamely pevne a drazkovanie asi tiez nesedi.
okrem ineho pani, nema niekto vyfukove potrubie na w50? Cize s vyvodom priamo dozadu? a hlavne nepolamane.
okrem ineho pani, nema niekto vyfukove potrubie na w50? Cize s vyvodom priamo dozadu? a hlavne nepolamane.
Re: fortschritt ZT 303
To hotday:Měl bych ho mít,zítra se ti podívám.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
to hotday:
taky ho mám doma,i s motorovkou
Jinak se mi stala kuriozní závada,nějakým způsobem se mi skřípla a zmáčkla u rámu hadice pro odvětrání motoru,co jde z ventilového víka,motor pak začal tlakovat a začal se mi tlačit olej ze spod hlav na pravé straně motoru u každého válce pod výfukovým potrubím,tam kde to často rádo u starých motorů slzí či kape.Motor jsem měl pak celý zblitý od oleje a už mně braly mrákoty,co se zase posralo,tak si na to dávejte pozor.
Na tu lamelu jsem se ptal proto, protože mně čeká výměna pojezdové lamely na jednom ZTéčku,už mi to sem tam v tahu začíná prokluzovat,díval jsem se zespod a už tam nemám skoro žádné obložení, takže už není jiného vyhnutí, tak mně napadlo,jestli čistě úplně náhodou nepasuje lamela z Ify, ta se sem tam ještě dá sehnat origo nová.
taky ho mám doma,i s motorovkou
Jinak se mi stala kuriozní závada,nějakým způsobem se mi skřípla a zmáčkla u rámu hadice pro odvětrání motoru,co jde z ventilového víka,motor pak začal tlakovat a začal se mi tlačit olej ze spod hlav na pravé straně motoru u každého válce pod výfukovým potrubím,tam kde to často rádo u starých motorů slzí či kape.Motor jsem měl pak celý zblitý od oleje a už mně braly mrákoty,co se zase posralo,tak si na to dávejte pozor.
Na tu lamelu jsem se ptal proto, protože mně čeká výměna pojezdové lamely na jednom ZTéčku,už mi to sem tam v tahu začíná prokluzovat,díval jsem se zespod a už tam nemám skoro žádné obložení, takže už není jiného vyhnutí, tak mně napadlo,jestli čistě úplně náhodou nepasuje lamela z Ify, ta se sem tam ještě dá sehnat origo nová.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt ZT 303
Ono sa tá lamela celkom podobá, aspoň podľa fotiek, aj keď ZT nemá pružinový tlmič na unášači. Stačí sa zagoogliť napr: kupplungsautomat w50.
Mám pocit, že prítlačné taniere boli aj s vynutími pružinami a 3 pätkami ale aj prútové ako mávajú osobné autá.
Mám pocit, že prítlačné taniere boli aj s vynutími pružinami a 3 pätkami ale aj prútové ako mávajú osobné autá.